Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1601) SzlobiG válasza MPowerPH (#1599) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szép, de a km az tuti kamu amivel lényegében nincs is baj, ha rendben van a többi dolog rajta. Egy próbát mindenképp tegyél a leinformálhatóság terén max elhajtanak eléggé nyögvenyelős dolog ez itthon. :( Elvileg igen lehet magyarosítani magyar térképpel. Viszont érdekes, hogy Titanium és nincs benne xenon.

Csak automata jöhet szóba? Nagyon jó amúgy viszont, ha egyszer baja lesz, akkor az nagyon zsebbe nyúlós...

(#1602) Dorien válasza Erdei88 (#1596) üzenetére


Dorien
veterán

160-as tempónál ez tök normális. Vedd vissza 130-ra és máris nyersz 2 litert.

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#1603) Erdei88 válasza MPowerPH (#1599) üzenetére


Erdei88
veterán

Ezekről a dieselekről sem hallottam jót, igaz tapasztalatom nincs vele, nekünk benzines van.
Minden más tekintetben szerintem egy szuper autó. Stabil úttartás, kényelmes és csendes. Egyedül a mérete kifogásolható, nagyon érezni kell az elejét parkolás esetén

(#1604) Erdei88 válasza SzlobiG (#1597) üzenetére


Erdei88
veterán

Megy, igen. De máskor is használtam. Leginkább autómatán.
A 160as 9 liter az Shelles benzinnel volt annyi
Most az OMW-t javasolták, ki fogom próbálni. 2-3 forint pluszt nem okoz gondot literenként

(#1605) MPowerPH válasza SzlobiG (#1601) üzenetére


MPowerPH
félisten

Elvileg ha tenyleg full gyari szervizbe hordtak, akkor annak a szervizkonyvnek, es a kocsi teljes eloeletenek van digitalizalt valtozata, ami a Ford adatbazisaban barmelyik orszagban elerheto. Ha tekertek, akkor ezt az adatbazist nem tudjak megpiszkalni, tehat elvileg kiderul a susmus. Kerdes persze, hogy utanjarnak e. Egy kis juttatasert elvileg igen, csak kivancsi lettem volna ra, hogy valaki csinalt e mar ilyet itthon... Nekem az UK-ban vasarolt es ott hasznalt BMW-et itthon letudtam kovetni. Bent volt a teljes szerviztortenet a rendszerben, amit ossze lehetett hasonlitani a szervizkonyvel.
Igen, automata lenne az idealis. Azokban nem gond a kettostomegu, ami a manualis diesel Mondeo-k egyik rakfeneje, es egy vagyon a javitasa. A Powershift valtokrol eddig csak jot hallani(nem ugy, mint a VW fele DSG-rol...), nem talaltam olyat forumon, hogy valaki panaszkodna azon, hogy nem birja, avagy csak siman elromlos. Xenon -t nem tudom, en is furcsaltam, de ugye ez nem Titanium X, hanem csak A. DRL benne van, ami jo, meg a parkradar/navi kombo meg fontos volt.

140 lovat ir a motorra, pedig faceliftes. Es ugy tudom, hogy facelift utan az mar 163 loero. :U Egyebkent csak diesel johet szoba. Sokat eszik a 2.0-as benzines, es ez a kasztni mar nehez neki.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#1606) SzlobiG válasza MPowerPH (#1605) üzenetére


SzlobiG
félisten

Maradjunk annyiban, hogy ez Magyarország simán hamisítják az adatbázis adatait kis plusz pénzért, de amúgy igen úgy van ahogy mondod viszont a fordnál csak pár éve van ez a nemzetközi lekérdezés. Nem mondtam, hogy rossz ez a váltó, sőt kifejezetten jó, csak annyit tudok róla hogyha netán beszarik az horror.

Tudtommal a titaniumhoz jár a xenon, de ez valszeg a francia piac miatt nincs benne.

Szoftveres butítás csak a 140 ló minden ugyanaz mint a 163 simán lehet frissíteni sokan ezt csinálják.

(#1607) SzlobiG válasza Erdei88 (#1603) üzenetére


SzlobiG
félisten

Pedig kifejezetten ajánlott dízelek ezek a psa motorok nincsenek már injektor problémák mint a hármas mondeonal volt. Kettős tömegűt is az 1.8 dízel nyírja na az a nem ajánlott drága a vezérlés csere is kombinált láncos verzió, szerintem arról olvastál a 2 literes teljesen rendben van.

(#1608) MPowerPH válasza SzlobiG (#1606) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ertem. Ma kiderul, mindjart indulunk Bp.-re, kiderul hogy humbuk, avagy jo vetel. A legjobb az lenne, ha az autot ugy ahogy van a szervizkonyvevel egyutt tudnank a Fordhoz vinni. Majd megirom, mi lett. :)

Don't Tread On Me

(#1609) SzlobiG válasza MPowerPH (#1608) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hajrá, ne hagyjátok magatokat majd terelni fognak mint a legtöbb kereskedő. :)

Írj majd kíváncsi vok.

(#1610) Erdei88 válasza SzlobiG (#1607) üzenetére


Erdei88
veterán

Mi is gondolkoztunk dízelen. Amikor apa egyik kollégája közölte, hogy 400 ezret költött rá, ami be volt kalkulálva akkor inkább maradtunk a benzinesnél. Facelift előtti dízel volt az övé

Nekünk is Titanium, ahhoz sincs xenon.

(#1611) SzlobiG válasza Erdei88 (#1610) üzenetére


SzlobiG
félisten

Van ilyen, ki lehet fogni szart is úgy ahogy merci vagy bmw-ből is, de ettől függetlenül ajánlott a 2 literes dízel. Jó a fogyasztása olcsó a vezérlés csere, amit 200k-nál kell csak cserélni. A dpf ami okozhat galibát, de ugye az más dízel motorokra is igaz.

(#1612) Goose-T válasza Erdei88 (#1610) üzenetére


Goose-T
veterán

Egy újonnan ~8 millába kerülő autóról beszélünk, nem kéne felháborodni egy 400 ezres szervizszámlán.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#1613) DeFranco válasza Goose-T (#1612) üzenetére


DeFranco
nagyúr

hámá nemonmá há a szomszéd is évente 50k-ból tartja fenn az ignist sujadóstól. ;]

(#1614) SzlobiG válasza DeFranco (#1613) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ja csak az ignisz nem 8 millás gép. :D

(#1615) radi8tor válasza SzlobiG (#1614) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

A 300 lovas változat kerülhet annyiba. :D

⭐ Stella

(#1616) Erdei88 válasza Goose-T (#1612) üzenetére


Erdei88
veterán

Azért meglepett. Aki pedig használtan veszi 3-4 millóért annak pedig kifejezetten rosszul eshet. De ez csak az én véleményem :R

(#1617) MPowerPH válasza SzlobiG (#1609) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem vettuk meg... Valamiert gyanus volt. Ott volt a Petranyi, lekertuk az adatokat, valos a km. Ellenben mar egyszer eladtak, a tulaj visszavitte anyagi problemara hivatkozva. Vetel utan elvitte szervizbe, de csak a valtoolaj volt cserelve. Nem ertem az okat, mindegyik resze gyanus... Foleg ugy, hogy oil service figyelmeztetessel fogadott. Egyebkent gyonyoruen valtott, jobban, mint egy dsg. Parkradar rossz volt benne, en hivtam fel a figyelmet ra. De annyira nem jott be anyanak se, meg nekem sem. Egyszeruen rossz erzesem volt az autoval kapcsolatban. Navi eleg buta, foleg az infocenter resze, ez sem jott be teljesen. Keyless go viszont bejovos. Gumik korbe majd 90%-osak, 2 evesen. Maga az auto pedig egy iszonyat nagy hodaj... Kifele menet viszont talaltunk egy masikat, mas marka, mas stilus, le is foglaloztuk.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#1618) SzlobiG válasza MPowerPH (#1617) üzenetére


SzlobiG
félisten

Így én se vettem volna meg a leírtak alapján a service oil-t 100% hogy a DPF miatt dobta meg kellett volna csak járatni egy hosszabb úton és kész gondolom csak kis távokra használták nem tudok regenerálni ezért a service oil. Mondtam hogy nagyon jó a powershift csak nagyon drága is ha baja van. :)

Mit foglalóztatok le helyette?

(#1619) MPowerPH válasza SzlobiG (#1618) üzenetére


MPowerPH
félisten

O lett a kivalasztott.

Don't Tread On Me

(#1620) DeFranco válasza MPowerPH (#1619) üzenetére


DeFranco
nagyúr

pfej ürdüng ;] hitetlen kutya :P

marski :((

:P

(#1621) MPowerPH válasza DeFranco (#1620) üzenetére


MPowerPH
félisten

En sem szeretem egyik konszernes gepet sem, de edesanyamhoz ez jobban dukalt, mint a hatalmas Mondeo. En is elszoktam az ilyen uszalyoktol a coupe utan, nekem is fura volt a hatalmas meret. Viszont veszettul megy, kis suly, eros motor.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#1622) radi8tor válasza MPowerPH (#1619) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Jó áron mérik ezeket az Octavia-kat.
Bár elég jól felszerelt modell.

⭐ Stella

(#1623) SzlobiG válasza MPowerPH (#1619) üzenetére


SzlobiG
félisten

Nem rosszak ezek, viszont érdekes hogy a legjobb felszereltséget írják rá azt se xenon se parkradar. A mondi elfogultság nélkül szvsz egy fokkal magasabb szinten van az Octaviatól számomra nem lett volna kérdés, hogy az vagy az octavia. :)

Ja amúgy meg ennyiért egy jó 3-as BMW-t tudtatok volna venni. ;]

(#1624) MPowerPH válasza SzlobiG (#1623) üzenetére


MPowerPH
félisten

Elso radar meg a Xenon az, ami hianyzik. Mondiban viszont meg csak projektoros sem volt a fenyszoro, szoval egal.
Ennyi km-el, ilyen korral es felszereltseggel nem volt BMW. 320D kukas a motorja miatt, 316i, 316d pedig felejtos, mert gyengusok, es mind fapad. A nagyobb motorosok pedig dragabbak.

Don't Tread On Me

(#1625) Richard!


Richard!
addikt

Sráczok!

A Fresh felszereltség hol áll a rangsorban? 2010-es Focus
Illetve ez a szerviztörténet lekérdezés dolog mennyire gyorsan szokott menni és mennyire fájdalmas összeget akasztanak le az emberről?

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#1626) Mi5u válasza Richard! (#1625) üzenetére


Mi5u
tag

Én besétáltam a VIN(alváz) számmal egy márkaszervizbe, és ott a munkafelvevő 5 perc alatt elmondta.
Pénzt nem kértek, de kinyomtatni sem fogják.
A Fresh kicsivel több mint az Ambiente, de kevesebb mint a Trend.
Itt te is meg tudod nézni, hogy gyárilag mivel jött ki.

[ Szerkesztve ]

(#1627) Atlantis válasza Richard! (#1625) üzenetére


Atlantis
veterán

Nekem anno alvázszám alapján átküldték e-mailben a szerviztörténetet. Díja nem volt.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#1628) gaborbol


gaborbol
őstag

Rakerestem az ABS szenzor gyurure, nem semmi arban van :(((

Elkoccoltam a negy helyi bonto egyikebe, mit mondjak van naluk par Focus :DDD
Ez csak egy sor es meg van negy masik.

Adtak talicskat a bejaratnal, aztan csinalsz amit akarsz. Hoztam is ket hibatlan ABS gyurut kabatgombert, meg egy hatso kerek tengelyt. Hihetetlen, mennyire olcson adnak mindent.

[ Szerkesztve ]

(#1629) Goose-T válasza gaborbol (#1628) üzenetére


Goose-T
veterán

Ez a jó a Focusokban, hogy annyi van belőlük, mint a szemét, így a bontóba is jut belőlük bőven.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#1630) radi8tor válasza gaborbol (#1628) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hogy ment tönkre az ABS szenzor gyűrű(d)?

⭐ Stella

(#1631) Atlantis válasza Goose-T (#1629) üzenetére


Atlantis
veterán

Itthon azért a ritkább motorral szerelt verziókhoz nem könnyű bontott alkatrészt találni. Persze karosszériaelem az van bőven.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#1632) gaborbol válasza radi8tor (#1630) üzenetére


gaborbol
őstag

Ledaralta feluletet a szenzor. Miutan megrogyott a csapagy gondolom nekinyomta kicsit.

A masik gond meg, hogy sokan azt irjak, hogy amikor a fekdobot csereled az ABS szenzor gyurut szinte soha nem lehet leszedni rola. Annyira ra van szoritva, hogy szinte mindig eltorik, nalam meg szo szerint leestek rola amikor csereltem oket.
Neztem a gyari szerelesi utmutatot, hogy mit kene veluk csinalni, es tok elegansan meg sem emliti a letezesuket, pedig 2010-tol az osszesnek van ABS szenzora hatul.

Amikor a bontobol kiszedtem a fekdobot legalabb fel orat eljatszottam vele mire lejott a gyuru rola, tenyleg nagyon passzentos. Ehhez kepest amit ratettem igen konnyen rament meg lejott, valoszinu ez is volt a gond reszben.

Neztem egy 2011-es focust vagy fusion es azon is dobfek volt, de kb 2-3 centi vekony, ez meg van vagy 10, szoval meg mindig fejlesztgetik ezt a csodat.

Valameyik ford forumon ekeztek nagyon a dobfeket a userek, es jott a fordtol valaki, hogy a fekero 30%-ka keletkezik csak hatul, ez nem egy nagy teljesitmenyu auto, ezert nem kell ra tarcsafek.

Meg egyszer szet kell szednem akar milyen okbol, akkor visszamegyek a bontoba es hozok hozza tarcsafeket :W

Goose-T: Szo szerint mellbevagott, hogy mennyi van beloluk. Nekem egy 2006-os priusom van meg egy 2010-es outlander GT-m azokbol konkretan 0 darab volt, de meg az atfedo evjaratokbol sem volt egy darab sem, ezekbol meg valogatni lehetett.

[ Szerkesztve ]

(#1633) Joker88


Joker88
őstag

lenne két kérdésem.
a jövő héten viszem szervízbe a kocsit, kis lakatolási munkára.
Az albumban vannak képek/videó a dologról.
Album

A történet az lenne, hogy a jobb hátsó emelési pont nincsen meg, és a küszöb kezd rozsdásodni, már a "b" oszlopnál van ( háromajtós fiesta) a kerék és az ajtó hátulja közti kis távolságon van a bibi.
Szerintetek mennyiért javítják meg,mire készüljek ? meg lesz csináltatva mindenképp.
Másik kérdés:
próbáltam jól lefényképezni, a bal első sárvédő ívnél mintha hólyagozna a festék alatta rozsda lehet ?

In loving memory of Garrett Lockhart

(#1634) radi8tor válasza Joker88 (#1633) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Célszerű munka előtt árajánlatot kérni a dologról. Így nem ér meglepetés.
Árat nehéz saccolni, akár 2-3x árkülönbségek is lehetnek egyes lakatosműhelyek között.

⭐ Stella

(#1635) MPowerPH válasza Joker88 (#1633) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem csak lehet, az is van. Eleg kemenyen eszi. :( Mintha baratnomek Mondeojat latnam.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#1636) westcoastog


westcoastog
veterán

Mk2-es mondeoba, az első ajtóba mekkora hangszórók mennek?
Átmérő és mélység

Köszi.

(#1637) TripleB válasza gaborbol (#1632) üzenetére


TripleB
senior tag

Hol van ez a bontó? Hozzál nekem 2004 utáni fókára váltógombot! :)
A tárcsásítás azért nem olcsó mulatság szerintem.

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"

(#1638) gaborbol válasza TripleB (#1637) üzenetére


gaborbol
őstag

Tessek! 1 dollar legyen nalad annyiert engednek be.

Crazy Rays

Ebbol a bontobol kijonne kb $120 dollarbol kompletten mindket oldala talan cask uj fekcsovek kellenenek.

Gondolom 90%-ban automata valtoval vannak szerelve az itteniek, nem a bontos ara lenne a gaz, hanem valoszinu a posta innen Mo-ra, de ekkor mutyurnel meg lehet az sem akkora tetel. Ha arra jarok legkozelebb akkor benezhetek, viszont lehet az EU focusba mas a valtogomb mint az ittenibe.

(#1639) radi8tor válasza gaborbol (#1638) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hehe, az messze van Nógrád megyétől. :)

⭐ Stella

(#1640) Erdei88 válasza radi8tor (#1639) üzenetére


Erdei88
veterán

A szándék meg volt :D

(#1641) Vesztor87


Vesztor87
senior tag

Sziasztok!

Szerintetek ez mennyire van egyben? Aránylag olcsó korához képest. Lehet fél milláért is MK1 faceliftet kifogni?
Köszi:)

Szerk: Egy első szervíz mennyiben van kb.? A benzinessel elvileg nagyon nagy kiadások nem lehetnek, vagy igen?:)

[ Szerkesztve ]

(#1642) Dorien válasza Vesztor87 (#1641) üzenetére


Dorien
veterán

El kell menni, meg kell nézni, ki kell próbálni. Ha jó állapotú, akkor a nepperek elviszik pár nap alatt, előtted.

Én tavaly október végén 600k-ért vettem 2004-es Mk1.5 Focust 220e km-rel. Zéró rozsda, megkímélt belső, még az üléshuzatok sem kopottak. Motor, váltó, futómű tökéletes.
127k volt az első szerviz (helyi szakinál, nem márkaszerviz):

- vezérműszíj szett csere (ContiTech), vezérmű szinkronizálás
- vízpumpa csere
- hosszbordás szíj (ékszíj) csere
- olaj + szűrő csere
- fékfolyadék csere
- generátor feszültségszabályzó csere (csatlakozó elrohadt)
- akku csere (Exide Premium 12V 60Ah/600EN)
- 6 óra munkadíj

Ez tavaly novemberben volt, azóta nem kellett a kocsihoz nyúlni. De majd a "Milyen autót vegyünk" topikban úgyis megmondják a "szakértők", hogy ennyiért csak bontószökevény Focus van... :) Oda sem járok többet.

[ Szerkesztve ]

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#1643) Goose-T válasza Vesztor87 (#1641) üzenetére


Goose-T
veterán

Ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, bár néhány következtetést már a rossz minőségű képek alapján is le lehet vonni. Valószínűleg összevissza törték, a jelek erre utalnak:
* be van horpadva a hátsó ajtó
* nem illeszkednek rendesen az első sárvédők és a lökhárító
* mintha deformálódva lenne az utasoldali első légzsák fedele, lehet, hogy pukkant

Ha mindezek ellenére megnéznéd személyesen, a következő dolgok még árulkodóak lehetnek:
* ha valamelyik üvegen nincs Ford márkajelzés, akkor biztos, hogy cserélve lett
* az elejében sok műanyag alkatrész van, ha szigszalagozva vannak, vagy törve, akkor tört az eleje
* a homloklemez le van fújva gyárilag a karosszéria színére, ha nincs lefújva, vagy javítást látsz rajta, akkor biztos nagyot törtek rajta
* a csomagtérben ki kell venni a szőnyeget és a pótkereket, az üregnek gyárí színűnek kell lenni, rozsda, víz, javítás nem lehet benne - még a kátrányok is le vannak festve

Nekem 2003-as 1.6-os Focus kombim van, azért kellett rá némileg költeni bő két év alatt, bár nem vészes összegeket:
* gyújtótrafó és kábelek cseréje: ~60000 Ft
* kuplungcsere: ~100000 Ft
* klímakompresszor cseréje bontottra: ~30000 Ft
* rezonátor és leömlő cseréje: ~40000 Ft
* akku: ~18000 Ft
* egyéb apró tételek, 10000 Ft alatt: kutyacsont, kobracső, napellenzők

Most elmondható a kocsimról, hogy 12 évesen szuper állapotban van, de én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van. Nem lóg semmije, nem zörög, nem füstöl, nem hangos, mindig indul pöccre. Az ára a felszereltsége miatt is volt ennyi, mert Ghia változat plüss kárpittal, négy elektromos ablakkal (elöl automaták), digitális klímával.

Dorien: ezt már nem viszik el a nepperek, mert már most is egy neppernél van. Lehet egyébként, hogy csak egy beetető hirdetés, telefonban azt mondják, hogy megvan, meg lehet nézni, aztán amikor odamegy az ember, akkorra már "elvitték, de ajánlanék még pár hasonló autót".

[ Szerkesztve ]

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#1644) Erdei88 válasza Dorien (#1642) üzenetére


Erdei88
veterán

Én már leírtam itt is. 2001-es a Focusunk. Eddig szinte semmit nem kellett rá költeni.
Szerintem simán találhattál egy jó darabot. Nem kell foglalkozni másokkal, Te használod, ha elégedett vagy akkor más nem számít

(#1645) Vesztor87 válasza Goose-T (#1643) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Köszönöm a válaszokat:)

Azért két év alatt a 258.000 ft talán nem is olyan kevés, bár ha rendes szaki csinálja:)

Dorien:
A szíjak, olajak és akku mondjuk házilag kicserélhető, a többit valszeg szerelős móka:)

Látok időnként 350-400e ft-os fókákat is, emellett hihetetlen hogy pl. régi Swiftet vesznek az emberek, ez annyival autó szerűbb. Persze, a szép ebből is drágább ahogy látom (7-8 kiló min.), de abból se sokkal olcsóbb:)

[ Szerkesztve ]

(#1646) Goose-T válasza Vesztor87 (#1645) üzenetére


Goose-T
veterán

Ezek nélkül is elment volna sokáig, csak én maximalista vagyok, minden működjön jól a kocsiban, és kész. Nem olyan hibák voltak ezek, amik miatt használhatatlan lett volna a kocsi. Egyébként meg ahogy mondod, ez egy autószerű autó, de ez az autószerűség pénzbe is kerül. Egy lepukkant Swiftet pár tízesből kipofoz az ember, egy lepukkant Focusnál viszont már jobban bele kell nyúlni a zsebbe. Szerencsére, mint fentebb is írtam, annyi bontott van belőle, mint a szemét, így olcsók és könnyen beszerezhetőek az alkatrészek hozzá.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#1647) -v- válasza Goose-T (#1643) üzenetére


-v-
addikt

én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van

És így is ennyi minden kellett rá. Meg még fog is. Ez amúgy valóban nem sok, de azért mérhető anyagi teher.
Ha veszel egy lefingottat jó eséllyel annyit kéne rá költeni, hogy tip top állapotban legyen, amennyit már nem éri meg, és a legtöbben nem is költenek .. emiatt aztán ha rohad az úgy is marad, és még jobban rohadni fog csak, ha futómű gatya akkor nem költenek rá 6 jegyű összeget hanem marad olyan, meg az egyéb hibák is ...
El lehet vele járni, de a) elveszik az előnye annak, hogy hűdejó autó a focus, mert lefingottan semmi sem az, b) az már onnan csak tovább amortizálódni fog, ha valakinek ez oké, hajtja pár évig és kidobja akkor nincs ezzel baj. Ja meg a patent állapot mindenkinek mást jelent ám .. valaki eljár kopogó, lógó futóművel, fingja sincs mennyi baja van az autónak, indul reggel akkor jó az, "hibátlan".

(#1642) Dorien: az emberek 99%-a nem akar klímátlan, 1.4 fapad focust. Az azért volt olyan olcsó ;)

(#1641) Vesztor87: lehetni mindent lehet, lottón nyerni is. De igazából nem akarok már válaszolni erre mert akkor behisztizik mindenki hogy hátdehátde van olyan is meg ne állítsunk valótlanságot mert az övé is patent és igenis. Az, hogy az emberek nagy része arra kíváncsi, mi a piaci átlag, a reális kockázatok meg esélyek, az mindegy, ha mondasz valami teljesen realitáson alapuló átlagot, ami jól közelíti a piaci viszonyokat, akkor jön pár embertől a hiszti hogy hátde az nem úgy van (gondolom mert akkor elégedettség tölti el a kis lelkét mekkora bizniszt csinált ő annó, vagy nem is tudom .. kezdi sorolni a kivételeket stb.)

[ Szerkesztve ]

(#1648) Vesztor87 válasza -v- (#1647) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Értem amit mondasz:)
Apósom 280-ért vette a '99-es 1,8 tddi Focusát. Egy trágyadomb az a kocsi. Ennek ellenére akkor azt mondtam hogy ha ez ilyen állapotban ilyen, akkor egy szebb az tuti tetszene:) Apósom elvakult dízel fanatikus, volt a közelben 1,4-es klímás szervízkönyves 5 ajtós 2001-es Focus 550-ért, de nem, az nem jó. Másnap elment Pestre (innen Makó mellől) és elhozta azt... egy kombi, mindenhol eszi a rozsda, klíma nem jó, 2 hátsó elektromos ablak nem jó, üzemanyagszintjelző nem jó.... ááááá fos:D Mire lábra állt (említett hibák fennállnak) benne vt 700-750-ből, de ő jobban tudja mit kell venni:D

(#1649) -v- válasza Vesztor87 (#1648) üzenetére


-v-
addikt

Figyelj amugy azzal sincs baj ha valakinek az jo, vesz valamit olcson, uzemamyagszintjelzo nem jo, eszi a rozsda etc. de leszarja es ugyis megfelel neki, eljar vele par evig ... attol meg az nem lesz jo auto, max. neki megfelelo. Attol se lesz jo egy auto, hogy valaki eszre se veszi a hibakat vagy nem torodik vele ... feltengely hulla, raz kicsit gyorsitasnal, kit erdekel, motortarto kuka, picit alapjaraton is razza, hangosabb, azt se tudja az nem olyan kene legyen, kit erdekel ... gatlok mar veget jarjak, szilentek mar cseresek, uttartas kocsit szarabb nem baj jo az, stiftbol atulve fel se tunik, meg mindig jo. Ha megcsinaltatod ezeket akkor meg elkoltesz egy hatjegyu nem egyessel kezdodo osszeget. De mindegy is mondom, a "nem kell hozzanyulni" az emberek nagy reszenek azt jelenti indul reggel. Kicsit ingadozik utana az alapjarat, az is kit erdekel, "ez csak egy focus" ugye, meg megiscsak "ez mar egy 10 eves auto" stb. dumak amik ilyenkor jonnek.

[ Szerkesztve ]

(#1650) Vesztor87 válasza -v- (#1649) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Nemtom, mondjuk az apóséval úgy vagyok hogy ez már mindennek az alja :) Úgy vagyok vele hogy 1x rakja az ember rendbe, akkor nem lesz gond. Ha nem jó a futómű ne rázza szét az autót, ne tegye tönkre a gumit stb. Jah, gumi... fogta és felrakta a két hátsó kerékre a téli gumit, mondván azt télre már úgy se használná mert már 3-4mm csak a profilmélység, de hátra jó az:S A kormány felső része már málik, az órában 170k km, mondtam neki hogy valszeg nem ennyit futott, de szerinte biztos ennyit, mert azért csak a teteje málik a kormánynak, mert sokat állt a napon, nem azért mert használták. Másol is kopott a kormány, csak nem annyira. Kazettás rádió van a kocsiban, de a kormányról nem akar vezérelődni :D A kazi része állítólag megeszi a kazit, szal az is kuka:D Nice a gép:) Inkább 7 kilóért egy normálisnak kinéző benzines, amire első alkalommal költök 100-150k-t.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.