Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
Srácok !
Jól látom az árakat, vagy xar a szemüvegem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #222097 üzenetére
Jaaa én azt hittem a Fiat-ra mondod.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #222094 üzenetére
Az reális már, igen.
molnarpeter : jelenleg nincs autóm. Kölcsön autóval járok. "Nem különösebben kisebb szívás" ezt pontosítanád kérlek ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #222092 üzenetére
[link] Megmondom őszintén ezzel szemezek. Ezért kérdeztem.
tboldi : akkor a munkadíj már nem lehet olyan "vészes".
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #222089 üzenetére
Konkrétabban? Nekem ott a kis Fiat, van vagy 80k a lendkerék (avagy normál kuplunghoz képest a felár), magasnyomású meg örökös, tömítés készlet kell max egy idő után. Rail nyomás szabályzó 25k.
Váltó az viszont kulák M20(~=M32). Létezett mondjuk 5-ös váltóval, az tartósnak mondható, és nincs kettőstömegű sem.
SDI-hez meg egy adagoló és 4 porlasztó megvan a 80-ból... Kettőstömegű nem is volt.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Dízel autó vásárlásnál amikor esetleg kettőstömegű lendkerék cserére kerül sor, eléggé borsos. Maga a tárcsa 280-400e. Itt igazából az érdekelne átlagban mennyi időt vesz igénybe a csere ? Munkaóra változó mindenhol. De azzal is kell nem kicsit kalkulálni. Váltó teljes szétszerelésére van szükség ?
Ugyan ezt kérdezném a nagynyomású szivattyú cserére.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
zgospel
őstag
válasz kisza25 #222072 üzenetére
Mondjuk a Niro hibridekben másik DCT van, mint a többi Kia/Hyundaiban. Pontosabban a Niro, Ioniq és a Kona hibridek sajátja az a konkrét váltó, ami azokban van.
Apám Niroja taxiként üzemel Bp-n, most jár 200 ezer km körül, írok majd ha baja van a váltónak, de egyelőre hibátlanhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
IreN!CuS
őstag
válasz kisza25 #222082 üzenetére
1300+ kg forgalmi szerint és olyan kurva lomha, hogy nem vagyok hajlandó asszony kocsiját vezetni ( 1.4 szívó mirror ).
Egyes kettes rövidke, de a hármas már sokat forog. Fogyasztás pedig egész tűrhető - vizpumpa csere már volt egy stabpálcával egyetemben és egy márkaszervizes kötelező jó 70-80kSmoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kisza25
félisten
válasz feloman #222080 üzenetére
Nagyon rövid benne az 1-2-3-4 és mindössze 1150kg, így 100- ig elég jól ugrik, felete már nem, 145 tempomatot azért tudja és az kényelmes neki, nem hangos, halkabb, mint 120-130- nál, de ezt több autómban is tapasztaltam.
A sedan fogyiját 5-7 liter között tudtam tartani.
Ha van rá ketet az 1,4 T-t nézegesd inkább.
Ezek a tipo 2016-2021- ig ugyanazok, kis autós belső sok hellyelAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
Dr. Mózes
aktív tag
válasz kisza25 #222069 üzenetére
Most egyelőre megint halasztódott a dolog, mert már nem tudom hanyadik facebook marketplace-es vevő nem jelenik meg a megbeszélt időpontra. Mi van az emberekkel? De nem is vagyok egyedi eset, mert a kolléganő Picassojáért is 7-en bejelentkeztek, aztán egyik se ért oda.
Névváltozás, korábban mustang08
-
kisza25
félisten
válasz OPiiPO #222073 üzenetére
A 2020- as legmagasabb felszereltségi szintje, mivel 2021- től FL jött és megszűnt az 1,4 is, bele pakoltak szinte mindent még a sedanba is, digit automata klíma, 4 elektromos ablak, telefontükrözés, 6 hangszóró, tempomat, tolatóradar, sebesség limiter, tpms, start-stop, könyöklő, bőrkormány+ valtógomb, krómozott hűtőmaszk, alufelni...azért még pár dolgot bele lehetett kérni
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
addikt
válasz kisza25 #222070 üzenetére
kezd a piac visszarendeződni, sok a milliós kedvezmény az újak között, és a használt piac csak szépen lassan szokik hozzá, hogy már nincs covid.
a 8,5-ért hirdetett 3 éves Niro helyett lehet többen elgondolkoznak egy 8,5-ért megvehető vatta új Kaskajon...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
kisza25
félisten
válasz Dr. Mózes #222062 üzenetére
2020- as mirrorból több is volt 4-4,5M Ft környékén
Szóval nem lehetetlen, csak most azokat megvették és megint a túlárazott maradt q piacon
Van pár darab amit 1,5 éve árulnak.
Volt egy időszak mikor egy 2020- as mirror 5,8- ért is elment (4,5 M Ft volt újonnan)
Figyelni kell, a jó vételek hamar elmennekAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Skoda Octávia kombit szeretnék venni, napi 50 km ingázás, illetve hétvégente nagyobb kirándulásokra (100+km)
2017es faceliftes modelleket néztem 1.4 TSI és 1.6 CR TDI motorokkal a spec skoda topic összefoglaló alapján.
Mik a lehetőségek ezen felül, mi az ajánlott vagy mitől zárkózzak el? néztem dsg-vel anélkül stb..
A keret 4.5m plusz minusz. kb 150000km-ig.
Holnap mennénk vadászni, előre is köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
hobizoli
nagyúr
válasz TrollBalint #222064 üzenetére
ja csak kozben a 8 millios auto er 3 ev mulva 5-t, es 3 misit bebuktal az erteken
meg a 8 millios auton egy 1 millios javitas sokkal kevesebb "hibabol" vagy kotelezo szervizbol is osszejon, mert hiaba idosebb mar, attol meg premium arban van hozza minden
tipikusan ha 7-8 sebesseges automata, ami mostanaban kezd elterjedni a hasznaltpiacon is, hiszen utobbi 5 evben egyre tobbet adnak el ezekkel es hatterbe szorulnak a manual valtos autok, ott egy olajcsere csak abban ~200k, amit mar szeretnek elhalasztgatni addig, amire mar a mechatronika is megkukul benne az olajsartol meg az olaj elsavasodasatol, aztan akkor mar könyékig zsebbenyulossa valik a buli, es akkor azt az 1 misit akar ra is lehet locsolni csak a valto javitasara
egy regebbi 1 millios, jellemzoen manual valtos autonal ez meg fruttibol megvan
~6-7k a 2 liter 75W-90-s olaj tobbfele gyartotol, amig a motorolaj lecsopog az is
egyszerre megvan a csereje minden pl 2.-3. olajcserenel, nem kell hozza kulonleges szervizfelszereles se, meg egy olajszuro leszedo fogo semtöbb drón kell ;P
-
addikt
válasz molnarpeter #222065 üzenetére
sokszor a hibáson MINDENT javítani kell, gyak. vehetsz egy új autót, mert sokkal ritkább az, aki mindent megcsinál egy verdán de egy nagy hibával eladja, mint aki mindent elhanyagol és az első nagyobb hibánál ami már a mozgásban gátolja inkább eladja...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #222064 üzenetére
Vagy hibásat kell venni, olcsón, aztán tudod mi van javítva
-
TrollBalint
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én nem szeretem így nézni, hogy az "árához képest mennyi a javítás költsége", mert ha 1M Ft a javítás, akkor az nekem akkor is 1M-be fáj, ha 2M-t ér az autó, meg akkor is, ha 8M-t. És az én anyagi helyzetem pont ugyanannyira terheli meg. Viszont, ha ez az 1M javítás 5 év után jön elő, az más, mintha 2 év után. Ugyanígy, ha szeretem az autót és már bizonyított; évekig hűen szolgált és nem hagyott cserben, akkor sokkal könnyebben kifizetem.
Volt autónk, kb. a vásárlási értékének a harmadát (igaz 4-5 évvel később) kifizettük javításra, mert szerettük. Következő autónál a vásárlási értékének a szűk harmadát kellett 2 év alatt kifizetni, úgy hogy az ment is a háztól. (Most hogy költségmentes, mert mindent megjavíttatunk rajta, mert tudjuk, hogy forgassuk a pénzt )
Röviden, én aszerint döntenék, hogy mennyire szeretem az autót, meg mióta van nálam és az idő alatt mennyire volt megbízható, bár ez összefügg erősen a "szeretem"-melhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Dr. Mózes
aktív tag
válasz kisza25 #222060 üzenetére
Már beléptem A 3,5 csak egy irányszám, 4,2-ig nézegetek, de amikor már 4,7-5,5-ért hirdetnek ilyen kocsit, akkor azt már nagyon meredeknek érzem.
Az 5 ajtós sajnos kicsi lenne, vagy legalábbis erősen kompromisszumos, és ha már egyszer veszek, akkor legyen jó nagyszebe:
Focus III-at , Astra K-t , Honda Civic IX Tourert nézegettem, de nem tudom ezekben mennyivel nagyobb a szopó faktor, mint a Tipónál. Mindenhol olyat keresek amiben nincs turbó, se kettőstömegű, de 5-8 évvel idősebbek mint a Tipó, és nem tudom, hogy pl. a 9-es Civic van-e olyan megbízható, mint az én régi 7-esem volt, vagy abban is már rakoncátlankodik az elektronika.
Skoda Octavia, Auris, meg valamelyest a K Astra is olyan, hogy van bennem egy nem engedhetem meg érzés, hogy ezek már túl komplex autók.
1 év alatt 1,7 milliót öntöttem a Saab-ra, és lehet már soha nem lenne baja, de már elment a bizalmam az autóval szemben, és már szeretnék egy olyan autót, ami nem fog hibakódokkal bombázni, és egy átlagos szerelő se hajt el vele.Névváltozás, korábban mustang08
-
kisza25
félisten
válasz Dr. Mózes #222059 üzenetére
Lépjél be a FB új fiat tipo csoportba, mert egy csomóan oda rakják fel először az autót eladni, van hogy beárazni, így elsőként értesülsz. Mostanában volt is pár kombi eladó.
Mondjuk a 3,5M Ft az valóban nem nagy választék, 4M Ft környékéig kellene nézelődni (alkudni kell)
Amúgy 5 ajtós az kicsi? Elég hosszú a tipoból, 440 liter 165*80- as gyerekágy siman befért hátra lehajtott ülésekkel[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Dr. Mózes
aktív tag
Sziasztok!
Meguntam a Saab folyamatos szervízelését, így keresnék, egy megbízható, szívó benzines kombit 3.5 millió körül.
Alap gondolat a Fiat Tipo volt, de nagyon kicsi a választék, így elkezdenék nézelődni másfelé is. Milyen ötleteitek vannak? Lényeg, hogy megbízató legyen, olcsó legyen fenntartani, és a helyi maszek szerelőnek se okozzon fejtörést itt vidéken. Emiatt pl. nálam a Toyoták ki is estek, mert a hibrid rendszer esetleges javításához kevesen értenek, és nem szeretnék 200 km-t utazni pestre szerelőt vadászni.Névváltozás, korábban mustang08
-
iZol92
csendes újonc
-
profesur
csendes tag
Adott egy VW Jetta 1.6 benzin 2007-es, ti ajánlanátok első autónak? 240 ezer km körül futott eddig,, teljesen magyar, leinformálható km. Itt van pár településsel arrébb, egy ismerősöm kollégája árulja így megbízom valamennyire benne, kedvező áron. Alapvetően ahol utána olvastam az egyetlen negatívumként azt hozzák fel hogy nem valami dinamikus, de mivel friss jogsival vagyok, ezért nem is akarok száguldozni. Érdemes lenne megvásárolni?
-
Bdanyy
addikt
Az a rész, hogy az igényeknek tökéletesen megfeleljen az autó, az nem igazán megy nekem Nem is nagyon létezik olyan.
Valami olyan kéne ami elől nagyon nagy és kényelmes, de bírja néha a budapesti belvárost (meg legyen esély vele parkolni szűk mélygarázsban, utcán stb) illetve a nyaralást, nagyobb cuccok szállítását. Illetve túl sokszor akadok fentMost főleg azért használok váltogatva 2 autót, mert a másik családtagé, csak nem használja jelenleg, eladni viszont szintén nem szeretné, mert ennek ismert az előélete.
Egyébként én is a sajátomon az utóbbi kb 4 évben szinte mindent megcsináltattam:
kuplung, kipufogó, futómű, teljes hátsó fék, vezérlés, új gumik, rozsda rendbetétele, beázó ajtók helyrepofozása, levert olajteknő, meg ami még nem jut eszembe.
A másik kocsin meg sokkal fájdalmasabb volt első körben a nagynyomású majd a befecskendezők cseréje, de ott is vezérlés plusz új gumik szintén.Mindig úgy vagyunk, hogyha már ennyi dolog helyre lett pofozva, akkor már le kéne autózni , még ha biztos nem ilyet vennék most, akkor is. Összességében nem bántam meg a sajátomat, de 10+ éve vettem, most már mások az igények mint első autónál. Túl nagy értékűt nem szerettem volna, de valszeg egy gyengébb motor vagy rosszabb felszereltség esetén nem is tartom eddig meg.
"Jó" áron meg szinte csak dízelek vannak, de nincsen kedvem mégegyszer a plusz fél órás körökhöz, ha épp az utolsó kmen kezd rá a regenerálásra, meg nézni, hogy már az M0-n vagyok de nem melegedett be a víz se.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #222044 üzenetére
nem hittem volna, hogy van a prius kettőnél túlárazottabb autó hirdetve jelenleg
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #222044 üzenetére
90 lovas TDI lenne már elvitték volna.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kisza25
félisten
Márka és típus nélkül, 2
008- tól,
Minimum 1000 (ez azért kell, mert sokan írnak 1et, meg pl. 275km-t 275ekm helyett...)
max 60ekm,
benzin,
Minimum 1300 ccm+
Max 2,5M Ft
Az árat emeled akkor lesz több találat
Mondjuk én van hogy átnyálazok 400-500 találatot is[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #222036 üzenetére
Eredetvizsga nincs: egy tulaj, meghalt örökölte a felesége 2019- ben, de Ő nem vezetett, 2021- ben megörökölték a gyerekek, jól tudom egyeneságú leszármazottnál nem kell eredetvizsga.
2016.11-ban lejart a műszaki, az öreg már nem tudta használni, aztán megörökölték 2019- ben, aki nem vezetett, aztán 2021- ben a gyerekek, akik elastak 2022- ben egy kereskedőnek, aki eladta egy masiknak, mert állt a piac és most kapott egy műszakit, hogy valaki rlvigyeAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #222036 üzenetére
Nem mentem nagyon bele, csak rákerestem, példa, hogy lehet találni mindig ilyeneket is.
Amúgy azt vettem észre, hogy most tavasszal rengeteg autót elvittek.
Minden autót meg kell nézni a helyszínen akármilyen jól néz ki a hirdetésbe[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
ha a feleségem harmadjára is meghúzza a kocsi valamelyik oldalát, akkor csere
kettő még lehet véletlen, a harmadik már azt jelenti, hogy túl nagy az autó“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
kisza25
félisten
-
félisten
-
kisza25
félisten
Ne akarj ennyi idős autónal tökéletes működést.
2-3 éves autókban tudnak ilyen hibák lenni.
Pl 2017- ben vettem egy 50 ekm-t futott akkor 2 éves 2015- ös i20-at, reccsent benne a rükverc, kiesett a harmadik féklámpa, rozsdásodott a 2 éves gyári lemez felni...
Az ismerősödnek hiba nélkül menő autójába, lehet sokkal több gond van, csak ő nem is veszi észre
Zsír új MG ZS-ben ingadozik az alapjárat indítas után, nyekereg a kuplung...[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz kisza25 #222029 üzenetére
Az én példámnál maradva 2,3M Ft opel astra 26700km 2012 kvázi újszerű autó
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
gg72
veterán
válasz szabonagyur #222028 üzenetére
Akkor a rádiót hagyom, úgyis vettem bele BT-s adaptert és azóta a mobilról hallgatom leginkább.
dj79: Az autó karosszériája teljesen rendben van, nem rozsdásodik, a motorral voltak olyan problémáim, hogy indítás után pár másodpercig elkezdett dadogni, majd utána menet közben semmi baja nem volt. Ezzel voltam 3 szerelőnél is: az első 3 hónapra adott időpontot, a második rátette diagra, ez alapján kicserélte a gyertyákat, trafót, kitisztította az EGR szelepet, átnézte a tömítéseket, de a hiba maradt... Egy fb csoportban ajánlottak egy szerelőt, ő az élő adatokat megvizsgálva az okoskereket jeölte meg hibának, kicserélte, hiba javult, de még érezhető. Na, így jött el a pillanat, hogy innen nagyon már egy fillért sem akarok ráköltni, vígy inkább fogalmazhatok úgy, hogy fölöslegesen nem. Szolenoid szeleptisztítás vagy cserét mondtak most, vagy lambdaszondát, de ha így megyünk tovább, alkatrészenként az egész motort ki lehetne cserélni. Egy ismerős meg azt mondta, hogy mivel menet közben semmi hibája sincs, jól fogyaszt, nem eszi az olajat, használjam így. Ja, még a kormányzásnál érzem azt, hogy rossz úton nagyon mozog a kormány, szinte kitépi a kezemből, pedig az első futóműnél is cseréltettem már gömbfejet és jobb-bal axiált is, ez van még hátra. A Hyundai i30unk 0okrmányzása pihepuha volt ehhez képest. Ja, egy Citroen C4-ről van szó.
kisza25: Kösz, ezek tényleg jók, de ezekre még valóban gyűjteni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Igazából az a baj hogy az 1 millió az a kategória ahol vannak ilyen lerúgott 15-16 éves autók, "jó" állapotú 20 éves autók. Mindegyikre költeni kell.
Akkor már lehet jobb lenne venni 500-ért egyet és használni amíg megy, azt kidobni és venni a másikat.
De én azért gyűjtenék hozzá, mert a régire ráköltöd egy újabb árának különbségét, de attól az még egy régi marad.
Csak egy példa, én tavaly novemberben vettem egy 2013- as 27 ekm-t futott seat ibizat 2,3M Ft-ért. Kvázi újszerű.
Itt van pl egy 2M Ft 50ekm, nem volt törve nem jellemző a rozsda
1,7M Ft ibiza
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
félisten
-
gg72
veterán
válasz kisza25 #222024 üzenetére
Általában ugyanazokat az útvonalakat járom és a szüleim Note-jában sokkal stabilabb a rádió, ill. a korábbi i30-asunkban is az volt.
Lehet, hogy ezt kellene tennem, de erre a mostanira már nagyon nincs ingerenciám rákölteni... Mondjuk az unokahúgom 2 éve vett egy lassan 20 éves Citroen C3-at és azon kívül, hogy megjelentek a küszöbön rozsdafoltok, csak tankol bele és olajat cserélnek, semmi baja és volt vagy 500ezer. Lehet tényleg csak az 1milliósokkal van a baj. -
-
kisza25
félisten
A rádió kb semmiben sem veszi rendesen a jelet mióta variáltak vele. Pl radio 1 Blelléről elindulva kaposvának félúton elmegy Mernye körül és Kaposfüred környékén jön vissza.
Ha Keszthelynek megyek Bszentgyörgy környékén elkezd felvaltva menni a keszthelyi vs balatoni, ha Bp megyek akkor meg Siófok környékén ugyanez és a köztes részeken recseg. Ezt kb 7-8 autóban tapasztaltam.
Amúgy látom 1M Ft-ig nézel autót
1,5-2M Ft már kapsz olyat amit csak használni kell és nem kell rá folyamatosan költeni.
1M Ft az egy nagyon rossz kategória.
Én inkább gyüjtenék még kicsit[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
gg72
veterán
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Hát én így 3 hónap után, mert úgy érzem, hogy hiába csináltattam meg egy csomó dolgot rajta (1millió volt és eddig ráment 400ezer), még maradt számtalan olyan apróbb dolog (autórádió nem jól veszi a jelet, recseg 2 hátsó hangszóró, a távirányító csak közelről érzékel, beázik a két hátsó ajtó, 2 ajtóhatároló is cserés, ráférne egy alapos poilírozás, stb) , ami zavar és az az érzésem, hogy sosem lesz vége... Gondoltam inkább eladom és veszek egy olyat olcsóbban, amit előtte átnézetek és eleve több bizadalmam van felé... Nagyon gyorsan beleugrottam ebbe a vásárlásba, nagyon rossz érzésem van a kocsival kapcsolatban, olyan ez, mint amikor már nem bízol meg a társadban, minek tovább gyűrni a dolgokat?
-
kisza25
félisten
Ma reggeli jeges szélvédő, hétvégén meg 20 fok
4S power
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
ANDROID???
addikt
válasz birozoli7800 #222006 üzenetére
Nincs benne. Alját nézd meg, ha osztrák volt felejtsd el. Belga, holland ok. Beninest, vagy bármelyik 1.4 felejtsd el.
Ja, pl műszerfal felválás előfordulhat. A hátsó ajtók tetejét kell megnézni nem e rozsdás. Ezek azért bőven nem a javíthatatlan dolgok.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Teljes mértékben tudok szabonagyur hsz-ével rezonálni, csak egy saját példával egészíteném ki.
Van egy WagonR-ünk, újonnan vettük 2004-ben, és most, 20 év után merült fel az eladása. Jó, az első 10 év svájci frank alapú lízinggel telt, addig nyilván nem akartunk megválni tőle. Pontosabban apum továbbra sem akarja elengedni, csak én és anyum látjuk úgy, hogy itt lenne az idő. Úgy alakult, hogy lett egy 4. autó is a flottában, ezzel 1 feleslegessé vált, és hát akárhogy is nézzük, mindig az a gondolatmenetek vége, hogy a Suzuki az. A klíma hiánya manapság már eléggé fájó, emellett szükség volna egy váltófelújításra és kuplungcserére, ami alsóhangon 200-250k Ft, de még lehetne féket is cserélni, új gumikat venni, miegymás, az autó meg ér jóindulattal kb. 600-at. Persze a másik 3-ra is lehetne/kellene százezreket költeni (és fogunk is), de a használati értékük, avagy az általuk nyújtott komfort és biztonsági szint is jóval magasabb a WagonR-énél, egyszerűen elértünk oda, hogy már nem éri meg tovább fenntartani...
...viszont apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Rég meghúztam, de valahogy inkább költök rá, mert ha vennék egy újabbat kezdhetném előlről.
A 2007-es Fusion 2016-ban került hozzám első tulajtól 137000 km-el 970000 Ft-ért. 2022.12 hóig semmit nem költöttem rá, csak az olaj, és szűrőcseréket. Aztán átléptem a bűvös 200000 Km-t, és minden előjött.
1.5 éve a lista a javításokról, kiadásokról anyag+munkadíjak.
Komplett kuplung, és egy jobb első lengőkar csere + futómű beállítás 232000 Ft
2023 május vezérlés csere 132000 Ft
2023 október kipuffogó dob, féktárcsa+betétek+2 hátsó lengéscsillapító csere 170000 Ft
Múlt hónapban fékfolyadék, váltóolaj csere, szelepfedél tömítés, és gyertya csere, hátsó dobfékek felújítása 130000 Ft.
Klímatöltés 20000 Ft
Minden alkalommal megfordult a fejemben, hogy el kéne adni, de most már 650000 Ft-omban van, de most olyan, hogy egy pár tízezer km-t el kéne mennie hibamentesen. Ha eladnám kb 8-900K-t érne, többet nem hiszem, hogy kapnék így 260000 km-el az autóban, hiába patent.
Karosszéria is szép, megvigyáztott, nem lelakott az autó, teljesen rozsdamentes.
Ettől függetlenül szeretem a kocsit, és tisztában vagyok vele, hogy ennyi km után ezek minden autónál előjönnek.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
félisten
-
félisten
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én akkor cserélnék első sorban ha az autó nem felel meg az elvárásaimnak (ide mindenki tegye be, hogy ez egy működő klíma vagy éppen a kevés LE vagy valami technikai újítás) és nem bízok meg benne annyira, hogy el merjek vele indulni hosszabb utakra is bármikor.
A ráköltött összeg pedig sok mindentől függ nekem, egy olcsóbb autónál elég hamar GTK-ra lehet futni, de ha annyi kell hozzá, hogy a fentebb írt elvárást teljesítse kifizetném rá.
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #222012 üzenetére
700ezres autóra árírással együtt 350ezret költöttem november óra. Ezt sohasem fogom viszontlátni, de lett alatta fék,futómű, műszakilag teljesen rendben, szóval megérte. (most meg megy piacra, mert fel akarok ülni egy igazi szopórollerre )
-
Bdanyy
addikt
Most, hogy feljött pont a téma, ti mikor húzzátok meg a határt, hogy ideje lecserélni a kocsit?
Nekem elég stressz volt az autóvásárlás meg utánajárás, úgyhogy minél ritkábban akarok ilyet csinálni
Cserébe valszeg olyan javításokat is megcsináltam, amikre más biztos rámondaná, hogy GTK. Meg azt néztem, hogy hasonló értékű autót biztos nem vennék, nem igazán lenne előrelépés. Ami tetszik annyira, hogy váltsak, az meg sokszorosa értékben a jelenleginek, úgy meg annyira nem vészes a javítás összege.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
kisza25
félisten
Valakinek egy jó suzuki
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
félisten
-
félisten
válasz slett27 #222007 üzenetére
Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
Nem feltétlenül igaz, többet keresek, mint Pesten kapnék
De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár.
Igazából 1-2 éves autót is lehet így nézni, az éves dolgok azokon sem 2 fillér. Most nézem, benzin nélkül 1,5M-t költöttem a Cityre 2016 óta, szerintem nem sok.
-
zgospel
őstag
válasz slett27 #222007 üzenetére
Pénzügyileg az egyik legrosszabb döntés lenne hitelre autót venni, szóval azt jól teszed hogy kerülöd.
Így hirtelen (bár a konkrét számok ismerete nélkül) az 1-2 évente való cserélgetés sem tűnik túl bölcsnek, mert 100-120 ezer Ft elmegy az átírás költségeire minden alkalommal, ami kidobott pénz, jobb lett volna szervizre költeni.
Esetleg Fiat Punto? 600 ezer Ft-ért már egész jók vannak, igénytelen, olcsóbban fenntartható mint az Astra. Persze kisebb is, gyengébb is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dj79
senior tag
válasz birozoli7800 #222006 üzenetére
Simán jó az 1.6 crdi, a 90le a legegyszerűbb, nincs kettőstegű, egyszerű turbo van benne.
Ami ezeknél a ceedeknél nyavalyás, az a műszerfal repedése, mondkettőnél a kormánymű szérhullása és az import autóknál a rozsda (illetve az i30 kék műszerfal-világítása engem kinyírna ) -
slett27
addikt
válasz ngaba #222004 üzenetére
Igen. Az alapkoncepció az volt, hogy 120e-es lakáshitel mellé + 3 gyerek nem veszek fel hitelt használt autóra, újra (Casco+kötelező szerviz) meg pláne nem. Így a "ki van fizetve" felirattal közlekedés lett volna ésszerű. De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár. Aztán bízva abban hogy majd a következő, majd a következő, meg majd most rám mosolyog a szerencse nem lett semmi. És ráadásul feleségemnek is kell az autó munkába így duplázódnak a költségek. Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
zgospel : Köszönöm, értelek. De ismerve magamat ezek után tuti nálam jönnek elő majd a dolgok.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Kia Ceed/ i30-as modelleket nézegetek. Évi 15-20 ezer km-t megyek, naponta 2x20 km országút, többi hétvégente kirándulás.
Maximum 1.7m Ft lenne a keret, Golf Plus 1.6 BSE motorkódú autót váltana ami sajnos porrá rohadt.
Látom mindenki az 1.6 crdi motorú autókat ajánlja a fenti modellekből. A fenti használatra meg merjem venni? 1.6 crdi 2009-2012-es évjárat között három különböző teljesítménnyel látom a motorokat. Mi a kúlönbség közöttük? Részecskeszűrő, kettőstömegű egyikbe sincs?
A benzines változatok teljesen használhatatlanok?
Minden számomra megfelelő autó típus ajánlást szívesen fogadok.
-
zgospel
őstag
válasz slett27 #222002 üzenetére
Azért egyáltalán nem mondanám bonyolultnak. Nekem Z18XER van, közel 4 éve vettem a kínálat legaljáról, viszont ismerőstől, így pontosan tudtam, hogy az eladás előtti másfél évben mik voltak javítva és mivel számolhatok én.
Ez idő alatt ha az üzemanyagot nem számolom, minden mást viszont igen (biztosítás, adó, matrica, szervizek, stb) akkor havi átlag 20 ezer Ft a fenntartása. Ennél jelentősen olcsóbban már nem tudom mit lehetne üzembentartani.
Mindezt úgy, hogy műszakilag teljesen jó állapotban van a kocsi.
Ebben 290 ezernél voltak cserélve az okoskerekek, vezérléssel stb, most van benne 365 ezer km.Ilyen korú autóknál bármikor bejöhet egy nagyobb kiadás a teljesen kopó alkatrészekre is, legyen bármennyire is egyszerű és olcsónak mondott típus.
Esetleg nézz G Astrát Z14XE motorral. Hengerfejes ne legyen aztán más baja nem igazán lesz, viszont 2-3 deci olajfogyasztás ezer km-ként a jobb állapotúaknál is garantált.
Abban az ársávban ahol keresgélsz igazából nem is aktuális állapotot kéne venned, hanem ellenőrizhető előéletet az elmúlt pár évre visszamenőleg, hogy milyen javítások voltak elvégezve. Az alapján lehet tervezgetni, hogy mi várható majd.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
slett27
addikt
válasz tboldi #222001 üzenetére
Azt gondolom/tam hogy vesz az ember egy szög egyszerű Opelt,szívó benzinest mert "azzal nincs annyi gond" és 10 szerelő közül kilenc ajánlja. Erre jönne a meglepetés vezérlés cserével együtt az autó árának a fele. F...a
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest