Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bullseye
addikt
Én (nem jogász) úgy értelmezem, hogy ezt a kettőt kérheti, amiből alapesetben a cég dönt (az aránytalan többletköltség miatt). Ha a cég azt mondja, hogy egyiket sem tudja, akkor jöhet a kiemelt b rész, azaz árleszállítás, máshol javíttatás, elállás. Elméletben ehhez mind joga lenne, gyakorlatban gondolom az első kettő végtelen vitához vezetne arról, hogy mennyit kap vissza, ha megtartja és használja a cuccot, ill. elfogadja-e a cég, hogy valaki más X forintért javított, szóval egyszerűbb és gyorsabb az elállás a vásárlónak.
Mondjuk vicces, hogy ugyanez lehetőséget adna arra is, hogy a javítás helyett kérjen valaki elállást, mert megszűnt az érdeke, oztán mégsem szokták megadni csak úgy első hibára, vagy harmadikra sem mindig.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%