Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
lezuvius #149297 üzenetére
Az 1.6 Z16XE híres az olajfogyasztásról (nekem is ilyen van, 1,5 litert nyel be kb 10k km alatt, abszolút nem vészes) és mivel van benne EGR szelep, ezért sok rövidtáv és alacsony fordulatos mászkálás kis plusz költséget okozhat (30-40k, vagy kiiaktatod), valamint a fojtószelepházat is néha takarítani kell (otthon 5 perc). Amúgy egész jó konstrukció a G Astra.
A Stilo is nagyon jó autó. ABS jeladó az ülés alatt szokott kontaktos lenni, valamint az itthoni utak miatt kb évente stab pálca csere (pár ezres, kis gyakorlással otthon megvan gyorsan). Elég sok ismerősömnek van 1.6-os és mindenki imádja. A 6-os váltó elég nagy kuriózum ebben az árszegmensben. Alkatrészek is olcsók hozzá.
Ezen kettő közül választanék. Astra gyakorlatilag bármelyik motorral jó (1.2 mondjuk necces), de szerintem a Stilo is (ez még az 1.2-vel is talán).
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149294 üzenetére
Kérdezz rá a következő szervíznel.
Vagy szerezz egy service manualt -
lezuvius
őstag
Sziasztok!
Elsõ autóm megvásárlása elōtt állok és segítségeteket szeretném kérni abban, hogy mit lenne érdemes vásárolnom ha a következō szempontokat kell figyelembe venni.:
- árban 400-600e (indokolt esetben 800e~) között gondoltam, mert elsōnek nem hiszem, hogy 2milliót rákéne költenem.
- heti 4-5nap lenne hasznàlva 10-50km közötti távon
- szeretném ha egy viszonylag megbízható típus lenne
- lehetõleg ne papírból legyen a kasztniAmiket nézegettem, IV Golf, Alfa 147, Civic, Colt, Megane-Laguna¿, Aveo. Nyitott vagyok minden ötletre-tanàcsra
-
parkasz
senior tag
válasz
molnarpeter #149279 üzenetére
Hát a rav4-ből 2 literes benzines van csak. A pinin az 1,8-as, míg a hr-v 1,6-os.
Eddig nálam az olvasottak alapján a toyota talán a toyota a szervizelése a legolcsóbb, bár gondolom az fogyaszt talán a legtöbbet. A Mitsubishi meg a ritkasága miatt a ledrágább. Hr-v valahol középúton. Ez persze nem saját tapasztalat, csak okoskodás. Remélem ti tudtok érdemben is segíteni, vagy rögvest lebeszéltek és mást ajánlatok -
molnarpeter
nagyúr
válasz
kisza25 #149275 üzenetére
&parkasz: ah, már értem. 40 km-re tekintettel melyik motorokkal nézted őket? Toyota 2.2 D-CAT kerülendő, 2.0 D-4D jól megnézetve korrekt konstrukció, benzinesekkel nem nagyon szokott gond lenni itt és a Hondánál sem. Mitsubishi tippre ritka, de ha abból is sokat hirdetnek, nem szóltam
-
lenko
aktív tag
-
parkasz
senior tag
válasz
molnarpeter #149274 üzenetére
Két oka van. Az egyik amit kisza25 kolléga os mondott, a másik hogy hétköznap csak egyedül használnám bejárni bpre. Ha mindenki jön, az rögvest két szülő 3 gyerek plusz kutya, ekkor a multiplaval megyünk.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #149274 üzenetére
nem tudják kinyitni a hátsó ajtót véletlenűl sem
-
parkasz
senior tag
Picit utána olvasva a korábbi [link] kérdésem átfogalmaznám.
1 millió környékén melyik suv lehet jó választás? Napi 40 km ingázáshoz+ hétvégi túrázáshoz (gyerekek és / vagy kutya)
Ami eddig képbe került:
- 3 ajtós rav 4 első generációs
- Mitsubishi pinin 3 ajtós
- honda hr-v 3 ajtós
Persze ha van jobb alternatíva, szívesen veszem a tanácsokat! Előre is köszönöm szépen! -
-
rbalint88
addikt
válasz
lenko #149266 üzenetére
Ertjuk mi, hogy a g4 (abbol is a v5) a vilagblegkiralyabb autoja, de azert tulzasokbanem kene esni. A golf 4 futomuve egy alap szar, meg a fullosabb verziokban is. Nehogy mar beallitsd vilagvero ivkoveto lezeres celzoeszkoznek... nekem gti-m volt, szerintem ugyanaz volt benne, mint a tiedben, egy picit erosebb tucatauto es semmi tobb. Futomuben foleg nem tobb a kategorianal. Egy tisztesseges belteru, kenyelmes atlagauto. Nem kell belelatni azt, ami nincs benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BUZZLGHTYR #149269 üzenetére
Városi használatra inkább a benzinest venném (lassan melegszik be és sokat fog járni hidegen ami sem a turbónak, sem a fogyasztásnak nem tesz jót), ha meg külföldre mész akkor pláne. Sok német városból ki lesznek/vannak tiltva az öreg dízelek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BUZZLGHTYR #149267 üzenetére
Attól függ, mire kell a kocsi. Városban rohangálni vagy nagyobb távokat mennél?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
kettő között vacilálok..
ford mondeo benzin 2.0 (2001-2004)
vagy
volkswagen passat b5/b5.5 dízel 1.9tdi (1998-2003)
szerintetek? -
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149260 üzenetére
2008-as Jetta is egy G5 hosszítva...
Minimális van, azért hű de korszerűbbnek nem mondanám, G5-höz ugyanazok az extrák érhetők el, mint G4-hez...G5/Jetta-ban elektromos a szervó, speciel nekem jobb az olajos, nem jó a túl könnyű kormányzás. Egyébként G5-ben nincs is 1.6 16v motor(csak az FSI elvétve ami szar), hanem csak 8v, ennyit a korszerűségről.
-
FrankMonzano
őstag
válasz
lenko #149247 üzenetére
Haveromnak egy 2000 végi borája volt, igaz csak 1.4 szívó, de most egy jettat (2008) hajt, 1.9pd 105 hp. Azt mondja azért ég és föld a 2 autó. Finomabb sokkal a jetta, kormányzás, futómű, stb. Van különbség valószínűleg a negyedik és ötödik generációs golf között. Én is 5-öst akartam annó, csak nem volt rá keret. Érződik az mk4-en, hogy nem egy mai fejlesztés.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149257 üzenetére
Egy a lényeg, hogy EGR nélkül szép az élet.
Azért mondjuk engem is meglepett, hogy euro3 óta először nincs EGR. -
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149254 üzenetére
Boosterjet-nel a gyár által meg van erősítve, hogy nincs EGR.
Köszönjük megkeresését, amelyre az alábbiak szerint küldjünk meg válaszunkat:
Az illetékesek szerint nincs semmilyen előírás, javítás erre vonatkozóan.Sajnos ezeknek a fajta motoroknak a hírnevét nagyon lerontotta egy bizonyos márka, aminek nem írom le a nevét.
A Suzuki néhány dolgot máshogy oldott meg, így alap konstrukciós problémákat küszöböltünk ki. Erre példa, hogy mivel nincs EGR rendszer a motoron, ezért nem jut vissza kipufogógáz és így korom a szívó oldalra.
Eddig nem volt ilyen jellegű reklamációnk, pedig már biztos van több tízezret futott ilyen autó.
Felmerülő kérdés esetén állunk rendelkezésére! "Utána mondták fórumban, hogy már az euro6-os 1.6-os scross-ban sincs, gondolom ugyanez igaz a vitara-ra is.
Állítólag bizonyos szívó és kipufogó szelepeket osszenyitnak, de nem értek hozzá. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Kornel #149224 üzenetére
azt meg hogy tudták megcsinálni? euro6 visszavezetés nélkül? meglepne, tekintve, hogy a cbr600asomon 1992ben már volt. (svájciaknak már akkor külön környezetvédelmi normája volt motorra)
paler: szerintem nyugodtan. nekem 90e kmnél kezdett el csörögni a vezműlánc, gyári szettet vettem bele, elvileg akár 180e km-t is kibir az updatelt konstrukció.
én a régebbi 1.2 1.4 TSIket nem szeretem de a 2007től gyártott 1.8TSIvel nekem és ismerőseimnek sincs bajunk. hiresztelésekkel ellentétben még olajat se eszi. mármint a milyeink. -
amargo
addikt
válasz
Luck Dragon #149244 üzenetére
Azt kell mondjam a lámpa probléma ellenére se vennék mást
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tamoo #149240 üzenetére
Kinek a pap...
Szvsz. egy prémium autónak max. pár éves koráig van presztízsértéke, vagy ha már eléri épségben az OT-s rendszámot. A kettő közötti intervallumban nagyon sok olyan ember veszi meg ezeket, akik csak jampizni akarnak, és emiatt elveszíti a presztízsértéket szegény járgány... tisztelet a kivételnek...
-
htomi85
tag
válasz
Rhino666 #149228 üzenetére
Aki hosszú távra tervez, az újat vesz. Egyébként évi 5 ezer km-re kb felesleges autót tartani, de a prémiumság pénzkidobás ilyen távra.
Sajnos a helyzet az, hogy 2,5 millió nem túl sok pénz manapság, autóra pláne.
De ha a listádból kéne választani, egy benzines A4 lenne azok közül a legjobb. -
diegho
nagyúr
válasz
Rhino666 #149231 üzenetére
Miért nem veszel új autót? Egy ilyen prémiumra évi 1 millió simán rámegy és lehet keveset mondtam, viszont akkor is csak egy 10 éves használati tárgy lesz, ami 5 év múlva a felét se fogja érni, mint most. Ha veszel egy új golfot mondjuk, azzal nagyon közel kerülsz ahhoz, amit a 10 éves prémium ad, vagy akár át is léped, mégis új autód van.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149242 üzenetére
G5 semmivel nem jobb pl.
Az "csak" 13éves.
-
Land
veterán
válasz
hobizoli #149238 üzenetére
Kb 1-2x fordult elő... Haver inkább azzal baszogatott, hogy miért tartom 1800-2000 között az autót, mikor már lentről húz és sokkal halkabb. Neki hiába magyaráztam el, hogy miért.
Qru: "egy szívóbenzines tolerálja az ilyen sok rövid utat a legjobban." ->Jelenleg afelé hajlok.
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
[link] erre esetleg valakinek van tanácsa.
nagyon megköszönném
-
-
-v-
addikt
válasz
Rhino666 #149210 üzenetére
"premium kategorias sedan" <--> "Amit nem szeretnek: (...) nagy fogyasztas, draga fenntartas, sok szervizeles"
doh ..
Ilyet amúgy én is szeretnék, mindenképp szólj, ha megtalálod az ingyen ebédet autóknál, én speciel 300 lóerőt akarok, de ne fogyasszon sokat, és ne kelljen rá költeni.
-
AMD Power
titán
válasz
FrankMonzano #149235 üzenetére
Annyi penzert mar sokkal jobb autokat lehet venni.
Amargo. En megertelek.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149235 üzenetére
Ha abszurd, ha nem, annyi volt a normális akkor. Én 1.6M-ért vettem a 2.3-ast. Lassan 2éve hibátlan.
-
amargo
addikt
válasz
Rhino666 #149231 üzenetére
"Újabbat, jobbat szeretnék"
Tehát egy 15 évest lecserélsz egy 10 évesre csak, hogy meglegyen a prémium érzet (?), ami igazából illúzió. Nekem ez durva.. Az újabb nálam nem azt jelenti, hogy 10+ éves kocsi, hanem egy páréves autó képe jelenik meg.
Én egy 5 éves kocsit vettem 3M-ért, igaz csak egy szaros Astra (de annak is a legmagasabb kategóriája) és egy 14 éves szintén Astrát cseréltem le, bőven meg van az érzet, amit szerintem Te is keresel.Lehet azért van bennem ez az értetlenség, mert egy kollégám vett meg egy 8-9 éves Volvot 6M-ért és már azt sem tudtam felfogni..
De tényleg kíváncsi vagyok.Ui.: Tudom van érzelmi vonzata is az autóvásárlásnak, csak most nem úgy jött le, hogy ebbe beleszerettél és akkor lesz, ami lesz ilyen kell.
-
Kickass
őstag
válasz
Rhino666 #149228 üzenetére
Senki nem mondta hogy nem lehet. De nem szeretnél nagy fogyasztást (ez relativ, van akinek 6L is sok, van akinek 10L se) és magas fenntartási költségeket.
Márpedig a városozás mindkettőt magával fogja vonzani. Ezek már nem pehelykönnyű autók, alulmotorizálva is max az A4 illetve a 3as BMW lehet. Én nem beszéllek le, nemrég vettem 12 éves ex-prémiumot jóval több km-el mint 200k
de nem is voltak ilyen elvárásaim.
-
szőröscica
addikt
válasz
Rhino666 #149231 üzenetére
Akkor viszont gyűjts még, mert újabbat és jobbat 2.5-ért ebben a kategóriában nem fogsz találni. Egy szép LCI-s E60 3.5-4 millió között lesz, és E90-et sem találsz olcsóbban. Gyanítom, hogy a többi gyártónál is így van, ami olcsó, az max. képen lesz szép, dokumentációja pedig sehol sem lesz.
2.5-ért egy különlegesebb nem prémiumba ülhetsz bele, mondjuk egy 2.5T Mondeoba, vagy egy 2.4 JTD 159-esbe.
-
válasz
szőröscica #149230 üzenetére
Most is egy 15 éves kocsim van. Újabbat, jobbat szeretnék. Hamarabb megbarátkozok a zsebbe nyúlással, mint hogy a tényleges igényeknek alább adjak.
-
szőröscica
addikt
válasz
Rhino666 #149210 üzenetére
En ennel dragabban vettem 2004-es 5-os BMW-t, garantaltan 195 ezer km-rel. Fel ev alatt raszaladt 700k a szervizekre ugy, hogy semmi komoly baja nem volt, csak a kotelezoket es kopo/fogyokat csereltem es par tomitest, aprosagot elovigyazatossagbol. Egy varatlan hiba volt, az tesz ki a 700-bol 50-et. Egy szett jo gumi ra kis meretben (17") boven 100 rugo felett van ra.
Felejtsd el az olcso fenntartast ezeknel az autoknal. Ha ilyen igenyeid vannak, adj lejjebb az evjaratbol, vegyel egy 2003-as E39-es 5ost az arsav tetejerol (2M kornyeke), es azzal boldog leszel.
-
válasz
Kickass #149216 üzenetére
Ezt úgy értsem, hogy aki évi 5e km-t autózik, annak nem lehet normális autója? Nincs szó villantásról, csak minőség párti vagyok és hosszú távra tervezek.
Ha már pénzt adok ki valamiért, az legyen olyan amibe szívesen beülök és nem szégyellek megjelenni. Nem vagyok rászorulva a cserére, de ha már cserélek akkor nyilván nem a visszafejlődés a cél.
A kb. 10 éveseknél kezdődik az a generáció, ami még vállalható (ledes menetfény, morcos arc stb.), ezért 2008 és újabbakat nézek (na meg persze az amortizáció).
Nem ragaszkodok az alacsony futásteljesítményhez, csak plusz pont.
-
paler
aktív tag
Hali!
SuperB 2-ből milyen évjáratól érdemes 1.8TSI motorosat venni? Egyáltalán érdemes TSI motorosban gondolkodni?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149221 üzenetére
A suzuki ezért dobta az EGR-t a turbos motoroknál, nincs semmilyen kipufogó gáz visszavezetés.
Legutóbb azt mondták, hogy már az euro6-os M16-ban sem, ezt megerősíthetnéd, vagy cáfolhatnád Vitara tulajdonosként. -
Land
veterán
válasz
bajnokpityu #149221 üzenetére
Konkretizálva a T-Jet nem közvetlen befecskendezéses.
De visszagondolva én sem szerettem a dízel 159-nél a turbólyukat, amikor 1100-ról kb 1600-ig (turbó töltés kezdetéig) "felpörgött" a motor. Egy tempósabb kanyarban 3-asban egy örökkévalóság volt mire 1600-ig elküzdötte magát a motor turbó nélkül. Ekkor simán beleértek a seggembe, aztán hirtelen kilőttem. A jelenlegi szívó benyás kocsim azt a "kritikus" rész sokkal vállalhatóbban és sokkal gyorsabban eléri, majd túlhalad rajta.
(Persze nyilván vannak már elég pici turbólyukkal rendelkező autók, melyek szinte alapjárattól húznak. ) -
bajnokpityu
félisten
ma már mindegyik kokszolódik. (kipuff visszavezetés, közvetlen befecsi, turbo szar kombo)
nyilván próbálják valamennyire minimalizálni ezt a problémát, pl hengerenként 2db injektorral, de teljesen nem lehet megszüntetni ezt a gondot. városban. pályán, folyamatos fordulaton nyilván ez nem nagyon jön elő. elég sok közvetlen befecsis turbos kocsi van a környékemen, és egyiknek sincs, és nem is volt problémája ebből, de mi zömmel nem városban használjuk őket.
egyébként én pl útálom a turbos autókat városban. ott még nincs ereje, ahol kettesben bekanyarodnék, aztán meg megjön a nyomaték, és kikapar. sima szivóval meg simán, darabosság nélkül bekanyarodok.
tömören, igen, sima szivó benya kell városba.
-
Integrale
veterán
válasz
XFishboneHUN #149218 üzenetére
Mind a ket topikban volt mar 2x, 3x.
-
XFishboneHUN
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom volt-e már, de érdemes lehet végignézni vásárlás előtt:
Így vesz autót a Becsületesnepper by Totalcar. -
válasz
Rhino666 #149214 üzenetére
Nézz utána mennyi egy átlagos nagyszerviz, éves szerviz, teljes első-hátsó fékcsere, turbójavítás, kuplungszett, vezérlés, stb. Utána vesd össze egy Passat-Mondeo-Mazda6-Insignia-val és meglátod hogy a prémium ebben az ársávban feleslegesen drága. Csak példaképp: Egy használt X5 BMW már 6 misi körül is megkapható (2. gen), csak éppen az első fékcsere 300k alsó hangon. Én a honda civicre fizettem 40ezret és volt benne más is... Persze nem egy kategória a kettő, de nem a majom a drága, hanem a banán!
-
Kickass
őstag
válasz
Rhino666 #149210 üzenetére
A felhasználás módjának és az igényeidnek nincs közös metszéspontja.
Minek évi 5ezerre sedan/SUV? Még ha megduplázod a futásteljesítményt se indolkolt. Más kérdés ha villantani akarsz vagy esetleg autóbuzériád van, az magyarázhatja a listádat.Utóbbi esetben viszont az évjárat és km fetisizmust kell elengedned, akkor találhatsz megfelelő példányt (mitől rosszabb egy 12 éves egy 10 évesnél? miért pont 10év?).
A szegmens ahol nézelődsz tág és nem az 'olcsó' fenntartásról szól.
-
-
diegho
nagyúr
válasz
Rhino666 #149210 üzenetére
A 10 éves prémium autó borzasztó nagy lutri. Nézzél egy osztállyal lejjebb, Passat, SuperB, Mondeo, Accord, Avensis, Mazda6 ezek mind egész jó minőségűek és lényegesen nagyobb esélyed van jót kifogni belőlük. Én alapvetően azt mondom, hogy a SuperB egy baromi alulértékelt autó, lehet, hogy nem csillagot, karikákat, vagy vesét tol, viszont elég jó gépek és megfizethetőek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Rhino666 #149210 üzenetére
Ha drága fenntartást nem szeretnél akkor az összes prémium autót dobhatod élből.
mod:
Volvo-k elég jók azokkal van tapasztalatom de azokhoz sem olyan olcsó az alkatrész. Városba dízelt nem vennék se turbós benzinest (nem nagyon tolerálják a sok rövid utat, főleg a dízel).
-
Udv!
2,5MFt kornyeken nezelodok a 10 ev koruli premium kategorias sedan (esetleg SUV) kivitelu autok kozott. Evi 5000km (fokent varosi) az eddigi atlag, de ennel azert tobbet szeretnek autozni a jovoben.
Amiket elvarok: klima, sok legzsak, tolatoradar, elektromos ablakok, taviranyitasu centralzar, szervokormany, abs
Amiknek orulnek: bor belso, tempomat, keves futas, manualis valto, kez nelkul nyithato csomagtarto
Amit nem szeretnek: jobb kormanyos, nagy fogyasztas, draga fenntartas, sok szervizelesEzek alapjan az alabbiakkal szemezek;
Audi A4 2008-
BMW 3 2009-
Mercedes C 2008-
Volvo S60 2010-
Audi A6 2009-
BMW 5 2008-
Mercedes E 2009-
Volvo S80 2008-BMW X3?
Volvo XC90?Mit javasoltok? Mivel vigyazzak? Mit keruljek? Mire kell odafigyelni?
Mennyi a realis futas egy 10 eves autonal? 200e alatt garantaltan tekert?
Koszonettel:
Rhino666 -
lenko
aktív tag
válasz
AMD Power #149203 üzenetére
Vagy egy ilyen.
ford_fiesta_2.0_st_169.000km.makulatlan.szkonyv -
AMD Power
titán
válasz
FrankMonzano #149200 üzenetére
En most egy jo ideje nyomozok a Fiesta utan. Az 1.4 es az 1.6 motorral alternativa lehet!
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
vzsryl #149196 üzenetére
Páromnak gombóc Switje van már vagy 6 éve. Szoktam én is vezetni, viszonyításképp nekem egy régebbi Honda Civic VTi-m van.
Személyes véleményem nekem is az a saját tapasztalatom alapján hogy a Swift egy teljesen jó városi autó. Sőt, meglepő de például a kormányzása nekem jobban bejön mint a gyárilag sportos Civicemé (annak túl könnyű). Ha városba megyünk akkor mindig a Swifttel szoktunk. Ezerszer könnyebb vele parkolni, két embernek meg elég. Még hosszabb távokra is van hogy ezt választjuk. Azt hiszem 2005-ös évjáratú az övé és eddig még nem volt vele semmi extra költség csak a kopó cuccok. Mondjuk az is igaz hogy csak 105k km van benne.
Oké, nem egy prémium autó érzetét kelti de 1M környékén szerintem kisautó méretben mindenképp megfontolandó. Mondjuk ha én keresnék ilyesmit akkor még a Honda Jazz lenne esélyes mert azt nagyon dícsérik de azzal túl sok tapasztalatom nincs. -
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149200 üzenetére
Ha 2004-es, akkor az inkább a kínálat közepe volt 2 éve.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM CMP 510 Seasonic 750W
- Samsung S23 128GB Fekete /+AJÁNDÉK ÜVEGFÓLIÁVAL/normál állapotban / 12 hónap jótállással
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest