Ha belegondolok nem vágom. Nagyon nem. Ha jól értem a VGA elküld 250 darab frame-et másodpercenként, abból ténylegesen látok a monitor panelén 60-at, mivel 1600x1200-ban 60Hz a képernyőfrissítési frekvencia. Azaz kvázi elveszik egy rakás frame ígyis-úgyis, a magas FPS miatt mindig a legfrissebb, a valóshoz időben legközelebb álló képkockával frissíti a panelt a monitor, frame alatt most a képkockát értem, CRT tv-nél a frame egyébként a képcsőben lévő maszkot fogadó keret volt régen, ami egy lemezből készült alkatrész volt (elolvastam havernál a képcsőgyártást ). Szóval én az input lagot úgy értelmeztem eddig, hogy a tévé fogadja a digitális jelet a VGA-tól, de nem csak a monitornál szokásos konverziót hajtja végre, hanem az elektronikájába integrált képjavító számításokat is elvégzi akarva akaratlan, kvázi nem csak dekódol, hanem konvertál is, mert nem lehet a menüben mindent kikapcsolni és ez tart x ezredmásodpercig, ami hozzáadódik az egyébként is meglévő képmegjelenítési időhöz és a kettő együtt már okoz egy olyan mondjuk úgy fáziskésést a fizikai kézmozdulat és a képen látható mozgás között, amit az emberi érzékekkel már fel lehet fogni és akarva-akaratlan zavarja az embert. Nem arra gondoltam, hogy ráeresztek egy stoppert és arra áll föl, hogy kevesebb a késés az egyiken, hanem hogy tényleg észre lehet venni, miközben játszol. Ehhez képest én egyáltalán nem tapasztaltam semmi ilyesmit, szóval most elbizonytalanodtam, hogy most akkor van ilyen egyáltalán amikor LCD Tv-n játszol vagy nincs ilyen és ha van akkor mikortól van. Csak a 100ms késéssel dolgozó legszarabbakon lehet észrevenni, vagy tényleg 30ms fölött érezni, vagy sehol se, csak pár fanatikus tévképzete az egész, én nem éreztem a sajátomon ez hót ziher, de ez pont nem zár ki semmit, mert ha az enyémnél 20 az átlagérték akkor a legtöbb olcsó TV-nél gyorsabb a monitorom, de itt is írta valaki pedig, hogy a samunál TV-nél már lehet érezni pedig az 30ms körül van most akkor érezni vagy nem?
Hardverlesen