Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
asdf_
veterán
A bolt nyilvan szettarja a karjat, mert nem tud mit csinalni es mivel gari + szavatossag is lejart, jogi kapaszkodod sincs. Ha a gyarto elismerte a gyari hibat, akkor nala kell jelentkezni, plusz pont, ha van papirod rola, hogy ezzel a hibaval amugy probaltad gariztatni a termeket, de elhajtottak. Normalis esetben a gyari/konstrukcios/visszahivasos termeket teljesen fuggetlenul javitjak attol, hogy garis-e meg vagy sem, lasd a 10+ eves Takata légzsákok, meg Apple-nek is volt kismillió 2-3 évvel a bejelentés előtt gyártott termékre vonatkozó visszahívása, mert hiába gyártanak 10+ éve számítógépet és telefont, még mindig nem tanulták meg, hogyan is kell azt..
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Epson EcoTank L3250 nyomtató!
- Új Lenovo ThinkPad L15 Strapabíró Érintős Laptop -40% 15,6" Bivaly i7-1265U 10Mag 16/512 FHD IPS
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X