Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #61395 üzenetére
A GY jó lenne, mert amúgy is az OMV-nél tankolok jellemzően, de 15" kellene a Lanciára és a Hondára is.
-
grizlisandor
veterán
Tegnaptól(03.15) indult a MICHELIN promóció és a Continental promóció.
Előbbi szerint 17" alatt nincs élet.
Utóbbi omegadead, mert partnernél kell szereltetni, itt vidéken a megyeszékhelyen lévő márkakereskedések és a Marso szerepel.A GY promóció gondol a kicsikre is meg a nagyokra és univerzális, hogy eltankolhatod OMV kúton.
Csak még várni kell rá, mert 03.25.-től indul. -
raziel01
veterán
válasz yodamester10 #61393 üzenetére
Az tény. Kb 4 évig marha jó volt. Utána már észrevehetően gyengébb lett. De valamit valamiért.
-
raziel01
veterán
válasz yodamester10 #61391 üzenetére
5 éves Hankook Ventus Prime 3 így nézett ki:
Ment a kukába. Kb 4 mm körül volt még.
-
yodamester10
őstag
válasz adamssss #61388 üzenetére
2020 tavaszán kerültek fel a mps4 gumik amik nagyon jó gumik,viszont télivel cserélgetve is megöregedtek.Ha nagyon akarnám még ezt a szezont lejárhatnám vele és nem a minta mélysége a hátrány mert a kopás jelzőt még nem érte el,hanem a kis repedések és nem kockáztatok.Most kipróbálom a conti sportcontact 7-et elvileg hétfőn tudom felrakatni.Ha jól kinagyítod láthatóak a repedések,3 szezon van benne igaz én szoktam csapatni.A felső kép az első,ott hajt.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Hyundai i20N-re alapból P zero-t raknak 215/40 R18-at. Kérdésem, hogy mi lenne a következő szint gumiban, ami azért még közúton is bátran használható (nem kopik el 10000km alatt) de pályán már jóval jobban fog. Nézegettem a PS 4s-t de nem vagyok meggyőzve, hogy óriási előrelépés lenne ellenben drágább.
Köszi
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Khaosz55
addikt
Rakhatom már fel a nyári gumit? Igazából ez tél nem indokolta a télit.
Még jövő héten mond egyik reggel fagyot, de én kora reggel nem is megyek. -
veterán
válasz westcoastog #61384 üzenetére
Szia!
Majd októberben lesz rá érdemi kereslet, ha biztosra szeretnél menni, kb. 80. (Most kevesebb, mert általában másnak is nyűg tárolni.) -
őstag
Gyakorlatilag új gumik valamikor októberben ment rá a szett (valahol 5 ezer alatt lehet abban a 3-ban ami megúszta). Hátsó sarok utas oldalon az áldozat... Majd más fontos dolgok lefutása után rágcsálni fogom apum fülét hogy corolla már hosszú lesz oda a mélygarázsban (yarist, vagy lbx-et neki, új led lámpák is jobbak már sokkal, plusz kéne valami ami visít ha valami közel van corollában radar sincs).
-
őstag
Köszi tippet, kész is az autó pont ugyanolyan gumival (continental allseason 2). Bandus hasznosan segített. Élet érdekessége hogy mire látta privátom és válaszolt apu már kihívta a toyota assistance-ot, és ezért nem kavartam már ezzel az infóval, majd toyota márkaszervíz megoldja. Erre maga a toyota által küldött trailer kérdezi hogy minek szalon nem jobb a közeli jó gumis? Legyen (és ez volt az amint Bandus ajánlott...). Pont jó kombó volt, trailer ingyen, helyben gumis meg magyar áron megoldotta műhelyében.
-
ZolAK
csendes tag
Köszi, így már tiszta! Mindkettőn filóztam, sokat nem megyünk, évi 6-7ezer km a nyárin, de jó lenne, ha 4-5 évet bírna. Vredesteinnél a nagyobb kopás vajon rosszabb öregedést is jelent? Repedezés stb.
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, a gumiban a teherviselő elem a levegő, az XL gumiban erősebb anyomásmegtartó réteg de ez kb semennyi extra védelmet nem biztosít a guminak. A sebességindexnél meg az acélkarkasz masszívabb de attól sem lesz ellenállóbb a sérülésekkel szemben igazából a gumi.
Inkább vmi középkategóriásra lőnek, ha gond van azt olcsóbb pótolni. Ha sokat megy egy évben akkor Kumho Ecsta HS52 ha keveset akkor Vredetein Ultrac (utóbbi jobban tapad de gyorsabban is kopik).
#nincsbennetarcsi
-
ZolAK
csendes tag
Sziasztok!
2018-as hibrid Aurisra keresek nyárigumit 205/55/R16 méretben. Feleségem most szerzett jogsit, így előfordulhatnak padkázások, megérheti erősített gumit venni, vagy túlgondolom?
Nem feltétlenül peremvédősre gondoltam, hanem az előírt 91V helyett magasabb sebesség és/vagy magasabb súlyindexű gumira. A teljesen laikus elméletem szerint ezek vastagabbak lehetnek = jobban bírnak egy-két padkázást/kátyút. Köszi![ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz focvis #61373 üzenetére
Most ami jött ötlet és jó az a toyota assistance, mennek is az autóért ingyen és beviszik a szervizbe. Pótkerék az van és jó ötlet is, csak apu ilyet már nem szerelhet (éppen 5 kiló felett nem emelhet parancsa van neki). Szóval ahhoz is vagy én kellenék vagy szerelő. Ha én oda megyek akkor már lesz megoldás (mondjuk ha nem tudja a szerviz holnapig megoldani akkor átgurulok a kis kocsikámmal és megoldom)
-
őstag
Hirtelen felmerült találós kérdés... Tud valaki jó mobil gumist Bécs környékén (igazából tőle 20 kilométer északra, Kierling)? Apu eltrafált valamit a mélygarázsban, és a gumi oldala sérült szóval nem javítható (continental allseasoncontact 2 van rajta, bár ahogy látom a 205/55/16 méretben legalább nem hiánycikk). Köszi!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #61359 üzenetére
Főleg, hogy 4 felé oszlik az a kevés is, nem csak 2 felé.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz F_Zolee #61365 üzenetére
Oldalfalra OK.
Hidd el, tegnap este átnyálaztam még egyszer a tyrereviews-t, minimum 30 percet csak a Kumhora szánva. Igaz, főleg a PS71-re koncentráltam. Külön átnyálaztam ott az MX-5 tulajok véleményét, meg még 2 angol MX-5 fórum gumis részét - ők a Conti PC6-ot és a Michelin PS4-et favorizálták, ha a tapadásra mentek. Elfáradtam.
Itt a teljes listám az árukeresőn, miket néztem. Ne feledd, 38-ból megáll a GY Asy6 [link] az eljövendő promóciós kuponnal, így kell nézni az árakat.
-
veterán
válasz F_Zolee #61363 üzenetére
Van egy terv, ez igaz. Kezdtem itt A,B,C,D,E,F,G tervvel. Ezt szűkítettem hétfő este óta az "A" és az "E" tervre a segítségetekkel.
(Tegnap volt egy privátban kapott H terv is, de arról bebizonyosodott, hogy csak 2 db van belőle annyiért, Misi Primacy.)Az oldalfal pedig fontos nekem. Ehhez képest nem vágom hanyatt magam az A oldalfaltól, az E pedig kimondottan egyszerű. És becsszó rosszul vagyok pl egy Kléber oldalfalától a 10 cm-es számokkal, keresztben, vagy a Giugaro tervezte Vreditől. Aminek fasza, nekem igazán tetsző dizájnja van: Misi PS4-5, Falken, Hankuki S1 e3, Misi Primacy, Kumho. 🤗
-
veterán
Sztem cuki a virágmintás 🌻🌷🌼 Hankook Kinergy.
A Goodride 4S, bár tényleg hozza az elvárásaimat plusz fokokban, tudni kell, hogy havas útnak a közelébe se mentem, és gyorsan kopik.+ F_Zolee + rbalint88
Reggel az Ott Service-nél kezdtem, elvittem a tavaly odavert OZ-t esztétikai javításra. Az udvaron megint durva verdák, van pénz lóvéra.
Megkérdeztem Ott is, GY Asy6 vagy vehetek-e Sumit, azt mondták, MX-re bohóckodni vegyem a Sumit. Nem ciki? MX-re nem. Vagy - ahogy rbalint88 is írja - vegyek előre tapadósat a fékezéshez, hátra meg kínait.
Viccnek tényleg jó, de a valóságban nem szeretnék felemás szettet. 🤗 Kicsit még kattogok.[ Szerkesztve ]
-
-
Corsa02
őstag
válasz focvis #61354 üzenetére
Baromi sok időt el lehet ezen kattogni, nekem is óráim vannak benne éjszaka
Nekem sajnos 2 autót kellett felgumizni nyárra
K Astra-ra Conti PremiumContact 7-et rendeltem (224/45 R17)
Skoda-ra pedig végül a Michelin Primacy 4+ -t (205/50 R17), egy valag pénzt hagytam a kasszánálThe Truth Is Out There --->
-
-
veterán
Este még beletettem pár órát, hülyét kapok magamtól. 🤯
Vredestein nem, nem tetszik az oldalfali dizájnja, azt csak téliben vennék magamnak. Egyéni prefencia.
Találtam 87-es súlyindexű GY Asy6-ot, az csak 43 e., ha abból lejtőn a promóció, úgy 38 e. Ft. (Túl jól tapad... )
Vagy ez, vagy a Sumitomo 23-ért.A GY-ral sajnos várni kell 03.25-ig, így sajnos tudok még kattogni a témán. Igyekszem nem fárasztani vele az egybegyűlteket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maxika2004 #61351 üzenetére
A gumi másik átellenes oldalfalát, ott lesz a 4 számból álló DOT kerektersor.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz focvis #61345 üzenetére
Végül eljutottam az AKH Soroksári úti telepére. Sajnos nem tudtam élőben megtekinteni a portékát, mert kb. minden a központi raktárban van. A DOT-ot sem tudták megmondani, csak annyit, hogy max. 3 évesek ( ).
Alig volt most ügyfél, így mindkét munkafelvevő készségesen rendelkezésre állt (5*), ezúton is köszönöm nekik. A Falken és a Sumitomo után érdeklődtem, ezeknek ők az importőrük. Egybehangzó véleményük szerint nincs panasz a Sumira, több kolléga vásárolt télit belőle, teljesen jó, korábbi Falken mintázat (???), ők inkább azt ajánlják a Falken ellenében. 🤷
A Hankookot nem dicsérték. Mondjuk, nem ők a forgalmazók...
Nem lettem sokkal okosabb.
-
veterán
válasz maxika2004 #61348 üzenetére
Nézd meg a gumi túlfelén, ott lesz.
-
maxika2004
őstag
Sziasztok !
segitsetek lécci :
Egy michelin primacy 4 es gumi évjáratát szeretném megtudni :
ez szerepel a gumin : DOT B5TA 0MVX
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #61345 üzenetére
Akkor legyen a GY, meggyőztetek, bár azt nehéz lesz táncba vinni. ASY5 volt haver autóján az nagyon jól tapad de gyorsan kopott. Mondjuk neki napi használós volt egy pöckölt dízelen, tehát elég sokat ment és nem tata módra.
+ OZ-t ne add el sztem sem.
+ Sumitomo szerintem is cziki.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz focvis #61328 üzenetére
Köszönöm szépen Mindenkinek az eddigi értékes véleményeket!
Bővítés helyett, inkább az opciók szűkítése a cél. 😊Qru:
Igen, a Falken valószínűleg pont jó lehet. Csak ott marad a kisördög, hogy akkor +6 ezerért miért ne a GY-t.bendeguz76
Hasonló autón (Abarth 124), gyári 7" széles felnin 215/45-ös Toyo R30 gumi volt, ami amúgy a Prius gyári szerelése. Jól állt a felnin, kicsit 3 évszakos beütése van. Ez is kb. 35 rugó. Végül nem vettem fel a listámra, mert októberben vettem egy szett felnit amin ajándékba volt a Goodride 4S, így van a hűvös hónapokra gumim (havas, vagy felsózott útra nem veszem elő az autót, lévén Mazda ).
Neked ugyanakkor javaslom a 215/45r17 méret megfontolását.Zsombe
Jobb ha inkább nem bővítem a listát. 😊 Szűkíteni igyekszem. A Yokohama 40 e., túl közel esik a 42 ezres GY-hoz, ezt leszámítva hozná az elvárásaimat.F_Zolee
A bővebb keresésben benne volt, a tegnap esti hsz-em előtt ejtettem ki. Megfelelne amúgy. Ami miatt kiesett: 29-30 ezer, árban közel van a Hankookhoz, de a legnagyobb bajom, hogy nem tetszik az oldalfal mintázata.rbalint88
Ne bővítsük az opciókat!
Yokohama V701: 40 rugó. És „rotation” gyármányú, amit nem szeretnék. (Múltkor láttam egy hirdetést értelmesnek tűnő embertől „Michelin Outside gyártmányú…”)
OZ eladása. Megfordult a fejemben, de tetszik, szeretném megtartani. Újonnan 450-500 ezer Ft, 2 szezont futott, nem szeretném elkótyavetyélni 250-ért, többet pedig nem fizetnek egy használt szettért. (és ha eladnám, akkor vennék egy másik "versenyfelnit", szarabbat 250-ért)Ha egy szett kerekem lenne, egy 3 (!) évszakos talán jöhetne, ha volna olyan Európában (nincs). Egy lamellázott 4S-ről tuti lerúgnám a lamellákat +40 fokban.
És igen, a tapadás akarattal történő megszüntetése a cél; magától ne álljon keresztbe vizes úton.
Úgy terveztem, elmegyek ma személyesen megtekinteni a Falkent és a Sumitomot az AKH-nál, élőben milyen, milyen DOT. Időm nem nagyon engedi.
Ez a Sumitomo biztos tud annyit áprilistól szeptemberig, mint egy prémium 4S. Oké, egy picit cziki... valójában tényleg japán cucc, a Falken és a Dunlop tesója.
A Hankook túl triviális, azzal járnék a legjobban. A GY meg egyértelműen a legjobb lenne ha nem játszós autóról beszélnénk.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #61328 üzenetére
Mivel a tapadas a lenyeg, a legutobbi teszten csak a kopason buko Vredestein Ultracot bedobnam meg, illetve a japppan autora japppan gumit vonalon a Yokohama V701-et, azt szeretni szoktak az autoepitok.
Mas iranybol az otletem a gyari felni felujitasa, arra Pirelli SF2 vagy Misi CC2, es az OZ szett eladasa lenne -
-
Zsombe
senior tag
válasz focvis #61328 üzenetére
Ha már ilyen "rövid" a lista, akkor én még bedobnám a Yokohama Advan Sport V105-öt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
bendeguz76
aktív tag
válasz focvis #61328 üzenetére
Erre én is kiváncsi leszek,ugyanabban a cipőben vagyok mint te.2018-as mx 5 nd most kellene nekem is cserélnem a s001 bridgestone gumikat.én ugyanezt venném rá de eltűnt a gumi kereskedők nem forgalmazzák 205/45 17 méretben.nekem pont az tetszett benn,hogy játékos volt vele a kocsi hátulja és tartós is volt.60 ezret mentem vele.
bendeguz_HUN
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #61328 üzenetére
Falken vagy a Hankook. GY ASY6 tul jol fog tapadni es nem eleg olcso. PS4 dragabb es megjobban tapad. De nem a tapadas mexmilizalas a cel, igy off.
Falken FK510-et probaltam az teljesen rendben volt. Sajnos az 520-al nincs tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Kicsit hosszú.
Tipródok, nem tudok dönteni. Van egy MX-5-öm, a gyári szerelésű BS Potenza S001 gumik 8 évesek, nyáron melegben elégséges tapadást adnak, szándékosan kell eltenni a fenekét. Viszont szeptemberben, esőben egy óvatlan pillanatban megcsúszott a kanyarban, mázlim volt, de lehetett volna nagy baj belőle.Eldöntöttem, a 205/45 helyett 215/45r17 teszek rá. Olcsóbb, nagyobb a választék, műszaki vizsgára van egy szett 205-ös kerekem. ...amin egy legolcsóbb kategóriás Goodride* 4 évszakos gumi van - 2022-es DOT, teljesen oké, talán gyorsan kopik.
És a nyári felnim 7,5" széles, amire leginkább 225/45 illene, de azért vannak határok amit nem lépek át.*Ezért is jutott eszembe, hogy talán mégse kellene a legjobb nyári gumit megvenni rá.
Eddig az alábbi opciók vannak a fejemben.
1. Goodyear Asymmetric 6, a 20 ezres promócióval 42 ezer Ft. Ezt nem kell magyarázni, az egyetlen problémám, hogy túl jól fog tapadni. (+ ez a legdrágább a Misi után, + nem annyira tetszik az oldalfala)
2. Hankook S1 evo3, 35 ezer Ft. Bőven tudja amit kell. Talán hamar öregszik. (tetszik a dizájnja)
3 Falken Azenis FK520, 36 ezer Ft. Ez szintén bőven elég tudásra, picit a Hankooké alatt van. Viszont ennek nagyon tetszik az oldalfala.
4. Kumho PS71 Ecsta, 32 e. Ft. Bőven elég lenne, de ez nem ad semmi kiemelkedőt a szempontjaim szerint. Nem rossz, de inkább nem.
5. Sumitomo HTR Z5 [link] 24 ezer Ft. Ennek a legnagyobb előnye az ára, de mégsem kínai szar. Japán, a Dunlop és a Fulda tulajdonosa. Közepes valami. És mivel a legalja kínai Goodride se hagyott szarban, így annyira nagyon nem félek tőle. Az oldalfala erősen retró, a mintázata megfelel az ízlésemnek.
6. Michelin PS5 - 50 ezer Ft. Kedvenc márka, ez van a Golfomon, stb., ugyanakkor a legdrágább is. Ezt nagyjából kizártam, túl jó és túl drága a célra.
7. Hagyom még egy évet a BS Potenzat. 4+ milliméteres a profilja, de a mátrai kaland óta nem bízok benne.Vergődésemben meghatározó, hogy megveszem én a legfaszább gumit, üsse kavics, aztán majd hamarabb elöregszik, mint elkopna. Nem akarok ész nélkül spórolni, de pazarolni se szeretek.
4S-t nyárra nem szeretnék, illetve van is a *Goodride személyében, abból veszek majd még 2 db-ot ha elkopik az egyik pár.Évi 9-10 ezer km, ebből a nyáriba kb. 6-7 ezer kerülhet.
Ti hogy látjátok, melyik irány legyen?
[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
Én pedig továbbra sem bánom, hogy bevállaltam a Yokohamát. Nekem abszolút bevált és most ez a teszt is bizonyítja, hogy nem is sz*r gumi, pedig páran leszóltak miatta itt a topikban.
Eredményeket elnézve gyakorlatilag Michelin CC2 szintjét hozza (vizes és téli körülmények között), egyedül a száraz fékút az, amin van mit javítani (ugyanakkor a száraz kezelhetősége jó).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-
MC Pite
veterán
Jó teszt, mint mindig. Sajnálom hogy a GY kimaradt.
Gondolkozom hogy köv szezonra mást rakok fel a CC2 helyett a pikacsura. 208on nagyon szeretem, azon egész évben van, téliként van a puroson, azon már nem annyira ügyes mint ahogy a GY teljesített nedves, télies körélményekkor. (Nedvesen a 4S, szárazon a CC potensebb kicsit.)Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
kenguru99
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #61315 üzenetére
Semmi gond nekem is vannak no go márkák amik amúgy nem szolgáltak rá csak egyszerűen nem szimpatikus valamiért. Pl indiai Apollo gumit sosem tennék fel a kocsimra de megvették a Vredesteint, így meg örömmel fáradtam a kasszához.
Nálam is erősen cserés a gumi még ennek a nyárnak nekifutok vele, meglátjuk a nagy melegben mit mutat. Ha nem jó akkor csere azonnal, ha jó akkor őszig fennmarad még.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Mondjuk ez az eset amikor nem tudom magam sem miért vagyok bizalmatlan Hankooknál tudom, annál volt egy nagyon vacak gyári gumi (még i30-on).
Mondjuk arra kezdek rájönni hogy nem csak a teljesítmény számít hanem a mennyire érzem hogy itt van a határ rész is. A CC+-t ugye második télen dobtam, de a nexent kifejezetten szerettem azért mert ha gyengus is volt melegebb időben pontosan lehetett érezni hogy más már nyúlik, vegyél vissza. A GY vector 3 szerintem jó gumi, de ezt is "hirtelenebb"-nek érzem amikor sok már valami. Mondjuk ez 1,6 tonnás autón van (+ a elektromotor plusz állóhelyzetben is kb bárhol kipörgeti 2 kerekes változatban nagyobb gázra), meglátjuk milyen lesz ebben a continental (mondjuk eddig is continental felé hajlottam következőre).
Rbalint: nem méregettem, biztos megvan még a mm szám, de már nem olyan fényesen ahogy nézegettem a hétvégén (ami mondjuk ok, nagy vason, sok utassal 40k+ mire cserélem lesz az 50k+), inkább biztosra megyek.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
válasz grizlisandor #61309 üzenetére
Igen, ezekre én is kíváncsi lettem volna.
Qru: Köszi, nem tudtam.
-
őstag
válasz grizlisandor #61309 üzenetére
Hát ja, neki úgy emlékszem nem szokott teljes körű tesztje lenni, amit be tud szerezni illetve akik adják a tesztpályát.
De végignézve a pirelli nyerne nálam ha bíznék benne (de nem a kopás rész annyira nem zavar, hamarabb cserélem) így valószínűleg a continental megy a GY vector 3 helyére a rav4en (van már benne 40k+ lehet hogy ősszel lecserélem).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
ViragL
tag
Sziasztok, 175/65 R14 méretben keresek négy évszakos gumit egy Fiestára. Türelmes, nyugodt kisvárosi vezetési stílushoz. Nem tudok semmit ezekről a gumikról, nem akarok szemetet venni, de mégis pénztárca barát megoldást keresek. Az évi futás 7-8 ezer km, milyen élettartammal számolhatok kb. a fentieket feltételezve?
-
svedmalac
tag
válasz raziel01 #61294 üzenetére
Szerintem peremkosz lehet, volt már olyanom.
Felni perem letisztít, majd gumi vissza.
Voltam úgy hidrós Citroennel, hogy nem vettem észre, hogy félig lapos gumival mentem el a boltba. Ott azonnal felfújtam kompresszorral, utána sosem csinálta.
Jártam úgy is, hogy egy adott szettet nem ártott megnézni kb. 3-4 hetente, visszafújtam normál értékre és jó volt egy darabig, pedig minden gumi jó volt és szinte újak voltak a felnik is. Sajnos előfordulhat...HP ProDesk 600 G6, Dell E5450, Panasonic 50GT50, Xiaomi Mi9 Lite, Volvo S70 T5, Citroen 2CV és C5 X7
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest