Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz Integrale #146487 üzenetére
A zsírzó lyuk nem ér semmit rajta nem jut oda a zsír ahova kéne csak a testbe tolod bele... A probléma oka a porvédő nem megfelelő anyaga és tömítése a lengőkarnál. Tapasztalat párat raktam össze 306-osom idejében. Amúgy szerintem az egyik legjobban sikerült hátsó felfüggesztés, megérte volna tovább csiszolni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Valaki változtatott már taxis rendszámot vissza fehér rendszámra?
Lenne pár kérdésem, mert elég bonyolultnak tűnik...Aki él és nem boldog, az téved!
-
8th
addikt
válasz #94529552 #146497 üzenetére
Indokolatlanul? Már rendesen húzták a seggüket mire a főnökünk nagy nehezen rábólintott a felújításra. Számlán pedig rajta volt a 15% kedvezmény.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
htomi85
tag
válasz Mauzes #146494 üzenetére
Kinek mi a túlextrázott.... Ezért nehéz értelmes tanácsot adni egy fórumon..
A megfelelő autó kiválasztása ezer dologtól függ. Vagyon, havi jövedelem, előző autók, igények, szomszédok stb...
Lefele már nem szívesen váltanak az emberek. Például akinek már volt automata váltós, navis, tolatókamerás radaros, fűthető üléses kocsija az ezek nélkül el sem tudja képzelni az életet..ilyen autót pedig 6,5 körül kapsz meg kompaktban, erre pakolsz 800 suv felárat, 800 hibrid felárat és hopp, máris rav4. (Listaárból 10 százalék kedvezmény alap)
Szerintem pl a suvságra felesleges költeni, nekem egy forinttal nem ér többet a cx5 mint a mazda3 (azonos tengelytáv), oszt milliók vannak közte.[ Szerkesztve ]
-
-
Mauzes
addikt
válasz htomi85 #146486 üzenetére
Persze, nem kérdés, hogy a hibrid mennyire király. De azért a hibrid Rav4 az 9,3 milliótól indul, egy automata Tucson pedig 7,3-tól, kézivel pedig az alapmodell csak 5,8.
Azért 2 milliónyi fogyasztás különbség nem tudom, mennyi idő alatt jönne ki (és mondjuk a Rav4 autópályán megeszik legalább 8 liter, mert elég erős benne a benzinmotor).
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz molnarpeter #146488 üzenetére
A használat tényleg erősen függővé teszi egyértelmű. Persze a szívó benya más téma. Sajnos én a VAG szívó motorjaival nem vagyok kibékülve. Talán az 1.6 MPi amit bátran ajánlok az nem rossz kis moci. 1.2 es Fábiát én se ajánlom inkább az 1.4
Luck Dragon: 2.0 hdi 110 ponit is írhatod még ide, simán felmegy rá a 90 lovas lendkerék és boldogan megy kettőstömegű nélkül
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tresh #146473 üzenetére
Persze, de ha az előző tulaj nem vigyázott az indítás és leállítás fél perc betartására, illetve szennyezett gázolajat tankolt, nagyobb a rizikó egy szívó benzinhez képest. Fabia esetén itt az 5 litert fogyasztó motor, és a spira) spirálrugós futómű, 1.2 benzin helyett én emellett tenném le a voksomat
Mauzes: RAV4 hibrid szerintem is
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz kalmanchris #146485 üzenetére
Egyszerűbb persze, sima csatolt hosszlengőkaros a Puntoé.
Kényelmes ez a torziós megoldás, amit a PSA használt, de igényli a rendszeres kenést, nem tudom hirtelen, hogy melyik modellen, de x évjárattól már zsírzó lyuk sincs rajta, ami elég nagy probléma."Bad reklám is reklám too"
-
kalmanchris
tag
Mint olvastad, jóval kevesebb ma egy 206-os futó rendbetétele is. Kakasdi cég, ahol napi szinten ezt csinálják, eddig egy berlingo volt amit visszavittek felújítás után. Túlterhelték és átugrott egy fogat a torzió.
Amúgy 206, 306 és xsara hídjai nem szeretik a nagy terhelést. Nekem a xsara kupé felújításkor megkapta a kombi rugóit. Sokkal élhetőbb, masszívabb lett.
Berlingo, picasso jobban bírják, persze erősebb a rugó.
Puntonak gondolom egyszerűbb, nem független futója volt.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz kalmanchris #146482 üzenetére
Plusz az autó életében egyszeri művelet lesz, ha nem földúton jár naponta
Korábbi munkahelyemen három darab 206 VAN volt a céges autók között. Sosem volt három mázsánál több teher egyikben sem hét éves korukra mindhárom megérett a teljes futómű felújításra. Azokat 90ezer forint/autó árért rakták rendbe, teljesen hivatalosan számlával. Külön kihangsúlyozta az ember, hogy nekünk egyedi kedvezménnyel ennyi. Ennek lassan tíz éve. Én abból az árból indultam ki. Csak viszonyításképpen a 206-nál jóval idősebb 1.1-es dobozos Punto futóművéhez ezalatt nemigen kellett nyúlni pedig ugyanazon az útvonalon ugyanakkora terheléssel futott az is mint a többi.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
kalmanchris
tag
Mint ahogy ezt bármely alkatrésszel eljátszhatja az a mester. Csak google-ba beüti, hogy hátsó híd felújítás, kapásból 5-6 céget dob ki, mely ezekkel foglalkozik, az általad írt ár feléért, gyári alkatrészekkel, kivéve Berhida. Plusz az autó életében egyszeri művelet lesz, ha nem földúton jár naponta. Nem hinném, hogy költségesebb lenne ez a futómű bármely másik független lengőkarostól.
-
-
Mauzes
addikt
Sziasztok!
A legújabb modellvariációjú SUV-oknál, Sportage vs. Tucson vs. Kuga vs. Rav4?
Felületesen nekem ez jö le, mennyire értetek egyet?
Sportage - talán legjobb ár/érték arány és jó gari, béna orr-rész (békaszerű)
Tucson - menő külső, még mindig oké ár és gari
Kuga - minőségben talán kicsit jobb, európai ízléshez közelebbi dizájn
Rav4 - ere csak a hibrid változat miatt figyeltem fel, amúgy nem tudom -
8th
addikt
válasz Integrale #146478 üzenetére
És? Ha az egyszeri ember bemegy ezzel a problémával egy szerelőhöz aki történetesen nem csókos/rokon/haver az nagyságrendileg ezt az ajánlatot fogja kapni és biztosan nem ússza meg 100k alatt.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
8th
addikt
válasz Luck Dragon #146470 üzenetére
Siemens: "Katasztrófa. Főleg a Peugeot és a Ford használja. Rettenetesen gagyi elektronika. Ha egy injektor meghibásodik akkor tönkre vágja elektromosan a többit, és az ECU-nak is megadja a kegyelemdöfést. Valószínűleg kb. 45Ft-ból lehetett volna védelmet szerelni bele de mérnökök valószínűleg csak szabadidős tevékenységből terveztek diesel befecskendező rendszert. Javítástechnológia nincs, borsos alkatrész árak vannak. Az elektronikus hiba mellett a delphi rendszerhez hasonlóan spénesedésre hajlamos a nagynyomású szivattyú. A szivattyú javítása, kissé akadozó alkatrész ellátás mellett megoldottnak mondható. Elképesztően gagyi, mintha a kínai piacon akarnánk minőséget venni. Maradtak volna inkább az orvosi műszerek gyártásánál". [link]
Ha mindez nem lenne elég ott a kretén hátsó futómű ami XY kilométerenként fix költségek el állítja a tulajt. Felújítása cserealkatrésszel munkadíjjal (komplett felújított hídcsere) 120-150k, gázolaj érzékelő szenzor 80-100ezrenként cserélendő munkadíjjal ez is a 100k-t karcolja, ha hozzá kell nyúlni a befecskendező rendszeréhez az nagyon tud fájni lásd. a fenti idézett részt. Szerencsétlen esetben 4db injektor + ecu csere az autó értékével vetekszik. Megéri kockáztatni egy 15éves 200k-t futott dízellel? Ebben a konkrét esetben szerintem nem. Ha már valakinek mindenképpen dízelmotoros kisautó kell akkor a Bosch rendszerrel szereltek között nézzen szét.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
válasz molnarpeter #146472 üzenetére
A PUG 206- 1.4 HDi és 2.0 HDI 90 lovasában mind egy kerekes, semmi űr technológia nincs benne.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #146472 üzenetére
Abban az 1,4-ben igen (újaknál már mindben van).
#nincsbennetarcsi
-
tresh
veterán
válasz molnarpeter #146472 üzenetére
8 szelepesekbe igen. Turbótól meg nem kell félni nem az ördög találmánya ahogy a CR se.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #146470 üzenetére
SDI is hasonló fogyasztással bír, csak nincs CR se turbó A HDi-ben is egytömegű a lendkerék?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Victoryus94 #146462 üzenetére
diegho által írt 206-1.4 HDI. Ha a fogyasztás fontos.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Richard!
addikt
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Igaz, a keretre nem emlékeztem, sorry.
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Victoryus94
őstag
Köszi a válaszokat (ha van még véleménye valakinek, örömmel várom).
Holnap utána olvasok az ajánlottaknak. -
vzsryl
nagyúr
válasz freelanced #146459 üzenetére
Punto 2, Megane facelift. Értelemszerűen a Megane nagyobb, kényelmesebb, biztonságosabb, de a Punto szerintem rohadtul pörgős és stift szinten fogyaszt. A Punto 2-esünk (ami szar volt egyébként) soha nem rohadt és eljártunk vele 5-5.5L-rel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Victoryus94 #146462 üzenetére
Fabia 1.2 benzint kerüld, 1.4 az ajánlott. Ha már a fogyasztás számít, én simán vennék egy szívó dízelt belőle
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #146462 üzenetére
A Punto szerintem a legjobb kisautó, amit 500k körül megvehetsz. Én 2002 körülit keresnék belőle. Több ismerősnek is van, mindenki imádja. Nagy gond nem szokott lenni velük, alkatrész is olcsó hozzájuk. Ami még szerintem opció lehet az a 206-os, ez szintén teljesen jó gép. Ha a megbízhatóságot tartod a legfontosabbnak, akkor a Yaris-t se felejtsd el, ráadásul a Yaris baromi jól is fogyaszt és meglepően nagy benne a hely, viszont a szebbek kicsit 500k felett vannak. Én ebből a hármasból választanék Yaris, Punto, 206 sorrendben.
-
Victoryus94
őstag
Olvasgattam, érdeklődtem. Most ott tartok, hogy egyelőre Fiat Puntóban gondolkodom (de pl. skoda fabia is a kiszemeltek között van).
500ezertől 1 millió között válogatok. Ami fontos, hogy ne legyen nagy fogyasztása (1.2-es benzines?) és legyen klíma.
Mit gondoltok, mire érdemes figyelni?
Mi éri meg jobban ár-értékben ebben a kategóriában? (inkább kis autót keresek, akár 3 ajtós is lehet)
Ami a legfontosabb, az a megbízhatóság, és az alacsony szerviz. Ebben mennyire térnek el a különböző puntók a felsorolt tartományban?
A gond az, hogy nem tudom eldönteni, hogy egy 500 ezres, vagy egy 850 ezres puntóval járok jobban... van-e bármi tuti előnye a drágábbnak, és ha igen, melyiknek?(nekem ez, hogy dínamic/active nem mond semmit)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #146460 üzenetére
Jap, autós újságíró, tesztelt elég sokat is régen, origón voltak talán autós rovatban régebben is az írásai.
-
freelanced
addikt
Üdv !
A saját keretemet is sikerült feltornáznom 4-500 ezerre, most ekörül nézek, hátha találok valamit a Swiften kívül
Ebben a kategóriában mi ajánlott ami azért nem az alja ( mármint nem egy jó autó legalsó használt ára hanem mondjuk középtájt ahol már értelmes darabokat is ki lehet fogni) ?
Elnézést, jelenleg két szálon futok, mert a család is tervez autót venni, ezért a sok eltérő kérdés.
Benzin motort szeretnék, lehetőleg pörgősebbet. Városi használatra, kisebb nagyobb utakra használnám, bár a hosszabb távok ritkák.
Köszi!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Qru
MODERÁTOR
A magyarok az önkifejezést keresik a használt autóban.
Akkor egy tartalék nélküli ferdeszemű vagyok?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
SLK: az olyan metro... meg kicsi is. Egy szép Bosxter talán az értékét is tartaná hosszútávon. Másik haverom vett végül egy használt CLK 320 CDI-t, szép autó, de Merga csak limóban/kombiban tetszik. Esetleg egy 1990 körüli SL (annak gondolom már elindult az ára felfelé).
-
-v-
addikt
Gondolom.. van pár nordschleifés meg egyéb videóm régről mentve, vicces mikkel tartja a lépést. Amúgy a 2 literes turbóra azért azt írják, menni is megy elég súlyosan
Qru: boxster
focvis: a turbó nagyon ritka, nagyon drága, és nagyon megy [link] szerintem biztos, hogy a 2.2-eset próbáltad. Egy olyan is jöhetne
Neked amúgy inkább gt kéne szerintem, nem boxster meg ilyesmi. Én valami slk mercit vagy ilyesmit tudnék elképzelni neked[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
őstag
válasz z123456789 #146434 üzenetére
Én kérek elnézést.
Bocs,hogy nem 3 percenként olvassuk a fórumot.
Bocs,hogy haverod - és te - eldöntötte már,hogy ő igazból Mini Cooper-t akar és arra akarta rábeszéltetni magát az ültetett Fabia helyett.Písz and láv
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #146444 üzenetére
Most Cayman-nak hívják de Boxsterből is volt hardtop (mk1).
Pedig pont ott produkálna emberi fogyasztást, ha bántod városban/szerpentinen 20+ litert úgy becsókol mint ide Zala (csak h stílszerű legyek ).
Anno ugye Fűnyíró helyére kerestem nem mellé. Végül maradt mert ősök alól kihalt a Punyesz de ha ezt tudom előre akkor egy Z3-at, MX5-öt, Boxster-t, 350Z-t bevállaltam volna. Azokból viszonylag könnyű is kiszállni mert van rá kereslet.
mod:
vilike: Bocs. Javítottam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
Speedsternél nem is az a lényeg, hogy hogyan gyorsul hanem az, hogy milyen irgalmatlan kanyarsebességet tud és mennyire stabil terhelésváltáskor vagy épp féktávon.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
veterán
Olvastam; a felesége vitte a házat... :/ gondolom kellet a zsé hirtelen.
Nyilván nem a rendszeres Bp-Zala-Bp autópályázásra használnám, szépen állna garázsban. Kiránduló autónak gondolnám, esetleg munkába járni szép időben. De ez csak kósza gondolat egyelőre, először is ki kellene próbálni egyet. A coupé verziójával mentem (nem ugrik be a neve), az nagyon finom kidolgozású, kicsi a belseje, nem tépi le a fejed és drága. A Boxsternek annyi az előnye, hogy egyrészt sokkal olcsóbb és talán kevésbé érezni szűkösnek.
-
veterán
Astra Coupé Turbóm volt 1,5 évig; kulturált motor, annyira nem erőszakos a 250 Nm-rel. Akkoriban vezettem a Speedstert belterületen, így nem érződött olyan markáns különbség dinamika terén.
Amúgy a legfélelmetesebb "megindulási" élményem egy BMW 850-nel volt 15+ éve, pedig nehéz dög lehet. A haveromnak megjött a napokban az X5M50d; arra még kíváncsi leszek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #146440 üzenetére
Én is szemeztem vele anno de a Boxter fenntartása drága (gumi, fék, stb) és a 350Z-é sem olcsóbb számottevően. Boxtere volt Göbölyösnek olvass utána a TC-n. Mivel árérzékeny le is cserélte egy TT-re.
Végül letettem róla nem csak a fenntartási költségek miatt hanem mert olyan autó kellett amibe befér a család is és nem eszi le a gatyámat (ha akkor tudtam volna, hogy a Fűnyíró végül megmarad lehet bevállalok vmi keményebb cuccot de most már mindegy).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Mostanában én is nézegettem Boxstereket (meg 350Z-ket), 3 m körül egy patika nem lenne rossz második autónak, akár hosszútávra megtartani. A fenntartási költségeivel viszont nem vagyok tisztában.
Én az öregedést azon veszem észre magamon - mindjárt hamut szórok a fejemre, mert mindenki mást szidok érte - hogy egyre jobban tetszik az automata.
@z123456789: Bekussoltam.
@Vili: régen volt, már nem emlékszem, hogy a 2.2-t vagy a turbót vezettem. Menni jól ment, de semmi dráma, egy M-es BMW ijesztőbb.
[ Szerkesztve ]
-
Lokids
addikt
A Mini egy túlárazott kisautó. Abban a méretben Corsa OPC-t vegyen. Gyárilag van benne sperr, meg 200+ paci. Nagyobb méretbe Leont. Azért nem golfot, mert abból az R ér bármit is, de az drága. GTI-t felejtse el. Leon ugyanaz, csak jobb. Ha nem szempont a praktikusság, akkor meg GT86/BRZ.
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
8th
addikt
válasz focvis #146426 üzenetére
Is-is. Ezért is ajánlottam. Szerintem sokkal célszerűbb venni egy célgépet második autónak és venni mellé egy akármilyen hétköznapi autót a mindennapi nyúzásra mint venni egy olyan sportos autót amivel kompromisszumok sorát kénytelen megkötni az ember és ami a hétköznapokra túl sok élvezkedni pedig túl kevés. Egy seggel nem lehet két lovat megülni...
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
z123456789
addikt
válasz m3tr0 #146423 üzenetére
(#146423) m3tr0
Rég végeztünk a témával, jó reggelt!(#146426) focvis
Komolyan úgy érzem magamat, mint ahol felesleges normálisan leírni a dolgokat, mert azokat nem tudjátok összerakni. Minden felvetett kérdésre már leírtam a választ, illetve mindenhol reagáltam mindenre. Sőt, már el is köszöntem. De még mindig le vagytok ragadva annál, hogy sportautót írtam. Ne már!(#146425) m3tr0
Mini John Cooper.
2015
"Nem értem ezt a lenyomja dumát, de ha te mondod biztos úgy van."(#146427) m3tr0
...szintén megválaszolva.(#146428) Integrale
Hát én ennek nem fogok utána nézni, de pl. azt is szokták nézni, ja.(#146429) richie900812
Azt hol konfiguráltad?(#146430) Qru
Dehogy mondom neki!(#146433) Tsebacsi
Köszi, hogy legalább erre nem nekem kellett válaszolni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Amúgy ha már ilyen
bu**smetroszexuálisdesignos autót akar akkor nézzen rá az 500 Abarth-ra vagy a DS3-ra.#nincsbennetarcsi
-
Richard!
addikt
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Focus RS? Annyiért már lehet kapni... csodálkozom is, hogy még nem mondtátok...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
veterán
válasz m3tr0 #146423 üzenetére
Praktikusság meg sportautó?
Feltételezem, hogy összesen 1 db autót szeretne, ami a 2 (sportosság és praktikum) valamilyen kombinációja, ebből a Mini sehogy se jön ki jól.
Az ültetett Fabia felett elsiklottam ez kicsit megkérdőjelezi az elhatározás komolyságát, de sosem tudhatjuk, kinek mennyi van a párnacihában.@8th + Vili: vezettetek vagy csak ültetek már Opel Speedsterben?
Én igen - igaz csak városban - maximum harmadik autónak való:
- alig bírtam belekígyózni (180 cm, nincs pocak), kb. 30 cm széles küszöb, iszonyat alacsony tető (leszedhető)
- az Ikarus kerékagya van szemmagasságban.[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
őstag
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Igaz 2014 és 2013-as adatokat nézek de az OPC Astra gyári gyorsulása 6 sec, míg a Cooper S-é 6.8 sec.
Végsebességre is jobb az Astra. Nem értem ezt a lenyomja dumát, de ha te mondod biztos úgy van. -
m3tr0
őstag
válasz focvis #146412 üzenetére
Praktikusság meg sportautó?
Hát én feléből tudnék venni élményautót a másik felét meg félre tenném.
Itt a legnagyobb gond,hogy még azt sem tudjuk,hogy új autót akar-e,meg valóban mit akar?
Mert aki az ültetett Fabiától indul és most tart a Cooper S-nél... Na ő valóban nem tudja mit akar.
Pláne 9 millióból. Hagyjuk már.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Szerintem is ez a legjobb definicio, az igazi sportauto az egy cel gep, egyetlen szempont alapjan keszult, a nagy sebessegu es teljesitmenyorientalt vezetes mint tevekenyseg minel jobb kiszolgalasa.
Meg vannak a kompromisszumok, mindenfele hot hatch, gt-k, egyeb roadsterek stb. ahol bejonnek szempontnak ilyenek mint praktikum, kenyelem, kozlekedes es A-bol B-be jutas, tehat nem kizarolag a vezetesrol mint tevekenysegrol szolnak, hanem mint kozlekedesi eszkoz, hasznalati targy is, nem csak elvezeti cikk ... es a sok szempont alapjan probalnak valami kompromisszumot talalni. -
z123456789
addikt
Akkor azt keres.
Nem akartam felborzolni a kedélyeket. Nem vagyok otthon a témában.
OPC nem tetszik neki, meg azt lenyomja a Mini. Előbb nézegettük pont. Cupra csillagos ég.Civicről én magam beszélem le. FR gyenge.
Szerintem amúgy beleszeretett ebbe a talicskába. Próbálom rábeszélni a GTI-re inkább.
Köszi midnenkinek a tippeket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146418 üzenetére
Az "csak" egy erős hothach ami nem sportautónak épült. Eltérő filozófia szülte őket. A hothach egy kvázi kényszermegoldás (fillérszexuálás miatt) a sportautó meg eleve annak épül mire szánták.
Ettől még lehet jó egy HH, nézz meg egy Astra OPC-t pl elég kemény cucc vagy egy Fóka RS, TypeR. De a szó klasszikus értelmében ezek nem sportautók. Azok alacsony tömegközépponttal rendelkeznek orrmotor hátsókerék hajtásuk van jellemzően (tudom a Porke farmotors) esetleg 4wd rendszert is kapnak, stb.
De úgy látom ő inkább egy hothach-t keres nem egy a klasszikus sportautót.
Akkor ezen a Golt GTI / Seat Leon Cupra, Opel Astra OPC és talán a Honda Civic TypeR-ből a kifutót megkapja 9M körül. Sajnos a keményebb Focus RS, WRX STi már nem fér bele a keretbe mert azok 12M körül vannak.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz z123456789 #146418 üzenetére
Golf VII GTI 5 ajtós - 1285 vagy 1295 kg a forgalmi szerint.
-
z123456789
addikt
(#146394) Qru
Új. Azért is írtam, hogy dealer kedvezménnyel meglenne neki ez a szar 9 misi körül, a többi meg ott kezdődik.(#146413) vzsryl
"Új. Azért is írtam"...(#146412) focvis
Ja, felesleges volt vitatkozni azon, hogy mi a sport autó. Egy átlagnál jobb, megjelenésben kirívóbb autót keres ezen összegért.
Golfra azt mondta, szerinte nehéz. De szerintem meg leszarnám, mert sokkal jobban néz ki, mint a Cooper. Az sem érdekelne, hogy több futkozik golfból az utakon, mint Civicből. -
8th
addikt
válasz vzsryl #146413 üzenetére
7misiért hoznék kintről egy patika Opel Speedstert mert kb. körbeautózol vele bármit a maradékból meg vennék valami kényelmes hétköznapi rohangálóst mellé.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
#16514048
törölt tag
válasz Integrale #146411 üzenetére
Mondjuk nálam a 4-es BMW is ugyanúgy közelebb van a GT-hez, mint a sportautóhoz.
A gyártó meg tőlem hívhatja bárminek. A Suzuki is kompakt crossover-ként reklámozza az új Ignist, attól még nálam nem lesz az.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz z123456789 #146388 üzenetére
9misi körül egy tökéletes állapotú M3 E46-ot + még marad gumikra is, mert zabálni tudja szépen, főleg ha rendesen használják. Újabbakat nem vágom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Szerintem aki Mini Cooper S-ben gondolkozik, az nem Mustangot / Camarot akar venni. Inkább vmi sportosabb praktikus autót.
A Mini nem praktikus.Ez esetben 9 misiért én ma is Golf GTI-t vennék; 8 misit kifizetnék az autóért, 1-et meg visszatennék a bankszámlára.
-
Integrale
veterán
válasz #16514048 #146410 üzenetére
Nem attól volt izomautó, hogy nem lehetett vele kanyarodni, pláne nem attól, hogy nehéz volt, hanem a relatíve nagy motor/ teljesítmény miatt. Egy súlyban van egy 4-es BMW-vel, futóműve is hasonlóan igényes konstrukció, a motorja még mindig nagy, viszont teljesítményben már rég lekőrözte az összes rivális.
Igazán már csak az eszme maradt mögötte.
Egyébként maga a besorolás is sportautó, lehet ezen polemizálni, hogy akkor a Lamborghini Hurracan, vagy a másik végletről egy MX5 minek minősül, nem mi döntjük el. Ford marketing gépezete szerint Sportautó, Amerikában a reklámok is erről szólnak."Bad reklám is reklám too"
-
#16514048
törölt tag
válasz Integrale #146409 üzenetére
És mikor vált izomautóból sportautóvá, akkor, amikor raktak alá végre egy normálisabb futóművet? Mert egyébként ugyanúgy egy relatíve igénytelen, nagy, nehéz dög egy túlméretes motorral, mint régen. Lehet, hogy újabban már lehet vele kanyarodni is, de még mindig nem a hegyi utakon való csapatásra a legjobb, hanem a gumiégetős állatkodásra, nem hiába van benne burnout gomb. Sportautóhoz köze nincs szvsz.
De inkább hagyjuk, parttalan vita, és úgy látszik itt egyedül vagyok ezen a véleményen.
-
#16514048
törölt tag
válasz htomi85 #146407 üzenetére
Nem vettem egy kalap alá, annyit mondtam, hogy szerintem a Mustang ugyanúgy nem sportautó, mint a Cooper S, sportos vezetésre viszont alkalmas a Mini is. Nyilván nem egy szint a Mustang-gal, de utóbbi meg túl nehéz és kényelmesre hangolt ahhoz, hogy sportautónak nevezzem.
Amúgy az előbb felsoroltak egy jó része nem roadster, de egyébként sem zárja ki a két fogalom egymást.
Ennyi erővel a többieknek is mondhatnád, hogy keverik a muscle (pony) car és a sportautó fogalmát. -
#16514048
törölt tag
válasz Integrale #146402 üzenetére
S2000, Cayman, Alfa 4C, Toyota MR2, Corvette, Lotus, stb. De az MX-5-öt és a GT 86-ot is ide sorolom.
A Mustang és Camaro szerintem inkább közelebb van a GT-hez, persze igazából annak sem lehet nevezni őket. De a "sportautóhoz" az én szememben annyi közük van, mint a Mini-nek, függetlenül attól, hogy erősebbek meg hátul hajtanak.
A kérdés az, hogy a kérdező ismerősének sportautó kell-e, vagy sportosan vezethető, mert utóbbinak a Cooper S is bőven megfelel, illetve egy Mustang sem lenne annyival alkalmasabb rá pusztán a több lóerő és a hátsókerékhajtás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Asszociációs játék. :)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest