- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Aktív témák
-
Oliverda
titán
Massa agyondicsérte magát a pole pozíció megszerzése után
Húúú... milyen nagyképű ez a Massa.
-
AMD Power
titán
Ebből ha tényleg lesz valami akkor itt roncs derbi lesz....
-
hunnylander
őstag
Hány százalékban tulajdonos a Merci a McLarenben?
Kit erdekel?
Hany szazalekban a FIAT-e a New Holland? Na es? Attol az meg egy US amerikai - holland ceg, amerikai gyarakkal, amerikai alkalmazottakkal, Amerikaban bejegyezve.
A McLaren is brit/angol, mert ott van a fohadiszallas, ott van bejegyezve, nagyreszt brit az osszes alkalmazott. Mit szamit hogy a Mercedes-Benznek van 40% a reszvenyeikbol, ha szaz lenne, akkor is brit marka es ceg maradna.
Meg a McLaren Mercedes versenymotorjait is Angliaban (Brixworth) keszitik, britek, a motorreszleg goreja meg sved.
-
AMD Power
titán
Heidfeldet hátrébb sorolták a rajtrácson
Remélem a futamon már nem lesz ilyen miatt bünti vagy zúzás.
-
soulcube
aktív tag
Jó futam lesz ez ! Nagyon szűk első 2 kanyarral, kevés előzéssel, sok falnak menéssel, Massa győzelemmel.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #28185 üzenetére
Sőt eleve György kereszt is csöppet vörös.
-
copin
őstag
Nekem nem. Mellesleg a Ferrari legalább a trikolort és a piros színt tartja. A Merci pedig mintha a Holdról jött volna. A BMW bezzeg, de ha megnézel más német csapatot (más kategóriában) ott is azért jelen van a német jelleg, igen, még az Audinál is.
AMD Power British racing green a Jaguarnál? Ez ugyanolyan hagyomány. De ez csak egy dolog a sok közül, amin ki lehet akadni, ha a Merci külsőségeit nézem.
Hány százalékban tulajdonos a Merci a McLarenben?
A szponzorok pedig jönnek-mennek.
-
copin
őstag
A nagy hazafi Merci német pilótát nem alkalmaz. Stuttgart ugyebár nem Németországban van. Még a fehér szín se elég menő nekik, de ez már régi történet*.
AMD Power Csak tudnám mit várnak el tőle.
Egyszer úgyis kicsapják, mert szerintem nem javul már sokat. Nincs a homlokán a "jel".
*:[link] Csak azért ismerem, mert Porsche tervezte. Fanja vagyok a modeljeinek.
-
bdav
őstag
válasz
Peat;) #28172 üzenetére
DeLaRosa már kapott lehetőséget versenyezni, nem ment neki. Kova év elején egy értelmes próbálkozásnak tűnt, de valóban nem teljesít túl jól (mondjuk peches is volt azért sokszor). Lecserélni viszont kockázatos (Vettelt pl. nem szabad odavinni, Rosberg, Glock esetleg), hátha az történik ami tavaly...
Motion: ehh azt hittem utolsó képen két csaj van
-
Motion_Blur
félisten
-
-
proof88
addikt
Motion_Blur, AMD Power, copin: igen, a Ringes.
Miért, most mi bajotok van vele? Messze volt, de ő nem a fizikai nyomásra gondolt. Hanem a Jedi-képességeire.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #28167 üzenetére
Én ettől pont nem félek. Mármint a Kova nagy nyomásától...
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #28156 üzenetére
Szerintem is sok kiesés lesz. Ennek több oka van. Az egyik az, hogy Valenciában nagy roncsderbit vártam, de nagyon fegyelmezettül vonatoztak az első körökben, aztán dög unalom lett az egész.
Viszont ez itt egy más pálya. Egyrészt mondtam már korábban is, hogy Spa-val megkezdődnek az izgalmas futamok. Másrészt ez vérszomjasabb pálya, mint Valencia, itt simán az van, hogy "jó lesz ez még, hopp, mégsem, jajj, puff".Szerintem nem gyakorolták be eléggé a pályát. Oké, új pálya, meg minden, de nem elég a felkészülési idő. Különben nem lenne ennyi hiba. Tehát sokan úgy fognak kimenni holnap a pályára, hogy még gyakorolni fogják óvatosan, hogyan lehet egy-egy kanyart szépen bevenni. És ez Massa-ra is igaz. Olyan hibákat fog véteni, hogy ihaj. Érezni lehet, összerakott egy nagyon jó kört, de hogy ezt az első n körben nem ismétli meg, az is holtbiztos. Persze ebben szerepet játszik az is, hogy a nyakán lesznek, meg hideg gumik, sőt talán meg is előzi valaki egyből, de a nagy nyomás alatt, ezen a pályán, nem hozzászokva a megtankolt balanszhoz (mármint a megtankoltságból adódó megváltozott menettulajdonságokhoz), simán odanyomja a kereket a falhoz, vagy elrepül az autó fara.
Ehhez azért hozzá kell tenni, hogy Massa az utóbbi futamokon higgadt is tudott maradni, a biztonságra ment. Viszont most szerintem nem arra fog menni, nagyon jól tudja, hogy bármikor megelőzhetik, és Hamilton nagyon lesi majd az összes lehetőséget rá. Nem mehet túlságosan biztonságosan, mert akkor Hamilton elé kerül, de nem is mehet, mint az őrült, mert akkor olyat hibázhat, ami sok pozíciójába kerülhet. Akár az egész mezőny is megelőzheti, ha pl elszámolja a féktávot és bemegy a bukótérbe, ahol meg kell fordulnia. Egy ilyen végzetes lehet, pl az első körben, ahol meg kell várni a bukótérben, hogy elmenjen a teljes vonat. Jó, nem akarom az ördögöt a falra festeni. Csak ezt egészen konkrétan el tudom képzelni, hogy megtörténik holnap Massa-val.
Persze mással is megtörténhet. De Kimi miatt nem aggodalmaskodok ennyit. Őbenne bízok és kész.
Meg aztán, lehet, hogy McLarennél az a terv, hogy Kova hátulról nyomást gyakorol Massára, aki emiatt kiesik Hamilton elől és kész a győzelem.Komolyra fordítva a szót, Kubica nagyon ott lesz, és Kimi is. Szerintem a holnapi nem Kubicáé és Kimié lesz. Hamiltonról nem tudok nyilatkozni. Massáról sem. Most bennük akkor sem érzem azt, amit eddig éreztem.
mod: jesszus, szófosásom volt, bocsi.
Viszont: itt van 1-2 kanyar, amiről el tudom képzelni, hogy már az első körben egymásra akadnak, véletlenül. Azt is el tudom képzelni, hogy valaki úgy megtolja hátulról az egyik BMW-t, hogy az keresztbefordul, aztán állhat le a mezőny hátsó része. Nem, nem fognak elegen vigyázni magukra!!! Tudom, hogy ez a szokás, de holnap nem. Érzem! -
copin
őstag
válasz
hunnylander #28153 üzenetére
A jó arcoknak stílusuk van. Az ideális fazon a sisak alá:
Simoncelli
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #28153 üzenetére
Na ja ez legalább elmegy. Amit Kubica csinál az meg vasárnap délutáni horror téma ha dobogós.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #28158 üzenetére
Szörnyű, hogy ugyanúgy vélekedünk....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #28156 üzenetére
Nem hinném, hogy sok lesz az out, vagy az sc. Valenciára, és Monzára is sokan ezt tippelték, de nem lett "semmi". Fizikella majd odaveri, de kb. ennyi szerintem
venember83: évről évre kevesebb a vezetői hiba, még extrém körülmények között is. ez azért van, mert már nincsenek itt a parmalatos pedro dinizek, meg a segélyből befizetett baumgartner zsoltikák, hanem mindenki bizonyított már a múltban, és full profi a mezőny
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #28156 üzenetére
A sok kiesésben nem lennék biztos, mivel sokan tudják, hogy kihívásokkal teli a pálya, a mezőny nagy része szerintem nyugisan, biztosan fog végigautókázni. Sajnos ilyen lett a modern F1. Inkább a biztos pozíció, mint a bizonytalan végkimenetelű harc.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #28152 üzenetére
Ket finnt akarok a dobogon latni, egyet jobbrol, egyet balrol, kozepen meg Lajost!
Massanak nem kivanok rosszat, de a holnapi verseny mindenkinek hatalmas kihivas lesz. Ez a palya az extrem koncentracio es kitartas palyaja.
Egy masik tipp; sok lesz a kieses.
-
Motion_Blur
félisten
Tippem:
Massa, Hamilton, Kimi, Kovalainen, Alonso, Kubi
Remélem, hogy Kimi lerajtolja Hamit és legalább az első bokszolásig fogja
Amúgy kár, hogy már ilyen feladatai vannak..
-
JJános
addikt
Nah, akkor tétre, helyre, és befutóra!
Nálam: Hamilton, Kimi, Vettel lenne az ideális, ha begyönne.
-
janeko
őstag
fajin volt a időmérő.. nagyon nehéz a pálya.. amit massa művelt zseniális (pedig lewis fan vagyok)
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #28144 üzenetére
Én megversenyeztetném Hamilton-t
...egyrészt mert mindenekfelett azt szeretem ha verseny van, meg sztem az csak jót tesz (persze ennél összetettebb a dolog..csapatérdek ilyesmi).
Meg kellenek az 1-2, vagy a 2-3...de megint 5. lett, amikor pedig erősnek látszott..nyilatkozata szerint odaverte az autót a gyors körében, ami nem lenne baj...de az egsz évet tekintve az.
Jelenleg a Ferrari 1-2 simán elképzelhető míg a McLaren 1-2 nálam nem igazán. -
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #28138 üzenetére
Rég értettem veled ennyire egyet. Szvsz Massában megvan az alázat, ami Kimiben nincs, s ennek idén látja hasznát. Azért érdekes, hogy a Ferrarinál két ennyire másfajta pilóta került párba, egy kis szerény, magát fel nem vállaló, de tehetséges pilóta és egy rendkívül gyors, de mindenre magasról tevő és hangulatember versenyző. Közös tulajdonságuk talán egy van az, hogy egyik sem tud konstansan jó teljesítményt nyújtani. Meg persze mindketten a Ferrari családba kívánnak tartozni, de mondjuk ez alapfeltétel ahhoz, hogy valaki Ferrari pilóta lehessen.
Kovalainen: Jó lesz ő ott, ahol van, nem hinném, hogy a tavalyi év után Mr. Dennis Hamiltont bármennyire is megközelítő képességű versenyzőt szeretne az egyértelműen második számú McLaren versenyautóba ültetni. Hamiltont meg akarják tartani, annak meg az az ára, hogy házon belül ő legyen az első számú versenyző.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #28139 üzenetére
Mire mennel az en sacc/kb mertekegysegben megadott adataimmal?
Csak nehany tizedrol lehet szo. Ha Massa tud hozni egy konstans eros versenytempot es jelentosen nem konnyebb Lewisnal ove a futamgyozelem szarazon, es mi csak az esoben bizhatunk.
Ami bizakodasra adhat okot, az az, hogy Lewis repulokore meglehetosen gyengecske volt (o sem qualimeno Kimihez hasonloan), de a szabadedzesek alapjan konstansan tudja roni a koroket.
-
soulcube
aktív tag
válasz
#70869248 #28138 üzenetére
Egyetértek. Tavaly Massának nem jött ki a lépés, mert a többieknek alig volt gondjuk, neki meg mindig akadt valami (lásd Monza) ráadásul szerencséje sem volt. Idén sokan leírták Massát az első két futam után amikor szenvedett a TC hiánya miatt. Aztán mégis jól alakultak a dolgok. Kimi formahanyatlására meg nem tudok okokat. Passz...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #28139 üzenetére
Tizedesítem én. 8 tized.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #28129 üzenetére
Kimi nincs legyőzhetetlen Superman-ként feltüntetve, és teljesen tiszta, hogy ebben az évben gyengébb, mint Massa. Rossz formában van, sokat hibázik. A 8 tizeden már meg sem lepődöm
Tizedesítenéd a technikai fölényt a kedvemért?
-
#70869248
törölt tag
Nekem egy ideje olyan érzésem van, mintha Massa komolyabban-méllyebben együtt lenne az autóval, és ez sztem több dologból tevődik össze.
Az első és sztem a legfontosabb, hogy Massa ennél a csapatnál akar versenyezni, nagyon magáévá teszi a Ferrari nevet-misztikumot, és az egész hátteret...nagyon elhivatott a csapat iránt. Sokkal könnyebben tud sztem abba a kihegyezett állapotba kerülni ami az egy körös összpontosításhoz kell.
..és ez mellett sztem jobban közvetíti az érzéseit a szerelők felé is, ebben a fent említett dolog is szerepet játszhat.
Szereti a Ferrari-t, a csapatot és sztem esze ágában sem lenne elmenni máshova...tudja hogy pontosan azon a helyen van ahol a legjobban szeretne lenni.
Sztem ez a gyengéje is egyenlőre...hogy még nem feltétlen érzi magát erősnek a feladathoz.Ezt a fajta együvé válást még Hamilton-nál sem érzem, valszeg nem is lehet...sztem kicsit másról szól a két csapat. Ő másként csinálja, nála az autó (számomra) egyértelműen eszköz.
Akivel egyre elégedetlenebb vagyok az Kovalainen....nem szeretem látni ha valki nem futja ki magát, és én jövőre nem biztos hogy megtartanám..sajnálom..de a McLaren óriási sansz, amit nem minden versenyző kap meg..ha nem tud élni vele, akkor más, talán jobb versenyzőnek adnám.
-
Mezcal
addikt
Massa félelmetesen jó volt, már-már az volt az érzésem, hogy ezt a kört sugárhajtóművel tette meg. Ha nem kavar be az SC, akkor győzelem.
-
aesir
veterán
válasz
wildrain #28134 üzenetére
Nyilván egészen kiskorától így állt össze az izomzata. Biztos lehet benne valami, mert azt meg Schumi nyilatkozta, hogy ő speciel jobban elfárad a balos pályákon, pedig külön edz rá, és mégis. Nyilván az ő izomzata meg leginkább jobbos.
Barichello igencsak ütős VOLT a Stewart Forddal a balos pályákon a Fordhoz és magához képest is, de a nagy vízhordásban kicsit "elfáradt a tehetsége"
-
wildrain
addikt
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #28129 üzenetére
Most jól jönnének az idei évre szóló Ferrari papirok mi?
Még, hogy elképzelésük sincs, elég gáz, még nekem is van elképzelésem róla
No offense! -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #28128 üzenetére
Idő. Meg plusz üzemanyag.
Most pedig te mesélj Kimi-ről.
-
wildrain
addikt
Stimmelne a gondolatmenet, ha Massa nem versenyezne már évek óta az F1-ben, a többiekkel együtt, ahol már rég "kiment" volna belőle az előny, amit a balos pályán összeszedett.
Meg ugye egy időmérőn, összesen tizenegynéhány kör alatt nem jön ki a kondicióbeli különbség...Ráadásul az az istanbuli hatalmas előnye sem túl meggyőző számomra, tavaly pl. a versenyen végig feltartotta Kimit, idén pedig a jobb taktika ellenére is egy kicsit veszélyes volt rá Hamilton.
Massa egyszerűen baromi jó tud lenni egy körben, olyasmi, mint Trulli. Ha elkapja a fonalat, akkor legyaláz mindenkit, és elég gyakran el is kapja.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #28128 üzenetére
Egy kimis hogy mer ilyet kerdezni?
(8 tized)
Inkabb oruljetek a technikai folenyeteknek, mert van egy keves.
LH: "Nem kell, hogy aggódjak. Azt gondolom, hogy az én gyorsköröm nagyon messze volt a tökéletestől"
"Arról viszont elképzelésünk sincs, hogy milyen stratégiával mennek, de azt gondolom, hogy jó pozícióban vagyunk a holnapi versenyre. Örülök annak, ahol jelenleg állok. Kemény verseny lesz, de jó pozícióban vagyunk."
-
JJános
addikt
Azért ez a Vettel fiú megint odarakta a vasat. Én már nem várnák a nagycsapatok helyében. Mielőbb elhalássza valamelyik, szvsz.
Massa tényleg előnyben van, jobban bírja a balos kanyarokat. Ebben érzek relációt.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #28123 üzenetére
Nana! A "Mester" rangot én visszautasítom itt még mielott Motion leveszi mindkettőnk fejét.
Kolombusz:
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #28121 üzenetére
Provokatív hsz-ek tekintetében azt hiszem, lenne kitől tanulnom, főleg off hsz-ek terén, Mester.
hunnylander: Sajnos sanszos, hogy hiába verte agyba-főbe a mezőnyt Fülöp az időmérőn, stratégiában a Ferrari hozza majd az idei formáját. Nem nagyon mernek/akarnak változó körülmények között (eső, SC) döntéseket hozni, inkább a véletlenre bízzák a dolgokat, ez pedig balul szokott kiütni.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #28120 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #28120 üzenetére
Aztán nehogy "sírás" legyen belőle a végén ha ezen kissé provokatív hiányoló mondatod hatására megjelenik.
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #28051 üzenetére
Szerintem se volt feltartás, bár én anti-hami vagyok.
Lehet most 42fokos láza van, de csak futam után árulják el.Lesz itt holnap shell reklám. Látom előre: Még mindig nem jön ki? Még mindig nem jön ki?
Értem én, hogy el kéne adni a Torro-t, de azért a Red Bull-al is kezdhetnének valamit.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Dzsozi0öt #28103 üzenetére
Ahoz előznie kell, Kimi-nek nem jött össze a mért kör. Hamilton sem érezte teljesen jól magát a keményen sztem...én arra tipppelnék, hogy neki jobban feküdt a lágyabb. De itt már nem nagyon lehet rizikózni.
Abból ahogy az elején ment a keményen...ahol nagyon közel is ment a falhoz..ott nagyon mozgott az autó még. Aztán lehet hogy jó lett, de ahogy Kovalainen lenyilatkozta egyszer, a lágy-szuperlágy eltérés az is lehet hogy máshogy melegítik a gumikat. Nem biztos hogy két versenyző egyforma autóban ki tudja autózni uazt a sebességet egy mért körre....és persze lehet hogy uaz gumit hamarabb el is használja hosszabb távon, az egy mért körön sikeresebb versenyző. -
gV
őstag
Nem örülök ha egy ferraris hibázik a mért körén, de ha még így is poleba kerül, üsse kavics hibákat
Kimi sem rossz, megint rácáfolt a sok negativ kritikusára
-
bdav
őstag
ehh vazz, ugyanaz lett itt is mint Valenciában... Remélem hogy Hamiltont kicsit jobban megtankolták, de azért ez kétséges. Mondjuk Ham Q2 és Q3 idejénke különbsége nem mond sokat, mert a Q2ben csak a csíkos kerékkel ment, ami lassabbnak tűnt...
essen az eső inkább
-
Oliverda
titán
Hamilton esetében nem mérvadó a Q2.
Bourdais-t pedig biztos kissé megviselte hogy ma elhunyt az ex-csapatának névadó vezetője/tulajdonosa.
-
Dzsozi0öt
tag
Szerintetek Kimi támogatja Massa-t?
-
prmcsk
addikt
Igazad is lehet, bár az a 6 tized nagyon sok. Szerintem nem tankoltak rá a Q3-ra, mindenképpen a pole-ra mentek, ami nyerést fog eredményezni, ha igaz a pályáról alkotott véleményem.
És ha már "összeesküdök"...
Kimit ráküldik hamira, hogy így, vagy úgy, de tolja le...Plusz sebességet úgy nyer, hogy direkt kevés benzint tankolnak neki, a második etapban, de olyan keveset hogy utolérje hamit, intézze el, a futam végéig nem kell elégnek lennie...
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Macska topik
- 3D nyomtatás
- Fujifilm X
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- Macbook Pro 13" 2020, M1, 16GB RAM, 256 GB SSD, Touchbar, tökéletes álapot!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 10% -tól elvihető. Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetés! Lenovo Legion Pro 7
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest