Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21108) bullseye válasza Superhun (#21104) üzenetére


bullseye
addikt

Én (nem jogász) úgy értelmezem, hogy ezt a kettőt kérheti, amiből alapesetben a cég dönt (az aránytalan többletköltség miatt). Ha a cég azt mondja, hogy egyiket sem tudja, akkor jöhet a kiemelt b rész, azaz árleszállítás, máshol javíttatás, elállás. Elméletben ehhez mind joga lenne, gyakorlatban gondolom az első kettő végtelen vitához vezetne arról, hogy mennyit kap vissza, ha megtartja és használja a cuccot, ill. elfogadja-e a cég, hogy valaki más X forintért javított, szóval egyszerűbb és gyorsabb az elállás a vásárlónak.

Mondjuk vicces, hogy ugyanez lehetőséget adna arra is, hogy a javítás helyett kérjen valaki elállást, mert megszűnt az érdeke, oztán mégsem szokták megadni csak úgy első hibára, vagy harmadikra sem mindig.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.