Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Goose-T
veterán
TDDI-t szerintem már nem gyártottak 2005-ben, csak TDCI-t. Egyébként ezekkel a kocsikkal nincsenek olyan gondok, mint a francia vagy az olasz kocsikkal, hogy mindig tönkremegy bennük valami bosszantó apróság. Inkább annyi a probléma velük, hogy egyszer valami biztosan tönkremegy a motortérben, amit marha sokba kerül kicserélni (porlasztócsúcsok, turbó, kettős tömegű lendkerék). Viszont ha ki van cserélve, akkor megint elmegy éveket gond nélkül, ha ésszel használja az ember. Annyi a lényeg, hogy a vétel után mindig legyen egy fél milla tartalékban, akkor nem marad az ember autó nélkül sokáig, ha beütne valami.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar