Igazi (parasztos) terheléses teszt, a gyengébbik 100lóerős joggernek:
[link] érdekesség 22 perc környékén kezdődik, ahogy látom kb. 21-22db 50kg-os zsákot cipelt haza földúton 70-90km/h-s sebességgel.
[ Szerkesztve ]
Igazi (parasztos) terheléses teszt, a gyengébbik 100lóerős joggernek:
[link] érdekesség 22 perc környékén kezdődik, ahogy látom kb. 21-22db 50kg-os zsákot cipelt haza földúton 70-90km/h-s sebességgel.
[ Szerkesztve ]
Így is be lehet járatni .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Így nem pattog a könnyű kasztni.
Mehet is bele a V6DCI .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Igen, akkor előre is kerülne egy kis súly.
Én ezeket beáztattam, az ismeretlen pöttyökből sokféle van, pláne ha a parkoló ahol áll tele van fával: ablakmosó+ rongy és rajtahagyom. Elfelejtem. Feloldja. Utólag letörlöm. Téli ablakmosó a legjobb.
Köszi a választ,ezt még nem próbáltam. 10 méterre vannak a fák szembe, direkt nem állok alá. Lehet a szél odavitte..
️️Hardverapró Mindörökké️️
jé, erre a topikra most találtam rá? 2008 óta daciázok...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Akkor gondolom Gen1~Logan/Sandero amivel kezdtél.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
7személyes mcv volt, azt gtk-ra törték 11 évesen, úgyhogy lett helyette a mostani 7személyes lodgy. 14 évnyi dacia használat után stabilan és bátran ki merem jelenteni, hogy ezek legyenek a világ legrosszabb autói és bekövetkezik a világbéke. jobbak lehetnek, mert mindenki arra égeti el a pénzét, amire akarja
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Lodgy fogyasztás teszt [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Akkor tényleg van tapasztalat .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
van, a kettővel összesen eddig bő 310ezer km-t gurulgattam el. az mcv bő 231ezek km átlagára 7.4l/100km és 50huf/km jött ki, a lodgyra még csak fogyasztást tudok mondani, 6.8l/100km. amíg nem érkezik meg az egyhatos szívó + viccvillany kombó a joggerbe, addig marad a lodgy, de akkor sztem jön majd a csere, nekem az mcv sokkal jobban bejött, mint ez a lodgy. ha nem töri meg az ellenfél ennyire, sztem nem is cseréltem volna le.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Hybrid Jogger típusát én is várom ,bár nem vételi szándékkal . Pusztán a milyensége és a technikai háttere miatt .
Na meg abba bízva hogy később ez a hybrid lánc bekerül a Sanderoba is .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Hibrid Jogger árára leszek kíváncsi...extrázva, automata váltóval szerintem az lesz az első dacia ami túl lépi a 10 milkát...
Amúgy egy hete megérkezett Békéscsabai daciához a Joggerem...nehezen telik az idő hogy meglegyenek a papírok...és végre átvehessem...Ha arra felé járok csak meg kellene nézni élőben.
Tegnap megnéztem a Joggeremet:
Kiállított példányba beültem...első ami eszembe jutott, hogy kívülről nagynak tűnik, belül már jóval kisebbnek. 188cm magasságomhoz a b5.5-ös passat tágasabb főleg az első ülésnél, joggernél valahogy jóval közelebb van a lábam az ajtófogantyúhoz, fejem pedig a napellenzőhöz, a szélvédő sokkal laposabb szögben van a régi passathoz képest, olyan sportosan körbeölelős érzésem volt.
Második üléssor magasabb elhelyezése érdekes élőben, a volán buszok leghátsó üléssora jutott róla eszembe, letekintesz az előtted ülőkre. Csomagtartó kiütéssel győzött a sedan passatéval szemben. Megszokást fog igényelni az biztos.
Ebben a színben elég “ gonosz “ főleg ha az orrától nézzük .
Varom majd a tapasztalatokat .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Amit utólag észrevettem: az enyém úgyebár comfort változat és elvileg nem lehet kibuktatni a 3-ik üléssornál a ablakot, csak a extreme-nél.
Nos mégis ott van az a 3db félgömbszerűség (zsanéroknál) amit eddig csak az extreme változatnál lehetett eddig látni...
Ja és az asszony egyből pénzt költött a joggerre, neki a cápauszony antenna (ez is a extreme kiváltsága) tetszik ezért az is kicserélik (relatíve csúnya összegért)
Ha már "pimpelés" ha kijavítanák az összes kátyút erre felé, dobnék is fel rá valami 18-19" felnit...na de ez sose fog megvalósulni addig így tökéletes ezekre a balkáni viszonyokra nagy hasmagasság, ballonos gumi.
[ Szerkesztve ]
igen, a c-d oszlopok ablakainak a kibillenthetősége csúnya húzás volt a marketingesektől, mármint hogy csak az extreme-nél van, de legalább abbafejezték azt a dedós oldalmatrizásást, mint ami a stepwaynél műveltek. még ezekről a tarkabarka szürke betétekről kéne leszokniuk, lásd az elején alul. mondjuk én a kerékív-műanyagokhoz sem ragaszkodnék, alattomosan tudhat mögötte rothadni, a műanyag meg persze eltakarja.
meglehetősen várom az egyhatosbenzin-viccvillany kombót
ehhez képest meg érkezik a 16"-es könnyűkerék a lodgymra, szép pénzért, a gumik sem lesznek olcsóért
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
azt nézted-e, hogy hogyan áll a passat és a jogger hossza/tengelytávja(tt)? nem vagyok jó vw-ben, a b5-öt néztem, az ugye 4676mm hosszú és 2703mm a tt, a jogger 4547mm és 2897mm, azaz a b5 0,58%, az utóbbi 0,64%, és ennél nem sok mégjobb van, az mcv 0,65%-ja kb rekord, ha az elborult a8l és társait nem nézzük. a b8 is csak 0,58%. ez ugyebár a második üléssornál fontos, az mcv / lodgy / joggernél a hátsó kerékívnek nem sok köze van ahhoz a térhez, ahol itt ülnek, a harmadik üléssor meg amúgyis csak kétszemélyes, már ahol van, mert egy passatnak ilyenje nem van egyáltalán ugye
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Jól áll neki a fekete. Kíváncsi vagyok az én fehérem hogyan mutat majd élőben. Fekete-fehér elemek kontrasztja miatt képeken bejött. De élőben láttam egy kék metált. Az nagyon tetszett. Lehet elszúrtam a színválasztást.
b5.5 sedán hossz 4703 mm (kombik voltak kicsit rövidebbek)
Én is gondolkoztam hol is van a titok beltérileg, lábügyileg. (de nem jöttem rá, na majd megfejtem ha mindkettő az udvaron fog állni)
Ugye a passat 15,6cm -es hossz előnye, bőven elveszik a motorháztető hosszában. Mégis nagyobbnak érzem a passat belteret (elől), illetve a lábteret (1-2 sorban). Csomagtartó is mélyebben benyúlik a passaton.
Joggeren inkább az zavar hogy az ajtókon nincs semmi rácsukásgátló védelem, "behorpadó" részen az a matrica csak dekor elem.
Hátsó részen lévő márkamatricák is biztos le fognak esni ( legfeljebb majd ragasztok rá Volvo jelzést )
Yuing: Itt Békéscsabán Joggerből: fehér, világos szürke, ill az Én feketém volt. Fehér kaszni fekete ablakokkal és fekete felnivel számomra tetszetős.
Hát, ha ez a Tiéd, használf (majd) egészséggel, szép. Sok-sok balesetmentest kívánok!
(Vasúti átjáróban különösen vigyázni mindenkinek!)
Azt ne feledd, a Passatban nem kell 3. ülessorral számolni, a Joggerben kell (ha 5 személyest veszel, a kasztni akkor is ugyanez). Rövid orr ide vagy oda, hosszban sokat kell számolni a 3. sornak és a gyűrődő zónának, ezért magasak az egyterűek és "rövidek" a lábterek.
Nézd csak: hátha ez segít.
hát, köszönöm, de ezt miért kaptam? használhatatlan, hibás adatokkal.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Igen a Miénk Köszönjük, a jókívánságokat!
Akkor lenne igazán jó a belső elrendezés ha a második üléssor sínen csúsztatható lenne, esetek 90%-ban feláldoznék a csomagtartóból 100-150 litert +5cm lábtérért.
Nem tudom, hogy mennyire használhatatlan és hibás adatok vannak benne, én ezt szoktam nézni, ha két vagy több autót összehasonlítok. Ezek szerint nem teszem jól.
Ilyen volt a 626-os kombim. Ha nem rohadna mindegyik, vennék még egyet. Iszonyat jó, kényelmes, funkcionális autó. Az előre csúsztatott és előre döntött hátsó üléssel tudtam benne aludni feleségemmel nem felhúzott lábbal, ez nem ment sem a fókában sem a Zafirában. Igaz, csak 169cm magas vagyok.
Ma beugrottam a kereskedésbe lecsekkolni a készleten lévő Joggereket. A kék metálon kívűl volt minden színben, meg is lepődtem.
Szemügyre tudtam venni a fehéret élőben, nyugodtan konstatáltam, hogy jó döntést hoztam.
Lehetséges lett volna a módosítás, ha úgy döntök, mert sajnos még nem igazolták vissza.
[ Szerkesztve ]
Lodgy vs Jogger —-> [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
- továbbra is logan, és nem logen;
- kimaradt az mcv a tesztből, márpedig hozzátartozna, hamár tengelytávozik a tesztelő;
- ha benne lett volna egy mcv, akkor látszana szépen, hogy abban a hasonlóan bődületes fejtér adta felsőpolc mekkora királyság, és felmerülne a kérdés, hogy a marketingesek miért nem tették legalább opcióssá a lodgyhoz;
- kimaradt a tesztből, hogy mekkora egy ostobaság az üléshez rögzített könyöklő;
- kimaradt a tesztből, hogy a lodgyban még csak nem is opciós wireless android autó hogy működik a joggerben;
- hamár meg lett említve, hogy a lodgyban teljesen leengedhetőek a b-c ablakok, a joggerben szintén teljesen leengedhetőek-e;
- kitartóan egybepadozza a második üléssort, márpedig nem egybepad, 1/3-2/3 felosztásban teljesen függetlenül használható, lásd bicikliszállítás, amikor úgy lehet 5személyes az autó, hogy az 1/3-ad részt felhajtva és a harmadik üléssorban egy ülést felhasználva az első üléssorig hosszában befér akár több bringa is;
- ami egybepad, az az mcv harmadik üléssora volt, ott csak az említett egybepad háttámlái voltak adott felszereltségtől külön-külön dönthetőek, de ez azt jelentette, hogy 6személyes üzemmódban a 7. ülés ülőpadja és rádöntött háttámlája is ott volt útban és kikerülhetetlenül;
- nem említi, hogy a lodgyban még a harmadik üléssorhoz is van elvezetve levegő, értsd hűtésfűtés, a joggerrel ezügyben mi a helyzet? és kimaradt a már itt is feszegetett kibillenthető c-d ablakok témaköre, mert oké, hogy ebben a tesztelt mekafull joggerben ilyen, de a lodgyban ha volt harmadik üléssor, akkor volt kibillenthető ablak is hozzá default;
- említésre került a jogger függönylégzsákja, ami a lodgyba rendelhetetlen volt, de kimaradt, hogy a joggerben már piro övfeszítők is vannak négy üléshez, és hogy már nem csak az első üléseknél van övbekapcsolás figyelmeztetés;
rengeteg a különbség
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Csinálj jobb tesztet, lessz több néződ és boldog leszel. Nem a fórumtárs csinálta a videót, a kifogásaidat írd a videó alá, hátha megértő szemeke talál. Szerintem.
tulajdonképpen jogos igényed lenne ez, de az ottani hsz-okat látva kb biztos vagyok benne, hogy csak hánynám ott a borsót a falra, itt meg ez azért zártabb közösség, talán több értelme van.
más: az is eszembe jutott, hogy vajon mennyibe kerülhet a joggerbe egy első lámpatest, amiben immáron nem hogy a drl led, hanem a tompított is. a pld kauffernél még nem is létezik dacia jogger
más2: aktuális jogger árlista: "Elektromos ablakemelők hátul [Átmenetileg nem elérhető.]" és csak kurblis hátsó (ami amúgy a középső...) ablakokkal -35ezerért rendelhető az autó.
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
15percben ennyi sajna tartalom fért el, sok mindent hiányoltam Én is de ez van.
Láttam külföldi (svájci) tesztet Joggerről, ott csak a körbemutogatós rész volt 45 perc [link] , utána pár nappal felrakott vezetési tesztet az is volt fél óra [link] . Na, ha ezt összehasonlítgatta volna a lodgy-val megszorozhatjuk 2-vel. Biztos jó részletes lett volna.
"hamár meg lett említve, hogy a lodgyban teljesen leengedhetőek a b-c ablakok, a joggerben szintén teljesen leengedhetőek-e;"
Egyik külföldi videóban ahogy láttam 1-2cm fent maradt az egyik szélén.
"nem említi, hogy a lodgyban még a harmadik üléssorhoz is van elvezetve levegő, értsd hűtésfűtés, a joggerrel ezügyben mi a helyzet? "
Elvileg a 2-ik sorba se jut semmi, de szintén láttam olyan videót hogy az első ülés alatt egy szabályozatlan kis résen kapják a levegőt, 3-ik sorban semmi.
"és kimaradt a már itt is feszegetett kibillenthető c-d ablakok témaköre, mert oké, hogy ebben a tesztelt mekafull joggerben ilyen"
Extreme-ben van, többiben nincs, nem is rendelhető. gyakorlatilag az Én comfortomban is lesz ahogy a külső képen észrevettem később.
Sőt láttam külföldi talán spanyol vagy török videót ahol a extreme-ben se volt nyitható az a bizonyos ablak.
Különböző országokban kicsit másabb a jogger, vagy a rendelhető extra. Német joggereknek más az óracsoportja (több infót ad, jobban néz ki)
Valahol az extremehez is lehet más alufelni rendelni, nem csak a feketét.
"más: az is eszembe jutott, hogy vajon mennyibe kerülhet a joggerbe egy első lámpatest, amiben immáron nem hogy a drl led, hanem a tompított is. a pld kauffernél még nem is létezik dacia jogger "
Még régebben találtam 3-as sandero első lámpát (ami ugyanaz) 90k/darab áron.
[ Szerkesztve ]
Na szuper! Beleültél? Milyen volt?
Nem, még nincs kiállított példány sajnos, az udvarban várakoznak az autók átadásra.
mert a jogger szerintük egy sandero. aha
pld:: "It got 70% score at the impact tests, so that is 3.5 stars. The reason why the overall rating is 1 star is that it got only 1 star for the active safety features (or rather lack of these active safety features like AEB for pedestrians, AEB for cyclists, AEB for reverse driving, LKAS, Active Bonnet) and because it lacks the seat belt reminder for the 3rd row seats."
teljesen lényegét vesztette a csillagozásosdi. meg kell nézni a videót. perszehogy fontos a mattrészegen lámpanélkül szembebicikliző józsibácsira is figyelmeztető elektronika, nademár könyörgöm...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Pont ezt küldte barátom is és hasonlót válaszoltam Neki.
Érdekes, hogy az a V70 például ami régebb tele volt csillaggal, ma nem kapna csak max. 1-et.
a két autó között kettő csillagot rejtettünk el:
3-3% a két valódi törésteszt eredményének különbsége. kabaré. a logannál a commentsnél: "
Tested Model Dacia Sandero Stepway 1.0TCe, LHD", és a videóban is egy sandero van. miafsz, ezeknek annyira nem tetszik a sandero, hogy törik össze, ahányra csak rá tudják tenni a kezüket?
a lodgy töréstesztje egy és két százalékkal tér el a fenti mokkáétól, de csak három a csillag. aha
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Dácsiásoknak nem kell foglalkozni érdemben a csillagozással aktív rendszerek sokaságának hiánya miatt úgyis kevés pontot ér el. (decemberben megtippeltem hogy 1 vagy 2 csillagot fog kapni.)
Ha széria lenne a vészfékező rendszerben a radar+kamera és lenne benne sávváltásra figyelmeztető, és egy kávé alakú led felvillanna ha 2órán át folyamatosan vezetsz , akkor megkapta volna a 4 csillagot.
Amúgy a sok csillagos, drága modelleknél:
- Sávváltásra figyelmeztetőt sokan egyből kikapcsolják
- Radaros+kamerás vészfékező bizonyos esetekben bezavarodhatnak (pl kanyarban, útszéli bokor) és veszély nélkül is aktivizálodik, megadva az esélyt hogy úgy meglepődik a sofőr, hogy ezért okoz balesetet, vagy akár hátulról beleszállnak.
- valódi gombok hiánya: egyszerű klíma állításkor akár több másodpercre eltereli a figyelmét, vagy egy hangerő állításnál egy kis felületen kell húzogatni az ujjunkat, több kevesebb sikerrel. Mind-mind elveszik a figyelmet.
- Túl erősek, túl jól gyorsulnak: Gyorshajtásra, előzésre sarkalnak, amiből úgyebár a legtöbb baleset következik, megcsúszik a lába a gázpedálon máris felkenődik az előtte lévőre vagy az út szélén valamire.
stb...
Na a csend
Jogger téma:
Találtam egy érdekes videót, nem magyar, sajna nincs felírat se. [link]
Pár kockát kivágtam annak aki nem akarja végignézni
Padra rakták megmérték a motor erőt:
LPG-s úgy tűnik több ingyen lóerőt kapott gyárilag: 100 helyett 112,7
A 110TCe gyárilag 117,2 ló
Nyomatékban az LPG-s többet kapot, a 110TCe pedig kevesebbet mint a gyári adatok
Mérőpad által kidobott görbét is lehet tanulmányozni:
fogyasztás: 1-2 sor egyértelmű, 3 sor elvileg a városon kívül, 4 sor hideginditásos városi menet 11km alatt. 5sor: város
Rugalmasság:
első adat üresen, második adat terhelten (a pontos súlyt mondták de nem emberi nyelven, tetőbox + jópár cementes zsák)
Igen sajnos én is tapasztaltam ezt a rozsdásodást a saját 2017.08-as Sanderon is.
Mikor letelt az 1év én magamnak oldottam meg a szervízt és hasonló képen mutatott nekem is elkezdtem kérdezősködni és sajnos mindenki azt mondta hogy ez TERMÉSZETES ismerősömnek a DUSTER-e is hasonló képen nézett ki amit ha nem látok nem hiszem el .
Nekem 1 évesen 3600km volt benne.
HP OMEN 17" i9-13900HX 32GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
Az enyém is 17-es és szerintem az enyém is hasonló állapotban lehet . De eddig nem kellett hozzá nyúlni . Úgy gondolom azért nem olyan nagy tragédia . Ettől természetesen nem jó dolog .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Köszi a részletes leírást.
A TCE 100 fogyasztása gondolom nem lesz ilyen magas tisztán benzinnel mert ez gázos értékekre utalhat.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Szerintem meg csak annyival fog kevesebbet enni amennyivel besegít neki a 6-os váltó majd.
Értsd úgy hogy kisebb lesz a fordulatszám adott sebességeknél
HP OMEN 17" i9-13900HX 32GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
Mindkettőben 6-os váltó van. Nálam LPG-vel kb. 20%-kal eszik többet (valszeg valamivel több, mert a sok benzines indítást nehéz belekalkulálni és csak kb. 2 tank benzint mentem vele összesen).
[ Szerkesztve ]
hát hangzik el ebben is több csacsiság
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Amit észrevettem:
"fényszórók ledesek ahogy a ködlámpák is" : csak a tompított fényszóró
" 7személyesnél leghátul is ki tudják billenteni az ablakokat" : felszereltségtől függ. (plusz szerintem országtól függően, azt hiszem olasz tesztet néztem ahol az extreme-be sem volt kibillenthető ablak)