Hirdetés
- 🖥️⛅
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz cappa72 #7509 üzenetére
ha lenne garázsom és ha nem ebben a darálóban (pest) kellene kavarognom én is szívesen bevállalnék egy újabbat-szebbet idővel.
így marad ez az árkategória, egy és kétmillió között (inkább másfélig) ott meg nem nagyon van most mit venni. egy 2007-es mk2 fókával nem vagyok bentebb.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz cappa72 #7512 üzenetére
hát... lehet igazam van, de új autóm nincs
nem mintha le akarnám cserélni az mk1 fl fókát de 13 éves, nyilván nézegetem a lehetőségeket.
rendszeresen le vagyok hülyézve miatta, és minden bizonnyal hülyeség is de már elcsorog a nyálam az új swiftre is, ~3 millió forint és napszemüveg meg csaó és le van a gond 5 évre. ahhoz képest ami a használt piacon van kifejezetten csábító.
-
nagyúr
válasz cappa72 #8607 üzenetére
Na meglett...
A bal első keréknél van a vezérlő, elöl, a kerékív butkolatát levéve az lökhárító mögötti részen... csak hogy könnyen séüljön.
Amúgy a kábelkötegben volt a hiba, könnyen javítható volt, csak macerás. Nem én javítottam, hanem autóvill szerelő. De azért megnézte, nincs-e rohadás valahol a vezérlőben.
Már megkapja a magáét a relé, így behúz és indul a klíma.
(Mondeonál ugyanez. Épp egy Mondeo volt szétszedve az enyém mellett)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #9550 üzenetére
5 fok tájéka alatt szoktak csak izzítani, afelett egyből indíthatsz, nem lesz eltérés Elvileg a hópihének a mutató közepéhez képest átallenesen van a spirál, de nagy fagyban azt is figyelheted, mikor kattan a relé. Nézz meg esetleg egy cold start videót.
[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz cappa72 #18588 üzenetére
nem tudom hogy abban az autóban hogy mér a kompjuta, a sajátomban sem vagyok biztos, de azt hiszem az utolsó X kilométer (50 rémilk) alapján átlagol, egy hosszabb túrán nem túl mérvadó.
ettől függetlenül én is tapasztalom hogy egész, másfél, akár két literek is lehetnek ugyanazon a szakaszon lelkiállapottól függően két fogyasztási adat között.
-
DeFranco
nagyúr
válasz cappa72 #18590 üzenetére
én is vezetem, megvan minden megtett kilométerre a fogyasztási adat, jellemzően azonos kúton azonos fejen tankolok.
szerk: na csak emlegetni kellett. utolsó két tankolás (hasonló felhasználás, ugyanazokat a 250-300 kilométeres köröket rójuk)
312,3 km - 27,02 l - 8,65 l/100 km
255,7 km - 16,60 l - 6,49 l/100 km[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
válasz cappa72 #18593 üzenetére
Ugyanez az S-max, csak facelift előttről. Negyedtank körül én is megyek itatni. Én is mindíg számolok, erősen városi tankoknál 6,3l/100km körül, valós 5,1 volt a rekordom vele, na az majdnem 100%ban városon kívül, 90km/h környékén.
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Salex1
őstag
válasz cappa72 #18588 üzenetére
Szintén 2L TDCI, de mondeo 2012 - Debrecen-Tiszafüred között 33-as úton 4,6 volt a fogyasztás 2+2 személlyel. 100 tempomattal.
Egyébként nagyátlagban 6,8 a fogyasztás, elég dinamikus használat mellett. Pályán 7,5.Korábban a Focus 1.6TDCI-vel Pest-Debrecen 4-es úton kisértem haza egy Sparkot, 80-90 között extra nyugis tempóban (gondoltam akkor már direkt kipróbálom mennyire lehet lemenni) 1 személlyel 3,8-ra jött ki a vége.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cappa72 #18612 üzenetére
Nálam a hideg levegő jobb, mint a meleg. A meleg időbe rosszabb a fogyasztás. Abban igazad van, hogy kis távon, mindegy milyen évszakban persze hogy többet eszik. Nyáron a klímával is többet eszik.
Hidegben sok idő míg bemelekszik cáfolom. Egy pár km és meleget fújt nálam a focus.A szívatót passzolom.
Nekem a 6 liter/100-on télen jött ki. Most is néztem 15 liter jött ki. Tapostam is neki, nehogy ellustuljon a kocsi. Most tankoltam majd nézek egy fogyasztást. Én 72 km/nap-ot megyek vele. 7-ből 6-ot legtöbbször."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #19969 üzenetére
5008 irtora túl van arazva. Szebb, de csatolt lengokar, gyenge motorok, kisebb, stb. Egy darabig gondolkodtam rajta, aztán elvittem probakorre. Aztán futottam meg egy kört sorentoval, kodiaqal, majd lefoglaltam egy smaxot.
VW nekem nem tetszik se kint se bent, nekem szoba se jött.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #19972 üzenetére
Ekkora boszmet csak a diesel tudja normalisan megmozditani. Mondeonal is necces az 1.5 t smax meg magasabb, nehezebb. Tehat diesel lesz.
Kodiaq aranylag keskeny auto, nincs bele jo ules. Csak a gt jo, sajnos. Evrol evre egyre szarabb uleseket kap a skoda, legyen superb, akar kodiaq.
Sorento mar eleg szeles, majdnem smax meretu, viszont az lx plus ulesben sincs gerinctamasz. Az nekem max 200 km. Es pont, h palyazni vennem, vilag vegere. Vezetni se olyan jo, mint smaxot. Viszont divatos, massziv, korrekt minosegu.
Smax titan meg nagyon jo uleses, nekunk eleg nagy, egesz jo vezetni, es eddig is szerettem a psa fele dieseleket. Meglatjuk ,de nekem ugy tunik sima liba a titan ulessel a sokszaz km egybe. 3 ules hatul is elfer. Nekem ezek voltak a szempontjaim. Jobb szerettem volna suvot, de a jo sorento inkabb 12-13M. 3M el tobb,mint jol felszerelt smax.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Goose-T
veterán
válasz cappa72 #20019 üzenetére
Szerintem meg azért nem adják már a 3 hengeressel, mert úgyis befejezik az egyterűek gyártását, és már arra sem akartak fejlesztési költséget allokálni, hogy belefaragják az új motorokat.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz cappa72 #20021 üzenetére
Elég régóta lóg már ez a levegőben, ez a hír pedig már tényszerűen közli.
Szerk.: én mondjuk abban reménykedem, hogy 2-3 év múlva, amikor majd lecserélni szándékozom a mostani MK4 Mondeót, akkor vennék egy új Mondeót helyette, hátha lesz valami raktársöprő akció. Vagy új Focus lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
A Zéé
addikt
válasz cappa72 #20023 üzenetére
nézd meg a friss eladási statisztikákat:
https://www.vezess.hu/magazin/2019/07/24/uj-kedvence-van-a-magyar-autovasarloknak/
Magán vevők közt az Sx4, a Vitara, meg a Duster megy, aztán meg a kis autók. A Top10-ben a Ford a Kugával szerepel.
Modeot régóta a cégek tartják fenn, de lassan teljesen átveszi a helyét a Focus mind méretben, mind árban és szolgáltatásokban is.Just a simple Lineman...
-
-
RazoR
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #20497 üzenetére
Persze, szivesen.
egyelőre oda meg vissza vagyok tőle. volt már pár autóm, de ez egyelőre túlteljesitette amit vártam tőle. mondeo gyári 140lovát nagyon keveselltem anno, ez 150ló, 250 kilóval nehezebb, és abszolút használható. ha bemelegedett a motor, akkor nincs a dieseles savanyú szag, ha felnyitod a motorházat, akkor olyan finom kattog ás van, mint egy VW féle TSIvel, nagyon halk maga a blokk.1.utastér nagyon csöndes. 150 nél sima beszédhangerőn beszélgetek a 3. sorral. Dupla üveg van elől titánban, talán ezért. motorhang szinte nincs, simán ráinditasz. egy dieselre. WTF? az összes zaj tempónál 2 helyről van, egyik a szélvédő közepén susog a szél, illetve ciripel az elektronika szabályzója. Ezt mondjuk kihagynám
2. nekem eddig minden autóhifiben az volt a mérce, hogy mennyi idő utána akarom kikapcsolni. a mondeo alap gyárija 30mp volt, a sony 5 perc. ezért DSPs aktivan hajtott cuccom volt, bélelt ajtókkal, zárt subbal a mondeoban. Bizonyos szempontból a gyári 12 hangszórós cucc eléri ezt a szintet. Nem akarom az album végén se kikapcsolni. Hibái: szinpad az nem nagyon van, valamint nagyon hallani, hogy ki kéne bélelni ennek az ajtajait is. Sztem bélelve gyáritól nagyon meglepő minőség lenne. Ehhez képest nem drága. a 12 hangszóró azért kicsit kamu, mert sztem a subból kettő van, és az elsők az ajtóban 3 utasak.
3. nekem a memóriási ülésem van,masszázs nélkül. nagyon jó ülés, 8 órát már vezettem benne feszengés nélkül. nagyon kevés kocsiban tapasztaltam ennyire jó ülést. Nem a memóriától van, csak a titánban eleve jók az ülések.
4. 3 felnőtt férfi normálisan elfért 8 órás úton a 2. sorban, azt mondták rendben van. Elől meg tök jó, tágas, kényelmes, minden helyén van, nem nyom semmi. Najó talán azon változtatnék, hogy az ajtón könyökölve b*sztassa a könyökömet.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #20656 üzenetére
Tok másképp kell vezetni őket, mert máshol erősek. Igazából épp elég volt a mondiban mindkettő, de benyasnal sok tartalék nem marad, úgy erzem. Dieselnek meg kb mindegy volt a terhelés.
Smaxot sikerült már úgy megpakolni 5 férfival, csomagokkal, satrakkal, hogy még a diesel is necces volt. Ennyivel nehezebb kocsi.
A diesel amúgy nagyon jó karakterű, nagyon halk blokk. Amúgy min vacilalsz, csak diesel van új smaxbol.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #20694 üzenetére
Láttad a smax topicban az új smax árlistát? Kevertek a dolgokon. Trend az új business, némileg jobban felszerelve, de csomó dolog, ami a titanban alap volt, pl az Alcantara ülések, felarasok lettek. Egy csomagba került a led lámpa, a beparkolo, meg mittomen mi, 1.1millaert. De pl a 3 zónás klima tetosin meg alap lett. Stb..
240 lovas diesel off, 1.5 off.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #20707 üzenetére
Asszony is sajnálja a tetosint, de ő design miatt. Nelkulire is rakható, de tipusspecifikus. Kombi mondeonak jól állt a sin, de smaxnak sztem nem hiányzik.
Smaxnak amúgy nagyon jó a ledes lámpája, az sztem megerte régen. Azt kerjel bele, szerintem, meg rendes üléseket. A kisdiesellel ha nincs fel tonna utas, akkor elég. A 12 hangszoros Sony régen megerte, olcsó volt, most nemtom. Dab eggyel kisebbe is került, régen csak a legdragabb Sony kapta.
eladó topping dac
-
troll81
addikt
válasz cappa72 #20899 üzenetére
Van 2 a környéken manuális 6 váltó és 220 ps. 2521 cm3 ez akkor az 5 henger Volvo féle T5 motornak gondolnám én.ami magában nem rossz.titanium S felszereltség mind2. 150 170 ezer km futás megint nem kéne gond legyen neki.mit nézzek mire figyeljek mindenképp?
[ Szerkesztve ]
-
updog
őstag
válasz cappa72 #20929 üzenetére
Pont ma csodálkoztak rá a kollégák, hogy a C-Maxba befért 5(!) nem gurulós irodai szék, meg egy rakás doboz és szatyor, úgy hogy egy csomó másik doboz meg apróság már alapból a csomagtartóban volt, plusz beültünk ketten, akik költöztettünk, és ráadásul bent felejtettem a gyerekülést is hátul, így azt sem vettem már ki Simán kétszerfordulós melónak gondoltuk de elvittük egyben.
Szóval belül nagy (inkább azt mondanám, nagyon jó elrendezésű), ellenben kívülről tök átlagos hosszú/széles, magasságra is csak az átlag fölött van kicsivel.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bestbuy játékok
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- RAM topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Mozgásban a PC-s kiadás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 🖥️⛅
- További aktív témák...
- Eladó Teljesen új Bontatlan Amazon Echo Dot 5 Smart speaker Amazon Alexa fekete színben
- Teljesen Új Bontatlan Amazon Echo Spot (2024) Okos hangszóró - Fekete - bolti ár 35+
- Ciclosport CM 4.21HR kerékpár computer
- Hófehér Delonghi Dinamica ECAM 350.35.W automata kávéfőző
- Xiaomi Mi Smart Antibacterial (wifis) hideg párásító
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest