Valóságban nagyon pici autó . Maximum város és ennyi.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Valóságban nagyon pici autó . Maximum város és ennyi.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nekem max városba kellene 1-4 főre, de max 1M árban, úgyhogy ez kiesett. Pedig lennék én környezetbarát, ha a pénztárcámat kímélné ez az úri hobbi.
Én láttam a méretét fotókon egy parkoló Zoé mellet, elég mini
[ Szerkesztve ]
Ma szedtem le először a pótkereket a Lodgy alól. Eddig abban a hitben éltem, hogy új autó, a pótkerék is új, de ha ezt meglesitek, akkor szerintem egyet értünk mind abban, hogy kedden kérdezzek a szalontól legalább két szépet, hátha adnak egy sérülésmentes felnit.
Lodgy esetében hol van a pótkerék ?Amúgy ez nagyon kellemetlen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Alul, a csomagtartó alatt. Ok, hogy feldobhat követ oda, de olyan erővel, hogy a felni pereme deformálódjon? Mindezt úgy, hogy az autó alja makulátlan miközben a felni mindkét oldala össze van verve?
Már ott elvérzett a dolog hogy a négy csavar helye rozsdás és használati nyomok vannak rajta. Ez már volt autón és gyanítom hogy kicserélték.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Igen, mert sérült volt és kidobás helyett olcsón megúszták így.
Így is nézhetjük , de igen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Mindegy, írok nekik egy emilkét a képek linkjével és majd kedden meglátom, mit mondanak róla.
Várom a fejleményeket .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Természetesen szólok, amint lesz valami.
Gondolom most egy pár topiklakó kisétál leengedni a pótkereket az autója alól.
Durva kíváncsi vagyok mit mondanak de ez biztos hogy használt volt.
Az enyém jó
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ha tippelni kell, szerintem összedobtak valakinek egy új szettet a placcon álló új pótkerekekből. Nem mondom, hogy csodálkozom, minden kereskedő máshol spórol (gumiszőnyeg, könyöklő, ülésfűtés, stb), mindenféle márkánál láttam 1-2 trükköt. Mondjuk a sajátomban is utángyártott könyöklő van pl, nem eredeti
De legalább nem szakadt könyöklőt tettek az autódba.
Értem én, hogy mindenki ott spórol ahol tud, meg ott kedvez a haveroknak ahol éri, de hát na. Én sem néztem meg korábban, ahogyan más sem nézi meg szerintem jellemzően átvételkor, de ezek szerint jól tettem volna, ha meglesem. Legalább lekezelték volna korranttal vagy valamivel a sérüléseket, de azt sem tették, ezért volt ilyen szembeötlő.
És a perem el hajtást meg fogóval tegye szebbé ? Ugyan már ez sehogy sem jó .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ja? Azt igazából kikalapálni szokták Faterék idejében, amikor Dacia szervizben dolgozott ez előtt 30+ évvel, mostanra minden bizonnyal van ennél szofisztikáltabb, pontosabb és eredményesebb javítási lehetőség erre, mert azért egy ilyen kis sérülés miatt nem hiszem, hogy feltétlen be kellene olvasztani. Pótkeréknek tökéletesen megfelel, ennyire ne pazaroljunk, csak ne új autó mellé adjuk, hanem mondjuk egy szervizbe beszaladó autó padkás javíthatatlan felnije helyett tuti örülne a tulaj egy ilyennek. Bár most így leírva lehet, hogy valamelyik haver az én új felnimet kapta és én kaptam az ő sérült felnijét pótkeréknek.
Amúgy van, céges Opel esetében be mentem egy nagy Gumis szervizbe és ott le kapták a kereket és ott van egy ilyen peremező gép , jobban nem tudom leírni . Az kivette belőle a deformálást , majd gumi vissza majd centír és mehetett vissza az autóra .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ezt ugye nem gondolod komolyan?
A pótkereket a gyárban rakják a kocsi alá, nullreván a szervízben max alánéznek, hogy ott van-e.
Nálam ez mégis megdőlni látszik. Én most vettem le először a pótkereket, körülötte, felette makulátlan az autó, sőt, az a szerkezet ami ott tartja az is ép. De a felni...
Maximálisan komolyan. Ott a szerelő gép nyoma, az feszítette ki a peremet is. Gyárba külső beszállítók szokták vinni a komplett kereket, ott ilyen nyom soha nincs, tökéletesen ép a festés. Ennek is szép lenne amúgy a felnije, azt eredetinek gondolom, csak raktak rá valószínű egy használt abroncsot... Valahol, valamikor, valakik szalonautó esetén vagy a szállítás során történhet meg (akár káresemény miatt), vagy kereskedésben.
Eddig sem csináltam belőle titkot, ismerem az érintett kereskedés nagyját, de el nem tudom képzelni, hogy ott ilyen történik.
Tény, a felni nem új és ép, de el nem tudom képzelni, ott bárki ezen nyerészkedjen. Nem olyan a társaság.
Ellenben az világosan látszik, hogy az a felni kipattant bizony a gumiszerelő gépből, meg elég ocsmány módon valaki leszedte a súlyokat róla. Kérdés, minek?
A gumi nem feltétlen használt, DOT szám alapján egykorú lehet a kocsival.
Én sem feltétlen a kereskedést tartom hibásnak, történhetett ez akárhol is, csak épp a szenvedő alanya nem szeretnék lenni egy ilyen incidensnek. De így, egy év és két olajcsere/szerviz távlatából (egy 3000km-es tavaly ősszel Szegeden és az éves szerviz 2-3 hete Kecsón, ráadásul mindkét olajcserét saját zsebből fizettem csúnya összeggel) már nem hiszem, hogy bármit csinálnak. Eddig legalábbis nem kaptam választ, bár még csak ma olvasták a levelem szerintem.
Dehogy megyek benne van a csomagtartóban.
De hogy on is legyek.
Április 6-án lesz a kocsim 1 éves.
Tegnap előtt voltam 1 éves revízión.
Lassan 16 e km lesz benne.
Élvezem a közös utakat.
Bejáratós olajcsere még 4000 km-nél tavaly Győrben szerelőnél.
Januárban 14 e km-nél Gyöngyösön ingyen a Dacia szervízben.
Így most egy sima revízió volt pollen szűrő cserével.
18 e ft volt és fél óra.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Szuper, szépen gyarapodik a kilométer is
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Fog is.
Pont azért vettem kombit hogy sokat járkáljunk vele.
Főleg hogy Stepway két gyerekkel verhetetlen a mérete és a beszállási magassága.
A klíma meg tempomat meg a média fejegység csak hab tortán.
Egyébként sokat gondolkoztam annó hogy megéri e kiadni egy autóra 4 milliót.
Mivel pár év alatt milliókat veszt az értékéből plusz azért van ára a casco kötelező és szervíz triónak.
De szerintem ha hosszútávra tervez az ember minimum 5 év de inkább több akkor megéri. 10 éves kor alatt amúgy is érdemes eladni mert afölött lutri mit kell rajta majd cserélni.
Futómű vagy bármi más.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Jó is a saját autó . Főleg kirándulás terén .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Persze nem is kérdés.
Mellette ott van még a régi.
Kis Suzuki Wagon R.
17 éves. Valamerre olajat enged de nem vészesen.
A váltóban csapágy csere teljes kuplung csere kellene.
De mivel b autó nagyon keveset megy köszöni szépen elvan.
Másképp költhetném rá a pénzt bőszen pedig az autó nem ér többet 4-500 e ft-nál.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Néha nekünk is jó lenne . De így is megoldjuk a dolgokat
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Annyira bírom ezt az Autonavigátor oldalt komolyan, hogy mindig a legalja téved be oda kommentelni
[link]
Érdekes az biztos.
Amúgy nagyon furcsállom hogy eleinte lehetett kapni 1.5DCi-el EDC-t most meg nem, miért? Nem volt rá megfelelő kereslet ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Fura. Itt pont kihal a topik az eseménytelenségtől. Már olyan balga dolgokkal foglalkoznak az unatkozó topiklakók, hogy a pótkereket fényképezik, ahelyett, hogy az assistance számát magolnák be.
Céges S-Cross 5 hétig elkerül, 1 hétig nálam van. Ebben az ütemben is 2x voltam már vele szervizben másfél év alatt. A flottakezelőt 3x hívtam (a gumicserét csak leegyeztettem, mert félre volt kopva a két első, de cserére és futóműállításra már nem én vittem), meg 120 körül majdnem kiesik a két első oldalablak a keretből felhúzva. Pont tegnap mondtam feleségemnek, hogy hiába jobb a kormányra helyezett sok gomb, hiába kényelmesebb helyen van az ülésfűtés gombja, nem cserélném el a két autót akkor sem, ha nekem fizetnének érte.
"Fura. Itt pont kihal a topik az eseménytelenségtől. Már olyan balga dolgokkal foglalkoznak az unatkozó topiklakók, hogy a pótkereket fényképezik, ahelyett, hogy az assistance számát magolnák be."
Melyik topic ez,
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nem tudom. Nincs is ilyen, csak úgy írtam.
De ha már... Sógor gondolkodik Dusteren. Min. klímás és benzines, párjának meg ülésfűtés kell. Ilyen opciókkal van 2,5-3 misi között pár több-kevesebbet futott 1.6 szívó benzin. Azon túl, hogy többet fogyaszt mint pl. a mi 1.33 TCe motorunk, van hátulütője ennek a konstrukciónak?
Nem hinném hogy lenne. Faék konstrukció az egész .
Maximum annyi hogy autópálya és klíma kicsit sok lesz neki egyszerre .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nem sokat pályáznak tudtommal, de majd mondom Neki, köszi!
Amúgy itt a környéken az E.ON dolgozói most sok ilyen fehér 1.6-os első és második generációs Dusterrel rohangálnak , már agyaltam hogy meg kellene őket kérdeznem nekik mennyire tetszik .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Minden oldal ilyen.
Pont mint a politika vagy a Covid.
Nem kell kommentet olvasni.
Inkább járok helyette csoport fórumba tanulni mint védeni a vasam vagy idegeskedni más fotelhuszárok baromságán.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Nekem feldobja a napomat az ilyen mindentudó fotel huszár .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nos! Tegnap voltam Dacia-éknál, nem tudnak mit kezdeni vele, mert ugyan ők szeretnének és nem is szeretik az elégedetlen ügyfeleket, de a Renault azt fogja mondani egy év távlatából, hogy bármi is lehetett... De végül azt mondták, mivel használt a felni, használt a gumi, hagyjam ott a kereket, keddre átgumizzák (pótkeréknek nekem mindegy, hogy szőrös vagy kicsit kopott, az autónál fél évvel sem öregebb, jó az, úgy vagyok vele) és gariban megoldják valahogy. Szóval végeredményben csillagos 5ös szerintem a hozzáállásuk.
Mondta is a szerelő, hogy gumis gépből pattant ki, látszik a felnin, de az is hogy használt volt elötte, a csavarnyomok, a dísztárcsa nyoma... Az meg, hogy elhitték nekem, nem nyerészkedni akarok és nem én csereberéltem, az részemről további pozitívum.
Nagyon jó ! Örülök neki .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Én is. A felni a fontos, azt eszi meg a rozsda hamarabb. A Zafira alatt 2000-es gyártású (szerintem eredeti) szőrős Michlein volt. Még a színes hosszirányú festések is rajta voltak. Mivel árnyékban volt, repedezni sem nagyon repedezett, ha DOT szám nincs rajta, elmehetett volna majdnem újnak is. Kívánom, hogy a Dacia alatt is ugyanígy öregedjen meg a pótkerék, soha ne legyen rá szükség, és akkor minden ok. Ja? Az Opel alatt a felni is egy-két kis helyen volt felületi rozsdás, de sem levert, sem csavar által legyűrt festékhiány nem volt rajta 20 év alatt sem.
Még ha új lenne, egyszerűbb volna, de így a gyárból szállító kamiontól a mélygarázsig nagy a gyanúsítottak köre de rendesek voltak a kereskedésben!
Pl. Ford Rangerről szokták lelopni gyakran a plató alól a pótkereket kompletten, fene azt a kényelmes mindenüket, az alatt van bőven hely...
[ Szerkesztve ]
Kecskemét Formontba mentél?
Igen, meg másik kereskedésből átkérve, meg stb. De jó fejek voltak. Tanulság, új autónál mindent meg kell nézni, de nem tudom, lesz-e még új autónk valaha is. Most egy 92-es 1.3-as Fiesta mozgatja a fantáziámat, de majd télen veszek autót, ha nagyon kell, most elég a Lodgy meg egy AN400.
Igen. Le a kalappal előttük.
Nem tudom, ténylegesen kié az ötlet, de marha jó. Szerintem.
Nem tudok más gyártót aki ezt ebben a formában bevezette volna .
YouTube-on sok teszt van róla . Bemutatón is egy iPhonenal volt letesztelve a Dacia MN applikációja.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.