- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
sh1ni
csendes tag
Tökre megértem a véleményed, egyet is értek benne dolgokba, főleg a WoWosokkal. Számomra úgy, hogy nem volt Vanilla wow, nagyon fura élmény ezt a mostanit játszani. Nem is tudnám leírni nagyon, esélytelen volt a hatalmas sztorit megtapasztalnom normális léptekkel. Számomra totál elveszett terület az egész térkép kb.
Amúgy az arpg-ék jó tipp, de ez a fajta hentelés, mint ami a Diabloban vagy a PoE-ban megy, számomra nagyon monoton tud lenni, de nem a jó értelemben.Tudom, vicces ez úgy, hogy amúgy meg el tudok ütni egy mobot 2-3 órán át csak hogy hátha kapok valamit, amit eladhatok.
-
Ghoosty
őstag
Sokáig én is úgy voltam, hogy nem zavar, ha sokat kell utazni, mert felfedező típusú játékos vagyok. Aztán játszottam az ArcheAge-vel. Az egyik legjobb pénzkeresési módszer az volt, ha cuccot szállítottál egyik helyről a másikra. A leggyorsabb akkor volt, ha senkivel se futottá össze, nem támadott rád senki. Volt, olyan, hogy ablakba raktam fél képernyőn a játék ment a másikon meg néztem egy sorozatot. Játszottam egy-két órát, de valójában csak néztem a karakterem, ahogy halad az úton és néha mozdítottam az irányításán. Elég hamar véget ért számomra a ez az MMO. Ez kb idle game volt.
Persze a WoW féle sárkányon fél pillanat alatt bárhol ott vagy dolog meg a másik véglet. A világ teljesen üresnek hat, mindenki csak repül, teleportál egyik pontból a másikba.
Ami nekem eddig legjobban bejött az a wow vanília féle utazás: alapból lassú, de vannak pontok, ahová viszonylag gyorsan lehet eljutni repülve fix pont-tól fix pontig.
A grindeléssel az a bajom, hogy én úgy akarok cuccot szerezni, hogy közben élvezzem a játékot. Tehát, ha én PvP-t szeretm, akkor PvP teljesítményemért adjon a játék pontot/tokent magát a cuccot, bármit, amiből lesz jobb felszerelésem. Ha dungeonozni szeretek, akkor a dungeon adjon cuccot. Az számomra nem opció, hogy öljek 2 órát vaddisznót, hogy végre mehessek egy fél órát olyan dolgot csinálni, amit igazából szeretek.
Neked jó, ha te pont szeretsz gridelni, de lehet, hogy inkább aRPG irányba kéne nézelődni, bár ha legalább 12-14 éve játszol gondolom azt is próbáltad.
WoW-ban nagyon sok dolgot szeretek, csak a community ment el olyan irányba, ahová már nem tudok kapcsolódni. Amit te is mondasz, mindenki rohan, ha nem tartasz az élbollyal nagyon nehéz felhoznod magad. Pedig az, hogy questről questre mész nem lenne gond, mert alapvetően jó történetet mesél el, csak a többség nem olvassa el, csak accept --> claim reward. Még addon is van rá, hogy az ablak se jöjjön fel. -
sh1ni
csendes tag
Én kb 12-14 éve mmorpg-ztem utoljára hozamosabb ideig. Nemrég kipróbáltam a WoW-ot, kb 2-3 hónapig. Azt hiszem, hogy egyet kell értsek azzal, hogy engem se zavarna, ha valahova el kell jutni és ez időbe telik. Nem nyúlt élvezetet az a koncepció, hogy minden azonnal és most megtörténik és odakerülsz és csak gyorsan haladjunk, haladjunk.
Illetve lehet, hogy én vagyok őrült de a mob farmolást se bántam soha, hogy kapjak droppokat. WoW-ból ezt pl hiányoltam is, ott csak questről questre mész, csak azért hogy gyorsan eljuss a raidelésig. De ugye magamból indulok ki, mert régen amikkel játszottam, koreai mmokba mindig sokat kellett farmolni, menni és úgy érzem, hogy ez beragadt nálam.
Kinek mi -
Ghoosty
őstag
válasz
elite.cs11 #161 üzenetére
"mert sose mondtak megjelenési dátumot, "
Szerintem te csak később találkoztál a játékkal, mert bizony a kickstarter úgy indult, hogy "estimated delivery 2018 december". Megnézheted, még most is él a kickstarter oldal ezzel a dátummal.
Később is folyamatosan tologatták a megjelenési dátumot, pl itt azt írják before 2020.
Sajnos a régi fórumok, oldalak már nehezen elérhetőek, de ez még megmaradt. Az announcement fórumba meg csak Interpidesek írhattak. Szóval tekinthető hivatalosnak.
Itt ebben a fórumban is látható, ahogy 2018-19-ben arról beszélgetünk Running-gal, hogy hova csúsztatták a megjelenést, mert közöltek rendszeresen megjelenési dátumot.
Egy idő után valóban áttértek rá, hogy majd amikor kész lesz, de kezdetben nem így volt."A start citizenhez meg nem hasonlítanám..nagyon nem, de nem akarok offolni. (lásd: konkrétan tudsz játszani a játékkal, csinálni questeket, raidelni, stb stb)"
Ez az SC-re is igaz, rengetegszer látom, hogy van ingyenes próba hétvége. (egyik játékot se próbáltam) Néha bele-bele olvastam, hogy a rajongók hogyan látják és szerintük OK minden. (utoljára 1-2 éve volt) De a lényeg, ezt nem kritikának szántam, hanem pont a benne lévő pozitív dolgot emeltem ki, az újító szándékot és a vele járó kihívásokat.
"tudják bármikor mergelni a szervereket anélkül, hogy bármit is buknának a játékosok, szóval ettől se félek."
Ugynarról a játékról beszélünk? Az AoC koncepciójából adódóan kb lehetetlen a server merge. Arról szól a játék, hogy bármelyik node-ot fejlesztheted, így szerverenként eltér, hogy melyik node válik metropolissá, melyikben mit fejlesztenek ki. A citizenship is korlátozott, saját ingatlanod is lesz, hasonlóan mint az ArcheAge-ben és erre azt mondod, hogy sima ügy a server merge anélkül, hogy bármit buknának a játékosok?
"nem tudom honnan jött a 30k."
Running írta a cikkében: "...Két kontinensre vetítve ez minimum 32 000 főt jelent – ennyi felhasználót kellene a szervernek egyszerre kezelnie. Jelenleg ennek legfeljebb a negyedét tudjuk stabilan kipróbálni."
A kételyeim elég nagy átfedésben vannak Running kételyeivel, aki nagyon aktívan figyeli a játékot és játszik is én meg csak olvasom a híreket. Nagyrészt a linkelt bejegyzésben felvetett témákra reagáltam. Nem tudom, te is olvastad-e, de szerintem érdemes. -
elite.cs11
senior tag
Az előző hozzászólásom nem tudtam szerkeszteni, szóval itt egy részletesebb válasz...
A kickstarter úgy indult, hogy 2018 decemberben megjelenik
Itt valamit benéztél szerintem, mert sose mondtak megjelenési dátumot, pont azért, mert akkor akarják kiadni, ha tényleg elkészült. A start citizenhez meg nem hasonlítanám..nagyon nem, de nem akarok offolni.
Játszottam az alfával, és már az olyan élményt adott, mint kevés más már kiadott játék. Vannak benne gyermekbetegségek, de szerintem hatalmas a potenciál is. Igazából játékelem szempontból sok újdonság nincs benne...archage-ből meg egyéb nagy régi mmo-ból vesz át már jól bevált formulát esetleg kicsit átalakítva.
Nekem is vannak kételyeim, hogy hogy fog működni a gyakorlatban, de mivel még messze a release, bőven van idejük csiszolni a dolgokon.Elvileg augusztusban indul az alfa 2 utolsó szakasza, akkor majd újra elmerülök a játékban, ott már lesz valamiféle elvárásom is (alfa 1-el úgy voltam, hogy lássuk mit tudtak csinálni, és kellemesen csalódtam)
Az alábbiakban meg válaszolok a konkrétabb kérdéseidre/kételyeidre:
Szerverméret szempontjából meg...tudják bármikor mergelni a szervereket anélkül, hogy bármit is buknának a játékosok, szóval ettől se félek. Amúgy a jelenlegi projektált játékosszám szerverenként 8-10k, nem tudom honnan jött a 30k. (forrás: [Server population])
Amúgy van teleport, de csak bizonyos node tipusok tudják csinálni ([Academic node superpower]). Illetve szerintem nincs azzal semmi baj, ha fél óra unalmas lovaglás benne van...igazából nagyon is tetszik, hogy ellentétben sok új játékkal nem az van, hogy mindent most és azonnal akarunk és megkapunk. De amúgy jól átlátod, kb így fog működni. Annyi még, hogy lesznek "buszok" is, amikre felülsz és elvisz x helyre...nem hiszem hogy gyorsabb lesz, mint a lovaglás (főleg ha csinálsz/veszel egy gyors mountot), de legalább passzív tevékenység. Meg ha elég feedbacket kapnak és egyetértenek, akkor gyorsíthatnak is rajta ([Public transportation]).
Tudtommal az az elképzelés, hogy van x artisan skill (csoportok: gyűjtögetés -> feldolgozás -> crafting), viszont nem lehet mindenki kurvajó mindenben. Még én se vagyok biztos benne, hogy ez hogy fog működni majd a gyakorlatban, mert az ember azt gondolná, hogyha a craftingot maxolod ki, akkor azzal profitálhatsz a legtöbbet, viszont ez ahhoz vezethet, hogy a nyersanyagot meg nem te gyűjtöd össze, hanem csak megveszed, szóval az is profitábilis kéne legyen. De ugye ezt is lehet úgy tweakelni, hogy jól működjön, meglátjuk mi lesz.
Ez nyilván mindenkinél más, de ahogy fentebb is írtam, még alfa 2 stage 1-ben is jó volt a játékélmény, nyilván kicsit még üres, de volt sok quest, pár dungeon, stb stb. Szerintem nem lőhetsz mellé, ha a bétáig vársz. Annak nem látom értelmét, hogy valaki nagyon hyped 8+ éven át egy játék iránt...abban simán ki lehet égni. Én is befizettem az alfa 2-re, nyomtam stage 1-ben pár hónapot, aztán azóta pihentetem.
-
elite.cs11
senior tag
A kickstarter úgy indult, hogy 2018 decemberben megjelenik
Itt valamit benéztél szerintem, mert sose mondtak megjelenési dátumot, pont azért, mert akkor akarják kiadni, ha tényleg elkészült. A start citizenhez meg nem hasonlítanám..nagyon nem, de nem akarok offolni. (lásd: konkrétan tudsz játszani a játékkal, csinálni questeket, raidelni, stb stb)
Játszottam az alfával, és már az olyan élményt adott, mint kevés más már kiadott játék. Vannak benne gyermekbetegségek, de szerintem hatalmas a potenciál is. Igazából játékelem szempontból sok újdonság nincs benne...archage-ből meg egyéb nagy régi mmo-ból vesz át már jól bevált formulát esetleg kicsit átalakítva.
Nekem is vannak kételyeim, hogy hogy fog működni a gyakorlatban, de mivel még messze a release, bőven van idejük csiszolni a dolgokon.
Szerverméret szempontjából meg...tudják bármikor mergelni a szervereket anélkül, hogy bármit is buknának a játékosok, szóval ettől se félek, játékosszámról most filozófálni, meg szerintem értelmetlen, de kinek mi ugye.
Elvileg augusztusban indul az alfa 2 utolsó szakasza, akkor majd újra elmerülök a játékban, ott már lesz valamiféle elvárásom is (alfa 1-el úgy voltam, hogy lássuk mit tudtak csinálni, és kellemesen csalódtam)
-
Ghoosty
őstag
Én a bejelentés utáni 1-2 évben nagyon aktívan figyeltem a játékot, regisztrálva is voltam a hivatalos fórumon, sokat beszélgettem. A kickstarter úgy indult, hogy 2018 decemberben megjelenik. 1-2 év késésre fel voltam készülve, de aztán kiderült, hogy igazából a játék még sehogy se áll. Most elolvastam amit írtál és azt látom, hogy eltel kb 7 év és még mindig kulcs funkciók hiányoznak teljesen.
Olyan Star Citizen feelingem van. Nem a lehúzás részére gondolok, hanem hogy valami nagyon fantasztikus dolgot akarnak csinálni, amit még senki és elmondva nagyon szuper lenne, de nem sikerül megvalósítani és ezért csúszik minden, sokszor újrakezdik és egyszer talán lesz belőle valami.Amúgy van bennem erős koncepciós kétely. A játék bevallottan nem akar tömegjáték lenni, hanem egy kisebb szeletét célozza meg a játékosoknak. Nemrég olvastam egy listát a legnépszerűbb MMO-król. 10. helyen a napi játékosszám 133k volt. Nem egyidejű, hanem aki legalább egy kicsit benézett egy nap. Ez alapján én csúcsidőbe sem számolnék 30k-s egyidejű játékosszámot. Ahogy írod a szervert kb erre méretezik.
1. nem tudom, képes lenne-e elérni egy nem tömegjáték ilyen játékosszámot, tehát képes-e megtölteni egy ekkora világot?
2. ha nagyon nagy a világ és nincs is csurig, akkor simán alig fognak találkozni az emberek. A fő node-ok nem fognak összeérni, ha nem ér össze, miért alakulna ki konfliktus?
Szintén a mérethez kapcsolódóan, ha nagy terület, nincs teleport, de támadjunk meg valakit, akkor az fél óra unalmas lovaglással indul, mert messze van, a közeliek meg a vazallus rendszer miatt alárendeltek, így őket nem támadjuk meg. Vagy ez hogyan fog működni a gyakorlatban?A gazdasági rendszer emlékeztet a Crowfall nevű mmo-ra. Ott az volt, hogy szint minden egyes alapanyag felszerelés stb játékosok által volt gyártva. Nagyon jól ki volt dolgozva az alapanyag minőségi szintek, a félkész termékek, amikből a végső felszerelés összeállt, nagyon jól személyre lehetett szabni őket. Rengeteg munka volt benne és alapvetően jónak is mondanám, viszont nem működött a gyakorlatban.
A kereskedés nehézkes volt, nem volt aukciós ház, rosszul sikerült cuccot fillérekért se tudtad eladni, de venni se nagyon tudtál. Így ha fejlődni akartál az alapanyagot is neked kellett farmolni.
Pénz alig esett mobokból, így a drágán kínált jobb cuccokhoz sokat kellett öldösni.
Tehát az eredmény az volt, hogy 4-5 óra elment unalmas grindeléssel és sikerült szerezni 1 nem alap fehér cuccot. Természetesen minden kopott, így idővel a szerzett cuccok semmivé lettek.
Jól szervezett guildeknél működött a koncepció, de olyan kevés ilyen guild volt, hogy rövid idő alatt kihalt a játék, mert a többieknek élvezhetetlen volt. Miután nem voltak többeik, a jó guildekenek is azzá vált.Szóval nagyon érdekes koncepciókat próbál a játék és lehet belőle valami szenzációs dolog is, de simán bele is törhet a bicskájuk.
Szóval részemről már nincs igazi lelkesedés, de mivel te mindig hozod a friss cikkeket ide, így mindig elolvasom, hogyan áll a játék, de még nagyon messze van. Én utolsó béták megérkezéséig biztosan nem fogom kipróbálni, max ha valami ingyenes teszt hétvége lesz vagy ilyesmi, de jelenlegi stádiumában még nem látom értelmét. -
Running
tag
Fog ez működni?
Erről írtam egy cikket azoknak, akik kevésbé követik a híreket és a projekt fejlődését. Direkt nem írtam hosszan a témáról, mert minden említett témakörröl tudtam volna ugyanennyit. :)
Ha van véleményed, írd meg, kíváncsi vagyok ti mit gondoltok. Jó olvasgatást!
https://ashesofcreation.hu/ashes-of-creation/ashes-of-creation-fog-ez-mukodni -
Running
tag
Elkészült a tegnapi stream összefoglalója. Témák tekintetében a Summoner kasztról, a hibákról, a gazdaság, gyártás átalakításról, csalásokról és az Unreal Engine fejleszéséről volt szó:
Ashes of Creation – Alpha Two – Summoner, Gazdaság és Csalások 2025.05.30. -
Running
tag
Eddig 22-en töltöttétek ki, hajrá hajrá, gyűjjenek az adatok.
-
sh1ni
csendes tag
válasz
scyllafren #154 üzenetére
köszi!
#152 Running - töltve
-
Running
tag
Köszönöm hogy szóltál, már csak így tudom javítani:
Egy kis felmérés, amit csudajó lenne ha minél többen kitöltenétek, köszi előre is:
AoC - 3. fázis - Augusztus 4. -
Running
tag
Egy kis felmérés, amit csudajó lenne ha minél többet kitöltenétek, köszi előre is:
AoC - 3. fázis - Augusztus 4. -
Running
tag
A Jundark terület, valamint Anvils törpe terület bemutató, és sok minden más is a tegnapi élőből: Link
-
Running
tag
Fontos infó a kiterjesztett 2. fázis szervereiről, mindenképp nézd meg a változást!
Link -
Running
tag
Az új ütemtervet itt megtalálod és néhány saját gondolatot is, amely segítségével számodra megfelelő döntéseket hozhatsz:
Link itt -
scyllafren
senior tag
válasz
Hrigh_77 #147 üzenetére
A pack a vasarlastol szamitott (es fuggo) osszes Alpha es Beta hozzaferest, 1 honap megjelenes utani jatekidot es 15 dolla erteku cosmetic currency-t er.
Ha a wave 3-at veszed es summonert szeretned kiprobalni, akkor ne lepodj meg, ha csak Junius/Julius vagy Augusztusban lesz csak elerheto. A Rogue is csak a mult heten lett "kiengedve", pedig wave 2-re igertek, ami Dec 20-an kezdodott. Tehat kb ugyanennyi varakozas teljesen normalis a teszt alatt.Ami fontos: ha csak jatekot szeretnel, NE vedd meg. Ez teszt, rengeteg buggal, barmikor rollback vagy wipe lehet.
Ha még igy is erdekel, egy referral link : https://ashesofcreation.com/r/CMMZ4VVQQ4F5LB6J
-
Hrigh_77
tag
Nézegettem a májusi kezdést, érdekel a dolog. Azt látom, hogy a pack tartalmaz egy hónap game-timet. Már a teszt is havidíjas? Vagy ez a megjelenés utáni első hónapra vonatkozik?
-
Running
tag
Egy leírás arról érdemes venni, vagy nem érdemes. Ha kérdésetek van akkor nyugodtan írjatok. Jó olvasgatást.
-
Running
tag
Március havi összefoglaló itt elérhető: Link
-
Running
tag
válasz
elite.cs11 #143 üzenetére
Én legalább ennyire várok a Node-ok update-jét, jó lenne ha már legalább ezek az alapok le lennének fektetve és tesztelhető lenne, valamint a mobok mozgásának komoly átdolgozását, mivel borzasztó ahogy néhány mob mindenen keresztül is át-ki-bebugol.
-
elite.cs11
senior tag
Ideje volt már, a mostani bugos gathering tönkretette a teljes economyt, vagy majd tönkre fogja tenni, ha meg is csinálják (ha nem lesz inventory wipe, amiről egyelőre nem tudunk, hogy lesz-e). Már csak ezért is érdemes lesz új szerverre karit csinálni, ha valaki részt akar venni mélyebben az artisan skillekben.
-
Running
tag
A Gathering Rendszer hamarosan egy alapos frissítésen esik keresztül. Erről olvashattok a cikkben: Link
-
Running
tag
Elképesztően hangulatos interjú született, érdemes ránézni:
https://ashesofcreation.hu/ashes-of-creation/ashes-of-creation-lazypeon-interju-steven-shariffal/ -
Running
tag
-
elite.cs11
senior tag
válasz
scyllafren #138 üzenetére
Oh, én egy independent npcnél láttam az 55 silvert, de akkor lehet az a minimum.
De a lila az combatant. Akkor leszel lila, ha megtámadsz egy másik játékost vagy ha kilootolod a hulláját. Én ez utóbbit csináltam.
És az NPC őrök utánam rohantak, amint beértem a városba (a kezdőváros volt, ha ez számít bármit is), szerencsére lovon voltam, szóval nem tudtak megölni.
Azt elhiszem, hogy csak akkor kéne támadjanak, ha piros/corrupted vagyok, de nem ez történt. Lehet bug. -
scyllafren
senior tag
válasz
elite.cs11 #137 üzenetére
Nem tudok arról, hogy olcsobb lehetne. En olyan varosban lattam az 55 ezustot, ahol a mayor minimumra vette az adot, igy ennel olcsobb nem igazan lehet. A Journeyman hátasok 3g felett kostalnak a tame-eleskor. ..
A lila nem combatant, hanem PvP flagot jelent. Akkor nem tamadnak. Ha corruptionod van, ami akkor lesz, amikor megolsz egy nem PvP flagged jatekost, na akkor tortenik, amit leirtal. Akkor voros leszel, nem lila. Es ha akkor meghalsz, akkor a viselt cuccaidbol is vesztesz. Pl a fegyvered.
-
elite.cs11
senior tag
válasz
scyllafren #136 üzenetére
Ja, enis osszeszedtem nagy nehezen a penzt, csinaltam egy farkast, erre 5%al gyorsabb mint az alap lo... Dehat erre (is) jo az alpha :d
Meg gondolom a kesobbiekben azert tobb penzforrasi lehetoseg lesz. Meg lehet olyan varos ahol ez olcsobb, ha nem tevedek.
Masik dolog ami meglepett, hogyha lila (combatant) vagy es bemesz a varosba akkor az orok rad tamadnak (hirtelen nem jutott eszembe, pedig anno olvastam), es rendesen ijesztoek! Kurvagyorsak es nagyot is utnek :d lohaton ultem es majdnem utolertek, szerencsere pont elmult par kor futkoraszas utan
-
scyllafren
senior tag
válasz
elite.cs11 #135 üzenetére
En eredetileg Animal Husbandry-t akartam, csinalni a jo hátasokat... Csak amikor meglattam hogy egy novice hátas kikepzese 55 ezust, akkor azt mondtam, hogy koszi, ez nem nekem valo
Es csak 50%, hogy hatas lesz, a masik 50%, hogy karavanhuzo "beast of burden". Es random, tehat ha van egy magas ritkasagu befogott allatod, akkor "bukod", ha nem az lesz, ami kellene.
-
elite.cs11
senior tag
válasz
scyllafren #134 üzenetére
Ah oké, a rövidítések még nincsenek meg.
Én is úgy terveztem, hogy egy gathering-et húzok fel közel maxra (vagy egyet maxra, kitudja) és vagy egy processinget vagy akár a 3. szintből egy skillt (bármi is legyen a kategória neve lol). Persze ez utóbbi végtelen effort lesz valszeg, de majd meglátjuk hogy alakul
Egyelőre csak vibeolok solo-ban a játékkal
Meg amúgy a minap tudtam meg, hogy a wave 3-ra nem tervezik törölni a jelenlegi szervert, csak csinálnak mellé újakat, bár ez sehogy nem kapcsolódik ide, hátha másnak is jó info. -
scyllafren
senior tag
válasz
elite.cs11 #131 üzenetére
JM a Journeyman skill rang.
A termelo skillekbol csak 5 mehet az alap fole:
2 Grandmaster
1 Master
1 Journeyman
1 Apprentice
Tehat jol kell tervezni, es ha vannak haverok, akkor osszebeszelni, hogy ha ossze akartok dolgozni, ki mit fejleszt.
Nekem a gyujtogetesek jottek be, igy a Summoneremnek ezek lesznek:
Mining es Herbalism GM
Hunting M
Tanning JM
Lumberjack A -
sh1ni
csendes tag
Oké! így már érthetőbb számomra, főleg a crafting akkor az, ami nem solo, de amúgy ahogy leírtátok a menetét, nekem tetszik, ha van elég játékos akik foglalkoznak is vele, mert megéri pl vagy mert fun akkor jó kis ökoszisztéma lehet belőle.
A caravan event is jó ötletnek hangzik! Az meg, hogy nem tudsz mindent lesolozni, az természetes.
Jöhet a Május -
elite.cs11
senior tag
válasz
scyllafren #130 üzenetére
Igen a craftinghoz mindenkeppen kell masok segitsege. Van alapanyag amit magadnak szerzel meg, van amit megveszel.
A caravan meg egy pvp even pontosabban, amit minden jatekos tud inditani, es ugy tudod az egyik varosbol a masik varosb elvinni a nagymennyisegu materialokat vagy stb. Minel tavolabbi varosba viszed annal tobbet er.
Amugy mi az a JM?
Nekem is a cleric jott be, bar mas dolgok miatt, aztan majd meglatom h vegul mi lesz a befuto. Es hat igen, vannak olyan reszek ahol egyedul nem tudsz bemenni, mert semmi ertelme, ez az mmok lenyege. Vagy belepsz egy guildbe vagy osszeallsz rndomokkal
-
scyllafren
senior tag
Az eletkeptelenseget foleg arra ertem, hogy van huszonsok profession, de ebbol csak ossz 5 az, amit fejleszthetsz Novice fole. A tobbihez masok segitseget kell kerni, mert mar a rank 3-hoz, a Journeyman-hoz olyan anyagok kellenek, amit akarhogy kombinalod, nem tudod egyedul kisakkozni. Pl vegyunk egy sima JM banyaszcsakanyt. Lumber milling, metalworking, stonemasonry es weaving apprentice kell hozza. Es az alapanyagokhoz kell apprentice lumberjack es herbalism. Már elbukott a szolo opcio. Es 100%, hogy a kesobbi alapanyagok olyan helyen lesznek, ahova csak 8 fos csapat tud bejutni, mert 3 csillagos szornyek vigyazzak. Vagy, ami mar benne van a jatekban, a crafting station van a boss szobaban.
A masik meg a caravan. Az egy mozgo PvP terulet. Egyedul meg se probald, mert szetcincalnak, es nem lesznek corrupted-ek.
-
sh1ni
csendes tag
válasz
scyllafren #128 üzenetére
Érdekes meglátás a végén, az hogy "..mert teljesen egyedül életképtelen minden karakter." Ugye a játék nehéz lesz, legalább is összefoglalókból, videókból ezt látom/hallom. Arra ösztönöz, hogy verődj csapatba, guild-be, stb. De vajon egy MMO átlagos játékos bázisának hány százaléka ilyen beállítottságú? Nem lövik magukat lábon azzal, hogy a kontent az a csapatos játékra ösztönöz és elvileg nincs sok lehetőséged egyedül érvényesülni? Eladásoknál még hagyján, de visszatérú játékos számnál lesz érdekes.
Lehet rosszul látom, de még ugye nem kezdtem bele.Bocsi, ha hülyeséget írok.
-
scyllafren
senior tag
En eredetileg a wave 3-hoz vettem kulcsot Novemberben, de "megtortem" es Januar 9-en rafizettem az extra 10 dollart hogy azonnal jatszhassak. 3 karit inditottam, szolokent a cleric jott be, az ongyogyitas rengeteget segit. De most takarekra vettem, mert a fo classom, a summoner csak Majustol jon (vagy kesobb), es addigra nem akarok kiegni.
A gyujtogetesbol eleg jol allok (mining es herbalism JM), ha kerdes van, jo esellyel tudok valaszolni
Es en (is) szolozok, de vannak ismerosok, akikkel egyutt dolgozok, mert teljesen egyedul eletkeptelen minden karakter.
-
sh1ni
csendes tag
válasz
elite.cs11 #126 üzenetére
Köszönöm a véleményt!
Általában egyedül játszom, nehezemre esik új emberek felé nyitni.Szóval az nem gond.
A memory leak az nem vicces, főleg ha nem lett patchelve és hónapokat vesztettél miatta.. Ezért jó egy demo vagy karakter készítő az engine-ben, amit külön ki tudnak adni.
Májusig tuti várok mostmár az fix, aztán ott meglátom. Most rászoktam a WoW-ra, azzal se játszottam még ezelőtt, meglátjuk meddig tart ki a függés. -
elite.cs11
senior tag
Amúgy lehet élvezni, csak nyilván haverokkal nem fogsz játszani egy darabig. De én pl soloban szeretem, és így is van benne élvezet. Persze ha olyan dolgok zavarnak, hogy pl quest nem fejezhető be, pedig megcsináltál mindent amit kértek...ja igen, meg én hónapokig nem tudtam játszani (wave 2 első két hónapjában), mert folyton crashelt memória hibára hivatkozva, wave 1ben semmi ilyet nem tapasztaltam...ez talán idegesítőbb, mint a questes...
de most úgy néz ki megint jó
Amúgy az alpha 2 wave 2 még tart, de ugye májusban lesz a reset amikor indul az alpha 2 wave 3. Erre azért is lehet érdekes befizetni, mert ez az alpha egészen a játék megjelenéséig fog futni (a béták másik szerveren lesznek), de ahogy mondtad te is, valóban nem kevés pénz.
-
Running
tag
Január havi stream összefoglaló a sivatagról és egyéb fejlesztésekről. Link
-
sh1ni
csendes tag
Évek óta követem, várom már legalább a béta megjelenést. Nem tudom eldönteni, hogy beszálljak e a harmadik alfa hullámba, elég magas a beugró. A másodikról szerintem amúgy is lecsúsztam pont.
-
Running
tag
-
Running
tag
Az Alfa 2 tesztre kijelölt szerver: Lotharia
Akinek kérdése van, vagy csak nem szeretne egyedül tesztelni, próbálozzon a Discord csatornánkon. -
Running
tag
Összefoglaló a tegnapi streamből, aminek a témája az Alfa 2 útmutató volt. Jó olvasgatást!
https://ashesofcreation.hu/ashes-of-creation/ashes-of-creation-alpha-two-utmutato-az-alfa-2-hoz-stream-osszefoglalo-2024-09-27 -
Running
tag
Sziasztok!
Felvetettem egy témakört, amivel kapcsolatban jó lenne ha megosztanátok a véleményeteket, legyen akár egyetértő, akár nem. Nem lenne rossz ha eljutna a téma a fejlesztőkhöz is a téma.
Segítségeteket előre is köszönöm! -
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
Server Meshing és ami mögötte van!Kellemes kikapcsolódást Mindenkinek, jó rövid lett. Link
-
Running
tag
Elkészült a márciusi Fighter kaszt bemutatójának összefoglalója. A cikket itt találod.
-
Running
tag
Mit is láthattunk pénteken a streamben? A küldetés rendszer bemutatása volt az alap, de mellékesen bepillantást kaphattunk a Varázsló képességeibe, valamint láthattuk az időjárás változását, a dinamikus küldetést, a World event-et és Node fejlődést. Ezeken kívül is voltak még érdekes apróságok.
A cikket itt megtalálod! -
Running
tag
Elkészült az új AoC magyar DC szerver, ha érdekel akkor kattanj ide.
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
Egyelőre annyian érdeklődnek a játék iránt, hogy inkább le kell beszélni az embereket a 210 dolláros Alfa 2 csomagról.
Rengeteg várják türelemmel. A többség tudja, de el is mondták, hogy egy ekkora játék elkészítése nem 2 év. 2017 óta fejlesztik a játékot, de kezdetben kb 20-an voltak és mindent előről kellett kezdeniük.
Nagy cégeknek és kiadóknak is legalább 5 év kell egy félig kész mmo elkészítéséhez. Lásd: GW2, ESO, New World, stb... -
L_ajos
őstag
Mire összetákolják már senkit sem fog érdekelni
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
November havi összefoglaló:
A tegnapi összefoglaló a Cleric kasztról, az új terület bemutatásáról, valamint a nappal-éjszaka változásáról és a csillagképekről szólt. Első ránézésre elég karcsúnak tűnik, de a részletek sokat elárulnak. -
Running
tag
Gyűjtögetős stream havi összefoglaló óriási meglepetéssel. Link itt.
-
Running
tag
Nagyon sok érdekes kérdésre válaszolt Steven. Az például teljesen újdonság volt számomra, hogy a lerombolt Node romos állapotban fennmarad egy darabig és itt lehet majd kincsekre vadászni, ami nyílt PVP terület.
A többit megtaláljátok a cikkben. Jó hétvégét Mindenkinek és jó olvasgatást. -
Running
tag
-
Running
tag
Előként játékban megvalósított dinamikusan változó évszakok és időjárás. Májusi összefoglaló.
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Ghoosty
őstag
válasz
BoneDragon #83 üzenetére
2017-es a Kickstarter kampányuk szóval minimum azóta fejlesztik. De nem érzem túlzásnak a "3 év a megjelenésig" dolgot. Ha már a világ nagyjából kész lenne, akkor is kell még jó sok idő, mire finomhangolják a dolgokat... Szóval kell még rengeteg idő.
-
Ghoosty
őstag
válasz
BoneDragon #81 üzenetére
Az az előrendelés, az inkább támogatás, mert csak az 500 EUR-os csomaghoz jár alfa hozzáférés.
A másik fontos dolog, hogy itt valódi alfáról beszélünk. Nem arról, hogy kész van a játék, csak még kicsit csiszolgatjuk, hanem egy sokkal kisebb elérhető világ és rengeteg bug.
Szóval csak annak ajánlható jelenleg, aki tényleg tesztelni és támogatni akarja a fejlesztőket és persze a játékot. De nekik jó szívvel tudom ajánlani. Bár magam nem vagyok alfa tesztelő, de nagyon pozitív számomra a fejlesztő csapat. -
BoneDragon
veterán
Elindult az alpha teszt. Sajnos ahogy nézem, csak előrendeléssel lehet bejutni. Streamekből nem tűnik rossznak, de semmi kiemelkedőt nem láttam eddig.
-
Running
tag
Elkészült a februári összefoglaló. Akit érdekel itt megtekintheti: Link
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
HaseoComes4U elkészítette magyar nyelvű összefoglaló videóját az Ashes of Creation-ről.
https://www.youtube.com/watch?v=CUQboo2oJ20 -
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
Alfa 1 leak:
-
Running
tag
-
Running
tag
Ehhez nem is fűznék többet hozzá, mivel kb mindent elmond 10 percben, amit a játékról tudni kell és a véleményével is teljesen egyet tudok érteni; ha minden jól alakul a jövő legjobb MMO-ja várható.
Ashes Of Creation MMORPG - Huge Progress & New Gameplay 2020 -
Running
tag
Hosszú várakozás után egy újabb mérföldkőhöz érkeztünk, pénteken 19:00-kor a hivatalos twitch csatornán bemutatásra kerül a játék Alfa 1-es verziója. Addig is kaptunk egy kis előzetest: www.youtube.com/embed/N4wHDcME2KM
-
Running
tag
A teszt szerveren futó Apocalypse Battle Royal játékmód leállításra került. A fejlesztők megköszönték a sok segítséget, visszajelzést, amit az Apocalpyse teszt során a játékosok küldtek nekik. A teszt egyelőre szünetelni fog, mivel most a Alfa 1 verzióval vannak elfoglalva. Az ostrom és a horda mód valamikor az Alfa 1 után érkezik.
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Ghoosty
őstag
Félreérted. Ugyanaz a 'motor' fog futni az MMO alatt is, így a hálózat terhelése, a kliensek kiszolgálása ugyanaz, mint ami majd lesz az MMO alatt.
Tehát nem a játékmód tesztelése folyik, hanem a BR népszerűségét használják ki, hogy tesztereket csalogassanak ahhoz, hogy teszteljék a játék háttér rendszerét. Ezen kívül maga a harcrendszer egyik felét is tesztelik. Ez utóbbinak a tesztelésére nincs jobb mód, mint egy olyan rendszer, ami lényegében csak a harcról szól.
Ha téged nem érdekel, csak az MMO, akkor javaslom, hogy nézz vissza egy év múlva. A jelenlegi ütemterv alapján, jön még ehhez egy ostrom mód, egy horda mód, ahol mobok ellen kell védeni a várost. Majd ezután fog jönni az MMO tesztelése, ami az alfa teszttel indul. Ahogy elnézem őket, ők komolyan veszik, hogy alfa állapotban fognak tesztelni, tehát nem olyan lesz, tele lesz questekkel, meg dungeonokkal, raid-ekkel stb. Még az összes kaszt sem lesz elérhető az elején.
Ez nem a manapság megszokott early access teszt, ahol már lényegében kész van, csak csiszolgatnak és növelik a 'kontentet'. Ezért mondom, hogy akit nem érdekel, a fejlődése a játéknak és igazából csak a tartalom tesztelés érdekli, annak érdemes egy évre félre rakni a dolgot. Nem fog lemaradni semmiről. Még a WoW egy-egy kiegészítője is egy év múlva jelenik meg a bejelentéstől kezdve, miközben már ott is bemutatnak egy csomó dolgot és az alapjáték már mondhatjuk, hogy kész van. -
paltom
tag
Amit nem értek hogy ha ez csak egy játékmód lesz a játékban akkor miért ezzel foglalkoznak és miért nem adják ki először a játékot és utána ráértek volna csiszolni még ezen a modon egy tesztszerveren vagy valamin.
-
Ghoosty
őstag
Hétvégén egész sok időt eljátszottam az Apocalypse-szel. Azt kell, hogy mondjam, hogy jó. (Természetesen ahhoz képest, hogy egy pre-alfa játékról van szó.)
Nyernem még egyszer sem sikerült. De vannak nagyon jó összecsapások, hátbatámadások. A fegyverek balance-a még nem az igazi, de ígértek gyors javítást. A csapatos játék különösen jó viszont nagyon bugos. Többször nem kapok társat, van olyan, hogy 4 helyett csak ketten vagyunk. Az is gyakori, hogy a térképen szétszórva nagyon távol dob le minket, így hátrányban vagyunk, amíg össze nem találkozunk. Meg jelenleg nincs write chat, így a kooperáció idegenekkel nagyon nehéz.
Játszik még ezzel valaki rajtam kívül? -
Ghoosty
őstag
Ez azért van, mert ez az Apocalypse trailerje, ami valóban egy battle royal, viszont alapvetően a PvP teszt platform, de ha kellően népszerű lesz, akkor meghagyják egy mellékágnak. Majd valamikor egyszer lesz MMO is. De előtte terveznek berakni az Apocalypse-be egy várostrom módot, meg egy kooperatiív védekező módot is. Hogy mikor, arra még nincs válasz.
-
paltom
tag
Így a trailer alapjàn inkàbb tűnik battle royalnak mint egy mmo-nak
-
Running
tag
-
Running
tag
Jövőhéten ismét megnyílnak a teszt szerverek. Link
-
Ghoosty
őstag
Kipróbáltam, 2 játszma erejéig.
Sokkal jobb volt az egész, mint legutóbb. Bár az időpontja nem volt jó nekem.
A távolsági fegyverek valahogy nem működnek jól. Se én nem tudtam vele megölni másokat, se mások engem. A rohangálás és a lövedék repülési sebessége miatt a 'távcső' mód se tűnt hasznosnak. Az európai szerver bár aktív volt, ha csak azt választottam, akkor nem rakott be játékba. Ennek lehet az az oka, hogy éjfél körül próbáltam, ami már elég halott időpont.
A csaták rövidek voltak. Maximális páncél mellett 3 ütés után halott voltam valamilyen kardtól. -
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
A cikksorozat következő része a Gazdasági Csomópontokról szól. Aki érdekel, lefordítva itt megtalálja.
-
Running
tag
A cikksorozat következő része megjelent. Jó olvasgatást!
Ha szeretnél csatlakozni a közösséghez, vagy kérdésed van, megtalálsz minket a Discord csatornánkon. Köszönöm a figyelmet.
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
Castle Siege kedvcsináló videó: Link
-
Running
tag
2019.01.09. - Kérdések és válaszok
/És a kérdésedre meg is kapod a választ.../
-
Running
tag
Igen, hogy csúszhat. Tavasszal kiderül, hogy áll a játék, de nagyon csodálkoznék, ha rá fél évre már megjelenés lenne. A pár héttel ezelőtti bemutatók sem azt mutatták, hogy annyira jól állnak, de ki fog derülni. Én személy szerint egy fél éves csúszást simán kinézek, ez náluk 10x nagyobb cégeknél is simán benne van a pakliban.
Az Elder Scrolls Online is csúszott vagy 4 hónapot, pedig 7 évig készült. Aztán megjelenéskor ki is derült, hogy még legalább fél évet kellett volna csúsztatni, olyan állapotban volt.
-
Ghoosty
őstag
Te már beírtad, hogy 2020-ra csúszhat a megjelenés, de szerintem még nem jött hivatalos bejelentés erről, pedig szerintem minél előbb meg kéne ezt tenniük.
Egy WOW kiegészítőnek is kell több havi béta teszt, pedig ott aztán tényleg minden kész van már, itt meg csak az alapok működnek. Furcsállom az optimizmusukat, pedig a csapat nagy része részt vett már MMO fejlesztésben.
Sajnos a korai lelövése miatt az Apokalipszist csak 3 játszma erejéig sikerült kipróbálnom. Abból az első olyan gyorsan ért véget, hogy csak lestem. Gondoltam jó ötlet egy toronyház tetején leszállni, mert tuti el van rejtve ott valami. (Nem volt.) De lejutni nem sikerült, csak kellően nagy eséssel, ami halálosnak bizonyult.
A 2-3. játszám során meg beállítottam, a grafikát úgy, hogy élvezhető legyen, mert a távolsági fegyverek használhatatlanok voltak az FPS droppjaim miatt. (gyenge már a gépem) De azért közben rájöttem a páncélok javítására, meg, hogy mindegyik másik skillt ad. Szóval jött volna végre egy meccs, ahol esélyem is lett volna, de addigra lelőték a szervereket.
Azért majd egy-két hétvégén mindenképpen benézek még. -
Running
tag
-
Running
tag
-
Ghoosty
őstag
Azért ennyire nem lesz PvP a játék, mint mondjuk az Archeage. Corruption rendszert pont azért hozták létre, hogy a PvE játékosok is megtalálják a számításukat. Ha nem lesznek kiskapuk, akkor az ember kétszer is meggondolja, hogy 'non-combatant' játékost megtámadjon. Persze, aki viszolyog a PvP-től, az tényleg jobb, ha elkerüli.
Amúgy nem nagyon várható a közeljövőben tényleg érdekes fantasy PvE játék.
Ebből a listából az új LOTR MMO és a Magic: The gathering MMO ami még szóba jöhet, de ezekről még szinte semmit sem tudni. Szóval a megjelenésük még 3 év alsó hangon.
A többiben lehet, hogy van valami újdonság, de valahogy inkább állnék neki WoW-ozni, mint azoknak, annyira nem fogott meg. -
Running
tag
Igen, ez a játék a CSAK PVE beállítottságú játékosoknak nem való. De ezt lehet tudni régóta, és jogos is, nem kell mindenkinek jó játékot készíteni mert az szar lesz.
-
Running
tag
-
emmm
őstag
Én is figyelem időnként a játékot, kb. már a felajánlás időszaka óta.
Mondjuk igen, ez a PvP dolog engem sem érdekel, kifejezetten bosszantana, ha abban a kevés időben, amit erre fordítani tudnék, más játékosok is elkezdenének darálni. Nekem nincs már időm annyit játszani, de amennyi van, azt szeretném élvezni.
-
Ghoosty
őstag
Kickstarter óta követem a játékot, mert nagyon érdekel, de én csak mérsékelt sikerre számítok. Ennek a legfőbb oka, hogy MMORPG körökben sokkal népszerűbb a PvE, mint a PvP. Itt teljes mértékig nem lehet kikapcsolni a PvP-t, rengeteg dolog szabadtéri lesz tehát raid közben is megzavarhatnak. Nyersanyag farmolás közben is zavarhatnak. Ezt kevesen viselik jó. Bár lesz a korrupció, ami ezt hivatott visszaszorítani.
Remélem jól megoldják.
Runningék oldalán van fenn új video, ami az MMO részét mutatja be a játéknak. Még nem láttam, mert cégnél tiltva van a youtube, meg amúgy is hosszú lenne munka közben megnézni. -
emmm
őstag
Kíváncsian várom, azt hiszem, ha ez egyszer beindul, rengetegen fognak eldobni mindent és kezdenek el vele játszani. Az alap koncepciója abszolút hiánypótló!
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
Hétvégére. Új videó és az Apocalypse.
-
Running
tag
Gyártás-Szakmák-Feldolgozás témaköre került összefoglalásra. Jó olvasgatást.
-
Running
tag
Összefoglaló cikk a hátasokról. Link
-
Running
tag
Az NDA feloldásra került, Nephin közvetít, akit érdekel. Jó bámészkodást.
-
Running
tag
Housing-ról amit eddig tudunk. Ashes of Creation Hungary
-
Running
tag
Összefoglaló cikk a Dungeon-okról. Link
-
Running
tag
Összefoglaló cikk a Guild rendszerről. Jó olvasgatást. Link
-
Running
tag
Egy összefoglaló cikk arról, amit eddig a Karavánokról tudunk. Jó szórakozást. Link
/A honlap még fejlesztés alatt áll./ -
Running
tag
A gazdaságról és PVE-ről: kereskedés, gyártás, termelés, stb...
[link] -
Running
tag
A pár napja leadott stream összefoglalója, 10 kérdés és válasz:
[link] -
Running
tag
PAX-ról összefoglaló: Link
-
Running
tag
-
Running
tag
Ashes of Creation Feb. 9th 2018 LIVE STREAM ~ Pre-Alpha Gameplay
-
Running
tag
Oldal: https://www.ashesofcreation.com/
Facebook: https://www.facebook.com/AshesofCreation/64 class: Link
Mostani legfrissebb videó: Link
Nyáron készült videó: linkAz Ashes of Creaton-ről szóló IPON cikk:
Az Intrepid Studios készülő, új MMO-ja, az Ashes of Creation a fejlesztők bevallása szerint a műfaj megújítására törekszik. Hatalmas, nyílt világot, frakcióktól mentes játékmenetet, havidíjas rendszert és a pay-to-win elemek teljes hiányát ígérik a játékhoz, melyre május 1-től a Kickstarteren gyűjtenek támogatásokat. Az érdeklődés mértékét mutatja, hogy a kért 750 ezer dollár kevesebb, mint egy nap alatt összejött.Maga az alapprojekt egyébként teljesen finanszírozva van, a kampány arra szolgál, hogy némi mozgásteret adjon a stúdiónak, illetve biztosítsa, hogy valóban sikerül majd saját kiadásban megjelentetni a játékot, bármiféle külső partner bevonása nélkül, hiszen ezt tartják fontosnak ahhoz, hogy minden az elképzeléseik szerint valósulhasson meg.
Amit kínálnak, az bizony nem kevés. Az Ashes of Creation világát teljes egészében a játékosok alakítják majd. Építhetünk városokat, piacokat, vagy akár saját házat is. Mi határozzuk meg, ki az ellenség és ki a barát, hiszen nincsenek frakciók. Négy faj közül választhatunk (emberek, orkok, elfek és törpék), mindegyik két változattal lesz jelen. A karakterosztályok terén nyolc lehetőség áll majd rendelkezésünkre (tank, fighter, rogue, ranger, mage, cleric, summoner és bard), de a választott faj is hatással lesz ezekre, tehát egy elf harcossal más érzés lesz játszani, mint mondjuk egy törpével.
A játék legfontosabb eleme a változás. Megjelenik ez például az évszakok rendszerében is: minden héten más évszak lesz, tehát egy játékbeli év egy valós hónap alatt zajlik majd le. Az egész világ reagál arra, amit a játékosok tesznek, a változások pedig komoly következményekkel járhatnak, ugyanis döntéseinken nem tudunk változtatni.
Az egyes területek több csomópontból, node-ból állnak, melyek szintén fejlődnek. Egy node-ból falu, város, majd metropolisz lehet, ahová beköltözhetünk, házat vehetünk. Minden node speciális tulajdonságokkal és hatásokkal rendelkezik, ez fogja adni a konfliktusok alapját, hiszen egy területen csak bizonyos számú aktív node lehet és ha másoknak pont nem arra van szüksége, mint nekünk, akkor harcolnia kell a helyért. A PvP jelen lesz a kereskedelmi karavánok közelében, melyeket megvédhetünk, de ki is rabolhatunk, ha úgy szeretnénk.
A történetről még mindig nincs túl sok információ; annyit tudni, hogy egykor egy fejlett civilizáció létezett a világon, de valami sötét és szörnyű dolog történt, ami eltörölte az egészet. Most, hogy kezd visszatérni ez a civilizáció, a gonosz erők ismét mozgolódnak.
Az Intrepid Studios többnyire régi MMO-veteránokból áll, akik olyan játékokon dolgoztak korábban, mint a Star Wars Galaxies, az Everquest, vagy a Planetside.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest