Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz Trabecan #42551 üzenetére
video a cseréről. Nem 2004, (lehet hogy nem is 1.6 hanem 1.4) de arról az alkatrészről van szó.
Mivel nem új az autó, egy kis karbantartás jól fog esni neki. Lehet hogy a PCV szelepet és csövet is érdemes ellenőrizni, a cső is szeret amortizálódni, és ha egy lukon keresztül falsot szív a motor az megzavarhatja az ecu-t. Fojtószelepre is rá lehet nézni, kitakarítani a belsejét ha már dzsuvás. -
darvinya
titán
válasz ReFleXx #42552 üzenetére
Hát ja…
Ne zavarjon, hogy EFI-knél már van, függetlenül milyen évjáratú.Csak ReFleXisx
radi8tor
Szép.
Csak nem Szentendrei pilisi erdő.
Ha igen, akkor ismerős a rendszám, mert ma Szentendré menet vagy jövet előttem kolbászolt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #42559 üzenetére
Csak az ív műanyag. A sárvédő fém.
SpaceKombajn: úgy valahogy.
⭐ Stella
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #42531 üzenetére
Sikerült megoldani a vízszállítást?
Szerény véleményem szerint 300L víznek nem kellene leamortizálnia egy kocsit. Ugye az kb 300 kg+ a tartály(ok). Ha van vonóhorog az Escorton, akkor egy utánfutóba mehet az egész. Nem tudom milyen kiszerelésben van a 300 liter.
Ha nincs vonóhorog, és pl 20 L-es kannákban van, akkor lehajtott hátsó ülésre is elférhet. Utasok nélkül elviszed, és nem kell emiatt új autót venni.
4 férfi utas lazán kitesz 300 kg-ot, mégsem teszi tönkre az autót.
Vagy bérelsz 1 alkalomra egy pick-up-ot vagy teherautót.
Olcsóbb, mint egy autót venni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz SpaceKombajn #42567 üzenetére
Na jó, de ott "harmincez... háromszázerererer liter"-ről volt szó..
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
kcsa
veterán
válasz SpaceKombajn #42570 üzenetére
Az hagyján, de én azt is kihallottam, hogy nem Y-al mondta a zokszigént :D
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
#27070592
törölt tag
válasz SpaceKombajn #42570 üzenetére
Elnézést kérek, ez az én rosszindulatú prekoncepcióm, hogy az öreg Szalacsi nem is hallott még az ipszilonról. nem is beszélve az ikszről.
De említi is hogy csak a hidralikához ért.
Kérem kapcsojjaki.. -
darvinya
titán
válasz oliwire #42564 üzenetére
Utánfutóra gondoltam, csak épp a telekre nem tudom felvinni, azaz hegymenetes fordulóval bevinni.
De, ha jössz és szállítod kézzel, csak 50m-t kell meg tenni.
2 személy+üzemanyag, amit valamiért azt hiszi sok ember, hogy semmi súlya nincs.
Teli tank esetén 59kg plusz.
Tehát akkor összesen:
-300L víz ≈300kg
-10L benya tankkal együtt ≈15kg
-2 személy ≈150kg
-2 személy holmi és egyéb autó kellék ≈30kg
Σ≈495kgJó lenne a bérlés, csak többe kerül, mintha hozatnám 3.5t t.autóval.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Adott egy, még működő képes, de szakadt állapotban lévő bicska kulcs. Anno vásároltam egy új bicska kulcs házat, dummy kulcs van a végén. Hogy tudnám az új házba belevarázsolni a original kulcsot és feltanitani? Vagy van olyan személy aki Székesfehérváron reális áron megcsinálja?
-
ReFleXx
addikt
válasz SECTORnooB #42574 üzenetére
nem tudom pontosan mit vettel, de ezek az utangyartott kulcsházak csak egy üres darab muanyagok a kulcsszárral, abba neked kell at tenni a transpondert az elektronikat, kifaragtatni a kulcsot es kesz.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
ReFleXx
addikt
válasz SECTORnooB #42576 üzenetére
tudni kellene pontosan mit vettél anélkül nehéz barmit mondani
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz SECTORnooB #42576 üzenetére
Ha az új kulcsban nincs elektronika, hanem csal egy sima kulcsház, akkor csak átteszed a régiből, nem kell semmit tanítani.
-
SECTORnooB
addikt
válasz Zoli-bácsi #42578 üzenetére
És ezt DIY -be érdemes csinálni?
-
ReFleXx
addikt
válasz SECTORnooB #42579 üzenetére
meg1x , azzal kellene kezdeni hogy mit is vettel pontosan, hogy nez ki belülről,mi van benne? elektronika , transponder nélküli? hogy nez ki a gyari kulcsod? abbol is van többféle.
pl enyem olyan hogy nem szetszedheto roncsolas nélkül, szal DIY-be felkeszulve kell neki esni, plane ha nincs potkulcsod2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz SECTORnooB #42581 üzenetére
az enyem nem ilyen, de ez alapjan a video alapjan link könnyen szetpattinthato
illetve telorol nezve nem latom hogy a transpondert atrakta volna, itt abban a kidudorodo reszben lehet2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#27070592
törölt tag
válasz SpaceKombajn #42583 üzenetére
Igen. De ezen már ne vesszünk össze..
Az kétségtelen hogy máig érezhető a hatása a hazai webkultúrára, itt a PH-n is ezért létezhet a "jómunkásember" rang.
(de ha tovább offolunk, ránk fog szólni radi8tor ) -
ReFleXx
addikt
válasz SECTORnooB #42581 üzenetére
[link] itt is elfelejtkezik a transponderrol de a vegen eszebe jut es bevag egy fotot, ezalapjan DIYnak tunik
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
7Sony7
addikt
Hogy szoktátok a klímat takarítani? Befújtam bőven a pollenszűrő utáni hőcserélőt, de még így is van kikapcsolás után egy kis pocsolyaszag.
A legionellaba most kérlek ne menjünk bele.Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz SECTORnooB #42579 üzenetére
Persze, sima kivesz-betesz művelet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz 7Sony7 #42586 üzenetére
Mivel fújtad be? Direktben be tudtad fújni a lamellákat?
A teljes rendszerben megülhet a penész bárhol, nem csak a hőcserélőn, ha azt sikerült több körön, rendesen leáztatva lefertőtleníteni, akkor máshol lesz a hiba.
Én megpróbálkoznék azzal, hogy egy rendes takarítás után (én prevent habot használok, jobban megül, mint az aeroszol) lekezelném bombával vagy ózonos tisztítással is, hogy a "nehezen elérhető részek" is kapjanak valami törődést.
A gócpont a hőcserélő, ha azt rendben tartod előbb-utóbb rendben kellene legyen.
-
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #42586 üzenetére
Vidd el vegyszeres klíma tisztításra, az a tuti, azt mondják jobb/direktebb, mint az ózonos.
Nemrég csináltattam, 8 ezres volt. Ebben benne volt a pollenszűrő ki-berakás és maga a tisztítás. Ha cserés a szűrő az persze plusz költség.
A flakonos hab meg a pattintós bomba nálam csak ideig-óráig vált be, 1-2 nap után visszajött a szag. Mondjuk eleve csak ennyi ideig (a szerviz időpontjàig) szerettem volna mellőzni a szagokat , de addig is kellett valami./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
Miért, szerinted 8000-ért mit csináltak amikor 15 ezer a sufni rezsióra és 2 ezer a flakon lakossági klímatisztító?
Megmondom, azt mint az ESS-nél, ledugták a BIG klímatisztító flexicsövét a középső légbeömlőn, klíma ON, venti MAX és nyomták bele a ájert pár percig.
Vegyszeres? Az. Tisztítás? Az.
Hogy ennyiért szétszedni és elsikálni a rendszert nem fogják, az tuti.
-
7Sony7
addikt
válasz DeFranco #42588 üzenetére
Fújtam ahogy sikerült. Nem lehet látni mit csinálok, profi mérnökök tervezték.
Sima kis csővel ellátott spray-t vettem. Ózonozni szoktam néha, lehet vennem kellene habot?!ReFleXx:
Flymi: az a baj, hogy mifelénk leginkább pékek vannak mindenhol. (Kivéve talán a sütödéket), ezért szeretem magam csinálni, amit lehet.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
DeFranco
nagyúr
válasz 7Sony7 #42593 üzenetére
Én kis aliexpresszes endoszkópkamerával csekkoltam, hogy rendesen sikerült-e beteríteni a hőcserélőt habbal.
Ahogy említettem prevent habot vettem, nem tudom mennyire jó, de a kupakban van feltekerve egy méter hosszú permetfejes cső, azzal befértem a végéhez is.
A hőcserélőt befújtam vagy 4-5 alkalommal, aztán járattam a klímát, hogy a kondenzvíz kicsit leöblítse a hab maradványát.
-
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #42593 üzenetére
Ez márkafüggetlen szakszerviz, nem sufni műhely. És valamit biztos jól csináltak, mert megszüntette azt a szagot, amit a bomba és a hab nem.
DeFranco: Persze, h nem fogják szétszedni és elmosni. Azt kéne, de kinek van arra ideje/pénze/második autója?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
Senkinek, csak annyit írtam, hogy valószínűleg nem volt nagy varázslat amit csináltak.
Egyébként ettől lehet jó, nekem is megszüntette hosszabb távon a (neked) leírt módszer a szagokat, tulajdonképpen hatékony (leszámítva hogy mehet oda is vegyszer ahova nem kellene, pl. vezérlőelektronika) a lényeg azon van hogy a kritikus pontokat direktben elérje a tisztítás, és legyen rendszeres.
-
7Sony7
addikt
válasz DeFranco #42594 üzenetére
A kamera nem rossz ötlet. Van nekem is ilyen kínai. Veszek habot, és kipróbálom. A permetezőssel nem tudtam kamerázni, mert ködszerűen beterítette a kamerát, nem láttam semmit. De habbal lehet jó lesz.
Flymi: persze, ha sehogy sem boldogulok akkor szerviz, de ha lehet megoldom magam. Hiszen olyan szuper térdepelve kiszerelni a gázpedált, kicibálni a pollenszűrőt...
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
adam320
senior tag
Sziasztok!
P0104-es hiba mit jelent egy Ford 2.0 DuratecHE motornál?
Nincs benne légtömegmérő gyárilag, de a hibakód mégis ezt jelentené.[ Szerkesztve ]
-
Most futottam bele a focus mk2 műszeregység hibájába. (instrument cluster)
A fókuszokon kívül több gyártmánynál is előfordul a probléma.A hibajelenség leírása.
A hibajelző LED villog.
A legváltozatosabb hibaüzenetek jönnek. A jármű vészhelyzeti teljesítmény korlátozást kap. Motorhiba üzenet. Nem működnek a műszerek vagy folyamatosan öntesztben vannak. Irányjelző sem működik. Leáll a motor. De el sem indítható utána azonnal. Ha sikerül elindítani, rövid idővel később újra indul a cirkusz.Használhatatlan az autó. A forscan tucatnyi hibakódot olvas ki.A hiba oka.
A műszeregység egy soktűs csatlakozón keresztül tartja a kapcsolatot a jármű többi részeivel.
Az hőmozgások és a rezgések forrasztási hibát okoznak. Állítólag túl alacsony a forrasztóanyag hőmérséklete a gyári forrasztáskor.A hiba javítása.
Újra kell forrasztani a csatlakozó tüskéket.El kell távolítani a kormány oszlop felső borítását. Utána hozzáférhető az egység.
A műszeregységet alulról kettő csavar tartja. Az eltávolításuk után, felül kiakasztható az egység felső része.
A csatlakozókábelt a rögzítő fül oldása után ki lehet húzni.
A műszeregység óvatosan szét pattintható. Több részből áll. Mindenütt fülecskéket kell kiemelni.
A mutatókat tekerés nélkül kell lehúzni és vissza dugni. Pontosan ugyan abba a pozícióba, amiben voltak.Miután az elektronika szabaddá vált, lehet forrasztani. Nem igényel komoly szaktudást. Egy olcsó forrasztóállomás elegendő a javításhoz. Ha nincs akkor vidd elektroműszerészhez. A csatlakozó tüskéit kell átforrasztani.
Összerakni gyorsan lehet. Ha a mutatók rendben vannak és működik az autó, jól dolgoztál.
Több videó is található a szerelésről és javításról.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Hieronymus #42599 üzenetére
Nálam MK1-nél is csinálta de kétszer is újra forrasztott MINDEN pontot rajta a km óra javító szaki, mégsem javult meg. Nekem télen és nyirkos időben játszotta el, hogy csak 888888 mutatott és semelyik műszer nem működött. (egyszer emiatt sikerült a benzinnek is kifogynia a kocsiból a belvárosban)
Végül az oldotta meg, hogy eBay-en vettem egy bontott párezer km-es műszert és a szaki beállította az aktuális km számlálóra.⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- Politika
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Spórolós topik
- Windows 11
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest