-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #146799 üzenetére
Ha már felmerült: jól sejtem, hogy a new.hasznaltauto.hu illetve a hasznaltauto.hu között csak webdesign-beli eltérések vannak....? Adatbázis ugyanaz?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
BigBlackDog
veterán
válasz gyáliSanyi #146798 üzenetére
Szerintem elsősorban hahu (hasznaltauto.hu), esetleg jófogás. Amit még néha meg szoktam nézni a márkakereskedések használt autói (adott márkakereskedés honlapján belül). Bár általában azok is fent vannak hahun a saját tapasztalataim alapján.
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen weboldalakon lenne érdemes nézni autókat Magyarországon belül.
A jofogas.hu és hasznaltauto.hu-t nézegetem, de hátha tudtok még olyan oldalt amire érdemes lenne ránézni.Live poor, die rich.
-
rbalint88
addikt
válasz matyi012345 #146789 üzenetére
soktényezős dolog. alap vásárlás utáni karbantartásra elég. de egy sacckb 10 éves autón bármi lehet. lehet kell egy új kuplung, motortartó bak, kis ez-kis az, aztán csak úgy röpködnek a tízezresek.
persze nem feltétlen kell ezeket -ha kell- rögtön a vásárlás után megcsinálni, de idővel kiveszi a pénzt a zsebedből. és tök mindegy mit veszel, ha használod, költeni kell rá. szerintem a 206 egy jó konstrukció, viszonylag kevés és kiismert típushibákkal. kategóriájában jó a helykínálata, kényelmesek az ülései és a rugózása. ha egy kényelmes, megbízható kiskocsit keresel, akkor jó választás. -
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #146781 üzenetére
Haverom hozott be 2012-es focusra, több bmw-t. Keresett rajtuk, bár ő eladásra vette őket.
-
őstag
válasz salieri. #146792 üzenetére
így van ahogy mondod
ha nagyon jó az autó és megér ennyi felárat akkor én a helyedben felajánlanám hogy kifizeted a plusz átírás költségét, hogy nevére vegye az ember
ennyit -véleményem szerint- megér a jogbiztonság és hogy nyugodtan alhassáfacsalás olyan 3-4 millió körüli kocsiknál szokott kezdődni, de sajnos nem lehet kizárni olcsóbbaknál sem
mivel te leszel az első magyar tulajdonos, ezért téged fognak elsőként elővenni ezügyben
vegye az importőr a nevére és te utána vásárold meg tőle, magyar papírokkal, ekkor már az övé a felelősség, és te jóhiszemű vásárló vagy, sem büntetőjogi sem anyagi felelősség nem terhel[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
salieri.
őstag
válasz LuckyL #146791 üzenetére
Aha, igy végképp felejtős a kocsi hiába lenne jó állapotban. Akkor lehetne biztonsággal megvenni ha az a személy, aki behozta a nevére íratna meg befizetne a regadot, majd utána én már tőle magyar tulajtól vasarolom meg. Amúgy a kocsi nem lett volna olyan nagy értékű.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz salieri. #146766 üzenetére
közokirathamisítás bűncselekményét követed el te is és akik letanúzzák azok is
továbbá lehet hogy áfacsalásban érintett az autó (elsősorban újabb, drágább kocsik esetében), és ha ez kiderül majd 4-5 hónap múlva, akkor utólag be kell fizetned az áfát és a büntetéstcryptot minden termékemért elfogadom
-
#94529552
törölt tag
válasz salieri. #146776 üzenetére
A Téma összefoglalóból: Használtat külföldről? Így úszd meg az átverést! és egyebek. A németből hozott autóknál még az alját is át kellene nézni vétel előtt, mert erősen korrodálhatnak is akár.
matyi012345 Pontos árat nem lehet mondani, mert ahány hely, annyi ár lehet, látod az alkatrész árakon is. Ha normálisan karbantartott autót veszel, akkor vélhetően elég lesz rá annyi, de összes szűrő és összes folyadékról lenne szó, ezen ne akarj spórolni. Vagy 2 részre is lehetne osztani, előbb a fontosabbak, majd 1-2 hónap után vagy ahogy lehet, akkor a többi részét. Több helyről is ajánlatot kellene kérni, hogy anyagköltséggel vagy anélkül mennyiért vállalnák, és így könnyebb lesz eldönteni, hogy melyik verzió a kedvezőbb.
-
matyi012345
őstag
válasz rbalint88 #146750 üzenetére
1.4-est szeretnék elsősorban. Pálya annyira nem játszik.
Amúgy nem sikerült lebeszélnem páromat, 206 lesz mindenképp, így a #146729 már nem is érdekes.
Kérdés: Mennyit számoljak akkor utólagos szervizre (tisztán, tehát vételár-átírás-biztosítás trión felül). 100.000FT munkadíjjal betakar egy vezérműszíj, görgők, vízpumpa, olaj, olajszűrő, légszűrő cserét? Plusz egy általános átnézést?
Amúgy a fekmester.hu-t nézegetem és meglepően alacsony árakat találok, mint pl. vezérműszíj szett 15k, hosszbordás szíj 5k, ékszíj 1k , olajszűrő 2k., stb.. egyedül vízpumpát nem találok az oldalon, de mondjuk legyen 15, ez még akkor is kevés.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz FrankMonzano #146781 üzenetére
Dehogy jössz .. 312 az euró, nézd meg mennyi még a regadó meg papírozás, meg valahogy be is kell hoznod/hozatnod, az is sokban van.
Kint csak az megy olcsóbban, ami pl. régi dízel, és ki van tiltva a városokból már, szabadulnának tőle .. vagy sok már rá a szerviz, ilyesmi. Általánosságban meg drágábbak is az autók, regadó nélkül is. Legalábbis szinte minden, amit eddig én néztem. -
-
salieri.
őstag
válasz BigBlackDog #146777 üzenetére
Tudomásom szerint ilyen adas-veteli nem áll rendelkezésre.
-
Integrale
veterán
válasz salieri. #146774 üzenetére
En nem vennek kulfoldrol olyan autot, amibol itthon is rengeteg futkos.
Annyival nem jobb allapotuak, mint amennyivel dragabban jon ki a papirozas utan, annyival pedig nem olcsobb maga az auto ott, hogy papirozas utan meg nyugodt penztarcaval koltsek a cserelendo alkatreszekre."Bad reklám is reklám too"
-
salieri.
őstag
Véleményt írnátok a feltoltott képekről?
-
rbalint88
addikt
válasz salieri. #146770 üzenetére
nem kereskedő hozta be, hanem zugnepper
FrankMonzano: szerintem nem ad lényegesen többet egy focus2 , mint a golf4-ed. ha nem veszel egy tényleg legalább öt évvel fiatalabbat, akkor csak felesleges kockázatkeresés. Mondjuk a golf4 se egy ördöglakat, ha már nagyon kezd fáradni, akkor érdemes egy max 10 éves hasonló kategóriába átülni, de amíg "nem ég a ház", szerintem nem érdemes váltani.
másik használt autó = új rizikófaktorok = pénzköltés = anyagi bukó. -
nyogo83
senior tag
válasz salieri. #146768 üzenetére
Nem mondtam, hogy nem erdemes vele foglalkozni, csak tisztaban kell lenni ezzel.
Az esetek nagy reszeben igy adjak el a kulfoldi autokat.
Nem beszelek ellene, mert en is igy vettem az automat. De ha csak a muszaki allapotat nezzuk, hogy abbol adodoan lehet kesobb valamifele koveteles akkor itt hatvanyozottan igaz, hogy jol nezesd at. -
BigBlackDog
veterán
válasz salieri. #146770 üzenetére
Igen, gondolom, hallottam már én is nem egyszer. De szerintem sok disznóság "bevett szokás" manapság, de igazából csak valaki félti a seggét, fél a felelősségtől.
Mondjuk amin elgondolkozok, hogy kint mégis milyen szerződést íratott alá a külföldi eladóval? Azon ki volt a vevő?
-
salieri.
őstag
válasz BigBlackDog #146769 üzenetére
Ez állítólag bevett szokás...Nem kereskedő hozta be,hanem magánszemély.Róla van szó.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz salieri. #146766 üzenetére
Én mondjuk nem írnék egy olyan adásvételi szerződést alá, aminek az valóságtartalmáról nem tudok meggyőződni. Félnék tőle, hogy galiba esetén veszik az autó és a pénz is. Vagy kimennék érte/megkérnék-megbíznék valakit a kimenetellel segítéssel, vagy itthonról választanék.
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy németből behozott autót. Papíron a némettől venném, lehet ebben valami buktató ? -
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #146761 üzenetére
Ha teljesen vizszintes az utfelszin, akkor az az ut szarul van megepitve.
Egyebkent ez a tunet lehet az egyik oldalon egy laposabb kerek, az ellenkezo iranyba huzas pedig az ut.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Sang66 #146759 üzenetére
2. Az, hogy merre húzott, erősen függ attól, hogy merre lejt az útfelszín. Ha teljesen vízszintes (ami a saját tapasztalatok alapján vártnál ritkábban fordul elő), akkor kéne egyenesen mennie. Egyébként -szerintem- egy futóműállítás azért sokszor megoldja (árban szerintem ez kb. 4-9e Huf körül lehet).
[ Szerkesztve ]
-
Sang66
csendes tag
Sziasztok, néztem egy autót, ami motorilag és úgy mindent egybe véve jó lehet, de az alábbiak lehet javításra szorulnak. Tudtok mondani kb költségeket, amiknek elébe nézek?
1. ABS látszólag nem működött próbaúton. Itt valszeg kell majd valamit csinálni. Mennyi lehet?
2. Kocsi néha kicsit jobbra, néha meg mintha az ellenkező irányba húzott volna. Ez mennyi? (beállítás?)
3. Váltó kicsit lötyögős. Igazából rendben lévőnek látszik, de üresben pl. eléggé mozog. Ez nagy baj lehet?
4. Kavicsfelverődést motorháztetőn mennyi megcsináltatni? (sok kis lyuk)
5. És a joker kérdés: tud valaki valami jó szervízes Budapesten? (3. 4. kerület környékén elsősorban, de bárhol, ha tudtok egy megbízhatót - nissan)
Köszi a segítséget!
-
#94529552
törölt tag
válasz FrankMonzano #146756 üzenetére
1.6-os a cél a Focusban is? Akkor legalább a jelenlegi autódnál jó pár évvel fiatalabb, és ne 3-400k-t futott legyen.
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146756 üzenetére
Ácsi, én azt mondtam, hogy ha számodra fontosak az előnyei, akkor megéri a cserét, mivel jobb autó, legalábbis vezetési élményben biztosan jobb (külső dizájnban meg sokkal, de ez szubjektív).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146751 üzenetére
Szopó 1.6, szóval nagy különbség nincs. Fóka újabb, több elektromos kütyü, több hibalehetőség. Ez utóbbi vonatkozna egy Golf 5-re is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz FrankMonzano #146747 üzenetére
szerintem nem éri meg. akkora különbség nincs, amekkora lutrit veszel a nyakadba egy ismeretlen előéletű autóval. azért a golf sem tragédia, egy astrától pl sokkal jobb mindenben. ha nincs baja, akkor nem cserélném le, ráfizetéssel meg (persze az átíráson és szervizen felül) főleg nem.
matyi012345: a 206 jó kis autó, simán vennék olyat. 1.4 alattit viszont biztos kihagynám, szerintem az 1.6-tal vagy valamelyik hdi-vel van elég ereje. 1.4 pályán már azért tud szenvedni, főleg ha emelkedő is jön.
legalábbis az én humorom ingerküszöbét nem üti meg, amikor emelkedő hatására 140-ről 120-ra lassul az autó padlógázon
a karbantartásnál a többiek leírták a lényeget.AMD Power: a focus futóműve sokkal jobb, az ülései szinte biztosan jobbak, de hajlamosabb a rozsdásodásra és picit kényesebb a futóműve is (főleg a hátsó). ha neked ezek a kompromisszumok beleférnek, akkor focust vegyél, ha meg az olcsó fenntarthatóság és megbízhatóság háttérbe helyez minden mást, akkor astrát.
láncos motor: az opelek lánca sem örök életű, 100-120ezernél cserélni kell. és az azért némileg drágább móka, mint egy sima szíjas vezérlést cserélni... -
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146747 üzenetére
Hogyne lenne különbség. Futómű, váltó, biztonság. Ezekben számottevő a különbség a 2-es fóka javára. Anyagminőségben mondhatni visszalépés, de majd tapogasd ki, mennyire zavar.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
válasz matyi012345 #146744 üzenetére
Vagy rábízod a szerelőre és vagy ad kedvezményt a Unix áraiból, vagy nem. Vagy keresel egy szerelőt, aki jól dolgozik és vihetsz neki alkatrész, majd megveszed a kovacsauto.hu-n pl a Gates vezérlést pumpával együtt 19k-ért. A Unix és a Bárdi baromi drága, felejtsd el, hogy ott bármit is veszel kedvezmény nélkül.
-
matyi012345
őstag
válasz Integrale #146741 üzenetére
Akkor megpróbálok így hozzáállni. Átcsoportosítok a vételárból még 50-et az utólagos javításra inkább. Csak így egy kicsit úgy érzem, hogy nem megbízhatót veszek, pedig lenne rá plusz pénzem és egyszerűbb lenne egy normálisat venni eleve. Mondjuk így a vásárlásnál nem kell annyira figyelnem, ha úgyis kicserélem a fél belét.
Vezérlés szett vízpumpával együtt kb. mennyi? Bosch-t találtam az unix oldalán 47k-ért, ugyanez Optimal-ból 25k. Vagy ezt a szerelőre kéne majd bízni úgyis? Úgy milyen összegre számíthatok mindennel együtt egy 1.4-es 206-nál?
-
diegho
nagyúr
válasz Integrale #146741 üzenetére
2 hete vett barátom egy Zafira A 1.8 benzint kereskedésben. Ott azt mondták az előző tulaj 154 ezernél cserélte a vezérlést, most 176 van benne, tehát nem kell, egy lapra fel volt írva mi volt cserélve 154-nél. Mondtam neki inkább vigyük be a szervizbe, ahová én járok és nézzük meg, az a tuti. Természetesen cserélni kellett a komplett vezérlést, görgőket, vízpumpát, hosszbordásszíjat, mindene olajat szűrőt, tehát amit ilyenkor illik + szelepfedél tömítést. 150k volt a végösszeg. Ez persze sufniban olcsóbb lenne, de így van garancia.
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146740 üzenetére
Ha fontosak azok a dolgok, amiket írtál, akkor megéri a csere. A golf 4-est még jó áron el lehet adni, szóval simán belevághatsz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz matyi012345 #146737 üzenetére
Mindegyik használt autón ezzel kell indítani, lecseréled a teljes vezérlést, olajakat, szűrőket, átnézed a féket, futóművet, utána lehet használna, addig lutri, max akkor nem, ha bizonyíthatóan (számla, fénykép, stb) volt vezérlés cserélve, a többit akkor is átnézném és cserélném, ha egyébként azok is "frissek".
Mindenki azt mond amit akar, viszont akkor a biztos, ha már az én tulajdonomban van szervizelve.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Jelenlegi autó egy Golf 4 1.6 16V bcb (2004). Érdemes lecserélni egy kettes focusra? A ráncfelvarrás előtti jönne csak ki a keretből. 1.6-ost néztem a focusból is, csak vacillálok, hogy vajon megérné-e rádobni a golf árára a focusért. Amiért lecserélném az az újabb konstrukció, jobb vezetési élmény, jobb futómű, valamivel nagyobb helykínálat, talán strapabíróbb szerkezet. Vélemények?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
A láncos vezérlésű motorokról mi a véleményetek?
-
matyi012345
őstag
válasz #94529552 #146736 üzenetére
Ha ilyenekkel kell indítani, akkor az az autó távolról sem volt karbantartva és nem megbízható az előélete, tehát helyben kiesett. Természetesen a teljes átvizsgálás meglesz, de az ablakon nem szórom ki a pénzt. Ha nagyon kell akkor 200k is van a javításra, de ezt akarom elkerülni. Nem roncskupacot akarok venni, hanem olyan autót amivel minden rendben van. Tulajdonostól.
Ha kell benne vezérlést cserélni akkor cserélek, de azt látni akarom a hirdetésben is és tudni akarom, mikor volt cserélve utoljára, és az árban látszódjon. Ha más gondja nincs, akkor még rendben lehet. Folyadékokat lecserélem mindenképp, de az 20-nál nem lehet több.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz matyi012345 #146728 üzenetére
Nem kell félni a 206-tól. Ugyanúgy állapotfüggő, mint mindegyik használtautó. Szerintem ne 50k-val számolj, mert ha a vétel utáni kötelezők(vezérlés, vízpumpa, összes szűrő, összes folyadék cseréje, teljes átvizsgálás, fék ellenőrzés, stb.) is több lesz, ha nem magad csinálod.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz matyi012345 #146734 üzenetére
7-8 ezrenként lecserélve valami vékonyabb olajat (5W40 legalább) simán kibírja, kamrás szívódízel. Nem tudok nagyobb problémát, mint hogy kétszer annyit is ehet Rozsda lehet a fő probléma szerintem.
-
matyi012345
őstag
válasz molnarpeter #146732 üzenetére
Rövid távon menne jellemzően, akkor is? Van valami típushiba a benzinessel?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz matyi012345 #146731 üzenetére
Ezt a fajta Micrát csak 1.5 dízellel venném
-
vzsryl
nagyúr
válasz matyi012345 #146729 üzenetére
Bakkancs Micra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
matyi012345
őstag
válasz matyi012345 #146728 üzenetére
Esetleg az is érdekelne, hogy mit ajánlanátok konkrétan helyette? Természetesen hasonló méret, ár, fogyasztás és kevésbé francia.
[ Szerkesztve ]
-
matyi012345
őstag
Üdv mindenkinek!
A következő kérdésekre szeretnék választ kapni:
Mik lehetnek a buktatók egy Peugeot 206 1.1 vagy 1.4 benzines autó esetében? Mire kell különösen figyelni? A hátsó híd problémát ismerem. Motor, erőátviteli berendezések tartósak, vagy vannak buktatók? Rozsda mennyire támadja? Elektronikai gondok jellemzőek? Bármi egyéb?
Olyat szeretnék venni ami értelmesen karban volt tartva, bár így is számolok minimum 50.000 FT-t a vételár, átírás és biztosítás trió fölé, de ha nem muszáj akkor természetesen az ablakon nem dobom ki azt a pénzt.
Őszintén szólva tartok tőle, de párom hajthatatlan. Én japánt néznék inkább, vagy Punto-t mert az már volt és ismerem.
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #146722 üzenetére
Az Astra nem rohad, ha nem volt törve, viszont a fókára figyelni kell ilyen szempontból. Futómű és váltó tekintetében a fóka sokkal jobb, tehát vezetni is, továbbá ha jól rémlik, egy csillaggal többet is kapott az NCAP-tól.
A G Astra ülései borzasztóak. Én pl. ha vennék, azonnal cserélnék valami Recaro féleségre...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
válasz AMD Power #146722 üzenetére
Focus jobb szerintem, még Opel tulajként is ezt mondom. Ha nem rohad és le van kezelve rendesen, akkor egyértelmű. Mivel jövőre akarsz venni, szerintem a Toyota Corolla E12 is bele fog férni a 8-900k kategóriába, ott viszont már lehet inkább azt venném, vagy egy T22 Avensis, bár azt elég nehéz találni, mert azonnal elviszik a szépeket.
-
AMD Power
titán
Szerintetek hasonló árban mi a jobb vétel?
Egy ilyen vagy ehhez hasonló Focus vagy egy Classic II G Astra (2006-2008 1.4 16v Twinport).
[ Szerkesztve ]
-
Y72
aktív tag
Üdv,
Érdemes lehet Renault-ot venni manapság? 2011-től induló évjáratok, Megane, Fluence érdekelne.
A Fluence-t vezettem 1x, tetszett a rugózása.
Igazából 2.5m-ig keresek ferde hátú vagy kombi autót amit autópályán használnék sokat, fontos a kedvező fogyasztás / fenntartás.
Prius szimpatikus lenne, csak jóval drágább és nem tudom, hogy milyen a futóműve. A formája sem tetszik de ez a legutolsó szempont. -
m3tr0
őstag
Mondjuk egy ilyen szerintem tetszene.
-
-
m3tr0
őstag
Sziasztok,
eladtam a 6gen Civicet, így autót keresek 1.5 millió forintig. Ketten használjuk egyelőre.
Lehetőleg 2003-as évjárattól, valami "bugis" autót. Ezalatt azt értem,hogy legyen benne valami, tehát a sima 1.4-1.6 Focus, meg Astra és társai nem érdekelnek.
Ellenben Fabia RS, Clio Sport, esetleg Swift Sport érdekelne, Sportra még futná is csak pesten lakom és lopják őket.
Néztem Fiesta ST-t, de nem győzött meg.
Ami még képben van az a 7gen Civic, bár az is csak a sima 1.6 motorral.(3 ajtós) Type-r kívül esik a kereten.A dízel pedig azért került elő, főleg a Fabia RS, mert tetszik is és szinte csak autópályán használtam a Civicet is az elmúlt egy évben. Mivel 2 hetente megyek vidékre, ez 400 km-oda vissza.
Nem tudom igazából mit nézzek még.
Néztem Ibiza 1.8 T-t, de benzin turbó pályán...hááát, fogyasztás ügyileg.Van esetleg valakinek ötlete,hogy mit hagytam ki?
-
SG3rg0
őstag
Így első blikre mit mondtok újba egy J astra vagy egy Kia Ceed SW? Opel 1.6 benzin a másik 1.4 benzin.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz rbalint88 #146700 üzenetére
Köszi! Ha minden úgy alakul, akkor a ápr8-án megyek a Kecskemétire - ha nem szól bele a meló... Tovább meg nem tudok tervezni
tboy93
Lövök majd pár képet, csak amilyen szerencsém van, nem sokkal azután hogy elhoztam megálltam Szegeden rokonoknál a panel tövében, és mire visszaértem akkora az első lökösön egy vonóhorog alakú lyuk fogadott Na mondom, nem is az én szerencsém lenne...Civic után hát... Másabb. Pörgetni ezt is lehet, a hangja sokkal szebb így is, hogy teljesen gyári. Futóműve talán masszívabb, meg úgy az egész felépítése másabb érzés. Maga a váltási élmény rosszabb mint a Hondában, ott gyönyörűen bekattantak a fokozatok, itt gyengébb valamivel - viszont a fokozatok hossza sokkal jobban van itt beállítva, teszem azt 130nál a Civic 4200 körül pörgött, ez éppen 3000 felett.
A belseje valami eszméletlen szép, és kényelmes. Azt mondtam, hogy nekem sose lesz bőrös autóm, de ahogy ebbe beleültem, éreztem, hogy kell - ráadásul vajbőr.
Ami nekem fontos volt, hogy van benne tempomat (igaz valamiért nem működik, de rajta vagyok ).
Szóval nem bántam meg a cserét, az okát mondjuk inkábbIntegrale
Nekem is úton vannak az olajcseréhez szükséges dolgok, viszont ami érdekes volt, hogy a kézikönyve Selenia 10W40-et ajánl, viszont én Motul 8100 X-cess 5W40-et rendeltem bele, remélem nem nyúltam nagyon mellé..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
#94529552
törölt tag
válasz LógaGéza #146694 üzenetére
Nem öregednek, csak használódnak, mert sokan azt hiszik, hogy sportkocsi, közben csak sportos. Karbantartás meg nuku, csak ha már elkerülhetetlen. Persze tisztelet a kivételnek. De ha meg sportkocsinak hiszik, akkor nem 30-40k km-enként kellene olajat cserélni például, ahogy néhány szervizfüzetben ez látszik is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- ASUS ROG Ally
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A hivatalos árnál jóval többe kerülhetnek az új GeForce-ok
- Ukrajnai háború
- Steam topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Tőzsde és gazdaság
- A hollandok szerint rossz ötlet lenne, ha elterjedne a boltokban a BNPL
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest