Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3001) Monya78 válasza Luck Dragon (#3000) üzenetére


Monya78
veterán

Nagyon szépen köszi!

(#3002) kelly416 válasza Monya78 (#2999) üzenetére


kelly416
veterán

Gratulálok. Sok-sok balesetmentes km-t!

Ezek szerint a Lodgy kicsit szélesebb (pedig gomdolná az ember, hogy az utód jobban tetvezett...), mert elméletileg hátra befér 3 gyerekülés egymás mellé. Bár a középre rakott ülés mellé ne cesen fér el a 12 éves fiam és a 14 éves lányom, de ketten egy limóban sem férnének el, úgyhogy ez nem mérvadó. Én 179cm, 102-103kg beférek az ülés mellé, de tetpeszkedni nem kell.

(#3003) mirci18 válasza Monya78 (#2999) üzenetére


mirci18
addikt

Gratulálok hozzá.
Várom a további beszámolókat.
Az eco módot meg felejtsd el nyugodtan.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#3004) Monya78


Monya78
veterán

Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat!

Mirci18 azért kíváncsiságból kipróbálom majd mit jelent

Kelly416: Szerintem is szélesebb pár centivel a beltér a lodgy-ban, de ha gondolod lecentizhetjük, kigondolunk fix pontokat onnan mérünk.

(#3005) plömplöm


plömplöm
őstag

a lodgy második üléssorában szélességre két katalógus adat van:
"Szélesség könyökmagasságban a 2. üléssorban": 1466mm
"Szélesség vállmagasságban a 2. üléssorban": 1424mm

a joggerre egy katalógusadatot látok: 1410mm

ezek alapján igen, a jogger keskenyebb

szerk: máshol is nagyobb/szélesebb a lodgy:
"Szélesség könyökmagasságban a 3. üléssorban": 1357mm
"Szélesség vállmagasságban a 3. üléssorban": 1300mm

jogger: 1243mm

[ Szerkesztve ]

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3006) plömplöm válasza plömplöm (#3005) üzenetére


plömplöm
őstag

valamint :)

"Magasság a tetőig az első ülésnél, 14°-os dőlésszög mellett": 1003mm
"Magasság a tetőig a 2. üléssorban, 14°-os dőlésszög mellett": 952mm
"Magasság a tetőig a 3. üléssorban, 14°-os dőlésszög mellett": 867mm

jogger: 923mm / 910mm / 855mm

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3007) kelly416 válasza Monya78 (#3004) üzenetére


kelly416
veterán

Asszem nem kell koptassam a centit. Sajnálom, hogy a Jogger ezzel a pár centivel ennyire észrevehetően kisebb lett. Cserébe kívülről tetszetősebb, jobbak a lámpái és nem ütött el bazi nagy éjjeli lepkét tolatva. ;]

(#3008) plömplöm


plömplöm
őstag

és, az mcv1:

"Szélesség könyökmagasságban a 2. üléssorban": 1432mm
"Szélesség vállmagasságban a 2. üléssorban": 1421mm
"Szélesség könyökmagasságban a 3. üléssorban": 1192mm
"Szélesség vállmagasságban a 3. üléssorban": 1287mm
"Magasság a tetőig az első ülésnél, 14°-os dőlésszög mellett": 954mm
"Magasság a tetőig a 2. üléssorban, 14°-os dőlésszög mellett": 934mm
"Magasság a tetőig a 3. üléssorban, 14°-os dőlésszög mellett": 871mm

hátha valaki gondolkodik használtautóban is :D

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3009) Luck Dragon válasza plömplöm (#3008) üzenetére

Amúgy 1-es MCV FL kiadása nekem tetszik , bár az én ízlésem földöntúli . :DDD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#3010) plömplöm válasza Luck Dragon (#3009) üzenetére


plömplöm
őstag

a 2009-es facelifttel valóban szebb lett általában az autó, de pótoltak kifelejtett műszaki dolgokat is, pld a 3. üléssor öveinek a fl előtt nem volt bújtatója, én az adott ablakok kilincsei alá fűztem be az adott öveket, mert egyébként felhajtották a csomagtérrolót a sarkoknál. az új fényvisszaverők hátul is inkább már szélesítették az autót, és nem a pajzs-mintát akarták stilizálni. mondjuk nekem a fl előtti műszerfal speziel pont jobban tetszett, a fl-es üléshuzat a győzikés csíkozással pedig, hát... :D
a mostanában látható áremelkedésekkor is elgondolkodtam, hogy ha nem ütik ki alólam, valszeg még mindig azt az mcv-t használnám, és valszeg továbbra is gondmentes lenne, ahogy gondmentes a cimborámnál, aki átvette tőlem.

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3011) Monya78


Monya78
veterán

Néhány kép:

(#3012) kelly416 válasza Monya78 (#3011) üzenetére


kelly416
veterán

Nagyon baba! Gratula mégegyszer. :R

Irigylem a tetőcsomagtartódat. Nekem "csak" ilyen van. Még jó, hogy elfér a garázsban. Viszont a Jogger féle tetőléccel akár ki is tudnék hajtani a garázsból. ;]

[ Szerkesztve ]

(#3013) Luck Dragon válasza Monya78 (#3011) üzenetére

Szuper ! :C

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#3014) Luck Dragon válasza kelly416 (#3012) üzenetére

Imádom ezeket a nagy boxokat . :K

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#3015) kelly416 válasza Luck Dragon (#3014) üzenetére


kelly416
veterán

A Lodgy mellé vettük a Dacia-tól. Egyszer használtuk már, majd most lesz a második bevetése. Nem sokat használjuk, de olyankor jól jön. Csak nekem kellett volna még nőni hozzá, alig érem fel. :P

(#3016) Luck Dragon válasza kelly416 (#3015) üzenetére

Hátul a 160 literes csomagtartóban elfér egy összecsukható kis létra . :DD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#3017) plömplöm válasza Monya78 (#3011) üzenetére


plömplöm
őstag

jól néz ki :K

picit zavar, hogy a most még éppen garanciális lodgymat 4millióért vettem, ami joggert most rendelnék, az meg 7.6millió, majdnem a duplája :D

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3018) kelly416 válasza Luck Dragon (#3016) üzenetére


kelly416
veterán

Megeshet, de most 6-an ülünk benne, mellettem 2db 120 literes esővízgyűjtő, még a mögöttem lévő kis hely is ki van töltve futóbiciklivel és apróságokkal.

(#3019) Monya78 válasza plömplöm (#3017) üzenetére


Monya78
veterán

Köszönjük!

Ennyi előnye van a családi támogatásnak, Én a Joggeremhez 4.1 millióért jutottam hozzá...
1,5 - 2 éve a lodgy-sok 2,5milláért szanaszét extrázva vették a kocsijukat.

Mondjuk Én a 4 milliót is sokallom, de amikor ránézek a 7 személyes, benzines használtautó árakra, kicsit megnyugszom...néhány 4-5 éves lodgy 30-80ekm-el, vagy opel zafira - toyota verso-k 10 évesen, 120-200ekm-el lehet kapni ennyiért.

(#3020) Luck Dragon válasza Monya78 (#3019) üzenetére

Ne bánd , jól döntöttél.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#3021) Monya78


Monya78
veterán

Utólagos pótkerékkel próbálkozok a daciánál...

Keréktartó vasszerkezet + kerék kulcs = 26eFt
Emelő utángyártott 10eFt, eredeti 30eft
Szerelés 15eFt+áfa

Ami érdekes, a dácsia se tudja megmondani, és a neten se találok értelmes infót, hogy mi a lemezfelni pontos mérete.

Elvileg a joggerre (keréknyomásos adattáblán találtam) ez a három gumiméret való:
185/65 R15
195/55 R16
205/60 R16

Ár miatt a 185/65 R15 lenne a szimpi, de gőzöm sincs hogy mi a felni pontos mérete. Et szám, osztókör, agyátmérő

Legalább annyit tudnék hogy a lodgy vagy a sandero II-es kereke jó rá, már sokkal előrébb lennék.

(#3022) kelly416 válasza Monya78 (#3021) üzenetére


kelly416
veterán

Én csak a szerkezetet venném meg, kerékkulcsot sokkal jobbat is találsz olcsóbban. Emelő nekem pici palack van bent a gyári mellett is, egyszerűbb, könnyebb emelni vele, 3T papiron, de a Lodgy-t egyben is meg kellene emelje így is. Lidl vásarlás, talán 6000Ft volt. Tesztelve, nem ereszti vissza az olajat, elbírta a CrownVic-et is, nekem ez elég. Szóval pótkerék tartó szerkezet, annak beszerelése (bar szerintem csak a helyére kell akasztani, nem spórolták le a fülekez sem mert az külön gyártási nehézség) és kész.
Szerintem.

Illetve nekem nagyon gyanús, hogy ugyanaz a méret mint a Lodgy, Logan, Sandero, stb, mert megint csak egyszerűbb egy kerékagyból gyártani sokat, mint sok eltérőre rakni a sok eltérő felnit is. Ezek mind gyártási költség optimalizálások. Ez itt is tetten érhető, bár a Jogger nincs benne, de csak ET eltérést találsz, azt sem sokat. Potkeréknek szerintem akármelyik jó lenne. De a CV-re én itt kerestem adatokat, a Joggerre is hoz számokat.

(#3023) Monya78 válasza kelly416 (#3022) üzenetére


Monya78
veterán

Köszi!

Felveszem a kapcsolatot a városbeli "ismerős" lodgy-sal és alánézek a kocsijának, milyen szereléssel járhat a tartó. (szervízben egy órán át szeretnének pöszmötölni vele :DDD)

Szerintem is egy sima II-es szériás logan/sandero 15-ös lemez felni jó lenne...arra rárakatom a leggagyibb 4évszakost és kész.

Vajon mennyit kérjek a 4db gyári nyári gumiért ha feldobom használtba? 8km-t vagy kevesebbet futott. Ez a tipus lenne: [link]

[ Szerkesztve ]

(#3024) plömplöm válasza Monya78 (#3021) üzenetére


plömplöm
őstag

hát, nemtom...

185/65 R15 = 622mm
195/55 R16 = 621mm
205/60 R16 = 652mm, figyeloda!

és tudomásom szerint a 205/60R16 az egyetlen valós gyári mérete, az első két méret a pld lodgy abroncsai. napersze pótkeréknél nem feltétlenül kell ezen remegni, a bármilyen használható kerék már végtelenszer olyan jó, mint a semmilyen :)

lodgy-ban, ha nem volt a gyári felszereltségben a pótkeréktartó, akkor biza kellett szerelni, nem csak a himbilimbi tartóizé nem volt ott az autó alatt, hanem azok a részek sem, amin az említett tartó himbilimbizni tudott. a csomagtér alján a szükséges furat talán ott volt, csak ledugózva. egyébként a lodgy pótkeréktartója meglehetősen hitvány és túl szoros, nálam egy év alatt nyomott hagyott az abroncs oldalán. pláne ezek alapján én elengedném a szép széles abroncsot, az osztókör és a tehermentesítő furat mérete passzoljon, férjen el a féknyereg mellett és kész. lodgy kerekem van 8db, pótkerekem is 1db, ezeket rá tudjuk próbálni, ha össze tudunk hozni egy randit. ha jól tudom, akkor a jogger maradt 4 csavaros, ez legalább stimmel?

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3025) plömplöm válasza plömplöm (#3024) üzenetére


plömplöm
őstag

"lodgy kerekem van 8db"

még pontosabban van 4db 185/65R15 vas és 4db 195/55R16"alu"

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3026) Monya78 válasza plömplöm (#3024) üzenetére


Monya78
veterán

Valóban több a különbség mint a megengedett 1,5%... :(
Köszi hogy felhívtad rá a figyelmet :R

Furi hogy miért van ilyen hibás adattábla felragasztva a kocsira.

Régebben linkeltem hogy milyen a jogger alja kerékkel és a nélkül.
[link] a leengedő szerkezetet szükséges lyuk megvan a kocsimban azt már megfigyeltem.

(#3027) kelly416 válasza Monya78 (#3023) üzenetére


kelly416
veterán

Szervizben mindennel legalább egy órát szöszölnek, aztán túlcsúsznak rajta kicsit. Az olajcserémmel például 1:12 volt a legutóbbi szintidő, ebből 10 perc az effektív munka, 20 perc ha minden elinduló olajcseppet megvárunk, hogy lejöjjön, a többi a kollégákkal trécselés, másik autó csinálása "ameddig ez lefolyik", így írnak el 5 szerelőre 8 órás műszakban (5x8=40 helyett) 60 munkaórát vagy még többet. Minden megkezdett óráért telibe fizetsz, így 2 óra munkadíja van elszámolva nekem is az 1:12-es olajcserére. Szomorú, de kész lehúzás a márkaszervíz is.

Otthon Mazda 626, Ford Escort (és még sok más, de ezeknek mélyen és necces helyen van az olajszűrőjük és ezekkel kezdtem) csináltam meg majdnem 0 rutinnal az olajcserét 40 perc alatt emelővel, bakolással, aláfetrengéssel, leeresztéssel (ugye vízszintes autónál van jó helyen a leengedő csavar), újra emeléssel, kínlódással. Egy rutinos ember csáposon célszerszámmal legalább 2 autót meg kellene csináljon szimultánban (ameddig az első lecsorog, a másodiknak is nekikezd leengedni) ennyi idő alatt. Szerintem.

Minél többet, annál jobb. Úgyis felfelé mennek az árak. :P De minek adod el? Dobsz fel 4db 4évszakost és áldás, békesség?

(#3028) kelly416 válasza Monya78 (#3026) üzenetére


kelly416
veterán

Ez így ok, csak kérdéses, hogy plusz fülek vannak felhegesztve a tartó bekső részéhez, vagy "csak" be kell akasztani valahová? A gyártas miatt gondoltam olcsóbb az összes fület felvarrni aztán ott rohad el ha nem kérnek rá pótkereket, de ezek szerint tévedtem. Ebben az esetben csak Dacia szervizben rakatnám fel a pótkeréktartót, nehogy gari ugorjon vagy bármi hasonlo történjen. A többit szinte biztos, hogy nem ott venném meg.

(#3029) plömplöm válasza Monya78 (#3026) üzenetére


plömplöm
őstag

ez és ez alapján maradt a 4x100-as osztókör és a 60mm-es tehermentesítő.

ezt a régebbi link nekem kimaradt, szorri. mondjuk ez alapján én meg nem mondom, hogy ott vannak-e a szükséges egyéb rögzítők a himbilimbihez :)

szerk: ebben a készletben milyen csinos már ez a kis tatyó :)

[ Szerkesztve ]

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3030) plömplöm


plömplöm
őstag

tegnap találkoztam először élőben joggerrel közúton, határozottan jól nézett ki, egy "terrakotta barna" volt.

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3031) tordaitibi


tordaitibi
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok, ez csak beszelgetos vagy esetleg szakmai is?
4 eves Dacia Sandero Stepway, a vezetoules alatt ket csokiba negy szal vezetek megy, melyik kettot kell athidalnom hogy becsatoltnak erezze a biztonsagi ovet?

(#3032) JoinR válasza tordaitibi (#3031) üzenetére


JoinR
senior tag

Illegális módosítás, mint szakmai kérdés :C
Gondolom azt a kettőt, amelyik a csathoz megy. Elegánsabb megoldás egy külön, magához az övhöz nem kötött csatot becsatolni. Ha nem akarsz 40-nél meghalni, amikor a légzsák az arcodba robban, akkor azt is ki kellene kötnöd.

(#3033) tordaitibi válasza JoinR (#3032) üzenetére


tordaitibi
veterán
LOGOUT blog

Szabatos es pont erre szamitottam...
A falunkba naponta 20x megyek 2 perces utakra 3-4 sarkot, gyakran harmadikba se tudok felkapcsolni.
Ezert akarom becsapni. Ha kimegyek a falubol automatikusan bekotom magam.

Nem tudom melyik ketto megy a csathoz mert minden vezetek bemegy az ules belsejebe. A masik ketto gyanitom a sulyerzekeles mert ulesfutes nincs meg ahhoz vekonyak a drotok.

[ Szerkesztve ]

(#3034) JoinR válasza tordaitibi (#3033) üzenetére


JoinR
senior tag

Valahol elágazik, hiszen külön csatlakozója van az övkapcsolónak:

(#3035) tordaitibi válasza JoinR (#3034) üzenetére


tordaitibi
veterán
LOGOUT blog

Köszönöm így meg is van, a zöld csatlakozó az övé, ilyesmi a formája is, a másik csati fekete és más formájú.
Köszi mégegyszer!

Épp deszkamodell szinten van a start-stop automatikus kikapcsolása egy kis elektronikával, indítás után 2 másodperccel 1 másodperc időre zárja a kapcsoló kontaktust, így nem kell mindig kézzel nyomogatni.
Bár a kapcsolót még nem bontottam ki, nagyon remélem nem canbus szinten kapcsolgat, akkor reléznem kell az elválasztás miatt.

[ Szerkesztve ]

(#3036) Monya78 válasza tordaitibi (#3031) üzenetére


Monya78
veterán

Esetleg egy ilyesmi megoldás? [link]

Plömplöm: Tegnap megyeszékhelyen találkoztam először joggerrel, szintén kolbászzsír metál volt. Itt a keleti régióban a már több mint egy éve kijött III-as sandero/logan verziókkal sem lehet találkozni. De a rossz utak, és a sok "szegény" kisgazda miatt dusterrel minden utcasarkon összefut az ember. ;)

[ Szerkesztve ]

(#3037) mirci18 válasza tordaitibi (#3031) üzenetére


mirci18
addikt

Ha nem akarsz megdögleni nem fogod a kábelokat elvágni sem módosítani sőt nem használsz kamu öv csipogót.

Az értelmesebb emberek szoftveresen kikapcsolják az öv csipogás funkciót ahogy a start stop rendszert és az automatikus hátsó ablak törlőt.

Nem barmolják az autót.

Ideje lenne felmenned a facebookra és ott a Daciás csoportban keresned a megfelelő szakembert mielőtt valamit elrontassz.

A többieket sem értem miért nem ezt tanácsolják élből.

[ Szerkesztve ]

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#3038) mirci18 válasza Monya78 (#3036) üzenetére


mirci18
addikt

Nem csoda.
Minden új autót előbb Pesten látsz meg. Vidéken ritka mint a fehér holló.

Én inkább a logan mcv-ket szoktam figyelni.
Kevés stepway kiadás van (mint az enyém) még kevesebb fóliás (mint az enyém).
Néha egy egy figyelő pillantást már véltem felfedezni Daciás kollégáknál de sose integet senki pedig manapság népautó az eladási számok tekintetében.

[ Szerkesztve ]

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#3039) Monya78


Monya78
veterán

Mától van az arculatváltás a daciánál...
Aki mától rendeli az új kocsiját az a frissített designt kapja... [link]

mirci18: Joggeresnek én is villantottam, de női sofőr volt nem reagált...koncentrált a vezetésre :B

Áruházi parkolóban nézték már körbe a kocsit, sőt már jött oda egy pár hogy mi a véleményem a kocsiról, ilyenen gondolkoznak.

[ Szerkesztve ]

(#3040) Luck Dragon válasza Monya78 (#3039) üzenetére

Ez az új arculat tetszik nekem .

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#3041) kelly416 válasza Monya78 (#3039) üzenetére


kelly416
veterán

Csak én nem találom a tervezőt vagy minek hívták? Ahol összeválogathattam, hogy hány hengert kérek és milyen színű legyen. ;]

Egyébként a Zasszony volt tegnap Kecsón gariztatni, ragasztottak egy új gumiszigetelést bal oldalra a kasztnira és beállították a hátsó ajtók zárját, mert csukáskor nekikoppant a zár a stiftnek (vagy minek hívjam azt a hengeres vackot aki kiáll a kasztniból és amibe a zár belekapaszkodik csukáskor), hangyányit emelkedett az ajtó és úgy csúszott be a helyére. Minden flottul ment, órán belül ingyen megvolt minden, tényleg garanciálisnak vették ők is ezeket a hibákat. Szerencsére.

(#3042) Monya78 válasza kelly416 (#3041) üzenetére


Monya78
veterán

Szokásos helyről eltűnt a tervező/konfigurátor gomb

de itt megtalálod:
dacia.hu főoldalán legörgetsz, majd látod ezt:

Nekem is lesz egy garis problémám, ha tolatás közben kanyarodok, az első parkszenzor durván (pirosan) bejelez, pedig több méterre semmi sincs a közelben

(#3043) plömplöm válasza kelly416 (#3041) üzenetére


plömplöm
őstag

apropó: a második képet meglátva eszembe jutott, hogy van-e olyan üléshuzat, amivel ezek a felhajtható asztalkák használhatóak maradnak? akár a gyári üléshuzat vajon ilyen?

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#3044) Luck Dragon válasza kelly416 (#3041) üzenetére

Látod én mondtam . :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#3045) tordaitibi válasza mirci18 (#3037) üzenetére


tordaitibi
veterán
LOGOUT blog

Köszi hogy burkoltan, finoman lehülyéztél :)
45 éve hobbizok elektronikával és 40 éve autóvillamossággal.
így 60 felé eszembe se jutott hogy manapság lassan egy kerékanyacsavart se lehet csak úgy kicserélni mert kiszopósodott a hatlap mert hozzá kell tanítani az autóhoz meg a komputerhez. Nekem ez már kínai, elnézést kérek hogy nem egyből az autó szoftverének az átírása jutott eszembe.
22 éves Skoda feliciáról váltottam 2 hete és abba szerencsére volt egy ecu meg 5 motorérzékelő szonda oszt snitt.

Meg mint írtam, nem szándékom beledögleni az autóba, mióta kitalálták a biztonsági övet azóta használom.
a falunkba naponta kb. 10-20x megyek 1 kilométer körüli távot, pár sarkot.
Van hogy harmadikba sem tudok felkapcsolni nemhogy száguldozni. És ezért szeretném megoldani hogy ne visítozzon, mire bekötözöm magam addigra majdnem oda is érek.
Ha tudom hogy kimegyek a faluból már az udvaron bekötöm magamat mielőtt kihajtok a szutyok földútra ahol lakok.

Köszönöm a tanácsot, most már csak kéne találnom valahol valakit aki ezt megcsinálja nekem és nem kéri el érte egy disznó árát. Mert akkor hagyom a fenébe és simán rövidrezárom a két szál vezetéket.

(#3046) kelly416 válasza Luck Dragon (#3044) üzenetére


kelly416
veterán

Igen. Cseresznyére igazad volt. :R

(#3047) kelly416 válasza plömplöm (#3043) üzenetére


kelly416
veterán

Nem tudom, én nem szoktam üléshuzatolni. Fater mai napig csinálja, mindig van valami baja, hol ez nem jó, hol az. Én ezért nem dobok ki pénzt, inkább rendszeresen takarítom, kiszakítani meg még egyiket sem szakítottuk ki soha.

(#3048) kelly416 válasza Monya78 (#3042) üzenetére


kelly416
veterán

Köszi, majd holnap rákeresek.

(#3049) mirci18 válasza tordaitibi (#3045) üzenetére


mirci18
addikt

Köszi hogy burkoltan, finoman lehülyéztél :)
45 éve hobbizok elektronikával és 40 éve autóvillamossággal.
így 60 felé eszembe se jutott hogy manapság lassan egy kerékanyacsavart se lehet csak úgy kicserélni mert kiszopósodott a hatlap mert hozzá kell tanítani az autóhoz meg a komputerhez. Nekem ez már kínai, elnézést kérek hogy nem egyből az autó szoftverének az átírása jutott eszembe.
22 éves Skoda feliciáról váltottam 2 hete és abba szerencsére volt egy ecu meg 5 motorérzékelő szonda oszt snitt.

Nagyon szivesen. Szíved joga megharagudni de neked is be kell látnod hogy nyitott kapukat döngetsz. Amikor anno megvettem a kocsim elmentem egy Győri autószerelőhöz aki az autó specialistája.
Szoftveresen kikapcsolta az övcsipogást a start stoppot. És még jó pár dolgot.
A probléma megoldódott? Igen.
Veszélyeztetek ezzel valakit? Nem.

Én nem a biztonsági öv használatára buzdítalak vagy marasztallak el.
Az mindenkinek szíve joga.
De ha beteszel pl egy plusz biztonsági öv csipeszt akkor azzal hibásan fog működni a védelmi mechanizmus baj esetén.

Köszönöm a tanácsot, most már csak kéne találnom valahol valakit aki ezt megcsinálja nekem és nem kéri el érte egy disznó árát. Mert akkor hagyom a fenébe és simán rövidrezárom a két szál vezetéket. öszi hogy burkoltan, finoman lehülyéztél :)
45 éve hobbizok elektronikával és 40 éve autóvillamossággal.

[link]

Belinkeltem a Dacias csoportot amit említettem.
Itt Krogergő nevű emberkét keresd. Győrben dolgozik.

[ Szerkesztve ]

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#3050) mirci18 válasza kelly416 (#3047) üzenetére


mirci18
addikt

Ez addig működik amíg nem eszel vagy iszol a kocsiban.
Vagy koszosan nem szállsz be.

Egyébként a másik véglet sem jobb.
Nekem a huzat alatt az ülés elkezdett foltosodni így előbb utóbb mély takarítást kell rajta alkalmaznom.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.