Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #52200 üzenetére
Kuplungpedál nyiszorgás/recsegés (ha benyomod, hallod) elő szokott fordulni.
Érdekes módon én azóta nem hallottam, hogy felvettem videóra tavaly április környékén, pedig nem csináltam vele semmit.
-
hülyegyerek
addikt
válasz Bjorngolf #52187 üzenetére
2006 decemberi az autóm, és soha nem recsegett-ropogott, sőt még csak be sem ázott soha. Szomorú is vagyok emiatt
Kuplungnyikorgás néha előjön, de el is múlik, a csomagtérajtó télen nálam is manuális. A kormányom néha fullra kitekerve recseg picit, de Tóth Imi szerint (aki az ország egyik legjobb Honda szerelője ) nem gáz. A váltógomb és a könyöklő iszonyatosan kopik, a rádió kijelzője pedig néha szegmenshibás, de az is el szokott múlni.
Nálam a klíma adta fel a harcot az évek során egy gyári hibás biztosíték miatt, azt elég szép összeg volt megcsináltatni (150k).
Összességében zseniálisan jó autónak tartom, az általam eddig vezetett gépek közül a legjobb kormányzás, úttartás, és helykínálat szempontjából.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
martillo
tag
válasz Bjorngolf #52199 üzenetére
Tipushibak
Ha nem is minden, de kiindulasnak jo. -
TaylorPro
addikt
20500Ft-ért jön a golflabda váltógomb a Jazz-be amerikából. Van pénz!
Pixel 9 Wintergreen 256
-
---Lasali---
Közösségépítő
De mik zörögnek? A belső műanyag burkolatok? Vastag hang szigetelővel ha kiragasztanátok belülről mindent, illetve a patenteket fixre ragasztani epoxival, vagy bekenni szilikon ragasztóval, burkolatok mögötti műanyag illesztéseket is végighúzni szilikonnal stb, biztos megoldaná a problémát. Én a régi accordon ezt csinálom. Teljesen el lehet némítani az autót ilyen dolgokkal, teljesen mindegy mennyit mentek vele, meg mennyire van szétcseszve.
WD40 az nem jó ilyenre.. petroleumos olaj, nagyon híg valami. Zsír spray el fújd be, valahol tapadó zsír néven is fut.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Akinek van 2008-2015 közötti 1.4-es Jazz-e elmondaná, hogy 60 és 80-nál milyen fordulaton van negyedik és ötödikben?
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ---Lasali--- #52206 üzenetére
Belső műanyagok, azt hiszem BlackSoul volt aki szétkapta a kuvikja belterét és megcsinálta rendesen, hogy ne nyikorogjon. Keress rá itt a topikban.
Csak WD40 volt kéznél de akkor majd szerzek ilyen tapadó zsírt. Köszi.
mod:
TaylorPro: Vagyis volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
Nem emlékszem ilyesmire, de nekem nem is nagyon nyikorog az utastér. Kuplung szériahiba, meg az utasoldali ajtókárpit összetételénél, de az egyedi hiba. Mondjuk nekem átlaghondás szemmel nézve nem is Civicem van, szóval amikor valaki azt írja: néztem Civicet, akkor tudom hogy háromötajtósra gondol. A sedan az valahogy olyan mittudomén, van aki asse tudja van. Pedig ez nem zörög.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #52212 üzenetére
A szedán szerintem elsősorban a tengerentúlra készült, csak jutott ide is. Viszont az tény, hogy én csak csak a csapottvégűekkel kapcsolatban olvastam a zörgős problémákat. Meg valahogy egy olyan kép alakult ki bennem az olvasottak alapján, hogy a szedánban a zajszigetelés is korrektebb lenne (bár nem ültem még egyben sem).
-
flegga92
senior tag
válasz BigBlackDog #52213 üzenetére
Amikor nézegettem a 7 geneket, volt helyben egy nagyon olcsó 8g szedán a márkaszervizbe, belefért volna nehezen a keretbe és elmentem megnézni. Kérdeztem, hogy milyen a csapotthoz képest mert az csak angol ez meg török és azt mondta, hogy sokkal kevesebben fordultak minőségbeli problémával (zörgés stb) mint a másik változattal.
Végül nem vettem meg, mert 350e km volt benne, jobb eleje törött volt, ülés csikkel kiégetve, nagyon lelakva. Meglepően korrektek voltak, hozták a festékvastagság mérőt és végignézték az egész kocsit, meg is emelték, én is alánézhettem. -
-
tboldi
nagyúr
Most legutóbb Kornel tömte ki az S-Cross-t.
-
Bjorngolf
tag
válasz tboldi #52217 üzenetére
Nagyon durva hogy ha végül mégis a Civic mellett tesszük le a voksunk akkor biztos h bele fogok rakatni énis pár réteg ilyen cucclit méretre pont megfelelne a kocsi nem túl nagy nem túl kicsi csak nem tudom h ezek a gyermekbetegségek mennyire zavarnának. ugye első autónk lessz párommal és ezen kívül még a Mazda 6 (aminek naná h az a betegsége h rohad XD XD) és a Ford Mondeo az amit még nézegetünk.
-
Horel77
tag
válasz Bjorngolf #52221 üzenetére
Fel ven ez fújva egy kicsit szerintem, egyáltalán nem olyan vészes a helyzet. Nekem 2007-es ufóm van, egyetlen dolog nyiszogott benne, a műszercsoport feletti árnyékoló kerete. Az is csak nyáron, klímahasználat mellett. Levettem, megigazítottam a gyárilag is benne lévő, csak rosszul álló, elcsuszott filc, vagy nem is tudom, micsoda öntapadós szalagot, ami az érintkeező feületre van ragasztva, és átdörzsöltem gyertya viasszal, azóta csöndben van. Kb másfél óra tökölve, és ingyen van. Nálam előjött még a kilincsburkolat leválás, megragasztottam, jobb, mint a gyári, szintén ingyen volt. A kuplung nyikorgás is megvan, majd ha lesz kedvem, orvoslom, annyira még nem idegesít. Lényeg, hogy filléres, apró, könnyen megoldható hibái vannak, ellentétben a gazdasági totálkárra rohadó mazdával. Kollégámnak van 2004-es mazda 6, hát nagyon sok pézért nem adnám oda érte az ufókámat.
-
i-sti
senior tag
válasz Horel77 #52222 üzenetére
Sajnos az én kis autóm is GTK-ra van rohadva
Sajnálom szegénykét mert soha nem hagyott cserben. Motorja nagyon rendben van, csak sajnos amennyit rá kellene költeni, főleg, hogy most 14 év után jönnek elő kisebb nagyon javítani valók, nem ér annyit maga az autó.
Ezért nézegetek mindenféle utód után.
Ez új kora óta a családban van. Keresztapám vásárolta, azóta a mi családunkban "húzza az igát".
Egy hasonló megbízható és kitartó igásló után kutatott.Eddig a Jazz a befutó, csak sajnos abból újat nem tudunk megengedni, meg szerintem nem is ér 15000 eurót egy.
Így a használt piacot böngészem.Novum Forum Siculorum
-
Jaffa75
őstag
válasz flegga92 #52214 üzenetére
Használtam 8g szedánt 1 évig... 280e volt benne amikor eladtam, de az égegyadta világon semmi sem zörgött benne. (Qru ült benne párszor)
A csomagtartó kevésbé jó mint az Ufóban, a fogyasztás viszont lényegesen jobb. Vennék nyugodt szívvel még 1x - most egy 1.6 H Astra van cégesként nálam, a legkönnyebb lábbal sem tudom 7 alá vinni a fogyasztását - ezt az 1.8n Hondával behoztam 6 alá!
-
flegga92
senior tag
válasz Jaffa75 #52224 üzenetére
Főnökömnek van ilyen Astrája, Ő is ilyen fogyasztást emlegetett. Nézegettem ilyeneket is de csak az OPC külsővel tetszik, belülről meg egyáltalán nem
Sajnálom, hogy nem fért bele a keretembe a 8g azért az 1.8-as motor és a 6-os váltó sokat jelent. Az 1.6 7g-vel óra szerinti 100-as tempóval 6 liter alá is be lehet vinni és még nagyon finomkodni sem kell. Viszont pályán 130-nál bekajálja a 7-7,5 litert, nagyon hiányzik az a 6. sebesség.
-
BigBlackDog
veterán
válasz flegga92 #52225 üzenetére
Civic (UFO) ugyanúgy benyalja a 7-7.5 litert 130-as tempó mellet. Hiába a hatos váltó, 130-nál 3450 körül forog. Szóval nem hosszabb az utolsó fokozat, mint egy ötösben, csak kisebb az ugrás a fokozatok között.
Egyszer sikerült 90-100-as tempóval végigjönnöm a pályán, akkor kért 5.8-6.3 l/100 km között.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #52226 üzenetére
Nálam pályán 130-nál 6.8-7 liter, óra szerinti 150-nél (ahogy általában közlekedek) 7.5-8 l.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
flegga92
senior tag
válasz BigBlackDog #52226 üzenetére
Ezt nem is gondoltam volna, azt hittem hosszabb benne a 6.
Előző céges autóm egy T5,5 4Motion Transporter volt, ott 90-nél épp el lehetett szüttyögni vele, gyorsításnál vissza kellett váltani, pedig 1700 fordulaton már 350 Nm rendelkezésre áll. Igazán 120 felett szeretett élni. Aztán volt egy Amarokom ugyan ezzel a motorral, azzal simán lehetett 90-el 6-ban előzni. Szerencsére ezt lecserélték egy újra (3.0 224Le/550 Nm V6 8 seb. DSG + rövid ideig ki lehet csalni belőle 20 lovat) ezzel már lehet haladni -
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #52235 üzenetére
Ha már így feljött a téma. Ma voltam lecsapatni Volvókát, kettővel előttem egy vászontetős Mazda volt. Gyanús volt, hogy már a sorban felnyitott géptetővel állt. De be így gurult be a mosóállásra is. Bedobta a pénzt, hozta a nagynyomású pisztolyt és lecsapatta szépen a motorteret. Utána meg végigment az alvázon, küszöbökön, elől-hátul, alaposan a kocsi alá tolva a pisztoly fejét.
-
TaylorPro
addikt
válasz BigBlackDog #52236 üzenetére
Akitől én vettem a Jazzt egy évben egyszer lemosta a motorteret. Patika tisztán vettük át az autót. Ártani nem árt neki. Persze kézzel, nem nagy nyomásúval és nem ész nélkül.
[ Szerkesztve ]
Pixel 9 Wintergreen 256
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #52235 üzenetére
Kimondottan még én sem mostam le soha, de azért időnként át szoktam törölgetni nedves ronggyal. Nem szeretem, ha a motortér tiszta dzsuva.
szerk.: Autószerelő-tanoncként is díjazom, ha nem kell alkatrészenként +10-15 percet a suvickolással eltöltenem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #52235 üzenetére
Én nem is szoktam, sőt soha sem mostam le egyik autómét sem.
mod:
tboldi: Szép tiszta, az enyém azért nem ilyen csili-vili...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk megvételkor sem volt olyan vészesen koszos.
És a szélvédőmosó kupakját azóta már kiegyenesítettem.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboldi #52242 üzenetére
Ha nekem lenne annyi pénzem a biztosítótól, már nem lenne: egyértelműen az új kuvikot venném. Nézegettem én is az sx4-eket, de nagyon nem egy liga a Civiccel, plusz szerintem tök felesleges bele az összkerék, meg a glx felszereltség is.
Egy jó fwd gl+ felszereltséggel, esetleg egy napfénytetővel megállna 5 alatt.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52243 üzenetére
Napfénytetőt sajnos csak automatával ad a Suzuki, az meg nekem nem kell, egyébként örülnék a panorámának. Én GLX-et szeretnék, a 4WD tényleg nem kell, ezt a konkrét példányt csak a HD képek miatt raktam be. Meg amúgy is indigókéket választanék, nem cégesautós fehéret.
Nekem is jobban tetszik a Civic, de az S-Cross mellett szól, hogy maradna még kb. 1,5-2 millió tartalékom.szerk.: Vagy ezt itt.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboldi #52244 üzenetére
Mi utólag megbántuk, hogy vettünk egy új Ceedet....egyáltalán nem rossz autó, de a Civicet sokkal jobb vezetni, sokkal jobban a kezedben érzed az irányítást. Ha tehetném, akkor visszamennék az időben, aztán jól felpofoznám magamat, hogy miért nem dobtam rá egy kicsit a Kia árára, és vettem egy új Civicet.
Szerintem te is ezt éreznéd az sx4-ben, plusz az állítólag még instabilabb is a magassága miatt.Más : ha már suv-szerűség, akkor a HR-V nem játszik ?
szerk : nem rossz a gt86, de ennyi pénzből behozott használt autót soha nem vennék.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52245 üzenetére
Ha már új autó, akkor turbósat szeretnék. Ezért esik ki a HR-V is, pedig amúgy nem rossz.
De az S-Cross sem olyan magas, pár centivel magasabb csak a Jazz-nél.
[link] - kicsit csalóka, mert az enyém 3 centivel lejjebb van a gyárinál.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52247 üzenetére
Negyed órát autópályáztam a képen szereplővel (ami amúgy Sza_Sa fórumtársé), én nem éreztem, hogy különösebben instabil lenne, de nyilván ilyen rövid idő alatt nem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
Qru: Én is így vagyok ezzel. Még az új Swift Sportra lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest