- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Rap, Hip-hop 90'
- droidic: A fapados NAS tuningolása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #29989 üzenetére
amikor már nem tudsz másba belekötni,jönnek a hülyeségek,én is vissza vettem volna a köröm hidd el,sztem más is!Trullinak volt nitroja h körönként 5 tizedel volt gyorsabb LH-nál?(esetleg egy ezzel kapcsolatos képet létszi)
a pole-ért meg a leggyorsabb körért lehetne pontot adni,szvsz jö ötlet,meg esetleg annak aki a legtöbb helyet lépett elöre.
Ha esetleg ugyen ez az idömérö edzés marad(3 részve osztva) lehetne azt csinálni,h az első tízbe aki bejut kap 1-1 pontot. -
proof88
addikt
A lényeg az, hogy szerintem eléggé mélyponton van most az F1.
Nézzük meg: hülye és/vagy ködös szabályrendszer, beleértve a szerintem idióta pontrendszert is, ami végeredményben a mezőny többségét (9-20.) 0-ra értékeli, sokszor nem jól reagáló emberek, akik a pályán dolgoznak, meg utasítást adnak, nem értem én ezt az egészet ...
Egyébként ránéztem Kínára, huhh, nagyon jó pálya szerintem, kb Japán, csak keskenyebb, emiatt gond lehet az előzésekkel, de szerintem akkor is nagyon jó, meg azok a döntött kanyarok, meg az egésznek a fílingje!Már várom!
-
-
AMD Power
titán
A sportfelügyelők bepörögtek, véli Blundell
A végén tényleg csak üres autók fognak menni a pályán.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #29992 üzenetére
Még annyit hozzátennék, hogy szvsz ez az egész ott lett elrontva amikor MS-t megbüntették Monaco-ban....az elhíresült leparkolásra gondolok.
Akkor sm értettem, és sok hozzszóláson bosszankodtam, hogy hogyan büntethették meg...mitha a versenyző egy robot lenne....telemetriai adatok alapján itt ez történt, ott az történt szerintünk szándékos volt, és úgy elbántak MS-l.
Az nagyon bántó volt/lehetett.....azok akik meg vannak róüla győződve hogy szándékosan parkolt le ügyesen azoknak nem igazán, de ha egy esély is van rá hogy valós hiba volt....és belegondol. Micsoda gecóság volt....
zzal az életúttal amit ő befutott, a sok versennyel amit megélt, a sok jótékonysági ezzel-azzal.....gyakorlatilag tök mindegy hogy szándékos volt vagy sem.....nem lett volna szabad engedni a bíráknak hogy eldöntsék, mert a versenyző ül az autóban. -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #29989 üzenetére
Már megint egy hülyeség.
A körét akkor veszi vissza amikor akarja....ki gondolja úgy, hogy ha valaki körhátrányba került akkor már kötelessége ott is megöregedni?
Visszavette mert megtehette, mi történt? semmi...Alonso el is engedte.Trulli esete már neccesesbb volt, a futamnak azon szakaszában gondoltam azt hogy a legjobb lenne Hamilton-nak kiállni a francba, mert még a következő futamra is megbüntetik...
Az egy dillemmás helyzet volt, Trulli akkor már egész tisztességes köröket bírt menni, Hamilton meg akkor jött vissza a pályára a verseny végéig megtankolva (kb. 27kör asszem).
Abban a pillanatban Trulli-t még nem tudta egyértelműen leszakítani Hamilton, és ziher rászóltak a csapatnál hogy el kell engedni mert büntetés lesz a vége.
De Trulli 10 kör múlva jön ki, tehát vissza kellene előzni vagy beszorulsz mögé 10 körig.Egy elég röhejes helyzet alakult ki...én kijöttem volna a rákba, és befejezem a futamot az ziher, Hamilton meg elengedte Trulli-t.
szerk: ezt azért már hozzálinkelem, mert full egyetértek, Berger-é is itt lehetne de ez is elég.
-
MrKentsfield
tag
válasz
hunnylander #29976 üzenetére
Abszolút igazad van az opera is addíg tart míg a kövér hölgy énekel ,és a versenynek sincs vége míg le nem intik, és voltak az elmúlt években az utolsó körökben is nagy csodák. Egy profi teljesen jogosan addíg nyomja míg be nem lengetik a kockás zászlót.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29988 üzenetére
(#29989) Motion_Blur: Az mar le lett irva, hogy miert lett visszaveve a pozicio. Minde vb-eselyes pilota megcsinalta volna es nem is volt szabalytalan. Biztos rohognel, ha nem csinaltak volna meg es pont az utolso korben tortent volna olyan elorelepesi lehetoseg, amibol kizarta volna magat ha Alo mogot befutva kapja meg a vegso poziciojat, ahelyett, hogy az utolso korbeni kalamajka haszonelvezoje lehetne. Ertsd mar meg, hogy nem ertelmetlen dacbol, hanem a versenybefejezesi szabalyok miatt vette vissza a poziciot, az akkor mar csigakent diadalra keszulo Alonsotol.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29986 üzenetére
"Trullinak is lehet, hogy azert nem akarta olyan gyorsan odaadni, mert egyszeruen az nem volt annyival gyorsabb es felt, hogy utana meg az fogja ot visszafogni."
Oké, hogy Lewis Hamilton az atyaúristen, de körhátrányban volt!!!! Visszajött az éppen vezető Trulli elé, aki Hamilton miatt körönként 5 tizedett veszített. És 2 körön keresztül nem engedte el. Na, ez mennyire volt sportszerű??
Az, hogy 1,5km-rel a verseny vége előtt visszavette a körét Alonso-tól..pff nem tudta elviselni, hogy kört kap, mit remélt szerinted, mi esik le neki?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29985 üzenetére
Ehh kimaradt előzőből, majd leszedi egy modia fejem...
Én nem láttam semmi fotót Forca Indiával kapcsolatban, de szívesen megnézném. -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29986 üzenetére
Nah, egy hondát is nehéz lekörözni ha az nem törődik azzal hogy éppen le akarják körözni
valószínű pár körig Trulli gyorsabb lett volna (első etapja utolsó köreit teljesítette) akkor mint Hamilton és ha megnézzük akkor ezzel lehet hogy Piquet befogását bukta el. Sokat ebből sem láttunk sajna.
"Lewis igy is bosszankodhatott eleget, Alonso mogott is sokaig kenytelen volt dekkolni, mert az mar sporolt, de o meg fogcsikorgatva ment volna hatha leesik meg valami."
Ne haragúdj, de ez már átmegy minden határon. Trulli nem bosszankodhat és Glock nem reklamálhat még szabályokba is ütköző dolgok alapján, de Hamilton igen? Trulli szerinted nem fogcsikorgatva nyomja idén a Toyotának?! Most bukták valószínű a vb 4. helyet, nem csoda ha ki van akadva. Trulli pozícióért harcolt, Hamilton meg azért hogy ne körhátrányban legyen.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #29981 üzenetére
Ez nem ujdonsag.
Az nem lehet, hogy az a Toyota nem is volt olyan gyors, hogy olyan konnyen lekorozzon egy McLarent?
Lewis igy is bosszankodhatott eleget, Alonso mogott is sokaig kenytelen volt dekkolni, mert az mar sporolt, de o meg fogcsikorgatva ment volna hatha leesik meg valami. Es ilyenert megszolni, hogy visszavette a koret egy Renaulttol. Az nem szablytalan. Trullinak is lehet, hogy azert nem akarta olyan gyorsan odaadni, mert egyszeruen az nem volt annyival gyorsabb es felt, hogy utana meg az fogja ot visszafogni.
Egyebkent ennek mi ertelme Glock reszerol? Plusz pontot akar Trullinak?
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29980 üzenetére
Elnezest, de nem en hoztam fel. PazsitZ szemelyeskedo megjegyzeset nem tudtam lenyelni, mert egyszeruen nagyon rosszul esett, mert mar nagyon nem az elso es valaszoltam is a technikai jellegu kerdesere, hogy miert lett visszaveve a kor.
A szemellenzossegrol meg el kellene ismernunk, hogy minden nem elfogulatlan szurkolotaborra all, ezert nem csak engem kell annak minositeni.
De terjunk valoban a nyugisabb temakra. Lattatok a fotot, mit szeretne a Force India? Fejlodne vele? (motor+valto+KERS+felfiggesztes)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
prmcsk #29982 üzenetére
"Pár éve volt arról szó, hogy minden csapat fizet már nagyon rég óta valami nem kicsi összeget a ferkának valamiért, valami "jogdíj" címen."
Én úgy tudom, hogy az FIA fizet azért a Ferrarinak, mert több évre elkötelezte magát a sorozat mellett. Meg persze elcsalja neki a VB-ket
-
LOTR
addikt
válasz
Motion_Blur #29981 üzenetére
amúgy meg
- nem tudok németül....
-
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #29968 üzenetére
Minden nagy csapat tamogatna egy-ket kicsit, hogy egymast erositsek.
Ja, melyik egy-két csapat ? Már megint a ferka a téma nálam, de nem tehetek róla, hiszen ha jól emlékszem arra, amit kérdezni akarok. akkor ez evidens.
Pár éve volt arról szó, hogy minden csapat fizet már nagyon rég óta valami nem kicsi összeget a ferkának valamiért, valami "jogdíj" címen. Tudsz te ilyenről, vagy az emlékezetem csal meg ?
Ha így van akkor legyen szíves a ferka mindezt elengedni és máris segített a kicsiken... -
Motion_Blur
félisten
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29978 üzenetére
"Javaslom valtsunk temat! " idézet tőled
-
Motion_Blur
félisten
Szabadedzés helyett tesztnap
Szerintem semmi értelme, teljesen jó így a péntek, ahogy van. Elég sok kört megtesznek a pilóták, és talán ez a nap a hétvége legfontosabb része beállítások szempontjából.
Egyenlőség, anyagi biztonság
Ezt nem igazán értem, szerintem ezt nem kell szabályozni, mindenki oldja meg maga.
Új időpontok
Nekem tökéletes a kora délután, családosok meg ne nézzenek F1-et
Új pontrendszer:
12 pont a győztesnek oké, 1-1 pont a leggyorsabb körért és a pole-ért oké. Fordított rajtrács.. ezt meg se hallottam..
-
hunnylander
őstag
válasz
plömplöm #29975 üzenetére
Ez nem az elso eset a vilagtortenelemben, hogy valaki kijavitja es kikeruli masok hibait. Egy elszabott fektavert meg nem szoktak belemenni szandekosan egy autoba, es buntetni se szokta'k.
Massa hibajat ki javitotta ki? Az FIA!
Szemellenzod neked is van, eppezert megfontolando, hogy miert lehet, hogy az elfogulatlan kozvelemeny leginkabb mogottem all. Ugye Bourdaist is Lewis hibajabol kellett megbuntetni? Es Lewis erdekeiert?
Pont te beszelsz szemellenzorol, amikor nem esik le, hogy az FIA most is olyan szepen sakkozik, mint a multban is tette sokszor. Bagoly mondja verebnek...
Es a hsz-em nagyon is ON, mert a futamrol es az F1-rol szol.
-
soulcube
aktív tag
Az időmérő győztese és a leggyorsabb kört elérő pilóta kaphatna egy-egy pontot, ahogy az a Nascar-ban, Indycar-ban már bevett szokás.
[ Módosította: 7 ]
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #29973 üzenetére
Pedig a tieddel ellentetben (amire valaszolok) nem egy egysoros szemelyeskedo kritika ervek nelkul.
Igy konnyu ellavirozni homokbadugott fejjel, ha mas erveit el se merjuk olvasni, mert felunk, hogy talan lesz is benne valami mondanivalo, amire nem lesz ellenervunk vagy nem tudjuk megcafolni.
En megadom mindenkinek azt a tiszteletet, hogy elolvasom a hsz-eit. Figyeltelek, lepten-nyomon teszel valami megjegyzest ram ('na hunny ezt majd, hogy magyarazza ki', 'merre van a szakerton' 'csoda, hogy meg valaki belekezd olvasi').
Amit a futam utan is felvetette egy ilyen szemelyeskedo szurkalssal, arra is megvolt a logikus valasz; 'miert vette vissza a koret Alonsotol. A valasz a befuto szabalyaiban keresendo. Ha Alo utan fut be lekorozottkent az akkori poziciojat kapja meg Alo utso koreben, game over, mig ha visszaveszi es versenyben maradhat plusz egy kort akkor meg elobbre kerulhet pl. ha az elott lehok (az Alo elott levo lekorozetlenek kicsusznak, osszetornek es utolerhetove es leelozhetove valnak pl egy lassitast okzo baleset vagy egyeb esemeny miatt. Es utolag is buntethetnek lasd Bourdais, ezert minden kis elorelepes, idotavcsokkentes fontos lehet. a cim mulhat azon. Raadasul mar Alo korok ota visszafogta a sporolos tempojaval.)
-
plömplöm
őstag
válasz
hunnylander #29889 üzenetére
figyelj srác. ha a rajtkor a többiek nem javítják ki luiz hibáját, akkor lett volna elég szép kis törésteszt. kijavították, mert látszott hogy előbújt emberünkből valami japán ős kamikaze vére és inkább ledarálja akik lerajtolták, mint hogy hagyná elmenni őket. mert ez történt, csúnyán le lett rajtolva, és ez nem tetszett neki. szóval amivel luiz takarózik, hogy ott nem lett ütközés, az sokmindenkinek érdeme, de neki semmiképpen. ezen az alapon amikor filip bszta el, akkor luiz volt a hüle, mert miért nem hagyott teret a lelkes brazilnak. érted?
"locked up a bit", aha, bit. volt az byte is, esélye nem volt normálisan bevenni azon a módon (azzal a féktávval) a kanyart. én is szoktam ilyet, hogy régi nfs-ben a másik autó oldaláról veszem az ívet, dudálnak is rám rendesen ilyenkor
rettenetes méretű a szemellenződ. de talán mondták is ezt már neked.
szerk: offolom, mert lényegtelen és reménytelen, csak pont ráértem bepöntyögni
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz
#70869248 #29965 üzenetére
Pontrendszerben én simán behoznám a MotoGP-ben is alkalmazott 25/20/16 stb. pontrendszert, ahol az első 15 kap pontot. A hátsóbb régiókban is esélyt kell adni a pontszerzésre, különben minek hajtsanak/előzzenek ha teljesen mindegy hogy 10. vagy 16. pozicióban fejeznek be egy versenyt.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29963 üzenetére
Börni bácsit neveljék meg a csapatok, hogy több pénzt osszon ki a csapatok között az f1 bevételeiből. Sosem értettem hogy miért azok a csapatok kapják a legnagyobb pénzt akik erős marketing értéket raknak le az eredményesség által és a legnagyobb szponzorokat kapják így meg, tehát az egyenlő mértéket preferálnám. Nem a maximalizálást.
A fordított rajtrács egy orbitális hülyeség szerintem, főleg hogy hozzák be az utcai pályákat. Iődőmérőt csak pár ponttal jutalmazzák inkább és a futamon is lehetne pontozásos rendszer. Legtöbbet előző, leggyorsabb kör, legtöbbet vezető pl...
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #29965 üzenetére
Koltsegcsokkentes, koltsegvetesi limittel
A cel az lenne, hogy felhoznank a kiscsapatokat technikailag. Na ez ezzel a megoldassal sem fog sikerulni. Ez torvenyszeruseg egy technikai sportban, hogy vannak gyorsabbak es lassabbak, vannak ugyesebbek es ugyetlenebbek. Ha mar ugyanakkora fizeteseket kevesbe tehetseges mernokoknek adnak, mar attol meglesz a technikai kulonbesg az autoban. A koltsegvetesi limit baromsag. Ellenorizhetetlen, mert konnyu papiron csalni, kettoskonyveles stb... A kiscsapatok felhozasara az olyan megoldasok az idealisak amit az RBR-Toro-nal vagy a most bimbozo McLaren-Force India egyuttmukodesnel lathatunk (talan, remelem). Megpedig mar jelentek meg olyan elozetes hirek, hogy a Force vesz motort, valtot, KERS-t es nem is akarmilyen csomagolasban, hanem az egesz hatso traktust megveszik. Csucstechnikat fejleszteni koltsegesebb, mint megvenni azt. Igy a kiscsapatoknak is eros technikajuk lehet es a nagyok meg tudjak finanszirozni a fejlesztesi kiadasokat, ami jol jon a gazdasagi valsagok kozepette meginkabb. Eros mezony kevesebb osszkoltsegbol. Minden nagy csapat tamogatna egy-ket kicsit, hogy egymast erositsek.
Tesztnapok
Szeretem oket, valamennyit muszaj hagyni. Ha bizonyos tesztnapokat versenyhetvege pentekjere teszik (de nem az osszes lesz ez), akkor meg az elmegy.
Idopontok
A reggeli (keleti versenyeket) nagyon szeretem, de az idopont nem problema, de nagyon csaladcentrikus ember leven ez egy egesz jo otlet.
Uj pontrendszer
Tokeletes mindenkinek megfelelo pontrendszer nincs, de nem is kell ha a feltetelek mindenkinek azonosak. A gyozelmet viszont jobban kellene ertekelni. Forditott rajtracs? Nem tudom. Jo lehet, de akkor ne buntessek a sikertelen elozesi kiserleteket, amibol a forditott rajtracs miatt megtobb lenne, ami jo, de az FIA meg ...
Mosley-t kirugni! Kellene, de nem lehet mert o a gore. Nem kivanom a halalat, pedig mar nem mai gyerek, de legalabb visszavonulna, hogy tobb idot tolthessen a dominaival, ott elje ki a szadista hajlamait ne az F1-ben (vagy ott se, szegeny noi nem) ... :hanyosszmajli:
-
BITBOYS
addikt
Sziasztok!
Bocs a kérdésért, de meg tudná valaki mondani honnan tudom letölteni a Japán futamot?
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #29963 üzenetére
Költségcsökkentés: egyértelmű nem, ez a királykategória, ha valakinek nem tetszik, vagy nincs pénze hozzá, az így járt. Szerintem van elég őrült milliomos, aki finanszírozni tud és akar egy csapatot, ha pedig nem, akkor az FIA támogassa valahogy a kisebb csapatokat, de ne korlátozzák a nagy csapatokat.
Tesztelés: szvsz a tesztkilométerek megszabása is hülyeség, hát még a tesztelés teljes eltörlése. Jó ötlet, hogy a tesztkilométerek önköltségét az FIA vagy az FOM állja, de mondjuk csak a kisebb csapatok esetében, gyári csapatoknál ne. Ez ellensúlyozná a tesztelés kötetlenségét, mindenki teszteljen amennyit csak akar.
Fordított rajtrács: ha valóban könnyebb lesz előzni, akkor oké.
Új pontrendszer: oké, de kapjon jóval több pontot az első helyezett a második és harmadik helyezetthez viszonyítva.
Időmérőért pontok: oké, de max a versenyen elérhető pontok fele (ha versenyelsőség tíz pont, akkor pole öt), de inkább ennél kevesebb, s ne az időmérő első tíz helyezettje kapjon pontot, hanem csak az első öt.
Szerintem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #29963 üzenetére
Magam részéről:
Ötven százalékkal csökkentsék a csapatok költségvetését:
-Semmiképpen sem értek egyett azzal, hogy csökkentsék a csapatok költségvetését, sztem igen is vissza kellene hozni a GP2-t és a kisebb pénzű csapatok ott fussanak egy pályán a nagyokkal.
Természetesen kategória és összetettbeli díjjazással. Ez még a szivarautók korában müködött.Szabadedzés helyett tesztnap:
-Semmiképpen nem értek egyet azzal, hogy csökkentsék a tesztelést, sztem bőven kell tesztelés, és a tesztelés önköltségét (pálya, gumi, üzanyag) at F1 állja többségi arányban. A tesztelés időtartamra és km-re is kötött legyen, de mindenképpen elegendő.Egyenlőség, anyagi biztonság:
-Mindenképpen egyenlőbb leosztás kell legyen a befolyó pénzeknek, full támogatom.időpont:
-Ez lényegtelen számomra.Új pontrendszer:
-nagyon kell már egy új pontrendszer, azt nem tudom mennyire megvalósítható a fordított rajtrács...bizonyos pályákon túlságosan nagy szerepe lenne, máshol meg lesz×rnák sztem . De a pontrendszeren mindeképpen változtatni kell....és számomra legfontosabb, kirugni az összes alkalmatlan bírát, aki euroszázezreket vehet el egy megkérdőjelezhető döntésével, mint most Bourdais-től. Oké hogy a Red Bull megbírja, meg Ferrari motor, de Bourdais vissza megy az amcsikhoz és igaza lesz.
-
gyiku
nagyúr
válasz
Motion_Blur #29901 üzenetére
nincs meg, csak emlexem, az volt kiirva, hogy mclaren mercedes es egy feher teglalapban volt a flag felirat.
-
hunnylander
őstag
Javaslom valtsunk temat!
Mit szoltok a csapatok javaslataihoz?
A kisebb istállók is támogatják azt az elképzelést, miszerint 60 millió eurónál kell meghúzni a határt.
[...]Új időpontok
Felmerült annak lehetősége is, hogy az európai futamokat délelőtt indítják útjára, hogy a rajongók a délutánokat a családdal tölthessék. "A délelőtt tizenegy óra ideális lenne."
Új pontrendszer
A javaslatok között szerepelt, hogy a győztest tizenkettő ponttal jutalmaznák, és hasonló pontrendszerben értékelnék az időmérő teljesítményt is. Ennek fejében az első tíz fordított sorrendben sorakozna fel a rajtrácsra.
-
JJános
addikt
válasz
soulcube #29957 üzenetére
Érdekes javaslatok, de nekem bejönne.
11 órai kezdés europában. Ebédre egy kis izgalom. A bosszankodás is elmúlna estig.(talán)
Új pontrendszer, handykepp-el. Kinában meglátjuk mózli mit lép.
r1E3S3E7T: Heidfeld jobb lenne, ha csendben maradna. Én a BMW helyében nem adnék alá autót.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #29924 üzenetére
Nem azert, de en nagyon sok olyan Ferrari szurkolo velemenyevel talalkoztam aki meltanytalannak minositette Lewis es Bourdais bunteteset.
Mondjuk en mar csak halovany Ferrari szurkolo vagyok, de ja, ha nem is meltanytalan, de en biztos nem buntettem volna oket. Persze en Massan is gondolkodtam volna, de ketsegtelenul az volt a 3 kozul a legnagyobb hiba (mar amennyire pl. Burda esete hiba, szerintem az egyaltalan nem az).
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #29924 üzenetére
Sokadszor írom le, hogy Bourdais büntetését nem tartom igazságosnak.
Igen, az agresszív vezetést szeretem, de csak akkor, ha ezt nem csak egy ember teszi meg, hanem mondjuk 4-5-6 pilóta így vezet, akkor van verseny, látványosság. Így nagyon kiegyenlítetlen az egész, valamit tenni kellene a FIA-nak, hogy támogassa ezt a vezetési stílust s minél többen így előzzenek. Az, hogy ezt csak egy ember vállalja fel, azt bizonyítja, hogy valami nincsen rendben, reméljük, hogy az előzés megkönnyítésével jövőre jobb lesz a helyzet.
-
AMD Power
titán
Massa jó viszonyban van Hamiltonnal, akit tisztel
El is hiszem neki. Jó gyerek ez Massa függetlenül attól ,hogy Vasárnap nagyon pipa voltam rá. De hiszek abban .hogy a Vasárnap elmaradt pont szerzést LH vissza kapja.
Ugyan úgy mint a Belgiumi 6 pontot is.
-
soulcube
aktív tag
A csapatok javaslatai az F1 megújítására.
-
LOTR
addikt
válasz
Motion_Blur #29901 üzenetére
akkor nem Hamiltonnak, hanem a McLarennek írták ki a fekete zászlót egy pillanatra
-
"B"
tag
sztem massa és hamilton olyan idegbeteg lehet most hogy hejj..győzni akarnak..mindenáron..szándékosságról beszélni?ők ültek ott ők tudják mit miért csináltak..sztetek ki fogja tudni bebizonyítani hogy az volt vagy nem volt aaz..?annak látszott vagy az is volt..a büntetésnek oka volt..tillárom találomra nem büntetnek meg senkit..vagy sztetek igen?én nemtudom..kérdezem
-
Iron Funeral
őstag
válasz
proof88 #29953 üzenetére
És mindezért jól megbüntették Bourdaist, mer' hát milyen dolog az, hogy annak jól működik egy féke a másik meg visszaér elé a boxkiállás után és "hagyja", hogy nekimenjenek
a szemétládája
. Na ezért jobban teszi Massa ha a maradék versenyekről szépen kipotyog, Lajos meg azt csinál amit akar, Kimi pedig berámol még 20 pontot és mindenki happy
Heidfeld: Hamilton nem tanult a 2007-ben elkövetett hibáiból, szerintem meg szőrösnek jó lenne 4 hajszárító hogy melegítsék a gumijait, ha már egy szezon alatt nem sikerült megtanulnia felmelegíteni őket
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #29950 üzenetére
De az nagy sebességű kanyar, ott jutott eszébe és minél előbb vissza akarta adni a pozíciót.
Mivel Kimi volt előrébb, Massa hátrébb az 1. kanyar előtt, ezért Hamilton az 1. Ferrarit várta be. Nem tudhatta, hogy azóta felcserélődött a 2 Ferrari. Akkor csodálkozott, mikor Kimi megpörgette. Az ugyanis nem Kimi volt, hanem Massa!!! Ekkor esett le neki, hogy most már mindegy, nem annak adtam vissza a helyem, akinek kellett volna. pff.mod: de megmagyarázom én Massa vs Bourdais esetet is!
Massa nem hibás, ugyanis a következő történt: ugyebár Massa, mikor kifordította Hamiltont, azt a jobb első kerekével tette (vagy szárnyával érintette, a lényeg, hogy a kerék is benne volt a buliban), és megsérült a fék hűtése a jobb keréknél. Ehhez jön az is, hogy rosszul konfigolták be a Ferrari fékhűtését, túlságosan nagy hűtést állítottak be a fékeknek. Viszont így, hogy sérült a jobb hűtés, az már nem hűtött az eredeti mértékben, és a jobb oldali fék optimális hűtésen volt innentől kezdve. A bal viszont továbbra is nem. Magyarul a fékhatás erősebb volt a jobb oldalon, mint a bal oldalon. Tudvalevő, hogy a célegyenesben 300 feletti tempóról lassítanak a versenyzők, s mikor Massa el akart Bourdais mellett menni, több féket használt, mintha nem lett volna ott senki, nem számolt azzal, hogy a gyengébb bal fékerősség miatt fékezésnél kicsit jobbra húz az autó! Na ezért ment neki Massa Bourdais-nak, mert Hamilton felsértette Massa fékhűtőjét! -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #29950 üzenetére
Ezt a videót nem láttam, valóban nem elengedés volt hanem bukótér a következő kanyarban...mondjuk magamban még így sem tartom kizártnak az elengedést, mivel nem láttam akkora tempókülömbséget ami miatt ki kellett volna csússzon, de ezt más nem támasztja alá így én sem érvelek mellette.
Szal Hamilton elrontotta a következő kanyart és azért jöttek vissza akik visszajöttek. -
#70869248
törölt tag
válasz
george11 #29908 üzenetére
Ezek szerint nem.
Ez az a pillanat amikor Massa fordulna, de aztán visszarántja....mert ki van a képen neki jobbra? Kovalainen.
Megint mondom, semmi köze nem volt a tumultushoz, ezt elég lenne egyébként logikusan végiggondolni...ha valki fej-fej mellett elsőnek ér a kanyarhoz, és blokkoló kerékkel túlcsúszik rajta, akkor nincs mint aggódni túl van csúszva és kész. Amit nem látsz...vagy nem akarsz látni én már nem tudom, az a kis kép jobb oldalán lévő autó aki szintén elfékezi magát, és aki miatt nem fordul el Massa, és Kimi sem..mást is mondok Kimi-nek neki is megy.
Ehez Hamilkton-nak max annyi köze volt, hogy 'ment vele' Kovalainen is...azaz ha Kovalainen a fékpontját mérte Hamilton-hoz akkor bezony neki is sok volt.
De ennyi, se a fékpedált, se a kormányt nem nyomta/forgatta senki helyette. -
Motion_Blur
félisten
válasz
proof88 #29949 üzenetére
"Ezt is csak azon a felső kamerás videón láttam... olyan fura, mert kanyarodik aztán egyszerre kiengedi az autót a bukótérre... nem lehet, hogy rájött h jajj, Kimi gyere vissza, és azért ment ki h visszaengedje?"
Kicsúszás volt, és még így is Kimi elé jött vissza. Elengedéshez nem szoktak bukóterezni
-
proof88
addikt
Chili7: igen, bár én alapból csak többszöri visszanézés után látom tisztán a helyzeteket, alapból nem azon járt az eszem, hogy Hami úgy előzte Kimit, hogy kiugrott a fehér vonalon túlra.
VISZONT! Most nem Hamit akarom védeni, de amikor 2. alkalommal is elront egy kanyart, azt vajon direkt csinálta? Ezt is csak azon a felső kamerás videón láttam... olyan fura, mert kanyarodik aztán egyszerre kiengedi az autót a bukótérre... nem lehet, hogy rájött h jajj, Kimi gyere vissza, és azért ment ki h visszaengedje?
Peat;): na igen, Kimi más tészta volt ott. Sutilt én is sajnáltam.
-
Peat;)
veterán
válasz
proof88 #29945 üzenetére
Lehet összekeverték Daviddel Bourdais-t, aki komoly visszaeső.
Idén még Sutilt sajnáltam ennyire, ott legalább Kimi elnézést kért.
Chili7: Wéber Spa után azonnal kijelentette ahogy kérdezték hogy ez bünti és később is kiállt ez a véleménye mellett. A "szak"kommentátorok közül szerintem egyedül ő az aki értékelhetőt nyújt a pályán is, ezért mindig meghallgatom, csak ő meg nem az a kommentátor fajta...
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #29944 üzenetére
(törölve)
-
proof88
addikt
válasz
Chili7 #29941 üzenetére
Mert így lett jobb Massa-nak.
Mást nem tudok mondani, meg azt sem értem, hogy a Gyulám miért erősködik, hogy Bourdais kapja a büntetést. Ja, hogy ő is tudja, hogy a Ferrari előnye érdekében döntenek???mod:
Motion: thx! Ez legalább már haladás... már csak az a plusz pár mp kéne Massától. Egyébként nagyon durván nem tapadtak a gumik még másfél kör után sem... -
Motion_Blur
félisten
Pont rosszkor vált a kamera
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29938 üzenetére
Amire reagáltam az olyan rövid volt hogy végigolvastam. Ha rövideket írsz én mindig elolvasom, ha hosszabbat meg csak akkor ha olvasható számomra. Ebből nehogymár sértődés legyen, gondolom te sem olvasol el minden hozzászólást ha számodra teljesen elrugaszkodik az a valóságtól...semmi gond ha csak az első sorait olvastad el.
Nah végigolvastam, aki megtorlásról beszél az talán túl komolyan veszi a (az ellen)drukkolást. Ettől függetlenül remélem jó csatákat látunk még idén.
-
Chili7
őstag
Nem kaptam erre választ, így bemásolom újra:
"Nem tudom, hogy boncolgattátok-e már: Mikor itélnek a verseny vége után, és nem közben?
Nem arról volt szó Spa után, hogy 5 körrel a vége előtt nem osztanak boxutcaáthajtásost, csak utána a +25mp-t?
Most miért nem adták meg Bourdaisnak az áthajtásos büntit a futam közben? Mert akkor Massa elé visszatudott volna jönni szerintem." -
Motion_Blur
félisten
Felraktam a Massa-Webber előzést, annak aki nem látta.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #29935 üzenetére
Oké, értelek én. De attól még próbálkozni próbálkozhat a Toro Rosso, legalábbis a McLaren próbálkozott. Vagy a megfellebbezhetetlen azt jelenti, hogy meg se próbálhatják?
Egyébként az egy dolog, hogy végigkövetem az eseményeket, de nem emlékszem én már, mi volt akkor. Most, hogy így mondod, egyből rémlik.
A múltkori Spa-s vitába nem akarok megint belefolyni, hogy Hamilton mennyire adta vissza a pozíciót, mennyit nyert a sikán levágásával, mert arra lehet azt mondani, hogy félreérthető, valaki így látja, valaki úgy, de erre az esetre senki nem mondhatja, hogy Massa nem hibás!
Amikor láttam, hogy vizsgálják az ügyet, azért akkor sem gondoltam volna, hogy Bourdais-t ennyire megszívatják.Múltkor feltettem egy kérdést: mi a *********-ért nem csinál Bernie saját F1-et, a jelenlegi csapatokkal, ahol a szabályrendszert a csapatok közösen dolgoznák ki és sokkal egzaktabb lenne és igazságosabb??? És a FIA-nak köze nem lenne hozzá. De most komolyan, miért kell az összes csapatnak a FIA-nak behódolni? Miért nem fognak össze Ecclestone-nal? Nagy pénz lenne ott is.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29914 üzenetére
Ne legyen harag, de ilyen hozzászólásokat amit linkeltél nem vagyok hajlandó végig olvasni már, az első soroknak mindig megadom a bizalmat, de ha látom hogy lement a roló akkor abbahagyom.
Lehet írtál érdekes dolgokat, más biztosan értékelte akit nem zavart az (szubjektív rész következik) elfogultság és álomvilág túlzott mértéke.
Alonsot egyszer büntették meg véleményem szerint méltánytalanul. Írom ezt Alonso drukkerként. Ami 2005 év végétől alakult ki bennem fokozatosan, de ha idén hirtelen Hami rajongó lennék
attól még az ő eseteit is tudnám.
Alonsora elég sokszor írtam már idén is negatív jelzőket. Az elfogultágnak több szintje van.
A hibák mennyiségét tekintve Alonso igen veszélyes pilóta ha jó az autó és háttér. A vb címeit kifejezetten ennek köszönheti(stabilitás), egyik esetben sem lehet mondani hogy a legjobb autóban ült. A címeit a legelső két vb esélyes évében érte el ráadásul. Tavaly már hibázott rendesen (bár szerintem nem annyit mint idén Massa vagy Hami), csak én elfogult vagyok és azt betudom annak, hogy az adott légkör negatívan hatott a teljesítményére. Az idei évet meg unfair lenne felhozni, ahogy M. Schumi gumikáoszos évét is, ahol Barika nem egyszer "elverte" mégsem tartjuk jobbnak. Az idei évben csak azt mutatta meg, hogy öt futamos széria erejéig egy 3. vagy 4. legerősebb autóval hogyan kell a legtöbb pontot begyűjteni a mezőnyben. Nekem ez is mosolyt csalt az arcomra. Azért erre a mostani f1-ben senki nem lenne képes ha nem bénáznának az ellenfelek, de megtették. Köszönöm szépen, de a vb címet meg sajnálom hogy ő közülük kapja valaki -
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #29933 üzenetére
Ez ellen a Toro Rosso nem tud fellebbezni egyébként??
Te merre voltal Spa utan, Monza elott? Epp nyaraltal egy lakatlan szigeten, ahol se radio, se teve, se internet?
A McLaren miert fizetett 1 millios (euro vagy dollar?) perkoltseget?
Jelszo: megfellebbezhetetlen, ha epp ugy akarjak.
Ha mar igy fel vagy haborodva legalabb tudtad, hogy mi fog tortenni es miert, amikor a futam alatt kiirtak, hogy vizsgalni fogjak az ugyet? Mert a mclarenesek tudtak, es fel is kerekitettek Massa ajandekpontjait kettore, mar a buntetes kozlese elott.
-
Kraptor
őstag
Honnan tudom leszedni a futamot? Nem láttam és kíváncsi vagyok.
-
proof88
addikt
Mindenesetre én addig nyughatatlan maradok, amíg nem kerülnek fel a szükséges belső kamerás videók valahova a netre.
Megint megnéztem ismétlésről a Bourdais-s esetet, és egyszerűen hihetetlen.
Amikor Bourdais kanyarodik, olyan szinten szűken kanyarodik, hogy a rázókőre is rámegy!!!
Massa enyhén szólva - hogy a saját szavaival fogalmazzak - optimistán vette be azt a kanyart. Szerintem ő is tudta ezt, különben mutogatott volna utána, nem? Iszonyatosan felháborító, hogy 25 mp-es büntetést róttak ki a Toro Rosso pilótájára!!! Tökéletesen megértem Bourdais és mindenki más felháborodását. Ez ellen a Toro Rosso nem tud fellebbezni egyébként??Továbbá, megnéztem egy videót (nem találom, de mindegy is), amin felülnézetből is lehet látni, mit csinál Hamilton a rajtnál.
Szerintem egyáltalán nem csinált semmi rosszat, alig fékezett később, mint a többiek. Szerintem a késése kb. 2-3 tized mp lehetett... erősen harcolt a pozícióért, nem látok benne semmi kivetnivalót. Gondolom őt is meglepte a szokatlanul nagy csúszkálás a hideg gumik miatt. Azt is hozzá kell tennem, hogy emlékeim szerint a futam hidegebb időben kezdődött, mint az időmérő. Lehet, hogy russzol emlékszem egyébként.
Továbbá, a nehéz megállást bizonyítja az is, hogy a sikánban másfél körrel később Massa sem tudott rendesen megállni, ezzel engedte be magam mögé Hamiltont, aki ezt ügyesen kihasználta. Massa olyan erősen harcolt itt, mint Hamilton az 1. kanyarban.Viszont: Hami valóban úgy szerzett előnyt, hogy kiment a pályáról. Tehát vissza kellett volna adnia a Kimitől így szerzett pozíciót, de nem adta vissza. Ezért jogos, hogy megbüntették. Ez ugyanaz az eset, amit már nem is tudom, melyik pályán csinált (francia vagy spanyol talán), amikor megelőzött valakit úgy, hogy utána nem tudta rendesen bevenni, talán a sikánt (?).
Aztán a Massás kifordításos eset: Massának vigyáznia kellett volna, hibázott és emiatt Hamilton jobban tudott elfordulni. Ehhez nagyon kéne belső kamera, hogy mit is csinált Massa??? Azért a szándékosságot nem hoznám fel, egyszerűen csak "ellámulta". Azt hitte, beférhet, de nem. Fékeznie kellett volna, ha tudta volna, hogy nem fér be. Tehát vagy láma volt, vagy direkt. De én az előbbire voksolok egyelőre.
-
Motion_Blur
félisten
Azért van, amiben a két bajnokaspiráns hasonlít egymásra:
Ha jól tévedek, egyiküknek se az első már az évben
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #29926 üzenetére
Ne fessed a Black Flaget a kozvetites kepere, me' aze' ma' na nehogy ma' igazad legyen.
Legyen egy tiszta futamunk!
Lewis gyozelmevel, es akkor mindenki lenyugszik...
...egy csoppet...
-
Chip
aktív tag
válasz
hunnylander #29927 üzenetére
Azt biztos nem, mert kb 30 kör van a két eset között.
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #29925 üzenetére
Vagy Kova lerobbant autoja miatti sarga zaszlot akartak vele kiirni.
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #29923 üzenetére
Ez nem egeszen Black Flag kiiras. Ez egy felbehagyott, kitoltetlen 'flages' kiiras (meg be kellett volna irni a nevet es beallitani a zaszlo szinet). Lehetett egy tervezett kek zaszlos kiiras is, csak a technikus nem volt a helyzet magaslatan es nem tudta, hogy merre hany lepes es igy sikerult kinyomni adasba. Ezen idoszakban kapott Lewis kek zaszlot, ha jol emlekszem.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #29919 üzenetére
Egyaltalan nem mindegy, hogy mi mikor es hogyan tortenik, es nem a szurkolotaborotok egesze "gerinctelen goreny diszno".
Nem azert, de en nagyon sok olyan Ferrari szurkolo velemenyevel talalkoztam aki meltanytalannak minositette Lewis es Bourdais bunteteset.
Nem csak a mclarenesek haborodtak fel, hanem a neutralis kozvelemeny es a ferrarisok egyresze is, ami azert jelezne szamodra valamit. Ha eszreveszed, kiemeled magadat az altalad leirt kategoriabol.
Es meg mindig nem ertelek, te pont a kemeny osi F1-et szereted, ami nem volt szetbarmolva ilyen mondvacsinalt buntetesekkel. Akkor legy hu onmagadhoz es ne simogasd a sz@rt megelegedettseggel, meg ha az FIA nektek is adta.
-
Chip
aktív tag
válasz
Motion_Blur #29901 üzenetére
Szerintem a zászlós kiírás csak tévés baki volt. [link]
Ha kell elküldöm a filmrészletet is.
-
george11
addikt
válasz
venember83 #29919 üzenetére
Mert, ha valami nem sikerül a Mclarennek, arról a Ferrari tehet, mert csal, és lefizetnek mindenkit, sőt tuti még ölnek is miatta. Lehet a Ferrari emberei okozták a cunamit is, csak nem tudunk róla.
Hamilton elcseszte a rajtot, és a bírák úgy látták, ezért a manőverért büntetés jár.
Itt hangsúlyoznám ki hunnylander kollégának, hogy a büntetés erre a konkrét esetre/kanyarra vonatkozott, és nem az összes eddigi hasonló esetre. Minden szituáció más, és most ezt dobta a gép. Ha totál jogtalan lenne, akkor szerintem fellebbeztek volna, de nem tették ... sőt Hamilton is elismerte, hogy ezt most benézte.Bár lehet tényleg felesleges szájtépés, mert amikor tavaly ment a nemíromle milyen botrány, akkor is sokan kiálltak mellettük, és szőtték a jobbnál jobb elméleteket. Amikből még olyanok is kikerekedtek, hogy a Ferrari szemét, mert meglopták
Én a FIA helyében már akkor kitettem volna legalább egy évre az egész Mclaren pereputtyot a formula1-ből. Ehelyett mi történt? A pilóták megtarthatták a pontjaikat, csak a csapat nem. Hmm..... ha ennyire Hamilton ellenesek a döntéshozók, akkor tavaly miért nem csapták le a magas labdát, és vették el a pontokat a pilótáktól is?
Csak én nem vagyok döntéshozó ebben az ügyben(sem), ahogy szerintem más sem az ezen a fórumon./ szerencsére /
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29918 üzenetére
"Kovat elfelejtettek buntetni?"
Őt megbüntette a Mercedes motor
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #29918 üzenetére
Miért van az, hogy mindegy mi és mikor történik az F1-ben, mindig a Ferrari és a szurkolótábora a gerinctelen görény disznó? Költői kérdés, tudom, azért, mert elnyomja szegény kis csapatokat.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #29915 üzenetére
Spaban Lewis meg Kimi miatt nem tudott elforduni. Es meg ezernyi mas eset is van, ami azt mutatja, hogy az elszabott fektavert, kisodrodasert nem szoktak drive-through-t adni, foleg nem rajt utani elsokanyaros szituaciokert, ami mindig is problemas, es most megproblemasabb volt a huvos ido es hideg gumik miatt, ezt Alonso is kihangsulyozta.
De csak tegyetek magatokeva a birok szemetkedeseit es szinezzetek rozsaszinre a mogottes celjat.
Vagy pl. Kovat elfelejtettek buntetni? Nem, o Massa mogott van a bajnoksagban...
-
Motion_Blur
félisten
Ott van a video, tisztán látszik. A második kanyar féktávját is elmérte és kiment a pályáról.
Peat;): "viszont a Ferrarik kirakásában Kovalainent én felelősebbnek érzem mint Hamit."
Kimi egyértelmű, hogy Hamilton miatt nem tudott elfordulni, és ment vele egyenesen. Az már csak hab a tortán, hogy Kova is rácsúszott és meglökte.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29912 üzenetére
1-3. es 5. bekezdes ramutat, hogy Lewis mennyire loser (a luzert egyebkent angolul egy o-val irjak, to lose - elvesziteni).
Alonso is luzerkedett minden eveben valamennyit (o sem kivetel), es buntettek ot is meltanytalanul, szerintem nagyon is jol tudod ezeket az eseteit, ha nem iden lettel Alonso-drukker.
-
adman
tag
válasz
Motion_Blur #29911 üzenetére
ha tényleg nem engedte viszza Hami Kimit, akkor jogos a bünti
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29904 üzenetére
"Lewis mondvacsinalt meltanytalan bunteteseit " a többes szám arra utal, hogy idén minden büntetése csak FIA pofátlan műve volt?
pontosabban fogalmazz, mert ezt is bele lehetne gondolni az írtak alapján
A fórumban kb azon megy a vita hogy melyik leendő vb a looserebb kategória idén, Neked is köszönhetően. Én ennek csak örülök, hogy mindkét pilóta ilyen vitákba keveredik, így a kedvencem talán hamarabb bekerülhet a Ferrariba, vagy nagyobb esélye lehet egy gyengébb autóval a vb-ért küzdeni jövőre ha ennyire szétszórt pilóták ellen kell küzdenie.
Ja, a megítélés:[link] az angol címeket ajánlom, azért ez nem megszokott, max csak Mo-on. Ezért "tenni" is kellett. Feltéve ha nem fordították totál félre.Ha van igazság akkor Kubica bemákolja a vb-t
Motion: hát ez tényleg új, kétszer is elrontotta a dolgokat Hamilton, viszont a Ferrarik kirakásában Kovalainent én felelősebbnek érzem mint Hamit.
-
adman
tag
válasz
hunnylander #29903 üzenetére
A sikertelen elozeseket, elszabott fektavokat soha sem buntettek!!!
sztem sikerült Kimi elött elfordulnia, és közben meg lement a pályáról, és ezt a mai szabályok nem engedik meg. sztem ezzel nem lehet vitatkozni, a büntivel viszont igen. -
laci666
senior tag
Alonso segíteni fogja Massát
„Igen, kétségtelen, hogy ha segíthetek, akkor segíteni fogok Massának" - nyilatkozta a kétszeres világbajnok a spanyol AS lapnak.Gondolom ez a segítség abban merül ki,hogy ha Hami van mögötte akkor semmi áron nem engedi el persze csak a sportszerűség határán belül.Ha meg Massa menne utána akkor talán könnyeben elengedné.
-
george11
addikt
válasz
#70869248 #29898 üzenetére
Egy futamot néztünk?
"Azzal hogy Hamilton elfékezte magát nem állt ám meg a pályán...akkor lehetne miatta kialakult tumultusról beszélni...de nem."
Tényleg, ez eszembe sem jutott
inkább befejezem, mert szájtépés az egész. Nézd meg újra videón a rajtot.
"Semmiképpen sem tartott be Massa-nak, aki rámutat hogy hol nem tud elfordulni Massa Hamilton miatt, annak jövök valami ütős piával." [link]
postán tudod küldeni a piát?Vagy az, hogy hamilton leszorít valakit, aki miatt nem tud massa sem elfordulni az nem ér?
-
Jarod1
veterán
Na most ki lesz a befutó? Xerintem MASSA
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #29904 üzenetére
Kiegyenlít? Remélem úgy végzi Kínában és Brazíliában, mint 2007-ben!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #29901 üzenetére
Lewis meg egyetlen egyszer sem csinalt olyat Massaval, mint az vele. Massa vezet 1:0-ra. Ha Lewis kiegyenlit, akkor lesz dontetlen.
Lewis mondvacsinalt meltanytalan bunteteseit ne rodd fel Massa elleni elonyszerzesul, mert azokkal csak hatranyt szerzett ellene. Massa viszont elonyt szerzett es kozvetlenul Lewis ellen szabalytalankodott.
-
hunnylander
őstag
A sikertelen elozeseket, elszabott fektavokat soha sem buntettek!!!
Nezzetek mar igazi versenyjelenetek, emlekezzetek mar!! Gyalazatos mar, hogy mive akarjatok igenyelni az F1-et!
-
#70869248
törölt tag
Kimi-ben nem vagyok biztos,..sztem Kimi-t szerette volna elengedni, de Massa lett belöle...valszeg csak annyit látott hogy jön egy Ferrari és azt elengedte, de Kovalainen-t is elengedte.
Kimi-t azért gondolom hogy nem, mert mikor Massa-t megelőzte, és Massa kiforgatta akkor Kimi Massa mögött volt...azt az egy pozíciót bukta el az esettel Massa.
Szal vagy elengedte Kimi-t de visszaelőzte, vagy Kimi-t szerette volna elengedni, de Massa lett belöle.
Legalábbis ahogy én okoskodom...de igazából kép nincs a dologról. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29894 üzenetére
Benézted barátom csúnyán... amire reagáltam, az a senna-s történet volt, ki beszélt itt Massa-ról? Van különbség a két eset között.. teljesen mindegy, hogy Massa, vagy Hamilton lesz-e VB. Már csak az a kérdés tisztázatlan, hogy melyik a sportszerűtlenebb a kettejük között. Massa jön fel a tegnapi húzással, de még mindig magabiztosan vezet Hami, e tekintetben is
mod: wild!, vagy akinek megvan a futam! két jelenetet feltenne valaki? amikor kiírták hibásan Haminak a "flag"-et, illetve a Massa / Webber előzést. előbbire kíváncsi vagyok, hogy jól láttam-e
, utóbbiról viszont sajnos lemaradtam
Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Revolut
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Mini PC
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nintendo 3DS és DS topic
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Motorola G72 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest