Hirdetés

2021. november 28., vasárnap

Gyorskeresés

Legfrissebb anyagok

Hozzászólások

(#2451) kelly416 válasza Luck Dragon (#2450) üzenetére


kelly416
veterán

4.6 liter V8, kb. a létező legkisebb amcsi V8, de mégis hosszü löketű, térforgattyús, ami szamomra sokkal szebbé teszi az amcsi V8-ak hangját az európai V8-akkal szemben.

Szerk.: Off

[ Szerkesztve ]

(#2452) Luck Dragon válasza kelly416 (#2451) üzenetére

:R

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2453) konyi79 válasza Luck Dragon (#2438) üzenetére


konyi79
addikt

Szerintem a Clio-féle e-tech jöhet a Joggerebe, az meg sajnos nem tud tisztán elektromosan menni.
Egyébként nem rossz, a Capturban próbáltam a nagyobbikat, tényleg szépen dolgozgat. De az a 140 paci nem olyan 140 paci. Minden az az autó, csak nem sportos. Szóval szerethető, meg szépen dolgozik, de addig leszel jóban vele, amíg nem akarsz hirtelenkedni, csak úgy takarékosan krúzolni. Mikor leszimuláltam, hogy én most hirtelen kiugrok a 70-nel döcögő teherautó mögül hát... érdekes volt. Ahhoz képest a Dus kapkodó idegbeteg, pedig ott is tudom szeretni, mire a 1,5barra felfújja a pofáját a TCe150-nek a kis turbó.

3 henger szól lassan mindenből. A Megane TCe115 verziójában is lecserélték a visszafogott 1,33-ast az ezres közvetlen befecskendezéses változatára. Ami azért nem túl korrekt, a konfigurátorból ez ki sem derül, csak ha a letölthető árlistát a végéig elgörgeted a műszaki adatokig.

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2454) Luck Dragon válasza konyi79 (#2453) üzenetére

Nem akarok én semmit , nekem bőven elegendő lenne a fentebb linkelt kis Duster .Max kapna előre egy gallytörő rácsöt :)

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2455) kelly416 válasza Luck Dragon (#2454) üzenetére


kelly416
veterán

Csak az a baj, azt is műanyag törőelemmel rakják fel, pont nem sokat ér. De cserébe sok felesleges súly meg kiadás, hogy hivatalosan fent lehessen.

(#2456) Luck Dragon válasza kelly416 (#2455) üzenetére

Ha már az őzet megfogja az már elég .

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2457) kelly416 válasza Luck Dragon (#2456) üzenetére


kelly416
veterán

Van benne valami, de megfogja? Ha egy gyalogostól letörik, márpedig azért van műanyag elemmel felrakva, mert "gyalogosvédelem", akkor egy őztől is letörik. Így meg már majdnem mindegy, hogy közvetlen az őz töri a kasztnit, vagy az őz a gallytörőt préseli bele a motorházba. Mondjuk jóval kisebb eséllyel szúrja ki a hűtőt, ez igaz.

(#2458) Luck Dragon válasza kelly416 (#2457) üzenetére

Felfogatását nem ismerem , hogy most műanyag vagy sem. Mert előbb Duster is kellene :D
De ha hasonló mint egy L200 esetén akkor biztosan megfogja az őzet .
Múltkor néztem egy Román oldalon , hasonló mint nálunk a Jófogás . Láttam gyárit bontva , átszámítva 47,000-Ft volt ehhez jön a posta költség . Ennyit még esztétikailag feltuningolási vizuális élmény faktornak is megéri “nekem” .
Sajnos a gyári kis hazánkban már 130,000-Ft árulják , bontott szinte egyenlő a hintalószar gyakoriságával . :D

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2459) konyi79 válasza Luck Dragon (#2458) üzenetére


konyi79
addikt

Van szükség a 4x4-re neked?
Őszintén szólva pont a Duster az, amit nem vennék használtan. Borzalmasan jól tartja az árát, lényegében minden példányt az újkori ára felet adnak el. Indokolatlanul, mert annyira azért nem jó meg tartós. Főleg ha volt terepen is használva, nagyon megsínyli a hajtás. Ha valós is a méter benne, már simán ilyenkor szokott elkezdeni lógni a kardán, hátsó lengés vagy volt már 2x cserélve vagy neked kell most stb...
Ha nincs tényleg szükséged összkerékre, még a belépő ezrest is jobb választásnak tartom, mint egy ilyet. Bármennyi méter lehet egy ilyen dízelben és minden van már benne, amitől lehet félni: Nagynyomású, kéttömegű, részecskeszűrő, turbó. A D2 meg tényleg fényévekre van ettől komfortban, főleg a mostani FL
A gallytörő meg nem fog meg semmit, csak máshogy törik az eleje. Nincs rögzítve sehol rendesen főtartóhoz, csak szemből elosztja az energiát valamennyire a lökhárítón. cserébe az első terepszög rosszabb, hamar leér nagyon. Cserébe hatósági vizsgára kell vinned a beszereléskor, beépítési igazolással együtt.

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2460) Luck Dragon válasza konyi79 (#2459) üzenetére

D2 nekem is jobban tetszik , csak a fentebb linkelt árához képest rá kellene szánnunk plusz 1+1,5M a vételárra, annyiból a fentinek ha baja van olcsóbban is kijön .
4X4 csak akkor kellene mikor Csókakőre mennék fel a telekhez futóval, vagy esős időszakban . Így csak egy életének szakaszába míg nálunk lenne 100-ból 5 - alkalommal használnánk .
Így mondhatjuk hogy nincs rá szükség . De ebben az árban vannak 2 és 4 kerék meghajtásúak , akkor már mért ne ezt választanánk ? Tudtommal van hozzá kapcsoló amivel lehet állítani is.
De a néző pontos teljesen reális és megfontolandó :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2461) konyi79 válasza Luck Dragon (#2460) üzenetére


konyi79
addikt

Kapcsolható ugyan a Dus 4x4, de az egy mágneskuplungot jelent csupán a hátsó difi behajtásánál. Tehát mivel aktuátor sincs a kerekeknél, így a teljes rendszer forog ugyanúgy folyamatosan legalább 1l többlet fogyasztást jelentve a 4x2-höz képest.
Ezért is van pár tesztelőnél ha nézel videókat, hogy nem értik a Dus 4x4 működését, meg hogy mindig hajt... A mágneskuplung is csak nagyjából old, valamekkora előfeszítése van, ezért üresen látszólag ugyanúgy hajt kikapcsolva is hátra. Más kérdés nyomatékot nem ad át, kézzel le tudod fogni a kereket.
A 4x4 gólyalábas hátul, kicsivel karbantartás igényesebb is, a lengés mondjuk nem vészesen drága, de kb 80 000-et megy el, ha keveset terepezel. A 4x2 merev híd mint a többi Renault termék.
Árnyalja a képet, sajnos a Dacia terel a 4x4 felé. Hiába adott a hasmagassága a kétkerekesnek is, az újabbakban nem kikapcsolható a kipörgésgátló, ezzel lényegében belefullaszt a sárba a fékezgető kerekekkel, meg hogy elveszi a gázt. Nincs is okosság ezt megoldani.

Szóval ha 4x4 mellett döntenél, vedd figyelembe, hogy előélete is lehet keményebb, de mindenképp drágább fenntartani.

Meg értem és az 1-1,5M különbséget, de egy olyan autót kapsz, aminek minden alkatrésze új, garanciával.

[ Szerkesztve ]

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2462) kelly416 válasza Luck Dragon (#2458) üzenetére


kelly416
veterán

Na ezeket szokták műanyag elemekkel "kikönnyíteni" felfogatásnál, hogy inkább törjön, mint nagy galibát okozzon az elütött emberben.

Nem tudom, mikortól vezették be így, de régi L200-on fém a fémhez volt fogva, újakon ugyanúgy ott a gyengítés. A régivel fát, falat dönthettél majdnem, az új gallyak ellen jó és vizuális rémisztgetésre. Szerintem. Nekem is tetszik, én is gondolkoztam hasonlón amikor ezeket megtudtam.

(#2463) Luck Dragon

Köszönöm az információkat és a hozzászólásokat . Ma is tanultam valamit . :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2464) kelly416


kelly416
veterán

Ha már ül a topik, itt egy kis izgalom.

(#2465) mirci18 válasza kelly416 (#2464) üzenetére


mirci18
addikt

Hát ez a tipikus nesze semmi fogd meg jól kategória.
Kb annyi értelme van a kevés lóerő mellett mint mini autón a hátsó spoilernek.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2466) kelly416 válasza mirci18 (#2465) üzenetére


kelly416
veterán

Ezt értem és tudom, csak gondoltam, megzavarom az állóvizet.
Egyébként egy hatalmas baj van a mi Lodgynkkal, de hiába is vinném vissza gariba vagy a világ legjobb szerelőjéhez, nem nagyon tud senki semmit kezdeni vele, néha kifogy a tank. ;] Ezen kívül tökéletesen meg vagyunk elégedve az autóval, amit elvárunk tőle, azt hozza is. Gondolom más is hasonlóan van, azért nem pörög a totyik.

(#2467) Luck Dragon válasza kelly416 (#2466) üzenetére

Minap láttam a cégnél Sancit bent a szervizben. Meg sem mertem kérdezni vajon a gazdinak mi baja lehetett vele. :DDD

Dönci meg jön-megy-dudál ja és megint volt izzó csere .

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2468) gyemipapa


gyemipapa
senior tag

Dudát (kürtöt) cserélt már valaki vlami izmosabbra? Ritkán kell, de olyankor nevetségesen gyenge fapados a hangja, mint anno a Trabinak. :-)

Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...

(#2469) kelly416 válasza Luck Dragon (#2467) üzenetére


kelly416
veterán

Nekem is volt és még van is. A klíma olyan, amilyen, de a bal hátsó ajtó zárja sem 100-as, csukódáskor koppan egyet a zárszerkezet a kasztniba épített fém pöcsön, mielőtt zárodna. Meg a bal első ablak sokszor visszanyílik 3 ujjnyira csukáskor (kéziben és automatán is), gondolom az odacsípődés védelem, csak kicsit túl érzékeny. De jellemzően nagy melegben csinálja, mostanában nem adja elő magát. Viszont ezek olyan apróságok, hogy megvárom velük a kövi éves szervízt.

(#2470) mirci18 válasza kelly416 (#2466) üzenetére


mirci18
addikt

Nyugodtan oszd meg.
De első kézből látom azt hogy a nagy autós fórumokon nincs nagy dicsfénye a márkának így ha valaki bedobna egy ilyen moddolt Duster még jobban kiröhögnék.
Az új autónak pont ez a lényege amit leírtál jön megy dudál.
Én is tolom bele a kilométereket.
Nincs gondja.
Most is hordtam vele két mázsa szőlőt. Többet már nem feltétlen raknék bele nehogy elreccsenjen a csomagtartó funér lapja. Ezért vettem hogy használjam nem véletlen vettem bele mindenhova gumis lábbtörlőt meg csomagtartó belsőt. Nekem csak a kinézettel van gondom. Folyton koszos és poros. De ez van. Ha eladom már sosem lesz gyári állapotú főleg a kaszni karcok miatt. De nem zavar mert a kocsit magamnak vettem és nem a következő gazdának.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2471) kelly416 válasza mirci18 (#2470) üzenetére


kelly416
veterán

Ahogy mondod. Ezt a nézetet osztjuk mi is.

A linket meg egyébként sem dobnám be máshová, de itt elfért. Ahogyan a márka presztizsén sem csodálkozom, hogy gyakorlatilag nincs, de ettől még oly sokan veszik.

(#2472) Flowtation válasza mirci18 (#2470) üzenetére


Flowtation
őstag

Én is nagyon szeretem. Én már vittem vele faanyagot, 12-es gerendákat (5öt :Y ), múltkor 5,5 mázsa csempe volt a fuvarban. Na az már szépen megültette a hátulját, de nem vette zokon, szépen hazajöttünk. Én is használatra vettem, nem hogy díszelegjünk vele. Talán egy dolog zavar, az, hogy ha a 3. sor is használatban van, akkor elég hátul ül benne a gyerek, kicsit féltem így.

others: I work at google. Me: I google at work.

(#2473) kelly416 válasza Flowtation (#2472) üzenetére


kelly416
veterán

A 3. sor sajnos "vészmegoldás", de ez még mindig sokkal jobb, mint a Toyota Corolla Verso vagy a Mazda 5. Ott a fejtámla ujjnyira van a hátsó ablaktól. Ebben legalább van némi gyűrődő zóna még a kettő között.

(#2474) Flowtation válasza kelly416 (#2473) üzenetére


Flowtation
őstag

igen, láttam azokat is. Anno néztük a berlingo-t, abban van hosszított verzió, de az már más árkategória.

others: I work at google. Me: I google at work.

(#2475) kelly416 válasza Flowtation (#2474) üzenetére


kelly416
veterán

Meg a Ford Turneo vagy melyik, aztán kb. a mikrobuszok, mert a többi gyártó hosszított verziót nem igazán árul. Talán az Opel még, de nem vagyok biztos benne. És egyik sem ehhez közeli áron.
Persze, akinek rendszeresen kell a 6. meg akár még a 7. ülés is, annak én is min. 9 személyes mikrobuszt javasolnék az ütköző zónák mérete miatt. Meg egy táskát sem igazán tudsz betenni a hátsó sor mögé már.

(#2476) Flowtation válasza kelly416 (#2475) üzenetére


Flowtation
őstag

Igen, az opelnak is van. Bizony, ezért is jó, hogy megvettük a tetőboxot, a nélkül nem is tudnánk menni sehova, ha nyaralás van.

others: I work at google. Me: I google at work.

(#2477) kelly416 válasza Flowtation (#2476) üzenetére


kelly416
veterán

Mi is azzal mentünk tavaly Balcsira, de azért külföldre már nem tuszkoltam volna be a gyerekeket leghátra. Mi 5-en vagyunk, ha valaki velünk akar tartani, saját járgánnyal bármikor. Nem nyomorgatok senkit olyan hosszú útra.

(#2478) konyi79 válasza kelly416 (#2466) üzenetére


konyi79
addikt

Kifogy a tank:
Kellemesen lepődtem meg hétvégén. Csütörtők délután kiindultunk München mellé a Dusterral. Magyarországon úgy feszegetve a határokat 150 az ország közepéből Hegyeshalomig, a sógoráknál ott majrésan mert szigorúak 130-140, Németországban 160-at hamar meguntuk, inkább 180 lett (Persze, egy Dacia nem erre való ;] )
Ott belement még egy 200km helyben, majd jöttünk haza Vasárnap, de már végig 130-cal lokációtól függetlenül.
Mikor kiértünk 9l/100km volt kereken a fedélzeti szerint az átlag, mire hazaértünk ez lement 7,9l/100km-re (induláskor nulláztam csak). 1734km átlaga a tankolásokat összesítve a végén 8,46l/100km. Szóval megint csalt a fedélzeti egy szokásosat, de meglepődtem, hogy csak ennyi lett.
Fura, nekem 30 000km környékén érezhetően esett a fogyasztás bő 1l-t. Azelőtt pályán simán beleszaladt 11-12-be is hasonló tempónál, amit kifelé mentünk.

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2479) konyi79 válasza mirci18 (#2470) üzenetére


konyi79
addikt

Lassan azért nyílik ott a társadalom szeme, mennyire jó alternatíva egy új Dacia egy használt 5 éves prémium helyett. Az utóbbi modellek pedig kifejezetten kívánatosak ránézésre is.

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2480) kelly416 válasza konyi79 (#2478) üzenetére


kelly416
veterán

Az az igazság, hogy a 1.33TCe motorban én is kellemet csalódtam, aztán amikor most Erdélyben voltunk, többet kért mint reméltem. Igazából nem evett sokat, csak kevesebbre számítottam min. fél literrel. De hát ez legyen a legnagyobb bajom, és akkor elégedett leszek még sokáig a Lodgyval.

(#2481) draco31


draco31
addikt

Hello!
Lodgy van havernak, mos készül vinni szervizre, de még csak az első lesz, viszont eléggé elmaradt km-ben, közelebb van már a 30e-hez mint a 10e-hez, amikor kellett volna vinni elsőre.
Mi mindenre számíthat így cserékben, stb? Illetve összegben?

ASUS S14 S410U /\/\ Samu A50 /\/\ Amazfit Bip /\/\ Pi 4 2GB /\/\ Switch Lite

(#2482) kelly416 válasza draco31 (#2481) üzenetére


kelly416
veterán

Hivatalosan 30.000km vagy 1 év, de ott a szervízkönyv, meg kellett volna kapja ő is. Bele van írva.

(#2483) Luck Dragon válasza kelly416 (#2482) üzenetére

30,000 -Km :O

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2484) draco31 válasza kelly416 (#2482) üzenetére


draco31
addikt

Neki 1 év vagy 10e volt mondva, de egyiknél pont jöttek a lezárások, utána meg házépítés vitte az időt meg a kasszát.

ASUS S14 S410U /\/\ Samu A50 /\/\ Amazfit Bip /\/\ Pi 4 2GB /\/\ Switch Lite

(#2485) kelly416 válasza draco31 (#2484) üzenetére


kelly416
veterán

Mondani lehet sok mindent. Írva nekem ezt adták. Ettől még max. 10.000km-nél cserélünk, bár most a pandémia miatt és a másfél éves fiam miatt keveset megyünk. Azaz cseréltünk 3.000-nél (mosó olaj, az összekopás hordalékát eltakarítani), aztán kb. 8.000-nél az első éves szervizen és marad az éves ameddig garis, de utána is éves vagy max. 10.000 lesz a határ, mert remélem oldódok végre ez a helyzet és mehetünk majd nyugisan külföldre. Akkor majd lesz több mint 10.000 évente és akkor lesz értelme ennek is.

(#2486) mirci18 válasza Flowtation (#2472) üzenetére


mirci18
addikt

Sajnos ebben a méret kategóriában ezt így lehet megoldani.
Egyébként szűkebb a hátsó csomagtartó kerete elvileg pont az utasvédelem miatt.
Engem inkább az zavarna hogy mivel csak elől megy a klíma a második sor csak csak kap belőle de hátul egyáltalán nem így ott sokkal melegebb van.

Elviekben ha továbblépünk a 4.5 méteres kategóriából akkor találunk ennél jobb 7 személyes autókat ahol nem ülsz ennyire hátul. De az már árban egy teljesen más kategória.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2487) mirci18 válasza kelly416 (#2475) üzenetére


mirci18
addikt

Gondolom sokan azért vesznek 7 személyes autót mert abban van a második sorban 3 normális ülés.Akár isofixxel.
Nyilván ha valamelyik gyerek hátul ülne őtt mindíg ki be engedni fárasztó lenne az ülést mozgatva.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2488) mirci18 válasza konyi79 (#2479) üzenetére


mirci18
addikt

Reméljük.
Mert ezzel akár jobban is tarthatná a kocsi a használt árát.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2489) mirci18 válasza kelly416 (#2485) üzenetére


mirci18
addikt

Bezony ám igazad van.
Én is így tettem éves szervíz időtől függetlenül.
4-14-24 eddig az olajcserék sora.
Most 1.5 év után 27-nél állok. Tavaszra valószínűleg meglesz a következő olajcsere.

Én egyébként az ilyen embereknél azt nem értem hogy vesz egy új autót akkor meddig tartana a netre felmenni és tanácsot kérni.
Mert az autó új árához képest apró pénz az olajcsere és nagyon kritikus hibaforrás.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2490) kelly416 válasza mirci18 (#2487) üzenetére


kelly416
veterán

A tavalyi Balatoni kiruccanás olyan volt, 7en ültünk bent. Eléggé macera, de vállalható macera. Szerintem.
Inkább a 3 gyerekülés a középső sorban a kitetel amúgy, mert akkor a 3 felnőtt is elféreget egymás mellett. De a 3 becsatolt gyereküléssel nem fogod döntögetni a háttámlát. Így viszont van bőven csomagtartó is. Nekem ez volt az egyik fő szempont, nem a 7 személyes utazás. (Kb. Xsara Picasso tudja ezt az 5 személyes autókból.)
Egyébként városon belül amikor anyósomat is visszük ide-oda, akkor 1 ülést kiveszek, és általában a 11 éves fiam, de múltkor én ültem hátra (38 évesen, 102kg, 170 alacsony) és a csomagtartó ajtó felöl közelítünk ilyenkor, mert a gyerekülés középre van kötve, így a jobb oldali ⅓ hátsóülést sem könnyű elöre dönteni. Majdnem ugyanolyan macera hátulról bemászni, mint elölről. De hátulról 2-t ér. ;]

(#2491) kelly416 válasza mirci18 (#2489) üzenetére


kelly416
veterán

Nem vagyunk egyformák. Van akinek közlekedő edény, van akinek nem pénz, és van aki a 18 éves 1.0 Swiftre is úgy vigyáz, mintha most hozta volna ki a szalonból élete vágyát.

(#2492) Luck Dragon válasza kelly416 (#2490) üzenetére

Ismerős hasonlóan gondolkodott mert kettő pici után jött a harmadik , csak utánna jött a csavar a dologban , mert a vizsgálat után kiderült hogy ikrek lesznek . Szóval négy gyerkőc után megunta és vett egy Vianot . :D

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2493) kelly416 válasza Luck Dragon (#2492) üzenetére


kelly416
veterán

Igen. Igaza van. Én sem ültetnék be rendszeresen senkit hátra annak ellenére sem, hogy itt azért nem az agytörzs vagy a szürke állomány az ütköző zóna vége mint pl. a Mazda5-ben. Bár a gyerekek imádnak hátra menni... még. Pici gyereket meg semmiképpen. Egyébként is Anyának vagy Apának kellene hátra ülni hivatalosan, mert jobb 1 (kikapcsolt légzsákkal) és a középső sor babaülésnek való, de a leghátsó sorba asszem be sem szabad kötni.

(#2494) konyi79 válasza mirci18 (#2488) üzenetére


konyi79
addikt

Na a Dacia pont, hogy nem tudom, ennél jobban hogyan tarthatná az árát.
Ok, az egész szegmens brutális drágulási is hozzátesz, de Szinte minden Daci mindig eladható újkori áráért.

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2495) kelly416 válasza konyi79 (#2494) üzenetére


kelly416
veterán

Más minden autó ahogy kikerül a szalonból, 20-30%-kal kevesebbe fáj, ehhez képest a Dacia tényleg elég jól tartja. Meglepően jól.

(#2496) cdl válasza kelly416 (#2495) üzenetére


cdl
senior tag

Néztem a Hahun egyet: fél éves, 150 000 forinttal akarják többért adni,, mint az akkori vételár.
(3 650 000 vagy 3 690 000) volt tavasszal ez a gép
Ez az igazi értéktartás :)
100 000 forinttal kerülne többe egy új, de már a facelift. Próbálkozásnak nem rosz, de azért...

(#2497) konyi79 válasza cdl (#2496) üzenetére


konyi79
addikt

Én a Dustereken vagyok teljesen lehidalva.
2018-ban még jöttek D2-k 1,6SCe motorral (Nissan-féle HR16) amelyek brutális pénzekért cserélnek olykor gazdát.
Néhol 1M a föle az új árához képest. Értem én, hogy szívó, de messze nem vethető össze az a motor egy békebeli GA16 tartósságával, sőt. Szereti csipkedni az olajat is. De legalább lomha, mint minden szívó EURO6.
ÉS akkor most év végére már több felől halottam további 10-15%-ot elérő újautó árnövekedésről is.. :Y

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2498) meszibela válasza baro32 (#18) üzenetére


meszibela
friss újonc

Szia. Volt egy problémád a műszerfalon világító hibával! Valami elektromos hiba. Nálad mi volt akkor a gond???

(#2499) baro32 válasza meszibela (#2498) üzenetére


baro32
aktív tag

Olajcsere szerviz 0-ás csak diagnosztika műszerrel lehet.

(#2500) mirci18 válasza konyi79 (#2494) üzenetére


mirci18
addikt

Max egy évig aztán szépen megy le az ára.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2501) Luck Dragon

Úgy néz ki még egy évet még velem lesz Dönci azaz 2022 év végéig . :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2502) kelly416 válasza Luck Dragon (#2501) üzenetére


kelly416
veterán

Megszerettétek egymást, nem? Akkor ez jó hír.

(#2503) Luck Dragon válasza kelly416 (#2502) üzenetére

Döncivel nem volt bajom, Sanci volt az isten verése :DDD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2504) konyi79


konyi79
addikt

[link]

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2505) Luck Dragon válasza konyi79 (#2504) üzenetére

Szóval a gyártási dátumot elnézve : 2020.02.-2021.09. Nem csak a teljes harmadik generációs Sandero van csak benne , ha nem a kifutott kettes is :F

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2506) konyi79 válasza Luck Dragon (#2505) üzenetére


konyi79
addikt

Fene se tudja ilyenkor.
De a probléma kifejezetten az ezres turbómotort érinti, az meg tán pont nem volt a régiben.
Ellenben az újakat sokszor hónapokig parkoltatják, mielőtt értékesítik. Az mk2 első kereskedelmi szériái simán legurulhattak már akkor a gyártósorról.
De még mindig lehet, más piacra mégis ment ezres turbó mk1.. :F

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2507) Dvix


Dvix
senior tag

Sziasztok itt egy 50 ezredik vitara és Duster teszt az Autónavigátorról h releváns maradjon valakiknek a szemében. :DD [link]
Bírom a kommenteket. A társadalmunk krémje. Különöseg a legalján az oldalnak az ilyen kommentek tetszenek: "Nagyon helyes. Mindenhol ott vagyunk.Majd akkor lesz elég, ha minden 2. kapubejáró előtt Vitara áll…a 3. előtt meg SCross."
Húú basszus nem tudtam h a Suzuki szekta lett! Ahahahaha! :DD :C

[ Szerkesztve ]

(#2508) Dvix válasza konyi79 (#2506) üzenetére


Dvix
senior tag

A Renault csak figyelmezteti a hivatalos márkaszervízeket erre nem? :F

(#2509) Luck Dragon válasza Dvix (#2508) üzenetére

Elvileg ezt meg kell tenniük.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#2510) konyi79 válasza Dvix (#2508) üzenetére


konyi79
addikt

A visszahívásoknak van egy besorolása, ha olyan jellegű, akkor igen, az utolsó ismert tulajdonost kiértesítik.

instagram.com/endre.strausz - Natural pixels

(#2511) mirci18 válasza Dvix (#2507) üzenetére


mirci18
addikt

Mercedes Audi fanok nem fognak aláírni.
Egyébként törvényszerű hogy Suzukisok aláírnak a cikk alá belőlük van több.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#2512) Dvix válasza mirci18 (#2511) üzenetére


Dvix
senior tag

Az Audi és a Mercedes is a "mi autónk" pedig. :B :))

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.