Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Kuplungpedál nyiszorgás/recsegés (ha benyomod, hallod) elő szokott fordulni.
Érdekes módon én azóta nem hallottam, hogy felvettem videóra tavaly április környékén, pedig nem csináltam vele semmit.
hülyegyerek
addikt
2006 decemberi az autóm, és soha nem recsegett-ropogott, sőt még csak be sem ázott soha. Szomorú is vagyok emiatt
Kuplungnyikorgás néha előjön, de el is múlik, a csomagtérajtó télen nálam is manuális. A kormányom néha fullra kitekerve recseg picit, de Tóth Imi szerint (aki az ország egyik legjobb Honda szerelője ) nem gáz. A váltógomb és a könyöklő iszonyatosan kopik, a rádió kijelzője pedig néha szegmenshibás, de az is el szokott múlni.
Nálam a klíma adta fel a harcot az évek során egy gyári hibás biztosíték miatt, azt elég szép összeg volt megcsináltatni (150k).
Összességében zseniálisan jó autónak tartom, az általam eddig vezetett gépek közül a legjobb kormányzás, úttartás, és helykínálat szempontjából.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
martillo
tag
Tipushibak
Ha nem is minden, de kiindulasnak jo.
Qru
MODERÁTOR
Az enyémben is nyiszog a kuplung. Befújtam WD40-el akkor kb 3 napig csendben volt.
#nincsbennetarcsi
TaylorPro
addikt
20500Ft-ért jön a golflabda váltógomb a Jazz-be amerikából. Van pénz!
Pixel 8 Hazel
---Lasali---
Közösségépítő
De mik zörögnek? A belső műanyag burkolatok? Vastag hang szigetelővel ha kiragasztanátok belülről mindent, illetve a patenteket fixre ragasztani epoxival, vagy bekenni szilikon ragasztóval, burkolatok mögötti műanyag illesztéseket is végighúzni szilikonnal stb, biztos megoldaná a problémát. Én a régi accordon ezt csinálom. Teljesen el lehet némítani az autót ilyen dolgokkal, teljesen mindegy mennyit mentek vele, meg mennyire van szétcseszve.
WD40 az nem jó ilyenre.. petroleumos olaj, nagyon híg valami. Zsír spray el fújd be, valahol tapadó zsír néven is fut.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Akinek van 2008-2015 közötti 1.4-es Jazz-e elmondaná, hogy 60 és 80-nál milyen fordulaton van negyedik és ötödikben?
Novum Forum Siculorum
flegga92
senior tag
Jaja, nálam is így van Ha - fokok vannak, míg be nem melegszik az utastér azt hiszem, hogy szétesik
Qru
MODERÁTOR
Belső műanyagok, azt hiszem BlackSoul volt aki szétkapta a kuvikja belterét és megcsinálta rendesen, hogy ne nyikorogjon. Keress rá itt a topikban.
Csak WD40 volt kéznél de akkor majd szerzek ilyen tapadó zsírt. Köszi.
mod:
TaylorPro: Vagyis volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
m3tr0
senior tag
tboldi
nagyúr
Meg kell tanulni tükörből tolatni.
BlacKSouL
addikt
Nem emlékszem ilyesmire, de nekem nem is nagyon nyikorog az utastér. Kuplung szériahiba, meg az utasoldali ajtókárpit összetételénél, de az egyedi hiba. Mondjuk nekem átlaghondás szemmel nézve nem is Civicem van, szóval amikor valaki azt írja: néztem Civicet, akkor tudom hogy háromötajtósra gondol. A sedan az valahogy olyan mittudomén, van aki asse tudja van. Pedig ez nem zörög.
Aláírás (nem kötelező megadni)
BigBlackDog
veterán
A szedán szerintem elsősorban a tengerentúlra készült, csak jutott ide is. Viszont az tény, hogy én csak csak a csapottvégűekkel kapcsolatban olvastam a zörgős problémákat. Meg valahogy egy olyan kép alakult ki bennem az olvasottak alapján, hogy a szedánban a zajszigetelés is korrektebb lenne (bár nem ültem még egyben sem).
flegga92
senior tag
Amikor nézegettem a 7 geneket, volt helyben egy nagyon olcsó 8g szedán a márkaszervizbe, belefért volna nehezen a keretbe és elmentem megnézni. Kérdeztem, hogy milyen a csapotthoz képest mert az csak angol ez meg török és azt mondta, hogy sokkal kevesebben fordultak minőségbeli problémával (zörgés stb) mint a másik változattal.
Végül nem vettem meg, mert 350e km volt benne, jobb eleje törött volt, ülés csikkel kiégetve, nagyon lelakva. Meglepően korrektek voltak, hozták a festékvastagság mérőt és végignézték az egész kocsit, meg is emelték, én is alánézhettem.
TaylorPro
addikt
Hogy rohadnának meg mi kerül ennyibe? Oké, tűrhető áron van, de a szállítás 35USD. Mire rendbe lesz az autó adjam el? Hát nem, amíg ki nem rohad alólam!
Pixel 8 Hazel
Qru
MODERÁTOR
Akkor keverlek vkivel... De volt itt aki szivaccsal meg ilyesmikkel párnázta a belsőt. Vagy lehet másik fórumon olvastam..
BBD: A sedan ugye eleve nem is angol gyártású (hanem török). Azok valóban jobban összerakottak.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Most legutóbb Kornel tömte ki az S-Cross-t.
Qru
MODERÁTOR
Ügyes!
#nincsbennetarcsi
i-sti
senior tag
Ez hangszigetelő anyag lesz?
Ha valamikor fogok venni autót, 2 réteg vagy 3 réteg ilyen cuccot fogok benne leteríteni.
Halkabb autót fogok készíteni mint egy A8
Novum Forum Siculorum
tboldi
nagyúr
Igen, az. Bővebb infót a Suzuki topikban találhatsz, Kornel leírt mindent.
[ Szerkesztve ]
Bjorngolf
tag
Nagyon durva hogy ha végül mégis a Civic mellett tesszük le a voksunk akkor biztos h bele fogok rakatni énis pár réteg ilyen cucclit méretre pont megfelelne a kocsi nem túl nagy nem túl kicsi csak nem tudom h ezek a gyermekbetegségek mennyire zavarnának. ugye első autónk lessz párommal és ezen kívül még a Mazda 6 (aminek naná h az a betegsége h rohad XD XD) és a Ford Mondeo az amit még nézegetünk.
Horel77
tag
Fel ven ez fújva egy kicsit szerintem, egyáltalán nem olyan vészes a helyzet. Nekem 2007-es ufóm van, egyetlen dolog nyiszogott benne, a műszercsoport feletti árnyékoló kerete. Az is csak nyáron, klímahasználat mellett. Levettem, megigazítottam a gyárilag is benne lévő, csak rosszul álló, elcsuszott filc, vagy nem is tudom, micsoda öntapadós szalagot, ami az érintkeező feületre van ragasztva, és átdörzsöltem gyertya viasszal, azóta csöndben van. Kb másfél óra tökölve, és ingyen van. Nálam előjött még a kilincsburkolat leválás, megragasztottam, jobb, mint a gyári, szintén ingyen volt. A kuplung nyikorgás is megvan, majd ha lesz kedvem, orvoslom, annyira még nem idegesít. Lényeg, hogy filléres, apró, könnyen megoldható hibái vannak, ellentétben a gazdasági totálkárra rohadó mazdával. Kollégámnak van 2004-es mazda 6, hát nagyon sok pézért nem adnám oda érte az ufókámat.
i-sti
senior tag
Sajnos az én kis autóm is GTK-ra van rohadva
Sajnálom szegénykét mert soha nem hagyott cserben. Motorja nagyon rendben van, csak sajnos amennyit rá kellene költeni, főleg, hogy most 14 év után jönnek elő kisebb nagyon javítani valók, nem ér annyit maga az autó.
Ezért nézegetek mindenféle utód után.
Ez új kora óta a családban van. Keresztapám vásárolta, azóta a mi családunkban "húzza az igát".
Egy hasonló megbízható és kitartó igásló után kutatott.
Eddig a Jazz a befutó, csak sajnos abból újat nem tudunk megengedni, meg szerintem nem is ér 15000 eurót egy.
Így a használt piacot böngészem.
Novum Forum Siculorum
Jaffa75
őstag
Használtam 8g szedánt 1 évig... 280e volt benne amikor eladtam, de az égegyadta világon semmi sem zörgött benne. (Qru ült benne párszor)
A csomagtartó kevésbé jó mint az Ufóban, a fogyasztás viszont lényegesen jobb. Vennék nyugodt szívvel még 1x - most egy 1.6 H Astra van cégesként nálam, a legkönnyebb lábbal sem tudom 7 alá vinni a fogyasztását - ezt az 1.8n Hondával behoztam 6 alá!
flegga92
senior tag
Főnökömnek van ilyen Astrája, Ő is ilyen fogyasztást emlegetett. Nézegettem ilyeneket is de csak az OPC külsővel tetszik, belülről meg egyáltalán nem
Sajnálom, hogy nem fért bele a keretembe a 8g azért az 1.8-as motor és a 6-os váltó sokat jelent. Az 1.6 7g-vel óra szerinti 100-as tempóval 6 liter alá is be lehet vinni és még nagyon finomkodni sem kell. Viszont pályán 130-nál bekajálja a 7-7,5 litert, nagyon hiányzik az a 6. sebesség.
BigBlackDog
veterán
Civic (UFO) ugyanúgy benyalja a 7-7.5 litert 130-as tempó mellet. Hiába a hatos váltó, 130-nál 3450 körül forog. Szóval nem hosszabb az utolsó fokozat, mint egy ötösben, csak kisebb az ugrás a fokozatok között.
Egyszer sikerült 90-100-as tempóval végigjönnöm a pályán, akkor kért 5.8-6.3 l/100 km között.
[ Szerkesztve ]
(#52227) hülyegyerek válasza BigBlackDog (#52226) üzenetére
hülyegyerek
addikt
Nálam pályán 130-nál 6.8-7 liter, óra szerinti 150-nél (ahogy általában közlekedek) 7.5-8 l.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
flegga92
senior tag
Ezt nem is gondoltam volna, azt hittem hosszabb benne a 6.
Előző céges autóm egy T5,5 4Motion Transporter volt, ott 90-nél épp el lehetett szüttyögni vele, gyorsításnál vissza kellett váltani, pedig 1700 fordulaton már 350 Nm rendelkezésre áll. Igazán 120 felett szeretett élni. Aztán volt egy Amarokom ugyan ezzel a motorral, azzal simán lehetett 90-el 6-ban előzni. Szerencsére ezt lecserélték egy újra (3.0 224Le/550 Nm V6 8 seb. DSG + rövid ideig ki lehet csalni belőle 20 lovat) ezzel már lehet haladni
TaylorPro
addikt
Qru
MODERÁTOR
Pöpec! Ez öntapadós?
#nincsbennetarcsi
TaylorPro
addikt
Öntapadós 3M ragasztós. Eredeti cucc. :9
Pixel 8 Hazel
Qru
MODERÁTOR
Akkor simán felnyomod a helyére és kész. Aztán kikormolod a gépet, hogy szépen ráolvadjon és akkor a kövi motormosásnál már nem jön le.
#nincsbennetarcsi
TaylorPro
addikt
Pixel 8 Hazel
TaylorPro
addikt
yodamester10
őstag
Motort nem mosunk
(#52236) BigBlackDog válasza yodamester10 (#52235) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Ha már így feljött a téma. Ma voltam lecsapatni Volvókát, kettővel előttem egy vászontetős Mazda volt. Gyanús volt, hogy már a sorban felnyitott géptetővel állt. De be így gurult be a mosóállásra is. Bedobta a pénzt, hozta a nagynyomású pisztolyt és lecsapatta szépen a motorteret. Utána meg végigment az alvázon, küszöbökön, elől-hátul, alaposan a kocsi alá tolva a pisztoly fejét.
TaylorPro
addikt
Akitől én vettem a Jazzt egy évben egyszer lemosta a motorteret. Patika tisztán vettük át az autót. Ártani nem árt neki. Persze kézzel, nem nagy nyomásúval és nem ész nélkül.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
tboldi
nagyúr
Qru
MODERÁTOR
tboldi
nagyúr
Mondjuk megvételkor sem volt olyan vészesen koszos.
És a szélvédőmosó kupakját azóta már kiegyenesítettem.
[ Szerkesztve ]
TaylorPro
addikt
Szép! Látszik hogy jó gazdija van. Ha eladod szólj! Sógor keres, de tulajtól nehéz jót kifogni. A kereskedőket meg hagyjuk... Tisztelet a kivételnek!
Pixel 8 Hazel
tboldi
nagyúr
hülyegyerek
addikt
Ha nekem lenne annyi pénzem a biztosítótól, már nem lenne: egyértelműen az új kuvikot venném. Nézegettem én is az sx4-eket, de nagyon nem egy liga a Civiccel, plusz szerintem tök felesleges bele az összkerék, meg a glx felszereltség is.
Egy jó fwd gl+ felszereltséggel, esetleg egy napfénytetővel megállna 5 alatt.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
tboldi
nagyúr
Napfénytetőt sajnos csak automatával ad a Suzuki, az meg nekem nem kell, egyébként örülnék a panorámának. Én GLX-et szeretnék, a 4WD tényleg nem kell, ezt a konkrét példányt csak a HD képek miatt raktam be. Meg amúgy is indigókéket választanék, nem cégesautós fehéret.
Nekem is jobban tetszik a Civic, de az S-Cross mellett szól, hogy maradna még kb. 1,5-2 millió tartalékom.
szerk.: Vagy ezt itt.
[ Szerkesztve ]
hülyegyerek
addikt
Mi utólag megbántuk, hogy vettünk egy új Ceedet....egyáltalán nem rossz autó, de a Civicet sokkal jobb vezetni, sokkal jobban a kezedben érzed az irányítást. Ha tehetném, akkor visszamennék az időben, aztán jól felpofoznám magamat, hogy miért nem dobtam rá egy kicsit a Kia árára, és vettem egy új Civicet.
Szerintem te is ezt éreznéd az sx4-ben, plusz az állítólag még instabilabb is a magassága miatt.
Más : ha már suv-szerűség, akkor a HR-V nem játszik ?
szerk : nem rossz a gt86, de ennyi pénzből behozott használt autót soha nem vennék.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
tboldi
nagyúr
Ha már új autó, akkor turbósat szeretnék. Ezért esik ki a HR-V is, pedig amúgy nem rossz.
De az S-Cross sem olyan magas, pár centivel magasabb csak a Jazz-nél.
[link] - kicsit csalóka, mert az enyém 3 centivel lejjebb van a gyárinál.
[ Szerkesztve ]
hülyegyerek
addikt
Nepitelet.hu-n olvastam, hogy elég instabil nagyobb sebességnél.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Qru
MODERÁTOR
tboldi
nagyúr
Negyed órát autópályáztam a képen szereplővel (ami amúgy Sza_Sa fórumtársé), én nem éreztem, hogy különösebben instabil lenne, de nyilván ilyen rövid idő alatt nem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
Qru: Én is így vagyok ezzel. Még az új Swift Sportra lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik