Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24701) tom14621 válasza tom14621 (#24661) üzenetére


tom14621
csendes tag

Sziasztok!
Ígértem hogy írok a fejleményekről. 2.5 hűtő és mosógép nélkül töltött hét után megérkeztek a gépek.
Még mindig le vagyok tiltva náluk. Illetve a panaszom után 30 nappal sem válaszoltak.
Közben elindítottam az ügyet a Békéltető Testületnél. Tőlük hamar jött válasz és Október 19. lesz a meghallgatás.
Ebben tudna valaki segíteni hogy mit várhatok és mire készüljek?
Kártérítést a Samsung ügyfélszolgálata már telefonban említette de a panaszkezelés semmit nem mondott még.
Aki már eljutott ilyen meghallgatásra kérem segítsen.
Előre is köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.