Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Gurulunk, WAZE?!
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #138099 üzenetére
A gyári katalógusban nem ennyi.
Volt már erről egy kis vita itt 😉
Onsem ki betonnal, amit lemerek előtte? 😂 -
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #138095 üzenetére
Hivatalos adat szerint 485 liter.
3db 205/55 r16 gumi felnivel fér el kalaptartoig, persze ugye résekkel. (Nem tölti ki a teret)
Ha a kalptartot levettem volna, akkor bement volna mind a 4, de inkább döntöttem 1 ülést.Az biztos, hogy kompaktok kozott az egyik legnagyobb csomagtere van.
(Nem kombikkal összehasonlítva) -
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #138090 üzenetére
Hidd el elég nagy az a csomagtartó.
[link]
[link]
[link]És kb. egy szinten van a TJET-EL 😉
[link]
Persze ezt pörgetni kell, az tény.Nem azt írtam, hogy sport kocsi, hanem azt, hogy sportos.
Ergo kemény a futóműve, ott van az úton, es a kanyarokban is.
Nem dolongel, nem himbalozik, mint egy hajó, mint a mai autók többsége.
Ennyi, semmi több.
Ja, a gyári fék is nagyon jó, olyat lassul, hogy kifejeled a szélvédőt.Ennyi, semmi több, de ezt már írtam előtte is.
BlackSoul:
Nézzétek meg egyet élőben, próbáljátok ki, uljetek végig, én csak javasolni tudom.
Oke, nem a legszebb, de ennyiért biztos, hogy a legmegbízhatóbb technika.
És kategóriájában a nagyobbak közé tartozik, emelett kényelmes is. -
BlacKSouL
addikt
válasz
Kornel #138088 üzenetére
Ez így első ránézésre egész jónak tűnik... Jobban tetszik, mint az eddigi javaslatok.
Kicsit át kell alakítanom az elvárásaimat ilyenkor más elvárásaihoz, ezért nehéz a dolog. De ez ha normális állapotú, akkor a célra elvileg teljesen megfelelne. Sajnos még csak a körbeszimatolás fázisban vagyunk, egyéb körülmények is nehézkesek, de tippnek mindenképp megtartom, köszi. -
alázógyík
addikt
válasz
Kornel #138076 üzenetére
Akkor az én meglátásaim teljesen rosszak. Sohase gondoltam volna, hogy egy faék egyszerűségű hátsó futóművel, gyári szívó 1.8-as motorral felszerelt autótól hanyatt kell esni.
Nekem 1.4 T-Jet van, de ezt se nevezném 1átalán annak. Max. dinamikusabb, mint egy 1.4/1.6 szívó. Semmivel se több.
A 17 is csak látványra kell, mert nem biztos hogy 100%-ra szükség van rá, hogy ilyen "erőt" kezelni tudjon.
Régebben is csináltak SPORTOS gépeket, 14/15 felnire.Ettől függetlenül jó az a Civic, asszonynak is el tudnám képzelni bevásárló autónak, ha nagyobb lenne a csomag tartója.
-
8th
addikt
bimmerkell...
[link]
-
Kornel
veterán
válasz
BlacKSouL #138086 üzenetére
Nehogy ignist vegyetek.
Az egy szekér!
Bedobom a titkos tippem, suzuki liana FL 1.6GS, 1M-bol patentet kapsz.
Láncos motor, amit sose kell cserélni, ha olajat időben kapott, akkor örök élet.
Amúgy made in japan, a minőséget ossze se lehet hasonlítani az esztergomi suzukikkal, persze a liana javára.
Apám ugyanezekkel a feltételekkel keresett, nem bánta meg, hogy rám hallgatott 😉Ezt el is hoznam átvizsgálás után, 1M-ert alkuval 😉
Első szerviz megáll a következőkbol:
Vezérlés csere nem kell
Olaj
Osszes szűrő
Fekolaj (senki se cseréli le)
Váltoolaj (ezt is elfelejtik)
4 gyertya
Szelephezag állítás (senki se csinálja meg)Plusz apámnak 2 szilent volt amit kellett hátul.
Alkatrész sem vészes árban van.
-
BlacKSouL
addikt
Heti 2-3(-4) alkalommal, 25+25 km, esetleg néha kicsit több autózásra, jellemzően kevés csomaggal, néha 1 nagyobb bevásárláshoz, nyugdíjasnak 1 (vagy maximum 2 fő) szállítására, aki kicsit nehezebben mozog, nem annyira jó, ha alacsonyra kell ülni, ha átlagemberesen szűk a vezetőülés, és nem annyira pehelysúlyú, mit vennétek? Ne legyen szakadt ősöreg, legyen benne ésszerű biztonsági felszerelés, ne legyen érzékeny a vezetési hibákra, benzines 1,2-1,6- körüli, ésszerűen szervizelhető alkatrészekkel, 1 Milla alatt/körül.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138083 üzenetére
Mondom én, hogy mehetsz autós újságírónak.
Vilike meg mehet a cikkek alatti fórumok a trollkodni, hogy #bimmerkell 😂 -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138081 üzenetére
Én láttam szervo olaj tartályt a fekolaj mellett.
Bár a kuplung is hidraulikus... -
Kornel
veterán
A kormanyrol nem mondtam, hogy puha.
Pont, hogy nem.
Kicsi, kezbe illik, és hidraulikus szervos, ha jól tudom.
De biztos, hogy pontos, és sok visszajelzést ad.Hátul valóban csatolt lengokaros, tehát buta, mint a többség.
Viszont Snoop-y kolléga majd megerősíti, vagy nem, hogy a gyári gátlók cseréjével jobbra hangolhato-e.(stabilabb lesz-e, és kényelmesebb?)A nem megy meg elég tág fogalom, azért a kompaktok 90%-anal még mindig jobban megy, nem ideveve az RS, GTI es társai "versenyautokat".
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #138076 üzenetére
Ellenben a futóműve keményre van hangolva, feszes, sőt már túl feszes.
A kanyarokban stabil, egyedül a háta pattog el kicsit.Persze mert ostoba csatolt lengőkaros. Tehát kényelmetlen, de legalább nem is fogja jól az utat
win-win
van mellé vajpuha kuplung és kormány, 0 visszajelzéssel (te mondtad nem én), menni meg nem tud.
Wow de sportos -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #138077 üzenetére
Ennyi.
Elmehetnenk autós újságírónak lassan 😂
Amúgy meg chip kéne, meg 60-as rendszer alá 😉Mod: nem kell téli kerék?
Enyém most rakom fel 😉 -
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #138076 üzenetére
Jobban belegondolva ezt alá tudom támasztani teljes mértékben.
Anno, mikor F Astra után átültem az A Zafirába, akkor rögtön felfigyeltem, hogy mennyivel jobban ül az úton, mennyivel feszesebb a futómű. A Civic után átülve a Zafirába pedig olyan érzésem van minden kanyarban, hogy ez mindjárt felborul és folyton jön elő bennem a kérdés, hogy ez miért himbálódzik össze-vissza?
És szerintem menetdinamikában is előrébb van egy mezei kompakthoz képest 80-90 km/h alatt, csak 3500 felett kell tartani a fordulatot!
-
Kornel
veterán
válasz
alázógyík #138060 üzenetére
Igen, egy mezei kompakthoz képest az.
Nem feltétlen menetdinamikara, de egy 2.2 ctdi egy chippel már menni is tud.
Ellenben a futóműve keményre van hangolva, feszes, sőt már túl feszes.
A kanyarokban stabil, egyedül a háta pattog el kicsit.
A 22/45 r17-es gyari papucsok is a minél nagyobb stabilitást és kanyarsebesseget szolgálják, és a kerekek is az autó 4 sarkában vannak.Ezeket így egyutt egy tetszőleges kompakt sem mondhatja el magáról a polgári változatokban, nem RS vagy GTI, stb-re gondolok.
-
nandi90
csendes tag
Sziasztok!
250 000-350 000-ig milyen autót érdemes venni? Ami jól tapad az autópályán és persze nem akarok olyant mint a suzuki swift,amibe az ember lazán meghalhat...
Ne fogyasszon sokkat, ilyen renault clio félére gondoltam de biztos annak is van rossz oldala...
-
alázógyík
addikt
válasz
Speeedfire #138062 üzenetére
Mondjuk a Leonnal nagyon nincs 1 súlycsoportban.
Az azért tud meglepiket okozni. -
alázógyík
addikt
válasz
Speeedfire #138059 üzenetére
Az Ufo Civic 1.8 az sportos kocsi?
-
Speeedfire
félisten
Írtátok, hogy az újabb motorok koxolnak. Ez igaz a focus 2-esre is? Ha igen, akkor a dízel milyen belőle?
Illetve az ufo civic-ból elég sok van 2m környékén, inkább kicsivel többért. Ebből az 1.8 benzin és a 2.2 dizelt nézegetem.Egyik sem kifejezetten sportos kocsi, viszont újabb és elég jól lefedik az igényeimet. Eddig így néz ki a lista.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #138049 üzenetére
a TC motorja meg vagy 8x VB rallyban, a 037 es a 131 is azzal lett bajnok
-
Integrale
veterán
válasz
B-L-A-C-K #138051 üzenetére
Van benne valami, a 780-as egy álom.
(egyébként bő 10 évvel az Octavia előtti modell, egyidos a 780-nal, a V6-os motorjuk raadssul kozos, marmint a PRV)
lenko: nekem meg egyedül a Corrado és a 7-es Golf jön be, nincs ezzel baj. A különbség csak annyi, hogy én már láttam ezen a két VW modellen kívül mást is tőlük.
-
Integrale
veterán
válasz
lenko #138048 üzenetére
Mellesleg a Golf maga is úgy néz ki mint egy Alfasud (ami az első kompakt, nem a G1) vagy egy 127-es, ami nem is csoda, mivel ugyan az a tervező. A G2 pedig 5 évvel később jelent meg a Deltánál, ami kb annyira problémás, mint egy korabeli VR6 (ami szintén egy Lancia szabadalom.
)
iRico: Ráadásul a legmegbízhatóbb raliautóként tartják számon.
-
trassher
addikt
válasz
tboy93 #138044 üzenetére
Én ali-ról rendeltem ami a képen is van. Elemet kicseréltem magamnak, nagyon maximum 2000 forint volt az akció. Ez inkább műanyagos mint gumi de nem is fog beszakadni az biztos. Ignis kulcs ugyanez, ott is cseréltem már faternak házat + gombokat.
sagesz93: Ezt mi hoztuk ki 0 kilométerrel 2006-ban. Kb. a tökéletes autó az öregnek mert a műszaki dolgok abszolút nem érdeklik és neki az autó is csak egy eszköz amivel eljut A-ból B-be. Szerintem elég csak annyit mondanom hogy autókozmetikás ismerősöm tavaly szeptemberben csak azért vállalta el mert jó barátok vagyok. Baráti alapon kért 17K-t úgy, hogy 3 napig nála volt a kocsi.
-
trassher
addikt
válasz
hobizoli #138040 üzenetére
G astrákból a későbbi classic (lengyel) kiadás ilyen. A pótkulcs sima volt, távirányító nélkül. Sokat hirdetnek a sima kulccsal mert a távirányítós eltűnt. Mondjuk ezt sosem értettem, a 20 éves suzukinkhoz megvan az összes gyári kulcs.
A korábbi német verziókhoz minden kulcs távirányítós volt. Az más kérdés, hogy a gyári gombok kiszakadnak/berepednek aztán leszarják pedig ali-ról fillérekért megvan az új ház. Gyári ház meg csak elektronikával van. [kép]
Szerk.: Na gyári kazettás ignis-t még nem láttam, fateroméban is cd-s van. Mondjuk 3-szor ha volt benne cd a 10 év és 340K km alatt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #138028 üzenetére
jajma OMG
ha annyira akarnak sporolni, akkor gyari navi helyett szurjanak bele egy ablakra tapasztos TMC-s kivehetot, az nem kerul 300k-ba csak 50-be
ugyanoda elvisz az is, es valszeg frissebb rajta az utvonal adatbazis isamugy VW-nal egy idoben qrva sokan beleszaladtak abba, hogy alapbol meg kazettas radio volt benne, es ha magadtol nem kertel bele CD-s fejegyseget, akkor kijott a jarmu a kazettaval is siman e.tetoablakkal meg legykondival meg a 4e.ablakkal is, mert ugy olcsobb volt a kiindulasi ar
foleg amikor online meg lehetett mar rendelni autot, es a uzletkoto nem szolt, mivel nem volt ott, az emberke meg veletlenul atsiklott feletteIgnis-be is amugy letezett kazettas fejegyseg, de itthon a kereskedoknek volt annyi agya, hogy 2003-ban amikor elkezdetek arulni, mar altalaban nem ugy azzal rendeltek be a gyarbol, hanem a CD-sel
1-2 eve neztem a jofogason volt elado Ignis gyari kazettas fejegyseg elado
-
Szada85
aktív tag
válasz
hobizoli #138034 üzenetére
Szerintem simán benyalja rengeteg ember.
Nyilván megvan az a réteg, aki kicsit/kicsit jobban/alaposan ért az autókhoz, vagy megvan benne a kíváncsiság, hogy utánaolvas dolgoknak, de az átlag jóskák nagy részéröl - ahogy már itt is, illetve máshol is többször elökerült sztorik az évekig használt olajról például- simán elképzelem, hogy beül, és használja az autót, olajat, szüröket, gumit cseréltet, ha valami zörög akkor elviszi szervízbe maximum, és itt ki is merül neki a dolog. -
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #138018 üzenetére
ez akkoris mindenhogyan proli, egy 5-6M-s autonal az semmi, ajiba megkapod kb
amin eccer rohogtem egy olasz cegnel ugy rendeletek be a Berlingo-t, hogy klima van, de elol is tekeros ablakkal
az mi ruppotlan mar?
vhol le kell huzni a parkolokarytaat vagy akarmit, akkor ott benazol, mint vmi Wartburg-ban 30 evehaladjunk mar a korral ennyit, hogy 2010 utan par evvel egy autonak ahany ajtaja van, akkor alapbol e.ablakos mind melle
amin sirok meg, az a riaszto nelkuli autok tomkelege
pl 15 eves G Astra es kulccsal nyitogatjak
ennyi ido alatt nem volt ra 25k, hogy centralra nyissa egy radios baszas? -
Szada85
aktív tag
válasz
Kornel #138031 üzenetére
Ahogy most gyorsan rákerestem, a Bravo-kat valóban M32-vel szerelték, a Giulietta viszont C635-ös váltóval volt ( ezt nem ismerem ), viszont a korai daraboknál azokkal is volt gond.
Igazából manapság szerintem szerencsére egész könnyen ráakadhat az ember ezekre az információkra, csupán egy kis idöt kell szentelni rá, illetve mondjuk egy angol nyelv ismerete megkönnyíti a dolgot, külföldi fórumokon rengeteg hasznos infó van, autónézéskor, mikor megvan a szóba jöhetö autók listája mindig beleásom magam, sok érdekességet lehet találni, ami alapján az ember le tudja szürni, hogy így is bevállalja-e a dolgot, vagy nem.
-
-
lenko
aktív tag
válasz
tboy93 #138028 üzenetére
Engem zavar benne a hiánya, nem lehet úgy kiszellőztetni az autót menetközben normálisan.
x óra pályázás után, egy kis torlódásnál nem árt(ana) lehúzni mind a 4et 1-2 percre.
Vagy álló felforrósodott autónál se lehet első 2 vel szellőztetni normálisan.
Vagy menet közben résnyire lehúzva a jobb oldali első+hátsó ablakot,(Így ér a legjobban a levegő huzatmentesen) -
Szada85
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #138021 üzenetére
Meg kell nézni, hogy milyen váltóval szerelték, de a H szériában az M32-es váltóról ( 6 gang kézi ) elég sok panaszt lehet olvasni, most nézegettem meg, hogy dizelbe is szerelték, én eddig az OPC végett olvastam róla, és a fórumok alapján a gyári örökéletünek mondott váltóolaj miatt lép fel kenési elégtelenség. Ismerösöm B Zafira OPC-jében is most került sorra a váltófelújítás... Németországban több cég kínálatában is láttam már, hogy külön menüpontként szerepel az M32 Váltó "Wellness-program"...
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #138021 üzenetére
Ez csak FYI
csak azert irtam le, mert a pakliban benne van, tudni kell rola, egy szaki meg tudja mondani kb, mi a helyzet a valto csapagyakkal, mert ha nem volt meg cserelve es ebben is a hibas szeria van, akkor annak már hangja kell hogy legyen. Ettöl ez még nem dráma ám
Ha hibas a valto, akkor azt kellenne pl mondani, hogy oke, 1,8M lenne a kocsi, de itt egy ajanlat a szerviztöl a valto renberakasra, mondjuk 300k a kettöstömegüvel. Engedjetek az árból még 150-200 at, megcsinaltatod es van egy dizel kocsid, amiben a valto/kuplung a következö 150-200k km re rendben van, motorikusan pedig egy nagyon megbizhato konstrukcio ez. Problem solved es mindenki jol jart
-
Termi16
őstag
válasz
runner 125 #138022 üzenetére
Nekem faterom mindig azt mondja, hogy neki az autó az első ülés támlájáig tart, szerintem 1000ft-ot sem fizetne egy hátsó elektromos ablakért
Btw neki is Astra H van, persze kb fapad. -
válasz
runner 125 #138022 üzenetére
En nem vagyok fennakadva ezen
vannak ilyen kotelezo extrak, ami nelkul proli vagyok?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
runner 125 #138022 üzenetére
Én valami olyat tudok elképzelni hogy céges autó volt, ezért igény az a navi meg a könyöklő meg a tolatóradar...stb volt, viszont a hátsó rész milyen leszarták, így direkt nem kértek bele hogy ezzel olcsóbb legyen.
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #138018 üzenetére
De akkor is, maga a párosítás, tényleg a vicc kategória.
Meg egy gyári színes naviért elkérnek újonnan még a legkommerszebb márkáknál is minimum 3-400k-t, prémiumnál 7-800-at, addig egy villanyos hátsóablakpár jó ha 60-80k felárat jelent, de van ahol lazán bealkudható.
H nem fér már bele? Tényleg érthetetlen számomra is. -
Gergőke88
addikt
Lehet kinti auto, es a nemeteknel a navi eleg fontos, hogy lassak hol van dugo a palyan.
-
válasz
fenergie84 #138015 üzenetére
Mi ezzel a gond? Lehet 99%-ban egyedul hasznalta az autot es baromira nem erdekelte hogy hatul milyen az ablak.
Nekem elektromos hatul is, egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor hasznaltam eddig
barmikor elcserelnem egy beepitett navira
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #138014 üzenetére
Ha valos benne a km, akkor a valto egy gázos pont lehet. Az enyemben 140-150 körül esett szet. Allitolag a 110lo erös 6 os manual valtos valtozatban nagyon gyakori ez a csapagyhibas valto szeria. Arra +2-300k javitast ra kell kalkulalni + ilyen körül a kettös tömegü is akár halódhat. Az enyemben is egy füst alatt azt is csereltek az elözö tulajnak. Az ujabb + money. Ö valamivel több mint 2000 eurot hagyott a szervizben....de Magyarorszagon is 300k t biztosan ki kellett volna csengetni a javitasra.
Pont jo pelda erre,amit az elöbb irtam, hogy ez a 100-150k közötti futas szvsz egy eleg necces dolog. Az elsö komoly szervizszamlak pont aktualisak lehetnek könnyen...plane egy dizelnel.
-
B-L-A-C-K
titán
Aki esetleg H-s Astrát keres ez nem tűnik rossznak, gondolom 1,85M-ért elhozható.
-
Declare
őstag
válasz
alázógyík #138009 üzenetére
En egy keveset futott dizeltöl ugyan ugy tartanek, mint egy extrem sokat futottol. A sajat automon latom es a szerelöm is mindig mondja es mutatja a különbseget a dizel es dizel között, amikor nala van az auto ....helyben futkosos dizel szvsz a legroszabb, a dizel nem arra van, hogy naponta 15x beinditsak es menjenek vele 3 km t. Az extrem sokat futott dizel is riziko nyilvan, de egy evi 30-40-50k futott dizel auto szvsz tökeletes...az jo esellyel nem varosban forgolodott hidegen...de ez nyilvan szvsz
Hogy mitöl felnek az emberek a büvös 100k km fölött ez nekem erthetetlen
raadasul az elsö komolyab szervizek is szerintem 100-150k között megtörtennek...
(ez most nem az autodra vonatkozik, hanem altalanossagban
)
(#138008) kornelka ez igy van persze
de azert en is figyelgetek par tipust a mobile.de-n es bakker 1-1 szep es jo auto az tenyleg villanasnyi ideig van fent
-
Declare
őstag
válasz
Integrale #138002 üzenetére
Amugy ebben van valami, +1
mondjuk kerdes, hogy 2-300k az mennyit segit a helyzeten...
(#138003) Lacy6 azert arra a feher börbelsös mondeora befizetnek, hogy a 94k km nek a henyszorosa van benne
tipikus cegauto.
Nem igazan ertem ezeket az almokat, amiket kergettek, hogy 5-6 eves dizel autok 90-100k kmekkel
ezek azert eleg ritkak.
-
-v-
addikt
válasz
Elektrosokk #138004 üzenetére
Hát nyilván nem magamnak.
-
Lacy6
senior tag
Skoda octaviára gondolsz?
Ami még felmerült:
ford mondeo 2.0 tdci
Renault Megane III 1.9
Hyundai i30 1.6 CRDi
Van valamelyiknél valami típushiba, vagy nehezen javítható dolog? -
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #138001 üzenetére
Én nagyon a hitel ellen vagyok, legalábbis ami az ingóságokra felvettet illeti, de ilyen esetben vennék fel pár százat, hogy ne kelljen egy éven belül kétszer ugyan azt a procedúrát lezongorázni, még egy esély, hogy mellényúl, plusz a már vázolt kötelező költségek és a szervizelés.
Ha csak szerény 200-300e Ft-ot veszünk ezekre a kiadásokra, akkor inkább most emelném meg (valamilyen varázslattal) a keretet 1,2-1,3 millióra. -
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #137993 üzenetére
Tényleg nem nagy a kínálat H-ból, és sok a km is bennük. Albea azért elég kicsi, egyszer utaztam ilyenbe hátul.
(#137995) Integrale: Én is arra gondoltam hogy újabbat lenne érdemes, de hát ha az anyagiak nem engedik...
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnal elérhető, raktáron lévő HPE Aruba switch-ek
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Xiaomi G34WQi 34 UWQHD 180Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI MPG Z590 GAMING FORCE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Amazon Echo Studio / Vadonat Új / Számlával / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest