Kezdem itt, de előre szólok, hosszú lesz.
18.000km azaz kicsit több, mint a Tiéd, ehhez mérjél ezt-azt. Nem értem a tetősínt, mert a Lodgy-ra sikerült normálisat feltenni, igaz illesztési hézag itt is van.
A híres, hirhedt Dacia megoldása, acélfelni + dísztárcsa, de ez is olyan mint a Tiéd, egy csücsköt telibe terveznek, két csavar félig van benne a "küllőben" és a negyedik pont köztük. Tehát amennyire tudták, szimmetrikus itt is, Nálad is. De a problémádat értem és igazad van.
Nálam a küszöb nem túl vastag, és mint láthatod, benyomni sem tudom. Nem tudom mi van alatta, nem feszítettem ki. Miért nem teszel alá szigetelés csíkot, ha ennyire zavar? A küszöböt is kibéeleld, meg a zajt is csillapítod.
Én is 104 kg vagyok, és ennyi km alatt én is ültem bele kb. annyiszor a bal 1-be, mint Te a Tiédbe 1500km alatt. Meg a feleségem még sokszor annyiszor fele akkora súllyal.
Télen gumi, tavasztól őszig szövet szőnyeg, mindkettő gyári (igen, a kosz az főleg a szövetszőnyeggel alap tartozék, de én havonta 1x ha bele ülök vezetni, bocsássatok meg hogy nem takarítottam ki most), nem bolyhosodik a szélénnél a kárpit. Nem tudom, miért változtattak a kárpit anyagán, szerintem a Lodgy kárpitja is elég olcsó János. És igen, a Lodgy szőnyege is elég amorf, szerintem a Joggeré is hasonló.
No meg minap megálltam egy fekete Jogger mellett, epedezve körbejártam (irigylem a hátsó lámpákat például), de ahogy megnéztem a tabletet a műszerfal tetején, boldogan ültem vissza a Lodgy-ba. Nekem nem tetszik az a kialakítás. Nyilván a műszerfal nagy részét elcserélném azért. Mint ahogyan az automata klímát is, úgyis csak hosszú úton kapcsoljuk be, de olyankor meg rossz lenne állítgatni, ha tudna túl hűvöset csinálni.
Az automata világítás az egyik legnagyobb királyság, de sajnos nem nálunk. Nálunk amint kimész országúrta, kötelező a gépjármű elejét és hátulját is megvilágítani, így a DRL-es automata fény semmit nem ér. Sajnos. Azaz de, városban.
JoinR (#3123):
Helyzetjelzőt hétköznapi körülmények között kb. csak az kapcsol, aki képes tiszta időben nappal ködlámpával közlekedni, mert a saját fejében van a köd. Nekem kb. 15 év alatt emlékeim szerint egyszer sem volt szükségem helyzetjelzőre, mert sosem hagytam megvilágítatlan helyen az út szélén az autót éjjel.
Monya78:
Ja? Látom, mégis bonyolítottak még egy kört a szőnyegen. Elég fura.
Igen, látható a fényerőeltérés így is. A mértéke passz. Egyébként ez is eléggé szép része a Jogger-nek.
[ Szerkesztve ]