Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24510) jeni válasza Tomi8822 (#24509) üzenetére


jeni
félisten

én még nem láttam,olyan nyomtatványt ami ón mindkettő szerepel,hogy sérülten vagy sérülés nélkül és X-t kell jelölni.
ezek előre megírt nyomtatványok az Euronics jóvoltából.
más boltok is ezt alkalmazzák,de mivel jelezted időben aznap,nagy az esély,hogy kapsz cserét vagy a vételárt kapod vissza

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.