Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .-..-.

    tag

    válasz Hieronymus #34510 üzenetére

    Van nyomatékkulcsom amibe tudok tenni imbusz fejet.
    Lehet akkor felengedem ezt a két csavart és beállítom kotyogás mentesre (de nem szorosra) és egyenesbe állítom.
    A lehajtó rész stabil, elmozdulás mentesen zár, ott pont nincs kotyogás, bár állítható ahogy láttam.

    Amúgy tippre úgy tudom elképzelni ennek a résznek az összerakását a futószalagon, hogy:
    - villát+lengéscsillapítót a vázba alulról bedugják
    - felülről a vázra, a lengéscsillapító kilógó szárára kétoldalról távtartó lapot csúsztatnak
    - kormányoszlopot felülről ráengedik a vázra, a távtartó lapokra
    - szemmértékkel egyenesre állítják a kormányt és a két imbusz csavart meghúzzák a kormányoszlop szorítóbilincsen
    - távtartó lapokat kihúzzák

    Persze csak találgatás, de elméletben lehet így és akkor máris megvan a probléma forrása, a kapkodás.
    - nem pontosan állítják be a kormány/kerék vonalát
    - nem nyomja rá rendesen a kormányoszlopot a villára/lengéscsillapítóra
    - csavart random erővel húzza meg (túlhúzza és akár törhet a bilincs, lazára hagyja ás elmozdulhat a villa)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés