Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19045) asdf_ válasza G@ben (#19042) üzenetére


asdf_
veterán

A bolt nyilvan szettarja a karjat, mert nem tud mit csinalni es mivel gari + szavatossag is lejart, jogi kapaszkodod sincs. Ha a gyarto elismerte a gyari hibat, akkor nala kell jelentkezni, plusz pont, ha van papirod rola, hogy ezzel a hibaval amugy probaltad gariztatni a termeket, de elhajtottak. Normalis esetben a gyari/konstrukcios/visszahivasos termeket teljesen fuggetlenul javitjak attol, hogy garis-e meg vagy sem, lasd a 10+ eves Takata légzsákok, meg Apple-nek is volt kismillió 2-3 évvel a bejelentés előtt gyártott termékre vonatkozó visszahívása, mert hiába gyártanak 10+ éve számítógépet és telefont, még mindig nem tanulták meg, hogyan is kell azt..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.