Köszönöm. Majd még tesztelem.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Köszönöm. Majd még tesztelem.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
(#3402) LamerGyuri válasza Flowtation (#3400) üzenetére
Kéremszépen, ne keverjük össze a kettőt: az automata P-ben nem megy sehová, se előre, se hátra, N-ben elgurul bármerre, hiszen üresben van, D-ben vagy R-ben pedig nem gurul vissza.
Az emelkedőn elindulást segítő vagy lejtmenet fékezést a kézi váltós autókhoz fejlesztették ki, az automaták ezt szinte kivétel nélkül tudják. Automatikusan
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Joggeresek!
Ki hogy rak be 3 gyerekülést a középső sorba? Voltunk Szegeden gyereküléspróbán, és nem fértek be az üléseink Mondjuk elég szélesek ) 45-46 cm széles, de futok még 1-2 kört, hogyan lehetne megoldani ezt a középső üléssor és 3 gyerekülés dolgot.
2 ülés 15-36kg -os kell, hogy legyen, ( most 9-36-osokat használunk, de a 2 nagyobb már 4 és 6 éves, így ülhetnének már 15-36kg -osban is), a 3. még hordozóban ül.
Megane 2 ( kombiban) olyan passzentosan ülünk, hogy még a levegő sem fér 2 ülés közé, nemhogy hajszál.
De ha jól számolom lesz olyan időszak, hogy 1db 9-18 és 2db 15-36 kg-os ülés kell használjunk. 3 sorból kibányászni a gyereket nem szeretném minden nap, napi 2-4x. Ha meg csak 1 gyerek ülne hátra, akkor is úgy kellene rendezni a másik két ülést, hogy a 2 sor jobb széke előre hajtható legyen.... Szóval a 2. sorban akkor is 2 ülésnek el kellene, hogy férjen valahogy a dupla ülőpados részen.
Szóval ti hogy oldjátok meg a Jogger + 3 gyerek kombót. Gondolom sokan vagytok 3 gyerekesek itt a fórumon. Ha írtok, pontos üléstípust és bekötési módot ( isofix vagy nélküle) is írjatok.
Köszi.
Az én válaszom rövid lesz, nekem már nagyobbak a gyerekek. 12,9,5 évesek. A legkisebbnek még gyerekülése van, de a középső már csak "seggemelőt" használ, a legnagyobb meg semmit. Így sajnos nem tudom a választ a kérdésedre...
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Anno a Lodgy-t azért választottuk, mert több tesztben is azt irták, a középső sorba befér a 3db gyerekülés egyszerre. A két nagyobb 12 és 15, a legkisebb 2,5. Elférnek hátul, de csak ha a kicsi középen van, másképp a két nagyobb veszekszik.
Eddig a Graco Junior Max 15-36 kg-os gyerekülést találtam legkeskenyebbnek ( 41 cm) , de ott nagyon összeérnek a karfák, szerintem szinte lehetetlen ( a karfa miatt) lenne a bekapcsolása az öveknek. Elvben ebből három beférne.... csak hát az a fránya gyereküléskarfa.
Keresek még akár max 42 cm széles karfa nélküli 15-36-os gyerekülést, sajnos nem találtam még.
Bepróbálni még nem tudtam ilyen üléseket. Egyenlőre reménykedem, hogy mégis sikerül valahogy bekötnöm.
A Jogger biztonsági övének csat része mennyire kihúzható? Oda lehet vezetni a gyerekülés oldalához, vagy csak 1-2 cm jön ki?
(#3407) Flowtation válasza LamerGyuri (#3402) üzenetére
Igazságod van! Én nekem eszembe se jutott az automata váltó, mivel nekem nem az van, illetve annál tényleg evidens ez.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Szia! Van a youtubeon [link] ülés teszt ahol 3db gyerek ülést próbálnak bepaszírozni az autókba, a dacia lodgy ott elvérzett, a jogger pedig a lodgy-tól is pár centivel keskenyebb belül. Esetleg ha speciálisan keskeny ülés mind a három akkor van esély.
Nálunk 4 gyerek van, de csak 1 használ gyerekülést, tehát mi kényelmesen elférünk ha a 7 ülés be van rakva. 1 gyerekülés + 2 fő (50kg-os) kamasz már paszentos a középső sorban.
Nagyon nem is kell csodálkozni egy városi kisautó (sandero) kombis változata, sajna keskeny.
Ja és csak 2db isofix-es ülés mehet bele...
A kényelmesen akarsz 3 gyerekülést egy sorba tenni, akkor a 9 személyes kisbuszok a legalkalmasabbak erre.
"A Jogger biztonsági övének csat része mennyire kihúzható? Oda lehet vezetni a gyerekülés oldalához, vagy csak 1-2 cm jön ki?" 1-2 cm jön ki
[ Szerkesztve ]
"Nagyon nem is kell csodálkozni egy városi kisautó (sandero) kombis változata, sajna keskeny."
ez azért nem ennyire egyszerű, az mcv1 clio alapokra lett építve, és mégis mekkora volt; vagy ott az offtopic octavia, aminek meg a golf az alapja és mégis ég-és-föld a különbség.
"Ja és csak 2db isofix-es ülés mehet bele..."
a lodgy-ban a középső üléssorban mindhárom ülés isofix-es, a joggerben nem?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
A Jogger-ben nem, ott csak kettő isofix van.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
ahh köszi, most megnéztem, és tényleg. ez gáz. ennyivel keskenyebb lenne, mint a lodgy, hogy nem adja ki a három? és erre még azt sem lehet mondani, hogy "ha nem elég a kettő, akkor itt van <ez a másik> modellünk", mert a jogger legnagyobb dacia. és most akkor már átolvasom a jogger kezelési útmutatóját
a dacia szerint összvissz kettő darab gyerekülést szabad használni a 7személyes joggerben? "Az ülésre tilos gyermekülést elhelyezni.", vagy ez csak isofixre érvényes?
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
azóta olvasom, nem rövid :
"Automata üzemmód
Az automata légkondicionáló berendezés biztosítja (a szélsőséges eseteket kivéve) az utastér kényelmét és a megfelelő kilátást, optimális fogyasztás mellett. A rendszer felügyeli a ventilátor fordulatszámát, a levegőelosztást, a belső levegőkeringtetést, a levegő hőmérsékletét és a légkondicionálás elindítását vagy leállítását."
ezek alapján még a belsőkeringetést is tudja, de ezesetben miért kellett annak a valakinek azt írnia, hogy semmit sem tud? ehh...
ámde a manuálban ilyen is van, hogy "ELEKTROMOS NYITHATÓ TETŐ", vááá
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Huhh,
én ezt találtam a leírásban, ezt éb úgy értelmezem, hogy mehetne ( ha elférne ) 3 ülés a középső sorba.
"[B2]: a 2. és a 3. csoportba tartozó (15–25 kg és 22–36 kg) ülésmagasító ülésekhez."
Ezt mondjuk nem tudtam, hogy ki kell venni:
"Minden esetben vegye ki annak a hátsó ülésnek a fejtámláját, amelyre gyermekülés van szerelve. Ezeket a műveleteket a gyermekülés felszerelése előtt végezze. ➥ 3.36 . Tolja előre a gyermek előtt lévő ülést, az üléstámlát állítsa függőleges helyzetbe, hogy a gyermek lába ne
érintkezzen az üléssel."
Most találtam még egy gyerekülést, amire lehet van esély, hogy be tudom sakkozni, de ehhez nagyon pontosan kellene valahol mérnem autót is és ülést is
Bár ez legkeskenyebb beállítással 44 cm, azt írták fórumokon, hogy vékonyabb gyerekeknél ( nekem egyenlőre azok) a keskeny beállítás is megfelelő. De ez a 44 cm a felső váll résznél annyi, az ülő résznél keskenyebb.
Van valakinek esetleg ilyen ülése? Peg Perego Viaggio 2-3 Flex
Valaki nem tudná lemérni pontosan a 7 személyes Joggerében, hogy
-az ülőlaptól nézve milyen magasan végződik az ajtó karfája ( azaz az ülőlaptól milyen magasan van kicsit tágabb hely
-az ajtó karfa felett mértve mekkora a távolság a 2 ajtó között
-csomagtérben a kerékdobok között mekkora a távolság
Jó lenne egy autocad-es 3D-s tervrajz is
Peg Perego Viaggio 2-3 Flex
[link]
hát, passzol a két kép, ha az én képemet a <csak> isofixes ülésekkel tekintjük validnak, ami lehet, hiszen csak ez a két ülés isofixes, csak fszul (minimum félreérthetően) van megfogalmazva; a te képeden pedig a biztövvel rögzíthető ülésekről van szó.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Hátsó ülésen 4mm az előny a Joggernél, első ülésnél ugyanaz.
Totális spórolás látszik ott is hogy a Joggerben az első ajtó egy az egyben sandero ajtó, pedig ha egy kicsit nagyobb első ajtót raktak volna a joggerre, nem lenne ott a B oszlop felett az a ronda átmenet.
Illetve a hátsó része a karosszériának, látszik hogy a hibrid akkupakkosra van előkészítve a mostani verziók is. (hátsó ajtó alá van kivezetve a kipufogó is). Pedig mennyivel hasznosabb lett volna mélyebbre lenyúló csomagtartó, ahol belül lenne a pótkerék vagy aki nem kér pótkereket annak még több helye lenne a csomagtartóban. Tippre bő 100 lityivel nagyobb lehetne csomagtartó a nem hibrides változatoknak.
a kérdésem inkább arra vonatkozott, hogy ezen áll vagy bukik a 2 vs 3 (isofix) gyerekülés? nálam az mcv 2008-ban váltotta a lagunát, 2008-ban a fiaim 4 és 1 évesek voltak, szóval tutin gyerekülésben voltak még sok-sok évig. emlékeim szerint nem okozott problémát egy felnőttnek ülni a két gyerekülés mellett-között. de az egy mcv volt, ez tény.
és ezt sem tudtam, hogy a jogger alja így néz ki, ezek szerint tényleg lesz belőle mild-hibrid?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Képeket csak azért küldtem mint városi kisautó a sandero és a "legnagyobb" dacia a jogger ugyanolyan szélesek sajna, nekem is nagy csalódás volt a középső üléssor...
Így néz ha se pótkerék se gáztartály nincs a joggerbe... Pl az enyémnél.
Szia! Nem tudom mennyire késő válaszolni, csak most vettem elő a kocsit, és most tudtam kivenni a gyerekülést a méregetéshez.
"-az ülőlaptól nézve milyen magasan végződik az ajtó karfája ( azaz az ülőlaptól milyen magasan van kicsit tágabb hely"
"-az ajtó karfa felett mértve mekkora a távolság a 2 ajtó között"
"-csomagtérben a kerékdobok között mekkora a távolság "
Legszűkebb helyen 100,5 cm
Nálam ennyi hely van a gyerekülés mellett: Látszik hogy az 1/3-ad részen túlnyúlik 7-10cm-el
Egy régi kérdésed hogy a biztonsági öv csatlakozása mennyire jön ki:
Sziasztok!
Lehet, már kérdeztem, de megoldásom még nincs rá. AA-val használom a kocsit, zenehallgatás és telefon ha szükséges. Azt vettem észre, hogy hívás után nem áll vissza a lejátszás, hanem a telefonon szólal meg. Ki kell húznom a kábelt meg visszadugni és úgy javul meg.
Nálatok is van ilyen?
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Androidos telo + kábel...semmi ehhez hasonló probléma nem volt.
Eddig olyan apróság volt hogy a spoty és a TuneIN progi akadt össze, TuneIN-t nem lehetett bezárni, míg le nem töröltem a telóról, addig nem adott ki hangot a spoty.
Nekem is. Akkor az android/AA verzió lesz itt a ludas. Ezeket meg tudod nekem nézni?
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Jogger "tabletje" : Szoftververzió: 6.0.9.6
Telo: Huawei nova 5t Emui 12.0
más: Ma majdnem meghúztam a joggert, szűk utcán tolatás+balra kanyar, szerencsére az első radar jelezte a parkoló autót.
Néha annyira szeretném , hogy az enyémen is legyen radar. Minap Sopron szűk utcáin kellett volna nagyon. Reggel le tettem a kocsit és ebéd kor meg körbe parkoltak …. Ehhj mire ki szenvedtem magam onnan .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Valakinek szüksége van egy kulcskártya tokra? Több modellhez passzol.
Sajnos a rendelés után tudtam meg, hogy a Comfort felszereltséghez fizikai kulcs jár... Jah, és még abból sem legalább egy bicska verzió...
Ha érdekes valaki számára, írjon rám, megbeszéljük.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ő sem Extreme felszereltségüt vett, ha jól értem... mert rendes kulcsa lesz. Nem a kártya, vagy én értem félre?
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Jól érted, spéci kulcskártyatartót rendelt, de a comforthoz alapból csak a sima kulcs jár...
Amúgy elég gázos hogy nem bicska rendszerű a sima kulcs, farzseben szokott szurkálni.
a renault hungária 42890.-Ftért listázza. készletkisöprés, mi?
és egyébként csak szólok, hogy a kerékkupak nem része a terméknek, a mondjuk 403157062R-nek 4090.-Ft darabja a fentemlített rh-nál, az emagnál csak 3238.-Ft
katasztrófa árak vannak
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Nekem inkább olyan szempontból volt állejtős az alufelni ára, hogy decemberben 50eFt forint volt a felára tervezéskor a lemezfelni helyett... (annyit még megért számomra)
Amúgy néztem volna ki jó kis 17"-os felnit (Denzent TD) 27eFt volt a darab ára pár hónapja. (már felment 38eFt-ra) De az asszony azt mondta rá milyen csúnya... úgyhogy egyelőre marad a gyári.
[ Szerkesztve ]
Én most kerestem felnikupakot. Vegyétek csak meg ezeket 4000-ért, én örülnék, ha csak ennyit kellene költenem. Ráadásul még újíthatom fel, ha nem karcos, leharcolt állapotban akarnám feltenni, de ennyit most egyáltalán nem tudok erre áldozni.
a tervezéskori ár átverés, ugye tudod, mert azok a felnik nem pluszba érkeznének, hanem a lemezfelnik <helyett>. 17"-es felnivel óvatosan, nem gyári méret, ha jól tudom, szóval fehér műszakin nem megy át.
#3431 kelly416: mindenkinek kell egy hobbi
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Bonyolult ez az alufelni kérdés, utak tele vannak régi csapatszállítókkal aminek gyári mérete 15-16", Zafira B -k, WV touranok mászkálnak 18-19-20"-os kerekeken.
Gyári gari idején valóban nem biztos hogy érdemes variálni egyéb méretekkel, de utána a műszaki már kevésbé szigorú, legalábbis néhány cikk alapján, ezt szűrtem le.
nem olyan bonyolult az, ott van a matrica a balelső ülés környékén
nekem az mcv akadt el sok éve az eljárásban, pedig 15" volt, ami gyári méret, de mivel 7" széles volt az aftermarket tárcsa, ezért a 185/65 helyett 205/60 volt a gumi, és ez már sok volt az illetékes elvtársnak. nem véletlenül írtam azt a műszakira, hogy fehér, mert a fehér és a fekete között ott van a szürke soksok árnyalata ugyebár...
jóhát a grandscenic gyári mérete meg 20", de hogy mi a viharért...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Mert ezen a csodás magyar úthálózaton 20” felniken olyan sokáig fogjak bírni , na meg a hozza tartozó futómű rendszer.
Aztán jöhet a sok-sok alkatrész csere + gumi + futómű beállítás .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Matricán lévő méreteket valamikor régebben előhoztam, szerintem pont Te vetted észre hogy ott valami nem stimmel...
Matricán lévők:
185/65 R15
195/55 R16
205/60 R16
Te válaszod:
"185/65 R15 = 622mm
195/55 R16 = 621mm
205/60 R16 = 652mm"
Úgyhogy a matrica téves adatokat tartalmazz.
Annak idején rákérdeztem a szervízben, a jogger mellé a adatbázisuk csak a 205/60 R16 méretet hozta.
17"-os kereket innen vettem: [link]
[ Szerkesztve ]
igen, és úgy értettem, hogy ha a fent lévő felni/gumi rajta van a matricán, akkor kicsit védhetőbb, de 17" szerintem nincs a matricán
ettől függetlenül persze értem a dolgot, a lagunán nekem is 15" volt a nyári a 14" helyett.
ez az egész jogger témakör az eltűnt wireless aa-val, meg ezek a kerékméretek, a hibridakku kihagyott helye, valahogy olyan nagyon kusza.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Bizony jó is az. Bár napiban használtam es ha vissza kapom a pátyolgatósoktól, ugyanúgy napiban használom majd, de azért én is inkább hobbiba sorolnám.
"ez az egész jogger témakör az eltűnt wireless aa-val, meg ezek a kerékméretek, a hibridakku
kihagyott helye, valahogy olyan nagyon kusza."
Ezek apróságok....
Nekem nagyobb mumus hogy a láb környéki burkoló szövet minősége: nagyon gyenge, pedál környékén már pár száz km után látszott a használat. Most 4600km-el pedál környéke olyan kopott mint az előd passat 400eKm után.
ülés oldaltartásán is látszik ez a pár hónap...
Motortól is félek kicsit, a 2év/30ekm olajcsere intervallumot tuti megfelezem... (De hány ember lesz aki betartja)
Részecskeszűrő regenről sincs visszajelzés, nagy eséllyel regenerálódás közben állítjuk le a motort.
Azért Te is hallod szerintem az emelt alapjáratot. Merthogy ha jól tudom, regen alatt emelt alapjárat van, de ha tévedtem, bocsi.
Sógor a sokezer7 pözsóba akart tükörfűtésre ledet kötni, hogy legyen visszajelzés, mert azt regeneráláskor bekapcsolja az autó. Pedig német piacos full felszerelt, fejtámla monitoros dvd lejátszós mindenttudós. Nyugi, nem csak nálunk ilyen híg az olcsó leves. Sajnos.
Szerk.:
Pardon, sokezer8 talán, mert 7személyes, de mindegy is.
[ Szerkesztve ]
Emelt kb. 1300rpm minden indításkor van 10-15 másodpercig, leállítás előtt ilyesmit nem tapasztaltam még. Ha ez lenne a jel, akkor ezután figyelek erre.
A tükörfűtéses dolgot már hallottam, illetve olyasmit hogy a hűtőventillátor működik leállítás után (nem kánikula miatt).
Valóságban tükröt nem fogdostam leállítás előtt (lehet kellene ), hűtőventi is indokoltan működött eddig azaz kánikula miatt.
Egy visszajelző led beleférhetett volna...
dfp-et lehet látni gyönyörűen, de hogy opf-et is lehet-e, erre nem találtam egyelőre semmit, nekem meg ilyenem nincs az autómban, hogy próbálkozni tudnék.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Igen, bele férhetett volna. Ez olyan, mint sok telefonnál az értesítési led hiánya. Érdemben 0 spórolás, de a vevő legalább okkal elégedetlenkedhet.
Pedig én mindig is szerettem és szerintem joggal fanyalgók miatta .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Szerintem is. Még amoled mellett is elférne. Mint pl. a Mi 9t pro-n is, hogy ha más nem, a pop-up kamera dizájn fénye erre is befogható.
Itt is bele lehetett volna tenni akárhová. Akár egy piktogram, akár egy különálló led.
Hát nagy kár …..
Viccet félretéve , nagyon-nagyon szép
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Szép! Ez egy jól elkapott pillanat.
Kelly416, Luck Dragon:
Köszönöm!
Ha legközelebb arra járok, napnyugta + beleállok a fűbe + normális fényképező.
Valami erdős képet is kellene csinálni...
[ Szerkesztve ]