Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24921) Taci


Taci
addikt

Sziasztok!

Még szeptemberben rendeltem keresztfiam születésnapjára egy terméket innen:
https://urban-trend.hu/
Sajnos sehol máshol nem találtam raktáron, amit szerettem volna, így megnéztem a Scamadviseren, "zöld volt", úgy gondoltam, teszek egy próbát, holott láttam, hogy nem magyar bolt (csehek). Megrendeltem a terméket (4e Ft), kifizettem, aztán vártam, hogy érkezzen. Születésnap előtt 2 nappal nézem, még mindig sehol semmi. Írok az ügyfélszolgálatnak, azt írják, maximum 60 nap a szállítás... Megnézem, az oldalukon tényleg ott van az ászf-ben... Nagyszerű. Ajándéknak ment más. Viszont múlt héten már letelt a 60 nap, termék sehol, írok nekik, hogy kérem a pénzem vissza, azt írják megint (copy-paste), várjak. Nem, nem várok tovább, adják vissza a pénzem, ha 2 Ft lenne, már csak azért is visszaszedném tőlük.
Bamba voltam, hogy ilyen helyről rendeltem, ez az én hibám. De hogyan tudom érvényesíteni a jogaimat / hogyan kaphatom vissza a pénzemet? Megvártam a nonszensz 60 (!!) napjukat, mégsem kaptam terméket. Merre indulhatok? Fogyasztóvédelem? Mi a követendő út ilyenkor?

Köszi.

(Nem vagyok biztos benne, hogy ez a megfelelő topik, ezért inkább off-ba teszem.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.