Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morales72
csendes tag
Egyébként a vezérléscserét milyen gyakran javasoljátok?
MK1 - 1.4 benzin."I'm too old for this sh.t..."
-
n1nja
tag
Amióta bejött a meleg idő és hosszabb ideig áll a napon, akkor dadogós az indítás. Ha be is röffen, pár másodpercig keresi az alapjáratot, mire beáll. Reggel nincs ilyen gond.
Trafó, gyertyák 1 hetesek, kábelek pár hónaposak. Benzinpumpa és alapjárati szelep ősszel lett cserélve, üzemanyagrendszer rendben. Fojtószelep pár hete lett tisztítva, vákuumcsövek, kartergázcső ellenőrizve. Vezérmű- és főtengely jeladók az elmúlt 2 évben lettek cserélve.
Hibakód nincs. Mit nézzek még meg szerintetek? Köszi!
(Focus mk1 1.6 benzin) -
darvinya
titán
Használtam, még NK benzinkúton vettem olcsóbbikat, mert márka-drága semmi sem ért.
De ez csak ideig működik, mert rossz injektor nem javítja meg.Most OMV kúton(Budafoki út 113) Szuper95 sokkal jobban szereti az Escort, mint a Maxxmotion 95-öst.
Előbbivel nemcsak fogyasztásban jobb, de erősebb is a motor egyenletesebb járás.
Utóbbinál nagy fogyasztás, gyenge a motor zakatoló járás .
Számokban: Sz95 7.2L/100km, M95 12L/100km.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #42411 üzenetére
Focus is jobban csipegeti a MaxxMotiont. Lehet csak szokatlan a lelkének.
⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #42412 üzenetére
Nálam épp ellenkezőleg. Legutóbb MaxxMotion95 ment az autóba (mert shell kúton nem volt power95, csak mosóbenzin), tankolás óta 639km és még negyednél van a szintjelző. Ez cirka 7l körüli átlagot jelent, ami nálam kifejezetten jónak számít, a hosszú távú átlagom 8.5l/100km.
-
Nordik
őstag
Kinéztem egy 2008/6 havi Focust 1.6 Ti-VCT motorral.
Mivel Fordom meg nem volt mire figyeljek? Mik a típushibak amik észrevehetőek vásárlásnál?
Maga a motor mennyire ajánlott? Szokott gond lenni a változó szelepvezérléssel?
Magarol a szeriarol jókat olvasok, ráncfelvarrás után sokmindent javítottak, így talán egy megbízható konstrukció.
[ Szerkesztve ]
-
Ulenspiegel
tag
válasz darvinya #42410 üzenetére
Hasonló a tapasztalatom. Bármennyire is furcsa az autó (Fiesta, 2021) lényegesen jobban csipegeti a MM 95-ös és 100-as változatot is.
A Shell FS-től kopogott, illetve dadogott az indítás a nyári hőségben, hasonlóképpen , mint n1nja-nak.
Shell V-Power ugyanaz volt az esetemben, mint az OMV MM.
Ahogy radi8tor írja "lelke" van ezeknek az autóknak.
P.S.: A Shell FuelSave-t a másik autóm kifejezetten utálja.
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #42411 üzenetére
És Ulenspiegel, radi8tor
Egyszerűen adalék anyag eltérésben van nagy különbség, ami másként viselkedik a gyújtásszögeknél.
Ezt már előtét ellenállásos gyertyánál kitapasztaltam.Az ilyen tisztító adalékos benzinnél, maga tisztító nem más, mint dízel kerozin.
Ez közelebb van dízel üzemhez, mint a benzinhez.
Hiába gyertya gyújtaja tisztítós keveréket, ha nem legnagyobb sűrítés után gyújtja, akkor nem tud rendesen begyulladni.
Ekkor erőtlen a motor, és csak üzemanyagot pocsékol.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
válasz dellfanboy #42418 üzenetére
azok is cserélve lettek, biztos ami biztos alapon, ugye itt írtam akkoriban a mgtorpanásról ..
#42419 subaruwrc : nem látni sehol a szaki szerint.. de megnyugtatott, hogy pánikra,futásra semmi ok, kis idő és biztos meglesz az oka..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
robertka
tag
Mai napon mentem a kocsival autópályán, amúgy nagyon keveset használom és egyszer csak kigyulladt az aksi lámpá, pihenőnél félreálltam újraindítottam de maradt a jelzés.
Majd folytattam az utam kikapcsoltam minden elektromos cuccot amit lehetett és elaludt de ahogy visszaértem Pestre megint kivillant akkor is ha megemeltem a fordulatot.
Kezdjem el én is a testpontokat ellenőrizni vagy egyértelműen generátor probléma lehet?
Itthon a garázsban járó motornál 11.38V ot mértem multival, gondolom akkor nem tölt nem?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz robertka #42421 üzenetére
Nem, egyértelműen nincs töltés, ha az akkufesz így bezuhant... Járó motornál mérj rá, 14,2 kell legyen sima alapjáraton. Androidos fejegységnek köszönhetően folyamatosan látom a töltési feszt nálam és 14,2-re áll be folyamatosan, egy - két tizedet ha ugrál néha, de a nagy általánosság a 14,2.
szerk. Nem feltétlen generátor probléma, lehet az diódahíd probléma is.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz robertka #42423 üzenetére
Az akkor elég baj Ne is indítgasd, ahogyan radi8tor is írta szaki és töltés előtte. Ha nincs töltöd, akkor gurulj át hozzám most bringával úgy mint a múltkor és tudok adni kölcsön neked egy intelligens akku töltőt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
MacEdm
tag
Sziasztok!
Olyan oldalt hol találok, ahol rá lehet keresni egyes típusoknál, hogy mit és mikor érdemes cserélni (ilyen megelőző jelleggel)?
Eddig ezt azt oldalt találtam, de ez ugye csak általánosságban írja le.
[Mit, mikor kell cserélni az autóban? Autószerviz Kisokos]
1.1-es fiestáról van szó, 5éves, 75ezer km van benne. Eddig olaj és szűrőcsere volt 10ezrenként meg 50ezernél gyújtógyergya csere.
Múltkor olyat olvastam, hogy 100-120ezernél már lehet a vezérlést cserélni és nem érdemes megvárni a 160ezret.
-
mikrofon
veterán
válasz mikrofon #42364 üzenetére
Tanulmányoztam a kezelési útmutatót. Ez alapján lehet hogy ez így normális?
Seholsem találtam utalást nappali menetfényre. Lehet hogy tényleg csak szürkületben kapcsolja fel a lámpákat világosban semmit nem kapcsol a világítás kapcsoló Automata állásban?
2011-es mk3 Ford Focus az autóm.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #42433 üzenetére
De van. Viszont jól tömít, nem szuszog. Nem látszik, h eresztene. Holnap reggelig bírja ki, viszem gumishoz javíttatni.
2018-as gumi, ez lenne a 4. szezonja, talán 20e km sincs benne.dellfanboy: mi az a kukac/hernyó?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
őstag
válasz radi8tor #42442 üzenetére
Most miért? Lehet olyan, hogy hulla fáradt vagyok vagy szakadó eső, netán autópálya leállósáv és ilyenkor jól jön a gyors és egyszerű megoldás Ja és az anyáról leváló díszről az alufelni esetében nem is írtam
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
A Zéé
addikt
válasz ReFleXx #42448 üzenetére
Nem biztos, hogy led az. Lehet a sima helyzetjelző is, ami automatikusan bekapcsol.
Btw ez az automata lámpa valóban fos ilyen szempontból. Lehetne legalább egy sebességérzékelős opciója is, nem csak az alkonykapcsoló.
mikrofonnak az eredeti kérdésére válaszolva, igen, lakott területen kívül, nappal neked kell kézzel világítást kapcsolni. Már csak azért is, mert a drl, vagy hívjuk automata menetfénynek, nem kapcsol hátsó helyzetjelzőket, csak elsőt. Ledcsíkos Mk 3.5-nél legalábbis ez így működik.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
mikrofon
veterán
Úgy tűnik neked van igazad. Pár hónap után volt egy váltás az mk3-ban a kezelési könyve is más. Az enyém a régebbi. Lehet hogy többek között ez a nappali lámpa dolog is változott. Kíváncsi vagyok mi lesz mert kb. Egy hónapja használom. Rendszeres elmegyek Védakamera alatt, traffipaxozó rendőr autó előtt sőt még lakotterületen telepített kamera előtt is. Kíváncsi leszek, mert így 20-25 esetben biztos lekameráztak lámpa nélkül... Érdekes hogy lesz-e belőle ügyem vagy ezek a kamerák csak a sebességre mennek....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Android szakmai topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Rendszergazda topic
- Elektromos autók - motorok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest