Mosogattam, mosogattam. Addig addig, amíg már csak egy FET tűnt zárlatosnak. Kapirgáltam, mint egy tyúk*, de az akkor is. Mondom mindegy most már, akkor kiforrasztom a fenébe, rosszabb már úgy sem lehet belőle. Kiforrasztva is zárlatos. Szóval az már nem a NYÁK-on a lerakódás, hanem konkrétan tönkrement a FET...
Mondom, jó, de most van ugye egy másik zárlatos vezérlőm... jó az alkatrésznek? Jó: akkor lekapok egy jót arról (azon kettő is rossz volt), átrakom a másikra, hátha. És bevált. Bár gyanús, hogy vmi nem az igazi vele, még mindig, de már nem dob hibát (alapból), és meg is hajtja a kereket, ha nem terheled nagyon. Ha leterheled képes lerohadni, motorhibát dobni. Szóval egyelőre nem lett tökéletes, de "játszósnak" kvázi-ingyen (az alkohol +2KHUF) jó volt: köszönöm a tippet!
*: tyúkanyó közben visszaforrasztotta a 2 SMD ellenállást, amit véletlen lekaszált. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyet is fogok csinálni, és még sikerül is kb.
Már majdnem beraktam a két motort a fentiek örömére (kísérletnek), de rájöttem, hogy amíg nincs meg a finommenetes M12-es anya kár a gőzért. Mondjuk a hátsókerékhajtást a Kugoo S1-ben magában is kipróbáltam volna, csak ahhoz meg a kábelt kellett hosszabbítani... Csináltam egy nagyon gányoltat az éjjel, de amúgy megtaláltam "gyáriban" is kínaiaknál természetesen: úgyis romlik az idő, meg ahogy olvasom a kilátások is, így nem sürgős a tuning. De majd kipróbálom...
[ Szerkesztve ]