Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • STib

    újonc

    Sziasztok,

    Egy olyan ötletünk támadt, hogy excelben valósítjuk meg a kiadott feladatok és az időráfordítás nyomon követését. Ehhez készítettünk is egy alapexcelt a megfelelő oszlopokkal (Feladat, Tevékenység, ...). Az elképzelésünk az, hogy mindenkinek van saját timesheet munkalapja / excel táblája, amelybe a nap végén beírja, hogy milyen feladattal és mennyit foglalkozott. Ez lehet egy sor, vagy éppen több feladat esetén több sor is egy nap.

    Ezeken felül, a vezetőnek pedig olyan munkalapja / excel táblája lenne, amelybe az egyes kollégák által beírt sor megjelenik, persze automatikusan. (Ez a munkalap / excel csak nyomon követésre szolgálna, ebbe manuális nem írnánk bele.)

    A kérdésem az, hogyan lehet megoldani azt, hogy az a sor, amit az egyes kollégák beírnak a saját timesheetjükbe az automatikusan átmásolódjon a vezető nyomon követő exceljének következő üres sorába.

    Alap excelfelhasználó vagyok, makrót még készítettem, de sejtem, hogy ezt abban kellene megoldani, így aki tud segíteni, kérem vegye ezt is figyelembe és amennyiben lehetséges, a kezdeti lépéseket is írja meg.

    Mivel az is cél, hogy az egyes munkatársak ne láthassák egymást timesheetjét, ezért billegek az egy közös munkafüzetnél, mert ott csak a szerkesztést tudnám levédeni, a tartalom láthatóságát nem. Ezért most egyszerűbbnek tűnnek az egyéni munkafüzetek, amelyekből egy közös munkafüzetbe másolódnak az adatok.

    Előre is köszönöm a segítséget, ha valamiben nem voltam egyértelmű, kérdezzetek kérlek.

Új hozzászólás Aktív témák