Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24768) jeni válasza Lackooo84 (#24764) üzenetére


jeni
félisten

vissza olvasva sem lett írva,hogy ergo elismerték átvételkor,hogy külsérelmi nyomok nem láthatóak az alaplapon.
átvételt elismerték (azon van egyéb meghatározás,vizsgálati jegyzék vagy valami?) vagy nyugtázták,de az nem szerepel,hogy a megtekintés idejében vagy átvizsgáláskor nem láttak vagy nem vettek észre sérüléseket.
ezért én nem postáznék ilyen cuccot előre,mert bármit tehetnek vele tanúk és kamera nélkül.

én egy 14 napon belül vásárlású Asrock X570 Taichi lapot vittem vissza csak a bolt a 3 naphoz ragaszkodott mert hiába neten rendeltem ő szerintük nem netes rendelés volt hanem bolti,ennek ellenére ott helyben adtam vissza a lapot,és a srác nagyon tüzetesen megnézte a lapot,hogy van-e égés , törés vagy elhajlást. így mustrálva ,látva ,elfogadva ,kaptam egy cetlit,hogy a nagykernek elküldik bevizsgálásra. a cetlire semmi hibát nem jegyeztek fel. erre kellett nekem 29 napot várnom csak azért mert 16. napon felhívtam és rá a 27. napon is rájuk csörögtem.,hogy hogy miként halad a dolog? megsürgettem. a bolti srácnak nem tetszett,hogy a garanciális időről adtam neki előadást,és arra mondta a boltos fiú,hogy nem az számít,hogy a leadás helyén mikor lett leadva, hanem az számít,hogy az adott nagykerbe vagy annak a szervizébe mikor kerül be. fura volt nekem de nem hagytam magamat. BIOS felejtős volt az alaplap és kaptam zsír újat helyette. azóta jól megy a gépem azzal az új alaplappal.
ezért írtam ezt le mert nem biztos,hogy a gyártónak kell vissza küldeni a boltnak a hibás garanciális alaplapot.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.