Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Szólánc.
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
westcoastog
veterán
válasz
Satan_Claus #1498 üzenetére
Akkor ilyet kell kérnem az autós boltban.
Márka mindegy?(#1499) tomiii.
Így is akcijósan szereztem öcse, fizessek is érte hogy elvidd? -
tomiii.
aktív tag
válasz
westcoastog #1497 üzenetére
akkor jöhet majd az én Fordomba a 10w40-ed akciósan
-
Satan_Claus
őstag
válasz
westcoastog #1497 üzenetére
5W30, WSS M2C913-B
-
westcoastog
veterán
Na, duplán is ford tulaj leszek, hétfőn hozok haza egy 97-es 1.6-os zetec mondeot.
Az lenne a kérdésem hogy milyes fajta olaj kell bele? A sierrámba 10w40, ebbe nem tudom mi megy.
Csak mert van itthon 10w40 olajam bőven. -
Atlantis
veterán
válasz
Satan_Claus #1494 üzenetére
Ha csak ennyi lenne, seggemet földhöz csapkodnám örömömben...
-
Dorien
veterán
Összeghatárt nem írtál. Én ezeket ajánlanám:
1. 3-5 éves, keveset futott (100e km alatt) 1.6 TDCi 109 LE.
2. Faceliftes Mk1, 2002-2005 évjárat, 1.8 TDDi 90 LE.Ez utóbbi azért jóval harmatosabb, de szerintem dinamikus közlekedéshez elég, és TDCi-vel szemben nincs benne kettős tömegű lendkerék, nagynyomású szivattyú, csak az adagoló a gyenge pontja. Az ajtók alját nézd meg belülről, ott szoktak rozsdásodni.
-
ACAB95
tag
Üdv
Van egy Fiat Brava 1.9 TD 75 lóerős autóm. Leszeretném cserélni egy erősebb dízelesre. Kiszemelt példány egy Ford Focus 1.8 TDDi, TDCi. Előző kocsimnál leginkább a lóerő és nyomaték hiány bosszantott. Melyik motorral ajánlanátok? Focusoknál gondot okoz a rozsda? Előre is köszönöm! -
DeFranco
nagyúr
válasz
szuszinho #1487 üzenetére
több márka van, ami jó, a lehetőségeknek csak a pénztárcád szab határt. nézegess teszteket a te méretedben, melyik gumi hogyan szerepel, nem szentírás, de irányadó lehet. főleg a vizes tapadásra figyelj, az a legfontosabb, szárazon tud tapadni az alsóbb kategóriás gumi is, az nem olyan nagy kunszt. amikor szükség van a minőségre az a vizes út, illetve a hirtelen fékezés.
van a PH!-n gumis topic is, ott kellene esetleg érdeklődnöd. ott sem kell elhinni mindenkinek mindent. én ha lehetőség van rá, a top 3-5-ből választanék.
-
szuszinho
őstag
Sziasztok,
2003-as, 1.4, benzines Focusra kell gumit vennem, mert egy kiálló csavar kiszakította a jobb hátsó kerék oldalát. Jelenleg BFGoodrich 205/50 R 16 87V van rajta. Milyet érdemes venni?
Köszi!
-
-
-
Erdei88
veterán
Tegnap volt a Mondeo szervizben, olajcsere, szűrűk stb..
A lökhárítót meghúzta valaki, nem vészes de kértünk egy árajánlatot a javítására. Mindennel együtt 100.000!! forint. Amikor a csak elénk tolta a papírt, felkacagtam.
Szakszerviz mi így szeretünk.
-
LamaCube
addikt
válasz
radi8tor #1475 üzenetére
Igen van benne, de akkor rossz idő volt, így nem kapcsoltam be. Most a héten kb. 30 km volt klímával. Annyira mondjuk nem számít mennyit fogyaszt, mert sokat nem lehet tenni ellene.
Összesen 61 litert fogyasztott /persze nem egyszerre tankoltam/, nem akartam a pályán tankolni, ezért még a pálya előtt rátöltöttem 12 litert. Most megint teletankoltam és 49 liter ment rá, tehát 6 liter maradt benne.radiátor1 "1475"
Igen legalább nem ér meglepetés az útiköltséggel. -
LamaCube
addikt
válasz
radi8tor #1473 üzenetére
A próféta beszéljen belőled!
Egyébként meglepődtem a fogyasztáson. Szeged-Sopron-Szeged /közben voltak más utak is/ 915 km-re 6.6-os fogyasztás jött ki. 4 felnőtt egy 11 éves gyerek meg a csomagtartó tele. Mivel nincs compi a gépben, így tankolással tudtam kiszámolni.
-
LamaCube
addikt
Sziasztok!
Mint írtam anno, hogy bizonyos km-nél /100-110 Km/h/ berezeg a kormány. A féktárcsa és betét cseréje után /kopott volt már mindkettő/ kb. felére csökkent a rezonálás. Így elvittem futóműveshez és mind a 4 kereket kiegyensúlyoztattam, majd egy futómű ellenőrzést és ha kell állítást is kértem. Az kiegyensúlyozás után tökéletesen rezonancia nélkül fut a verda. Tehát az volt a baj. Kicsi széttartás volt elől és ezt beállították. Azt mondták semmi gond a futóművel. Úgyhogy kicsit nyugodtabban állok neki a jövőhét szombati 2500Km-es Erdélyi túrának. Remélhetőleg nem hagy cserben a fóka!
-
gaborbol
őstag
válasz
Atlantis #1468 üzenetére
Koszi!
Akkor a motortartot meg megnezem rajta., remeg ez vezetes kozben is, mivel nem az en autom es elotte meg soha nem vezettem, igy nehez kitalalnom, hogy mi a banat Baja van, ha csak nem a toka veres mar.
Valoban automata kulonben, csak azert csodalkoztam, mert legtobbet autouton jar 100 km/h sebesseggel, szoval az optimalis is lehetne akar neki.
-
Jaffa75
őstag
válasz
Atlantis #1464 üzenetére
szerintem a 90 lovast csak a 2-es kókuszba tették be...
Nekem volt cégesem ezzel a motorral, 200e km-t tettem bele, egy légtömegmérő csere volt benne 369 naposan, utána 4 évig semmi. Alig eszik valamit, lábtól függően 4,5-5,5 l.
Most egy C-maxom van, ez még a DPF-es 109 lovas. Ez többet eszik fél literrel, mondjuk tán kicsit jobban is megy. Vezérléscsere megvolt 180-nál (most van benne 186), illetve a vezérműláncot is cseréltettem... pár hete megvolt a turbónál a szelep is, az ESS-es srácok szerint most nyugalom jön
! Én szeretem, ha óvatos vagy akkor tempomattal 100-as tempóban összejön a 3,8-as fogyi is
(computer szerint, a valóságban 3-4 decivel több szerintem)
-
Atlantis
veterán
válasz
gaborbol #1467 üzenetére
Alapjárati ingadozás sok mindentől lehet, nekem is volt, mikor megvettem, de egy szoftverfrissítés után helyreállt. Nem hiszem, hogy látatlanban ezt lehetne diagnosztizálni. A motortartó nálam is elfosta magát, de alapjáraton nem venni észre, inkább csak alacsonyabb fordulatról indított határozottabb gyorsításoknál van egy fura hang...az se biztos, hogy emiatt, de gyanús a dolog.
Fogyasztás nálam 7,3L nagy átlagban, de ha több a város, akkor 8 fölé is el tud menni, mindezt normális, határozott vezetési stílusban, senkit nem feltartva (sőt), de nem is gyilkolva a gépet. 9 fölött még sosem tudtam letolni a torkán, még sok téli hideg üzemmel sem. Jó motor ez, pedig a Fordnak sikerült egy elbaszott áttételezésű váltót társítania hozzá, pályán ölni tudnék egy 6. fokozatért.
Ha jól értelmeztem a SES jelölést, akkor amerikai piacos a gép, így viszont az automata váltós, nem? Ha igen, 4 fokozatú? Ez magyarázhatja a magasabb fogyasztást...
-
gaborbol
őstag
válasz
Atlantis #1462 üzenetére
Kerdeznek meg, ha lehet
Alapjarat finoman ingadozik rajta amikor all a kocsi, ilyen 50-150-et, es remeg is az egesz auto. Motortarto bakokat nezzem rajta?
A masik ami meglepett fogyasztas, miota megvan nem lett reszetelve az atlag fogyasztas rajta, az most atszamitva 9.2L mutat. Minimalis varos, orszagut napi 65km ingazik, es nezem a hivatalos fogyasztasat es tenyleg ennyi.
SKF- csapagy szerintem jo marka, nem ez kerult bele, a ford gyarilag ezzel szereli.
13K volt a komplett dobfek( betetek nelkul) a csapagyakkal orok garanciaval. -
SzlobiG
félisten
-
Atlantis
veterán
Ugyanazok a francia dízelek vannak Focus-ban is, mint a Mondeo-ban. 1.6-osból a DPF nélküli állítólag nem olyan rossz. Szóval ami az egyikben vacak, az biza a másikban is az lehet.
gaborbol: a kerékcsapágy problémás szokott lenni Focus-nál, úgy tudom, leginkább a hátsók. A dobfék érdekes, nekem a 2 literesen tárcsa van elöl-hátul, persze amerikai piac más...
-
Ck.
addikt
Üdv srácok,
Érdeklődni szeretnék, hogy a 2006-2007 körüli diesel Focusokról - 1.6-1.8-2.0 TDCi - mit lehet tudni, milyenek ezek a motorok? Ők is beletartoznak még az "óvakódj a Ford dieseltől" jelzőbe, amit az MK3 Mondeo indított el anno a TDCi-vel? Vagy ezek már javított konstrukciók?
Szintén 2006-2007 körüli MK3 Mondeok-ban javult-e vmit a diesel motorok megbízhatósága, vagy ugyanúgy nem javallott?Köszönöm szépen
-
gaborbol
őstag
Focus 2010 SES 2.0 benzines 120K Km. Felesegem occse kocsija, tegnap mondja, hogy valami morog rajta, de nem tudja honnan jon a hang. Beulok szerintem a jobb hatso kerekcsapagy, ma athozta, eleve meglepett a dobfek. Ez normalis, hogy dobfekes?
Leszedem a dobfeket, a kulso csapagy vagy 3 mm kotyog, a belso csapagy meg szo szerint darabokra hullott kiszedeskor, pedig SKF volt benne.
Kicserel, osszerak ez a resze jo, most a jobb elejet es a bal elejet is hallom nagyon fimonam morogni. Ezek ennyire nem sikerultek jol, vagy ez csak egyedi eset? Nincs utve-verve, meg csak szar uton se jar.
-
LamaCube
addikt
Sziasztok újra!
Megtörtént a féktárcsák és betétek cseréje és megvolt a műszaki vizsga.
2 hete pályán mentem és olyan 115 Km/h-nál rendesen berezonált a jobb eleje az autónak, de csak azon a sebességen. Mivel voltam futóművesnél az autó vásárlása után, eléggé meglepődtem, hogy mi lehet. De úgy voltam vele, hogy megvárom a fékcserét. Most ezek után egyáltalán nem ráz azon a sebességen és máshol sem.
Lehet, hogy a kopott féktárcsa/betét miatt lehetett a berázkódás?
Most hétvégén lesz egy 750 km-es "túrám" ott majd jobban letesztelem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest