Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz hossszú #27695 üzenetére
Na pontosan ezen rágtam be...ha már pikk-pakk akarnak döntést hozni, akkor miért olyat hoztak, amit elvileg formai okok miatt nem is lehet megfellebbezni.
Ha viszont kényszerpályán vannak, azaz a szabályok szerint szűk a kiszabható büntetések száma.....akkor ne hozzanak pikk-pakk döntést. -
enzodasilva
csendes tag
"Ha Räikkönen mögött maradt volna a kanyarban az egyenes felé tartva, akkor az első kanyarba érve bárhol megelőzte volna. Lewis Hamiltonnak azonban nem volt más választása, mint menekülő útvonal felé venni az irányt, és egy olyan döntést hozni, ami az utolsó másodpercben született a sikánban. Az az állítás, hogy fékezhetett és lassíthatott volna, egyszerűen téves. Ha Kimi Räikkönen nem kényszerítette volna le a pályáról, akkor az egyenesben előzte volna meg őt"
Istenem, hogy lehet valaki ennyire demagóg? Mi alapján feltételezi Hamilton ügyvédje, hogy ha Kimit nem a sikánban előzi meg Hamilton, akkor majd itt meg ott. Gyenge érvek.
@@@@@@@@ Loud pipes save lives @@@@@@@@
-
hossszú
őstag
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Shabranigdo
tag
válasz (Kolombusz) #27693 üzenetére
nekem is tetszene,bár elsősorban Kimi-nek szurkolok,de ha tartja ezt a formáját,akkor mindenki jobban jár,ha visszavonul
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Shabranigdo #27691 üzenetére
fasza lenne, szeretném, ha végre győzelemre képes AUTÓT kapna maga alá
-
PazsitZ
addikt
Azt hittem már rég lezárult ez a dolog
- http://pazsitz.hu -
-
Shabranigdo
tag
''Tudom, hogy naponta csak egy hülyét lehet kérdezni, de nekem ez ma az első''
-
JJános
addikt
válasz c.zsolti #27689 üzenetére
Hát igazándiból erre nem nagyon tudnék válaszolni. Viszont, ha igaz a hír, szorosabb lesz a Ferrari, és a McLaren párharca.
A 800. futam győzteseként Hamit tippelem. Remélem eléggé fel van spanolva, és remélem az autója is jó lesz.
Nézegettem a pályát, hát lehetett volna legalább egy két kanyarral kevesebb, és egy két egyenessel több, mert így nem sok esélyt látok előzésekre. Vonatos lesz, akkor viszont fontos lesz a pole.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
AMD Power
titán
De kíváncsi vagyok erre a hétvégi "esti" futamra.
-
laci666
senior tag
válasz hunnylander #27686 üzenetére
Köszi már érthető.
Egy újabb formula.hu-s félre fordításnak döltem be.
Nekem már be se jön az oldal.Amúgy végig olvasva megy a színészkedés rendesen.
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
hunnylander
őstag
-
laci666
senior tag
válasz attisx #27679 üzenetére
Egy újabb szar pálya ,csak ne legyen igazam.
[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
prmcsk
addikt
Megnéztem a pálya videót...
Ha tényleg az volt a cél, hogy a pole és boxtaktikán kívül ne legyen előzés, hát mit mondjak: sikerült...Ennyi lépcsős kanyarnak, kunkornak, rövid egyeneseknek egy éticsiga verseny résztvevői örülhetnek csak...
Ezek ellenére lesz, aki bevállalja majd az előzést, de az "előzni csak tisztán" szabály miatt megkockáztatja, hogy úgy bírálják majd, ahogy akarják...Jó "vonatozás" lesz, de ne legyen igazam...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
bdav
őstag
kicsit szögletes, viszont van 2 híd is
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
attisx
addikt
3D pálya bemutató Vettel német nyelvű kommentárjával...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #27677 üzenetére
Én mondjuk még a vonalvezetést sem láttam, de nekem sem szimpi a helyszín.
Valencia is gyenge volt.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Nem akarom temetni a pályát, de a szimulációk alapján (tudom, erre nem lehet teljesen alapozni) itt se kell előzésektől félni száraz pályán... Biztos látványos lesz, meg Börninek iszonyat lóvé, de bassza meg, hol van ez pl. egy A-1 Ringhez, Monzához...?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
JJános
addikt
válasz Peat;) #27672 üzenetére
Hát ez a probléma. A két rutinos pilóta.
Anno mikor a vagyonőrit letettem, azt mondta a tanárom, ha pénzszállító vagy, és azt rutinból csinálod, akkor neked lőttek. Szó szerint!Rutinból semmit nem szabad csinálni.
Ezért kell nekik egy olyan pilóta, aki nyerni akar. És Ő lesz Lonzi. Remélem.
A KERS-ről beszéltünk már itt, a Honda jól áll, és nagy szerepe lesz a taktikának is, és itt az is van. Autó is lesz, remélhetőleg.[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
Most hétvégén rendezik a Formula-1 történelmének 800. nagydíját
100th GP - Stirling Moss (1961)
200th GP - Jackie Stewart (1971)
300th GP - Ronnie Peterson (1978)
400th GP - Niki Lauda (1984)
500th GP - Nelson Piquet (1990)
600th GP - Jacques Villeneuve (1997)
700th GP - Giancarlo Fisichella (2003)
800th GP - ................................?!mod: leszedtem wtcc imolát mindkét futamot, tényleg nagyot ment Thompson
és a pálya is kurva jó, főleg ezekkel a kameraállásokkal!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz JJános #27669 üzenetére
Szerintem meg egyáltalán nem biztos hogy el akarja hagyni a renault-t és nem csak azért mert ezt nyilatkozza időként. Egyszerűen újra beilleszkedett, elkezdődött a munka és rengeteget javultak, újra működik a fejlődést tekintve a renault+alonso páros. Év elején Hamilton még felbökte kigyorsításon olyan gány volt az autó, meg force indiák leggyorsabb kör tekintetében hasonlóakat teljesítettek. Most meg a két élcsapat mögötti közvetlen bolyban vannak már. Nem hanyagolják el a motorszabályok kijátszását akkor valószínű hogy stabil 3. csapat lennének. Ettől nagyobb fejlődést csak a torro mutatott fel, de ők nem önerőből.
De az is igaz hogy kers-el nincs sok tapasztalatuk ellenben toyotának és hondának van.
De hondánál már idén is ott van a két rutinos pilóta, RB, az anyagi forrás. De fejlődésben semmit nem mutattak fel. Tavaly ugyanezt játszották el...akkor miért menne oda. -
soulcube
aktív tag
válasz venember83 #27670 üzenetére
Pedig a 2006-os évük nagyon jól sikerült.
-
JJános
addikt
válasz !Overdose! #27668 üzenetére
Szerintem is oda kell menjen Lonzi.
Megfelelő anyagi források megvannak. Megfelelő szakemberek megvannak. Megfelelő taktikus is van, egy jó vezető kell még.
Én drukkolni fogok neki.
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz Oliverda #27666 üzenetére
Alonzó most ide-oda kapkod, el szeretné adni magát. Sajna nem róla szólnak a versenyek, és most kéne még tenni valamit, hogy valami összejöjjön. Nem akar a Renaultba ülni jövőre.
Spanyol lapok tudni vélik a Bömbinek nem kell a Lonzi. Szedd össze magad Lonzi!
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
Alonso Hamilton győzelmére fogadna
Alonso nem tartja kizártnak a McLarenhez való visszatérést
Nocsak... de gyorsan változtnak Alonso fejében a dolgok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #27663 üzenetére
Hát én sem hiszem, hogy most egycsapásra lenyomják a McLarent esőben, mert sok ilyesfajta bizakodó ígéretet lehet olvasni tőlük, ami aztán nem valósul meg (lásd: "nem lesz több motorhiba").
Ettől függetlenül ha belegondolunk, hogy az olyan pályákon, ahol amúgy is kicsi fékhűtéssel mennek, mert nincsenek kemény féktávok (Monaco, Silverstone), nem volt rossz esőben a Ferrari. Lehet, hogy tényleg sokat számít, amit most találtak (sőt: biztos, különben nem beszélnének róla). -
#70869248
törölt tag
válasz JJános #27662 üzenetére
Azért ez a szóhasználat tetszett :
"Ez lehet a magyarázata annak, hogy az esőben kisebb volt a Ferrari csúcssebessége az egyenesek végén, hiszen a mérőponton a versenyzők már javában fékeztek."..hát ha már javában fékeztek, akkor nem hogy a végsebességhez nincs közük, de lehet már állnak is.
szerk: hogy érdemben is, szal én nem hinném, hogy ez lehet a probléma...elfogadom hogy nem volt oké a fék, pláne Monza-ban ahol a nagy egyenesek és a sebesség valóban elhűtheti a fékeket...de ez általánosnak tünő probláma a Ferkánál....és Kova' egyébként panaszkodott a fékekre a futam után.
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
A Ferrari megtalálta a problémák gyökerét. Hidegebb időben is jól fognak menni! A karbonfékek okozták eddig a gondot.
Overdose: Én is örülök a sógorok pályájának. És a pénz is megvan! hajrá!
2007-05-06 óta itt!
-
!Overdose!
őstag
Újraélesztik az osztrák versenypályát
Végre egy igazán jó hír! Imádom ezt a pályát! Már csak Imola kéne és újra visszaállna a rend!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #27659 üzenetére
Több dologban kell gondolkodni..nem csak a teljesítmény-súly arány a lényeg, bár kétségtelen hogy a legmeghatározóbb. Viszont mivel új fejlesztésről van szó:
Maga a megbízhatóság is lebuktathat egy csapatot, vagy felemelhet egy másikat. Hiába lesz a legtöbb autóban KERS, többféle úton valósítják meg azt, így az is változik, hogy melyik csapat mennyire hagyatkozhat rá a saját rendszerére.
Ezek mellett rengetek új taktikára nyílik lehetőség, RB nagyrészt ebben volt jó...valszeg még mindig az.
Ki lehet sakkozni egy Pole-t, és /vagy ki lehet sakkozni a pozícióváltást a kiállásoknál. -
[CS]Blade2
addikt
válasz AMD Power #27656 üzenetére
60kW ami durván 81-82 LE -t jelent, ugyanis ennyi lesz a limit. Ez elvileg körönként 0.300 sec-et jelentene, viszont 30Kg a cucc, ami néhány csapatnál nem igen tesz jót alapesetben az balansznak.
A 82 LE jelent kb 0.300 sec-et, akkor nem nehéz kiszámolni, hogy a renyo kb 0,100 sec -el van elmaradva a motor miatt.
0.300 sec-et lehet javulni egy jó futóművel is, még időben és pénzben sincs nagy különbség, viszont megmarad a 30Kg a súlyelosztásra.
Ezért én nem várok meglepetést jövőre. Biztosra veszem, hogy ettől pl egy Honda nem lesz élcsapat -
JJános
addikt
-
Pompi
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #27650 üzenetére
Azért itt elég korrekten nyilatkozik.
Alonso nehéz helyzetben van, mivel csapatot akar váltani, de a jövő évi KERS miatt nehéz meghatározni a következő évi várható erőviszonyokat.
Sztem ő nagyon is számított a Ferrari-ra, a McLaren is elkezdte tesztelni, a többiek viszont sötét foltok....lehet a Bmw élcsapat, de lehet az a Honda is,..a Toyota is nehezen behatárolható...egyedül a Renault dolgaiba láthat bele valóban. -
Motion_Blur
félisten
"Remélem, hogy Massa nyer, mert különben Hamilton nyerne."
Alonso
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
-
aesir
veterán
válasz !Overdose! #27647 üzenetére
Valójában nekem ez sokkkal fontosabb Mindig is rajongtam a kasztnis autókért, sokkal közelebb vannak hozzánk-, egyszerű halandókhoz. Arról nem beszélve, hogy mennyivel látványosabb egy-egy verseny, nem is a sok (vagy több) előzés miatt, hanem a lökhárítón autózás egy "vonatban", élőben félelmetes élmény, főleg ha nem egyforma autókról van szó
Mindegy, ez nem idevaló.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz venember83 #27636 üzenetére
Nagyon nem ugyanaz. A célegyenest és a boxbejáratot teljesen átépítették, kivették a sikánt így lett egy gyors jobbos, így a Rivazzatól a Tamburelloig talpgáz. Még a WTCC-autók is 4mp-vel jobbat mennek így.
James Thompson meg minden elismerést megérdemel a mai 3. és 1. helyezéseivel!
Van saját életem...
-
soulcube
aktív tag
Ezért is szeretem a Forma1-et. Micsoda profizmus...
-
Enjoy
addikt
Nagyon várom már a jövőhétvégét!
Durvának nézett ki ez a szingapuri pálya pályavezetése a 3D-s szimuláción keresztül.► més que un club ◄
-
Iron Funeral
őstag
válasz venember83 #27639 üzenetére
Na jólvan meggyőztél, könnyen lehet, hogy Rajkót nem érdekli már a dolog, csak azért marad 2010 végéig, hogy jó nyugdíja legyen LoL, ez a két tény üti egymást nem? Ha unja a banánt akkor ha valaki, akkor ő abbahagyná az egészet, szerintem nem az ő hibája, hogy csak 4. a tabellán. Az viszont, hogy nem elég ok az 1x VB, nos az nem Massának kellene oknak lennie hanem a csapatnak, akik a következő évben is el akarják hozni a címet, meglehet nézni a McLarent, igaz ott nem is nagyon kell mondani, hogy segítse egyik a másikat mert akkora a különbség kvalitásban, nem igazán rabolnak egymás elől pontokat (pontosabban Heikki nem vesz el pontot Lewistől).
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
venember83
nagyúr
válasz Iron Funeral #27637 üzenetére
Van annyira jó, hogy ne álljon be támogatni egy versenyunt Raikkonent. Nem tudom miért kellene támogatnia a finnt, ha neki is megadatott az esély, hogy világbajnok legyen. Az nem elég ok, hogy a finn már egyszeres világbajnok, hisz ha nyer Massa, amire bőven megvan az esélye (bár szerintem sem klasszis versenyző), ő is az lesz.
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #27636 üzenetére
Én 2006-ban láttam utoljára Imola-ban versenyt. Azóta pl. kivették a célegyenes előtti sikánt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Iron Funeral
őstag
válasz prmcsk #27630 üzenetére
Pont azért írtam, hogy segíthetett volna Massa Rajkónak, hogy megpróbálhassa megelőzni Lajost, persze az is előfordulhatott volna, hogy Massát előzi meg Lajos, dehát Massa úgyis olyan jó, mutassa meg hogy mit tud .
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
-
pH érték
aktív tag
válasz venember83 #27623 üzenetére
Én szívem szerint Czollner Gyulát és Wéber Gabit ültetném be a Ferkákba.
-
prmcsk
addikt
válasz Iron Funeral #27627 üzenetére
Szerintem meg pont az a gond, hogy az utóbbi vagy 10 évben hozzászoktattak bennünket ahhoz, hogy egy VB. végeredménye sokkal inkább függ a csapattaktikán, mások előreengedéséből, vagy éppen feltartásából, mint az előzésekből, egy pilóta egyéniségétől, habitusától...
Az F1 ne legyen már giga fizetésű ovisok körözgetése, ahol előzni "tilos"...Már tudom, ha előzést, akciót akarok látni át kell térnem bármelyik túraautó bajnokságra.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Sanya595
senior tag
Igen,Én is igy láttom.JT és RB hiányzik onnan és nem a stabill auto.
-
Iron Funeral
őstag
válasz D@ni88 #27626 üzenetére
Persze, látom én is, hogy megint kicsit több jutott neki mint amit akart, de szvsz nem kellett volna hagyni, hogy Massa sokkal előbb végezzen, most pl. Törökország ugrik be ahol simán segíthette volna Rajkót azzal ha kicsit feltartja Lajost, akkor megpróbálhatta volna megelőzni modnjuk... de elmúlt már nincs értelme rágódni rajta, csak "jóérzéssel" tölt el, hogy mióta nincs MS,JT,RB azóta kis puhapöcsű banda lett akik nem mondják azt hogy márpedig most az 1. versenyzőt támogatjuk és kész. Erre az időre rég VB lehetne Rajkó, vagy adott esetben Massa, de nekik jobb a tökölés...
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
D@ni88
addikt
válasz Iron Funeral #27625 üzenetére
itt nem arról van szó hogy kit tolt a ferrari, hanem egyszerűen többször esett ki Kimi az önhibáján kívül, ez van, jövőre hátha stabilabb autót építenek
-
Iron Funeral
őstag
válasz soulcube #27624 üzenetére
Lehet egyedül vagyok a dologgal de ha nem Kimi akkor inkább Lajos legyen VB, Maszat olyan kis haszonleső az én szememben, vagy kitorpedózták előle Rajkót, vagy leszakadt a kipufogója, szárazra lövik be az autót, akkor amikor egész hétvégén fél méteren állt a pályán a víz... meg mittudomén. Mondjuk a Ferrari is hibás, hogy ennyire nyomták Massát, holott nem az ő autóján volt az "1". Remélem értitek, hogy mire gondolok. Tavalay még érthető volt mert új volt a versenyzőpáros, de idén nem az... bár ha a McLaren tavalyi sorsára akartak jutni akkor jól csinálták
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
soulcube
aktív tag
válasz venember83 #27620 üzenetére
És ami még rosszabb, hogy Massát se nagyon akarja támogatni.
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #27622 üzenetére
Én az idei formájában nem nagyon kívánom már látni, akkor már inkább a spanyol vagy a Vettel gyerek.
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #27620 üzenetére
Legalább jövőre lesz motiváció. Ha idén megvédte volna a címet, szerintem visszavonul. Így még láthatjuk 2 évig, remélhetőleg jobb formában, mint idén
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
Howett: az alacsony hőmérsékletek megnehezíthetik a munkát
A csapatfőnök, John Howett hozzátette, hogy az időjárás jelenti a legnagyobb kihívást. "A hőmérséklet és az időjárás fontos szerepet kap. Napfény nélkül hamar lehűl az aszfalt hőmérséklete. Nem lesz egyszerű az abroncsok optimális üzemi hőmérsékletre melegítése."
"Az eső és az alacsony hőmérsékletek megnehezíthetik a dolgunkat.""Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #27619 üzenetére
Meg is lett az eredménye idén, 4. hely a világbajnoki pontállásban, s ami rosszabb, hogy 21 pont a lemaradása.
-
Motion_Blur
félisten
Clubbing and carrots - getting into the Singapore groove
Kimi Raikkonen, Ferrari:
“I don’t know what time the race is. Is it in the evening? Good. I enjoy evenings and night time more anyhow. I like to sleep until noon every day so for me this seems the perfect venue. I am more awake in the evenings than in the mornings.Szokásos szarok bele szöveg
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Iron Funeral
őstag
-
hunnylander
őstag
Ismertem, de csak veletlenul. Nem vagyok egy rocker The Automatic rajongo vagy ilyesmi. Ez nem az elso szamuk, amit a FOM/Formula1.com felhasznalt videohoz. Egy masik (kedvencem ) a hockenheimi futame, a Monster.
Nem tudom ki hogy van vele, de en ezeket az Formula1.com-os .flv videokat gyujtom, (Orbit: Grab++). Sporoljunk a savszelesseggel, ha ujra akarjuk nezni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
IreN!CuS
őstag
-
IreN!CuS
őstag
válasz hunnylander #27612 üzenetére
pffffuuuu de jó vagyKÖSZ
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
hunnylander
őstag
-
IreN!CuS
őstag
valaki megtudja mondani h a mostani f1es összefoglaló video alatt milyen zene szól?[link]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
copin
őstag
válasz hunnylander #27606 üzenetére
Gondolom nem bízza majd az apjára. Feltéve persze hogy nyer. Amikor a WSC-95 legyőzte a Mclarent, akkor helyreállt a rend. Bízzuk a hosszútávú versenyeket a profikra.
-
soulcube
aktív tag
válasz Motion_Blur #27602 üzenetére
Csak Massa húzza megint elő a monacoi képességét és akkor nem lesz baj. Nem, a silverstonei produkció nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
Dragbajnok
tag
válasz Iron Funeral #27593 üzenetére
Hát igen a V12-es BMW szív azért nemkevésbé hozzájárult a Mclaren F1 sikeréhez!Durva egy gép.
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #27606 üzenetére
Ami azt illeti, egy ilyen jutalom kilátásba helyezésével, engem is sokmindenre lehetne motiválni...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
attisx
addikt
válasz Iron Funeral #27593 üzenetére
Basszus... Majd' lefordultam a székről, mikor a fickó beindította McLaren-t és előkapta a fedélzeti füles-mikrofon kombót, mint egy helikopterben...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #27602 üzenetére
Esős meg fagyos volt az egész év, ez ilyen, miért változna most a végén? Szerencsére elmúlik.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #27602 üzenetére
Szingapurban inkabb elszort zivatarokra lehet szamitani. Szoval van esely arra, hogy kikeruli a futamot.
Fuji es Sanghaj viszont monszun-os lehet, akarcsak tavaly. A Ferrari tegnapi fioranoi shakedown-jarol ezt talaltam: "In which the track was made artificially wet. The cars Massa shook down had the anvil wing and the hole in the nose. The best time recorded was a 1:02.210"
Massa keszitette elo a szingapuri autokat mestersegesen vizes aszfalton. Uszony es lyukasorr megjelenese varhato Szingapurban. Badoer is nyilatkozott (szamotokra pozitivat): ''Rain doesn't help, it's a problem related to grip in certain circumstances. We've got data and we already have some solutions too. And not only for the upcoming GP, we hope for all the remaining ones on the calender. To make comparisons we have to rely on data from previous years but what counts now is to deeper go into finding the solution of getting the tyres up to temperature at the right times. And we can say that the work has started off well.''
Ugy tunik talaltak megoldasokat a gumifelmelegitesi problemakra.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #27592 üzenetére
Brazíliáig minden futam esős lesz, vagy mi a bré? ...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Chip
aktív tag
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy Kubicának meddig van szerződése a BMW-nél?
Mekkora húzás lenne ha ő menne a Renaulthoz nem pedig Alonso a BMW-hez.
Tudom az ő szempontjából ennek nincs értelme mert gyengébb kocsiba ülne át. Mondjuk egyfolytában pókerezhetne Alonsoval.
Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Assassin's Creed: Origins
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Konteó topic
- Internet fejlesztés országosan!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen egeret válasszak?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Apple Watch SE 2020 40mm Rose Gold színben extra szíjakkal (Istyleban vásárol)
- PowerColor RX 6600 XT 8GB GDDR6 FIGHTER Eladó!
- HP ProBook 6475b : AMD A6-4400M / 8GB DDR3 / HD 7520G / 256GB SSD
- PowerColor RX 6600 XT 8GB GDDR6 HELLHOUND Eladó!
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S24 Ultra - Titanium Black - Használt, karcmentes állapotban
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest