Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
Az egyik barátom is cserélni szeretné a verdát idén nyáron, paraméterek:
-2 felnőtt 1 gyerek, esetleg pár év múlva még 1
-havi kb 500 km város (napi rohangálás), 6-800 km közút
-kombi, de ne a legnagyobb méret (azaz ne Mondeo)
-új - 3 év közötti
-5M Ft körülKi mit ajánlana (típus + motor)?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hobizoli #132090 üzenetére
Röhögni fogsz (a Lega tulajok viszont nem) pl a 2 literes boxerekben is van. Legacy mk4-ben is már, ami azért nem mai csirke (2005-2009)...
Ezt az árajánlatott adta egy szakszervíz (nem márkaszervíz!!) nem olyan rég:"Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 370 000 Ft (gyári alkatrész, benzines motor)*
Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 380 000 Ft (gyári alkatrész, dízelmotor)*
Kuplungcsere és kiváltószett egytömegű lendkerékkel 196 000 Ft (utángyártott alkatrésszel)**Munkadíjjal együtt"
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
417k km
Kíváncsi vagyok meddig marad nála, mert az ára amúgy jó.
A múltkori 3,5M-ért hirdetett type-s(?) jó sokáig fenn volt.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #132083 üzenetére
Ki kell kormolni, látod?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
LógaGéza #132079 üzenetére
Kell autózni mire visszajön akár csak egy DPF pucolás (cseréről nem is beszélve) ára. Ami könnyen összejön ha csak rövid városi utakra van használva a gép. Idősebbekre amúgy is jellemző hogy 1500-nál már elváltogat amit meg a kettőstömegű nem bír... Szóval gondold át ez a dízel kell neki manuális váltóval dolgot.
Ha szereti a karakterét és van tartalék pénz akkor ok de csak ha az olcsó nyál miatt venné akkor azért számoljátok ki, merre meddig hány méter mert könnyen lehet, hogy többe lesz a leves mint a hús...[ Szerkesztve ]
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
LógaGéza #132049 üzenetére
1: manual-ban benne szokott lenni
2: márkaszerviz megmondja (típusengedély alapján)
3: megnézed itt: [link] (nem szent írás de elég pontos adataik vannak)mod:
Tsebacsi: Sajnos ebbe én is belefutottam már. De nem tudtam bizonyítani az igazam.
Hát ez van.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz
runner 125 #132069 üzenetére
Dízel kell, Jazzből meg nincs...
rbalint88
Automata semmiképp nem kell, bár ahogy nézem ez eléggé le is szűkíti a kínálatot...
-
-
tresh
veterán
válasz
Declare #132068 üzenetére
Az lesz, csak tényleg érdekel mi az alapja.. azt tudom hogy a francia sz*r de ezen kívül érdekel. Nem egy nem kettő Peugeot fordult meg a kezem között és volt közte olyan is ami 395ezer km -nél járt 1.6 16v motorral és köszöni hibátlanul tette a dolgát. Ja és hülye vagyok de ha eladta volna a tulaj akkor simán megvettem volna asszonynak.
(#132071) bitpork : na ja
Komolyan többet mondtam rá mint a piaci értéke és mondta is hogy ha nem szeretné eladná nekem de soha se hagyta még cserbe új korától nála van és nincs az a pénz amiért eladná.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
tresh #132061 üzenetére
Engedd el
vannak akik igy veszenek autot, hogy mennyi km van benne, mert masba nem gondolnak bele....Magyarorszagon sokan
most azert felkapjak egyre több helyen ezt a km csavargatos kerdest, egyre többet beszelnek rola es csodalkoznak ra a népek....hogy jeee.....lassan leesik majd a tantusz....addig meg marad a tekeres sajna.
-
rbalint88
addikt
válasz
LógaGéza #132066 üzenetére
hát, pedig jó lenne meggyőzni
működésileg nincs vele különösebb gáz, de a 180cdi rettenet traktorhangú, az automatája eléggé buta is ráadásul. beltér tud csúnyán öregedni, főleg a (mű)bőr részek. minden egyes izzócsere szervizes sztori 10+ ezerért, mert az egész csomagtérburkolatot bontani kell - ezért is lehet csomó félvakot látni belőlük.
-
LógaGéza
veterán
Első generációs B osztályú Merciről mik a vélemények (2.0 dízel)? Ez tetszik édesanyámnak, és olyat akar, eddig nem tudtam meggyőzni, hogy nem kell neki ilyen...
-
válasz
lenko #132062 üzenetére
Nagyon sok ilyenről hallani, hogy szállítási sérült kocsikat adnak el vadi új hibátlan kocsiként aztán eladáskor derül ki, hogy hoppá ez fényezett volt. Ez??? Dehát soha semmi baja nem volt...
És van az a legenda, hogy egy bácsi egy swiftet hordott mindig szervízbe, rendesen, ahogy kell, és mikor egy másik szalonban be akarta számíttatni egy újba, elhajtották, hogy azért a tragacsért nem adnak semmit. De semmi baja, nem volt törve, mindig hordta szervízbe. Kiderült, hogy ahova vitte, ott szépen csendben kicseréltek benne mindent használtra, mondván nem fog neki feltűnni. Hát nem is tűnt...
-
lenko
aktív tag
válasz
roberto211 #132054 üzenetére
Erről a valóban törésmentesről tudnék mesélni...
Anno haver vett egy új 5-s golfot szalonból. Aztán később kiderült, hogy a géptető már fényezett.
Alig akarták beismerni, hogy ráejtettek valamit, és fényezték. Persze nem egetverő probléma, de nem ez az elvárható. -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #132059 üzenetére
Persze.
A0 lesz.
Ha eladod, akkor átvehető a bónusz. -
BigBlackDog
veterán
Egy kérdés, érdekességképpen. Ha az embernek a második, vagy többedik kocsi kerül a nevére, akkor az arra kötött kötelezőnél tényleg nem érvényesíthető a Bonus/Malus, hanem teljes összeget kell fizetni?
-
Integrale
veterán
válasz
Tothgera30 #132052 üzenetére
-
roberto211
őstag
Nem feltétlen mondanám,hogy a szilikon jól elfedi a hibákat...
Az meg h egy lassan 10éves autó törve volt.... És? Én speciel ha nem tk-ra volt törve és nem 26 autóbol csinálták újra, meg nem tört ketté és motorikusan a törésnél nem lett semmi baja én speciel pont lesz@rom h cseréltek e rajta lököst, vagy mocitetőt vagy lámpát, vagy hátsó lökhárítót esetleg sárvédőt HA szakszerűen megvan javítva... Nekem szerintem a laguna is csattos volt mert 1-2 helyen nem gyári mikronértékek voltak, de nem érdekel mert nem befolyásol van egyenesfutás, személy szerint jól lett megjavítva, nem kettétörve volt így meg nem érdekel h volt e egy kis kocc vagy nem... Az a baj h az emberek tizenéves autónál is patikaállapotú , karcmentes, szalonautót akarnak ár alatt..
Ha szalonautó kell, bekell fáradni egy új autó szalonba és lízingelni egy új valóban törésmentest...
-
Olyan szép hangja van (Porsche 911 Onboard)
-
F-ECT$
titán
Van arra mód, hogy ha a gyáritól eltérő méretű abroncsot teszel az autóra, akkor ezt valahogy a sebességmérő tudtára add?
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #132035 üzenetére
Szerintem ugyan arrol beszelünk....pont ezt probalom en is alatamasztani, hogy jobbara csak a Magyar fejekben van ez a berögzödött butasag, hogy 200k km az mar halalközeli, 300k km pedig mar az elettartam vege egy autonal....es ahogy annal a passatnal is latszik, a futott km nem egyenlö a lelakottsaggal. Egy varosi hasznalat soran ennel sokkal jobban le lehet lakni 100k km alatt egy autot.
Ez a 641k km azert eleg kemeny, itt azert mar jol meg kell nezni a dolgokat. Egeszen biztos vagyok benne, hogy nem fogjak tudni eladni, amig vissza nem tekerik 200 ala....
-
válasz
Declare #132029 üzenetére
Na neeee, ha szaba kérni. Mit gondolsz a németből haza-"tekert" autókban mennyi van? Amikor 2-3 évesekben 180k-t lehet látni a mobile-n.
Ezen mennyire látszik az őszinte km?Megjegyezném, hogy Mágus2 a műanyag és gumi alkatrészekre írta azt amire reflektáltam. Az önhordó kaszni természetesen már kevésbé szilárd. Azonban ennek mentén csak új autót szabad venni. Pnty.
-
SzlobiG
félisten
válasz
audi100td #132033 üzenetére
Focus nem játszik? A civic is jó pont olyat keresünk ismerősnek, de amit láttunk az finom szólva is egy hulladék volt. Most mindenképp egy magyart akarunk megnézni, ha az is rohad, akkor felejtő. A focus viszont sokkal jobb már ami a korrózió védelmet illeti viszont a civic kényelmesebb volt és az 1.4-es motor erősebb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
2thletme2day #131971 üzenetére
Keresztapának is ilyen 3-as Mazzagja van. Az is rohad, pedig nem volt törve. Hát ez ilyen. Cserébe elég jól megy és soha nem volt semmi baja.
Volver? Nincs velük panasz, több S60/S40 tulajt ismerek és egyik se panaszkodott rá hogy rohadna.
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
bitpork #132027 üzenetére
Akkor te is kapsz egyet.
[TROLL]"Egy 3-400k-t futottban igen jó eséllyel már mindent kicseréltek" - Vagy nem.[/TROLL]De komolyra fordítva a szót, és ahogy már korábban is írtam, értem a helyzetet és nagyrészt egyet is értek. Amiben nem az már az én hülyeségem max.
(#132031) audi100td
Arra értettem, hogy mindig jön egy-két negatív tapasztalat vkitől, mert már látott egy(!) olyat, vagy autómosóban() dolgozik. Tehát ez ne tántorítson el feltétlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #132027 üzenetére
Szvsz nincs olyan, hogy mindent kicsereltek. Ha 10 eves es van benne 40 ezer km, akkor ugyan ugy ra kell kalkulalni, hogy mi az ami ilyen hasznalat melett gatya lehet, mint ha 10 eves es van benne 300k km. Az alkatresz ugyan ugy öregszik, mindegyiken. 10 ev az 10 ev.
Meg ha mar belterröl beszelünk, akkor ugye az megint kerdes, hogy melyik autonak lesz jobban lelakva a belseje, amelyikbe beültek es hosszu orakon keresztül haladtak vele, vagy amelyikbe millioszor ki be szalltak....
-
footy
addikt
válasz
ZsZso #132026 üzenetére
A Mazda 5-6 jo lehet ha talalsz olyat ami nem rohad. (Mas gondjuk nem nagyon van) Avensis-bol ugy remlik, hogy 1.8-at csak 2005 utan szabad venni, mert kajaljak az olajat.
Egyebkent en inkabb egy Honda Accordot(2.0) celoznek meg. A listara meg talan fel lehet venni a Mondeot, de abbol nem tudom mi az ajanlott motor.[ Szerkesztve ]
-
válasz
fi:zi'k #132023 üzenetére
Ez a troll nem sikerült. Egy 3-400k-t futottban igen jó eséllyel már mindent kicseréltek, ha a megtekintéskor jó a műszaki állapota. Szerinted nekem a leellenőrizhetetlen futású dízeleim miért nem állnak meg az út szélén? Mert a technikája törődve volt- a fizimiskája meg másodlagos.
-
ZsZso
Közösségépítő
Sziasztok!
Van nekünk egy szeretett 2008-as Toyota Yaris -unk. Mióta megvettük (használtan) 2 gyermekkel bővült a család, így a 2 felnőtt és 2 gyerek+gyerekülés teljesen megtölti a kocsit, ezért második autót szeretnénk vásárolni. Az autókhoz sík hülye vagyok ezért a segítségetekre lenne szükségem.
Használat:
- javarészt rövid (autópálya + város) kb. 20 km -es távok
- havi egy-két hosszabb táv (> 100 km)
- éves egy kirándulás (> 200-300 km)
(ezért csöppnyi agyammal arra a következtetésre jutottam, hogy dízelt vétek lenne venni)Szűrők:
- biztonság
- 4 személy rötyögve elférjen benne és mellette legyen hely a csomagoknak (babakocsi, összecsukható ágy, pelenkázó táska, stb.) - (min. 450 literes csomagtartó?)
- megbízhatóság
- előzésnél ne az 1000 cm3 -is Yaris -nál megszokott csúzli módszert kelljen használni.Anyagiak:
Mindennel együtt max. 2,5 m de jó lenne 2 m körül megállni, legalábbis a vételárat illetően.Kérdés
Nem tudok dűlőre jutni abban, hogy a Xenon mennyire lenne szükséges a kocsiba. Bár sose láttam használat közben (csak videókról) mégis úgy érzem, hogy a szűrők között kell lennie. Jól érzem, hogy ez valóban fontos cucc egy családi autónál?Kiszemelt márkák/modellek
2004-2008 -as szórásból Mazda 5, Mazda 6, Toyota Avensis vagy valamilyen Wagon, de igazából bármilyen tipp érdekelne. Nyitott lennék én a német kocsikra is, de félek, hogy a kevés ismeret miatt csak a japán ("megbízható") autók felé kellene nézelődnöm. Amiktől elzárkóznék (a magam naívságával) azok a francia márkák.Mit ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
LuckyL #132020 üzenetére
Nyilvan a 300 ezers dizel, ami mondjuk javareszt egyenesen futott autopalyan, valtas/kuplungozas/fekezes/parkolasi manöverezes es inditgatas nelkül üzemmelegen, egy kupac sz@r, bezzeg a varosban hidegen pöfkölödö auto, amivel naponta millioszor valtottak, tapostak a feket, tekertek a szervot, ki be szalltak a tesco parkoloban, inditoztak stb...nyilvan sokkal jobb allapotban lesz
pl mint egyik hölgy ismerösünk is....alig van az autoban km, csak varosban hasznalja, kuplung kezeles kisse foghjas, neha felpörög 4000 a motor es csuszik a kuplung elindulaskor....de hat ha majd eladasra kerül csorogni fog a nyal, mert keves benne a km....vegyetek vigyetek km vadaszok
gratulaciot fogadd innen is
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
fi:zi'k #132023 üzenetére
Persze hogy nem, ennek nincs köze a futáshoz. De attól, hogy nem használod, ugyanúgy öregszik, ne hasonlítsuk az új autókhoz az állapotát.
személyes tapasztalat, hogy a keveset futott de idősebb autónál hamarabb jön elő valami bosszantó hiba, mint a többet futottaknál. A többet futott jellemzően elkopik, ezek meg elöregszenek. Pályán hajtás után repedt vízcsövekre, túlmelegedésre, nem működő fűtésre...ilyesmire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
audi100td #132022 üzenetére
Lehet találni olyat, amit keresel, csak idő. Sok az osztrákoktól behozott darab is, ott meg kb minden rohad.
El kell menni nézelődni. Ha a fórumra hagyatkozol, sosem fogsz autót venni.(#132021) Mágus2
Természetesen értem a mondandódat, de [TROLL] ha ugyanezen idő alatt beletekernek 3-400e km-t, akkor meg fiatalodnak a gumi és műanyag alkatrészek?[/TROLL]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
LuckyL #132020 üzenetére
Nem mondta senki, hogy jobb a PUG, meg azt sem, hogy valami baja van, de ha belenyúlsz a tutiba, amit csak rövid utakon használtak és nem szervizelték rendesen, mer a HONDÁT nem kell, akkor bizony ilyen futásnál is akadhatnak kellemetlen meglepetések. Majd ha kibújsz a szemellenző mögül és megnézed ki és mire reagált, akkor vissza térünk a témára.
Lehet teljesen jó és megkímélt autó is, meg nem is. A 40 000km és a honda semmire nem garancia, ha nálad az, akkor nem értettük meg egymást. Még a végén a rózsaszín malacnak lesz igaza. Előítélet...
Eleve nem tesz jót az autónak ha sokat áll. Mindene öregszik, ami gumi vagy műanyag.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Mágus2 #132013 üzenetére
ha láttál már 40 ezret futott hondát, jól tudod miről van szó
de tulajdonképpen lehetne ez audi, peugeot bármi (nekünk van több ilyen keveset futott 10 éves vagy idősebb kocsi is a családban)
ezeknek a kocsiknak semmi bajuk nincs, kívül belül újszerűekés ezt elmondani egy 300 ezres peugeotról amihez hasonlítjátok az árát
csak gratulálni tudok
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
LuckyL #131999 üzenetére
Mert HONDA.
Na csak bele ne törjön a hajtókar ebbe a nagy hülyeségbe.
Nem hogy bírja, egyenesen kéri.
A hajtókar csapágy el sem tud kopni, visszanő, érted, Japán.
Hondákat is javítok, bármilyen meglepő, de azok is elromlanak... ugyanitt munkanélküli honda szerelő vállal bármit.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #131990 üzenetére
Elöitelet. En sem vennek peugeotot, de ettöl meg lehet jo auto az....
300k km el semmi gond nincs, ha normalisan karbantartottak. Szvsz nekem sokkal bizalomgerjesztöbb, mind egy kis benzines auto, amibe evenet beletettek 4000 km-t. Siman feltetelez valami kis hetvegi futokosos hasznalatot, kispenzü tulajjal, hidegen inditgatosakkal, varosban kifektetett kuplunggal/futomüvel. Ha szerencsed van nem 2014 ben volt az utolso olajcsere, amikor 30k km mutatott az ora
-
SzlobiG
félisten
válasz
audi100td #132007 üzenetére
Jól tudod mazdabol nagyon nehéz lesz olyat találni ami nem rohad. Honda már jobb egy fokkal, de ott is fokozottan figyelni kell rá. Múlt héten néztünk egy 7.gen civicet az atya úristen is rozsdás volt rajta.
Volt egy focus is a kereskedésben csak egy évvel volt fiatalabb, de az kb rozsdamentes volt.
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
autóvásárlás előtt állok, amihez a keret átírással együtt max. 1,5m Ft lenne. Első sorban japán autót szeretnék, mindenképp benzin motorral. 6. gen. Accord és első gen. Mazda 6 a kiszemelt, 1.8-2.0 literes erőforrásokkal. Mire érdemes odafigyelni ezeknél a típusoknál? A Mazdák tényleg nagyon hajlamosak a rozsdára?
Amin még gondolkodóba estem az a 7. gen Civic sedan illetve a 2004-től 2007-ig gyártott Mitsubishi Lancer, min 1.6-os motorral. Igazából méretre ezek is elegendőek lennének, ha elől nem túl szűkösek és kényelmetlenek mondjuk egy Golf vagy Astrahoz képest.
-
-
-
válasz
Tothgera30 #132002 üzenetére
Pont a napokban fel is merült bennem a kérdés: ezekből kifolyólag venni sem érdemes őket? Mert látványosan olcsók a franciák, de nekem semmi gondom nincs velük, ha jók
Az, hogy nem tartja az árát, nekem nem gond.
-
-
válasz
runner 125 #132000 üzenetére
Már ez is előítélet
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Vicces képek
- Windows 11
- További aktív témák...
- Kenwood Kmix 750
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest