Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
veterán
válasz lenko #150097 üzenetére
Igazából te vagy a sík, ha Vitara helyett Swiftet ajánlasz. Hiába ugyanaz a bódé, a két autó felépítése a jelentősen eltérő hasmagasság miatt ég és föld. Emiatt nemigen tudják egymást kiváltani, ha valakinek az egyik tetszik/kell, akkor teljesen hiábavaló a másikról győzködni.
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #150098 üzenetére
Mivel csak akkor hajtom, ha 100% igazam is van, ha nincs vagy nem úgy gondolom akkor hozzá se szólok...
(#150100) Studi
Nyilván akinek nagyobb kell, vagy hasmagasság az vitarát vesz, de halkan megjegyzem hiába van rajta nagy kerék ballonos gumi, a futóműve ugyanolyan szar mint a swifté, útbordák dobálják a seggét kanyarba, vagy érezhetően üt. Pályára alkalmatlan a vitara, mert g*ci könnyű, és magas. A szél is dobálja összevissza....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Studi #150096 üzenetére
Azzal a különbséggel, hogy belül prémium anyagok vannak a 7esben a 3-assal szemben.
A vitara anyaghasználat 100% ugyanaz, mint a swift.(#150093) m3tr0
Ti ennyire síkok vagytok?
Ki a k*rva anyja mondta, hogy ugyanaz? Az alap jegyek ugyan azok! Értetek magyarul? Nem hiszem....
Írjam németül vagy angolul? Más nyelvet sajnos nem tudok.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
kisza25
félisten
válasz Vesztor87 #150090 üzenetére
ennél a klíma tette be a kaput, 8 alatt nem evett vele, ha én használtam 9 is volt, lehet rosszul lett bejáratva, vagy mert nem pályáztunk vele, csak helyben és országút. Újonnan került muterhoz.
Megbízhatónak megbízható, nagybátyám használja mai napig, csak kötelezőeket cserélt rajta.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #150089 üzenetére
Nem álltam mellette, nyakamat rá hogy nem kamuzik. Utána Lacetti kombit vett 1,6 benzineset, annál is megmondta hogy 7-10 közt eszik. Nem klímás volt, full fapad volt az övé. Dévúk szerintem nem rosszak, inkább a fogyasztásuk több picit. Fabia 1,2 az elvan 5-6 körül...
-
rbalint88
addikt
válasz Faith #150072 üzenetére
Mire kene? Mert igazabol ez egy "pompakocsi", vonulni lehet vele es kb ennyi. Nem sportauto. Szoval a motorerot nem tennem elso helyre a keresesi feltetelek kozott. 16.t benzines prince motor nem az igazi. HDI jo konstrukcio, csak en egy kabrioban nem hallgatnam szivesen a kuttyogast. Alfa Spider a 3.0 V6 benzinnel mar jo is valamire, eleve a hangjat hallatni kozszolgalat, de a vezeteset is lehet elvezni. Ja es mivel ugye nyitott autoban csak kocsog lehetsz, akkor mar legyel inkabb stilusos kocsog, mint ujgazdag kocsog a peugeotval.
-
kisza25
félisten
válasz #94529552 #150080 üzenetére
az a kalos..... anyámnak volt pont ilyen, a gázpedállal a motor hangerejét lehetett szabályozni, de félig vagy teljesen nyomtad le kb mindegy volt, klímával meg visszafelé gurult
De legalább jó sokat evett 8 liter alatt még muternál sem, pedig ő -1 liter minden autóban
A váltója valami szörnyű és a tejfölös doboz belseje...2006-ban vettem új autót (skoda fabia 1,2 12v) hát ég és föld a 2 autó a skoda javára, pedig az is messze van a jótólAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Vesztor87
senior tag
válasz Citroware #150055 üzenetére
Korábban azt gondoltam hogy ha egy megbízható és normális autót veszek akkor gondtalan autózás vár, csak olaj és benzin kell majd a vasba. Tavaly vettünk egy N16-os Almera-t, szeretem, kényelmes, megbízható, de kellett rá költeni. Pedig semmi nem romlott el szinte. Vigyáztak rá, vezetett szerviz könyve volt (nem végig márka szervizben persze), méretpontos ülés huzat, csomagtér tálca, emelő stb. rongyba csavarva hátul ahogy kell. De jött az, hogy használjuk, vagy elhasználjuk ezt az autót? Inkább előbbi, ezért mindent cseréljünk időben, és tényleg legyen megcsináltatva rendesen. Motor és váltóolaj csere, szűrők cseréje, nyári gumi szett (új, nem használt), téli gumi szett (új), motortartóbak csere, spirálrugó repedés miatt csere párban, önindítónak néha hangja volt-> felújítás, akku 7 éves volt, simán indította az autót, de nászútra külföldre mentünk, jön majd a tél, indító áram nem volt sok (kimérettem), akkor akku csere egy két apróság ... Elment 300k... Az auto 13 éves 190k km-t futott, 600e-be tudtuk bealkudni (750-ről), de ezekkel már millába van ez is. Szval sajna ráköltös sajna
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz Kornel #150076 üzenetére
Tesóméké 2002-es F Classic 1.4 8v az a tipikus kommersz fehér astra amiből dunát lehet rekeszteni. Itt ott már eszegeti a rozsda a karosszéria elemeket de alul mondhatni teljesen rozsdamentes. Évekkel ezelőtt rohadni kezdett a bal első kerékív lekezelte valamivel de nem nagyon segített rajta. Szétnézett racing bazáron és vett hozzá egy makulátlan bontott bal első sárvédőt kőkemény négyezer forintért. Karosszéria elemektől kezdve a motoron váltón át minden van bontottban hozzá aprópénzért. De az új alkarész sem vészes. Kispénzű embereknek ideális rohangálós autók ezek.
szabonagyur: valóban az egyik legdrágább a hahun de ha helytálló ami a hirdetésben áll róla és rozsdamentes én szó nélkül leraknám érte az 550-et ha most kéne autót vennem. A jót sosem kapod meg olcsón.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
félisten
-
8th
addikt
válasz Citroware #150050 üzenetére
Néznék egy egy tulajos szervíz könyves F Classic-ot mondjuk ezt. A legolcsóbban fenntartható autók egyike. Olcsó a biztosítása, olcsó hozzá az alkatrész, olcsó felgumizni, elfogadhatóan fogyaszt, jó értelemben véve egy totál igénytelen autó tényleg egyszerű mint a faék. Azt napi öt kilométert pedig klíma nélkül is ki lehet bírni.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Faith
aktív tag
Sziasztok!
Második autónak gondolkodom egy Peugeot RCZ-n mert nagyon tetszik. Van esetleg valakinek tapasztalata vele? Benzines motorral néztem de ezekről a "Prince" motorokról irnak hibákat vagy nem kell annyira félni tőle? Dízelből HDI motor van bele amit szintén nem ismerek szóval arról is jöhetne info.
Vagy az egész autó teljesen felejtős?Köszönöm a válaszokat
-
rbalint88
addikt
-
nagyúr
válasz Citroware #150055 üzenetére
C corsa vagy egy mk6 Fiesta jo lehet, kicsi, takarekos auto mindketto. 1M-be boven talalsz jot. Ha megis kene egy kicsit nagyobb, akkor Focus1, G astra, 7gen civic. Ha tetszenek az alfák akkor a 147-es nem rossz, de talan foglalkozosabb mint a többi fent emlitett darab. Ami meg kisauto es nagyon jo, az a Yaris es a Jazz, de mindketto dragabb auto mint a C corsa vagy a Fiesta. Punto 2 facelift sem rossz valasztas.
-
sagesz93
addikt
válasz Citroware #150050 üzenetére
Esetleg Suzuki ignis, swift / opel corsa, astra?
Én nagyon hasonló feltételekkel 2éve, viszont csak ~750k kerettel vettem egy fiat puntót, foglalkozósabb autó átlagosan több nyűggel, de nem volt drága a fenntartása ennek sem, lehet csak én fogtam ki egy jót. (de a pályát nem igazán bírja az 1.2 8v)
[ Szerkesztve ]
-
addikt
3-as golf helyett esetleg 4-es golfon érdemes lehet gondolkodni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Citroware #150055 üzenetére
pl. A teljes kipufogó egy év alatt szarrá rohad alatta, mert belülről széteszi a kondenzvíz, annak kell 10km mire kiszárad. A fékek hamarabb fognak elrohadni, mint elkopni. Az olaj télen 2000km alatt a párától elkezd habosodni... Soroljam? Hidd el, ha mondom, többet árt a rövidtávozás, mint a napi 100km pálya.
Nem a keveset használt autó a jó, hanem a normálisan használt és rendesen karbantartott.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Citroware #150055 üzenetére
Amennyiben gondtalan autózás kell 3 évre, akkor újat kell venni.
Ha ez nem pálya, márpedig a a keretből kiindulva nem az, akkor egy egyszerű technikát kell venni, amiben kevesebb dolog mehet tönkre, illetve az alkatrész árak is olcsóbbak.
Vehetnél 1M-bol gyönyörű focus 1-et, de ha hozza kell nyúlni a hátsó futóműhöz, az mondjuk 150k, ha mindent kicseréltetsz, és akkor még nem volt baja, mert csak kopó alkatrészekről beszélünk. Ezért ajánlotta Mágus az egyszerű és olcsón fenntartható autót.
Egyébként a használtautó el fog romlani, főleg 1M-ért.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Citroware #150053 üzenetére
1m forintig, főleg alatta ezek kissé irreális elvárások, nem úgy értem, hogy a gatyádat is ráköltöd, hanem elég nagy százalékkal benne van a pakliban, hogy a futóműre költeni kell, nyikorogni fog az ajtó, letörik 1-2 műanyag elem, stb. Mázli kell a jóhoz, nekem van egy 21 éves autóm, amit tavaly nyár végén vettem, eddig gondtalan az üzem (értsd. fűtőventit cseréltem, olajat, szíjat, egy defekt, izzók), szóval ezzel szerencsém volt. Én a helyedben szívóbenzin Clio-t, Fabiat, Golfot stb. néznék, olcsón karbantarthatóak, de mindenképpen számolni kell nyűgös dolgokkal. Vásárlás után olaj + vezérlés (ha szíjas) csere alap.
A rövidtávos üzem is káros hosszútávon (nem melegszik be a motor, az olaj hamarabb elveszti a teljesítőképességét, savasodik), ezért azt is érdemes 8-10e körül ledobni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mágus2 #150054 üzenetére
"Amire neked kell, abban hamarabb megkotlik, mintha többet használnád."
Ennek kíváncsi lennék a műszaki okaira.
Az 1 millió pedig csak most egymillió. Ahogy írtam, folyamatosan keresek és félre tudok tenni rá, 3 év múlva egy sokkal jobbra telni fog majd.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Citroware #150053 üzenetére
Arra lesz a keret, ami megmarad. 1 millából sincs gondtalan autókázás. A használtautó elromlik. Ezzel jobb ha számolsz, mielőtt az utolsó pénzedet kicsengetnéd a vételárra. Nem véletlenül nem ajánlottam drágább autót. Amire neked kell, abban hamarabb megkotlik, mintha többet használnád.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mágus2 #150052 üzenetére
Ezzel a 3-as Golffal annyi fenntartásom van, hogy mivel elég régi autóról van szó, ezért benne van a pakliban, hogy ennyi idősen már elromlik valami benne. Nekem csak 2-3 évre kéne egy autó, nem is mennék sokat vele, de örülnék, ha amíg én használnám, nem romlana el semmi benne. Gondtalan, takarékos autókázás a célom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
bocsi, dupla
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Milyen típusú autó ugrik be számotokra, ami az alább leírt igényekhez jó vételnek számítana? Olvasgattam a fenti linkeket, de azért megkérdezném, hátha tudtok valami konkrétabbat hozzátenni.
A pénztárcám most max. 1 millió körülit enged meg, de azt már csak nehezen, az igényeimnek valószínűleg ennél jóval olcsóbb is megfelelő lesz.
Idén szerzem meg a jogosítványt, első autó kéne. Napi 5 kilométert járnék vele, kéthetente egyszer 40 kilométert, és évente max kétszer az ország egyik végéből a másikba. Tehát nem mennék sokat vele, de azért autópályán bírja az iramot. Egyedül nekem kell, ingázni ide-oda, tehát nem nagycsaládos autóra van szükség. Nem kell, hogy tágas legyen. Előny, ha jól elférek vele a parkolókban, mert a munkahelyemen szűk a parkoló. Kb. 3 év múlva lecserélném egy jobbra, mert csak nemrégiben kezdtem el dolgozni, addigra már jobbat megengedhetek majd magamnak. Most csak egy kezdő járgány kell, ami nem túl drága hogy tapasztalatlan vezetési skillemmel féltsem túlzottan, kicsi, takarékos, amin majd nem olyan nagyon sokára túladok majd, ez idő alatt lehetőleg minél kevesebbet veszítsen az értékéből. -
kisza25
félisten
válasz szőröscica #150044 üzenetére
nem
lenko: te komolyan láttad mindkettőt élőben lehet belső ugyanaz, de kívűlről én 0 hasonlóságot látok[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz SzlobiG #150040 üzenetére
Az egész úgy kezdődött, hogy jött az első gyerek és volt 2db 3 ajtós autó (kia pro ceed és G4) , de mondom, ha már 5 ajtó akkor legyen kombi, de ha már kombi és 1400 kg mondom kevés lesz az 1,4 szívó, de 1,6 szívó kombit meg se kia, se i30-ban nem találtam akkor, így maradt a crdi. A két márkához ragaszkodtam.
1997 óta benzinesem volt és bár halk és takarékos az 1.4 crdi, nem sikerült megkedvelnem a dieselt.
Előző 2 autó új volt, de ennél az i30-nál nem volt annyi pénz, hogy új legyen, így lett használt.
Azóta eltelt majdnem 9 hónap és rájöttem, hogy mostani felhasználásomra nem praktikus sem a kombi, sem a diesel. Az eddigi 5 literes átlag fogyasztás amúgy tényleg szupi, de évi 12k km megyek, a diesel hosszú távon (időben) nem lenne nekem kifizetődő.
~30 km-es körzetben kell ingáznom főleg országúton, de sokszor kell mennem tanyákra is.
Az i30 13 cm-es legalacsonyabb hasmagassága és 4,5 méteres hossza elégé megtudja keseríteni az életet, ha 1 sáv széles úton kell megfordulnom.
Az autót jelen pillanatban is úgy használjuk, hogy gyerek+ asszonyka hátul, jobb 1-re pakolunk, mert hátul van a babakocsi és azt folyton ki-be kell rakni, ezért az mellé nem praktikus pakolni. Na erre bőven jó egy 5 ajtós RIO, i20, vagy vitara is. 1,4/1,6 MPI lenne a cél és jó sokáig megtartani, i20-ban sajnos csak az automatával van 4M+, ha 1.0 T-GDI lesz (3,7M) azt valszeg csak rövidebb ideig tartanám meg.
lenko: swift nem tetszik, volt a családban 3db, ölégvót[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #150038 üzenetére
Ha vitarát akarsz, akkor inkább swift. Az új swift meg gondolom jobb is, mert a vitara 1-1ben a most kifutott swift, csak magasabb, és nagyobb. (Bnőm cégese swift, vitarával meg mentem most 1400km-t)
Még a swift sport is kijön belőle ha megjelenik ősszel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz akooos #150028 üzenetére
Igaz török kereskedő, de nem tűnik rossznak. 200e km körül már nyomottabb az áruk, tudják hogy cserélni kell a vezérlést. Ott ez aranyárban megy...
Volkswagen Golf IV Lim. Highline Klima, 18´, V5 - 170 PSAz embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz akooos #150028 üzenetére
A 150lovast alapból felejtsd el (az olcsót szintúgy), többet kajál mint a 170-es és nem megy jól, valamint csak euro 3-as.
Vezérlést kell cserélni legkésőbb 200e km-nél. Kb. 190-200e Ft (ki kell venni a motort)
Ha betartották a 30e-s olajcsere periódust akkor már 150nél. A lánctányér gyengébb anyagból van, az kopik, azért indokolt a csere. Ezt leszámítva rendben van a motor. ~2éve használok egy ilyet hiba nélkül.
Próbálj minnél kevesebbet futottat venni. Olcsó semmiképp sem lesz, legalább 4e Eur-ra számíts+behozni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Renault Fluence faceliftes változatával van valakinek tapasztalata 1.5 DCI, 6 fokozatú váltóval igen kellemes kis pálya falónak tűnik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Ha van itt olyan akinek van tapasztalata 2,3 V5-ös VW motorral (benzin, 150/170 PS) akkor az ne tartsa vissza az élményeket. Úgy kaki ahogy van, vagy azért használható, élhető motor? Megéri megvenni egy autót, viszonylag olcsón amiben ez a motor van? Vannak szokásos gyengeségei, mint pl a 2.0 TDI-nek vagy a 2.5 V6 TDI-nek?
Köszönöm!
-
DZs
senior tag
válasz Termi16 #150000 üzenetére
A Maxx autótól én már vettem külföldről behozott kocsit banki kölcsönre, igaz műszakilag nem vizsgáltattam át. Semmi bűncselekmény nem volt. Számlát kapsz a kocsiról. Lehet vásárolni kiterjesztett jótállást, ami fél évig érvényes és csak a fődarabokra. Ez olyan rejtett hiba ellen véd, ami nem derül ki az átvizsgálás során.
Bakkir: Alvázvédelem nem elég, üregvédelem is kell, de az se használ 7-8 évesnél idősebb mazdánál, ha soha nem kezelték.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Mágus2 #149999 üzenetére
Voltak már ezzel gondok. Így akarják megszüntetni (vagy inkább létre sem hozni) a kapcsolatot a vevő és a cég között. Az adásvételire a régi tulajt teszik, így keresheted árkon-bokron át a régi tulajt, ha meg is találod nem fog tudni mit kezdeni vele, mert eladta a kereskedésnek. Ez ha jól tudom már eléggé bűncselekmény közeli dolog is, de talán Saint jobban tudja.
-
#94529552
törölt tag
válasz Termi16 #150000 üzenetére
Valószínű, hogy az adásvételin nem tőlük fogod venni, hanem a(talán a külföldi) magánszemélytől, és előre aláírt szerződést adnak, bár ne legyen igazam. Ha van esetleg megbízólevél, talán úgy már szabályos az ügylet, és akkor a Maxx autó hivatalosan is benne van, és vállalnia kell a 6 hónap szavatosságot, ha meghibásodna.
Az fontos, hogy minden porcikája hibátlanul működjön, kifogásokat el ne fogadj.
Egyébként ez a Maxx autó egy hivatalos Márka kereskedést is működtet[link]. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #150015 üzenetére
De ő elöl fog ülni.
Am mélyen ülsz hátul ezért nem olyan vészes. A 180 cm-emmel egy S60-al lenyomtam egy Bp-Zürich-Bp távot hátul és megúsztam lábamputáció nélkül...
Mondjuk tény, hogy az S80 jóval kényelmesebb hátul mint az S60.
mod:
nandow: Haveromnak S60 D5 volt (163 lovas dízel) automatával városban 7-8 (ha tolta akkor 9-10) városon kívül 6-7. Manuálissal kb -0,5 liter lejön ezekből az értékekből.
Érdemes megnézned amúgy élőben is egy üléspróbát vegyél.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Studi #149997 üzenetére
hogyne lenne baj
közokirathamisítás, nincs szavatosság, esetleg áfacsalásba keveredéssoroljam még?
(#150007) Termi16
fél év a szavatosság, olyan hogy garancia jogilag nem létezik
szavatosság sem ugyanaz ám mint a jótállás, olvass utána![ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
7. generációs Accord mennyire megbízható? 1,5 M környékén keresgélek, első autóm lenne.
A neten azt olvasom, jóféle autó, de kíváncsi lennék egyéb tapasztalatokra is.
A 2,2-es dízel motorját is dicsérik. Mennyire "bírná", ha néha napján munkába járásra is használnám Pesten? (ez napi 2 x 12 km). -
bakkir
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok.
Mindenképpen benzines autót szeretnék venni. A keret 3M lenne.
Sedan vagy ferdehátú jöhet csak szóba manuális váltóval.Jelenleg 3 típus van, ami elfogadhatónak tűnik.
- Ford Mondeo
- Honda Accord
- Mazda 6Esetleg Mazda 3 sedan kivitelben.
Melyiket ajánlatok?
2008 utáni modelleket néztem, mazda 6-nál nem tudom, hogy a rozsdásodás fennáll-e a második generációnál?
Vagy érdemes még gyűjteni a facelift utáni verziókra?
Előre is köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #150007 üzenetére
Persze a semmitől jobb nyilván de ettől még lehet egy hulladék sz@rt melegítenek rád (lsd a linkelt cikket). Szóval én keresnék vkit aki jártas ebben a témában és vele is megnézetném mielőtt kifizetném de pl első szűrőnek jó. Arra figyelj, hogy adjanak pecsétes, aláírt papírt az átvizsgálásról.
A garancia az ki lett tárgyalva az előbb de a szavatosság az egy másik dolog.
Van rá szavatosság, kötelező az 1 év amelynek kötelezettségét az eladó félnek kell viselnie. Tehát ha magánszemélytől veszed akkor Jóskabácsinak. Itt a nepper ha nem íratta át csak közvetítő félként szerepel és szavatossági problémád lenne akkor a nepper elhajt a 'csába.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Termi16
őstag
válasz Studi #150004 üzenetére
Köszönöm a megerősitést mindenkinek.
Tudom, hogy a hirdetésben szereplő garancia egy plussz tétel, nem erről beszélek, de papiron minden autóra, használtra is kötelesek szavatolni, talán 1 évig? Magánszemély is. Én erre gondolok elsősorban.
Qru:
Értem én, de most ha egy alap képet akarok kapni a kocsiról, és én semennyire sem értek hozzá, akkor hova vigyem? Nekem ez egy jó kiindulási alap, aztán meglátjuk.BigBlackDog:
A Lineát is úgy vettem, hogy már az árral át akartak verni utólag, de nem hagytam magam.
Aztán véletlen első napon cserés lett a kuplung, de azt is megcsinálták, ingyen, meg a fék se volt tökéletes ,az is meg lett oldva. Nem volt egyszerű és a végén már a hátam középre sem kivántam őket, de végülis minden oké lett és egész jól jöttem ki belőle.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Termi16 #150000 üzenetére
Szerintem nem fogod túl egyszerűen a nevedre íratni, ha az adásvételin tőlük veszed, közben meg az előző, külföldi tulaj nevén van.Átírásnál nem ellenőrzik az adásvétel szerinti eladó személyét?Szerintem az "egy autókereskedőn leverek valamit" tedd félre, én biztosan nem számolnék ezzel, ha nyugalmat és gondtalan életet akarok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest