gyönyörűen látszik, hogy miért ekkora tutiság ez a nagy tengelytáv
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Hááát...
gyakorlatilag tutiság lenne, ha: sínen állítható lenne a középső üléssor...5 üléses üzemmódban egyszerűen túl nagy a csomagtartó viszont kicsi a középső üléssornál a lábhely.
Gyerekülésben lévő gyermek szétrugdossa a első ülés hátlapját (20éves passatnál el se érte a lába, mondjuk a gyermek is nőt ).
Nagy tengelytáv a szűk, kanyargós városi kis utcákban hátrány, minden másban előny.
[ Szerkesztve ]
Szaisztok!
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy a gyári kihangosítóban a mikrofon hangerejét nem lehet esetleg állítani? Tehát engem hallanak gyengén a kocsiban, ezen kellene javítani. Van erre valami hack?
Egyébként a belső világítás melletti nyílás az mi? Az is mikrofon lenne? Én a múltkor próbáltam, a navi mellettihez ha közelebb hajoltam, akkor jobb volt, de úgy meg szar vezetni.
[ Szerkesztve ]
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
nekifutott-e már valaki a bicskakulcs témakörnek? én tettem most néhány tétova lépést, eddig sikertelenül, állítólag a dacia nyákját nem lehet a renault kulcsházába áttenni.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Alapvetően jó a Lodgy akusztikája. Ha mégis panaszkodik valaki hogy halk amit mondok, akkor egy picit hangosabban szoktam beszélni. Ez minden problémát megoldott idáig. Sosem jutott eszembe próbálgatni, hogy a belső világításkapcsoló melletti, vagy a fejegység melletti lyuk a mikrofon helye.
Amikor keresztanyámék bicskája beletört a Suzuki vitára kulcsának bicska kulcsosításába, akkor én már feladtam a Lodgy-val kapcsolatos ilyen irányú törekvéseimet.
Egyébként igen, már néztem ilyeneket, de én se találtam semmi normálisat.
köszi, én még nem adom fel
mondjuk az nem semmi, hogy a csomagtartó aljával mit mókoltak
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Az nem semmi.
Azért ez hiánypótló
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
még egy:
"Az autóiparban teljesen egyedülálló módon a Dacia alvócsomagot fejlesztett családi modelljéhez. A Jogger leghátsó két ülésének helyére beszerelhető dobozból mindössze két perc alatt franciaágyat hajtogathatunk ki az utastérbe. A 190 x 130 centiméteres alvófelület a zárt karosszéria időjárás-védelmével együtt nagyságrendekkel kényelmesebb kempingélményt biztosít, mint bármely sátor. A fejtér az utastér egyetlen pontján sem kevesebb 60 centiméternél.
A teljes szerkezet matraccal együtt kevesebb mint 50 kilogrammot nyom, így két felnőtt probléma nélkül be- és kiszerelheti azt. A fából készült doboz összehajtott állapotában elfér a csomagtakaró alatt, 220 literes üregében pedig elhelyezhetők a gázfőzők, hálózsákok, székek és egyéb kempingfelszerelések."
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Sziasztok!
Jogger 3. sor üléshez akarok utólagos isofixet, ilyet találtam és rendeltem, de f*ngom sincs hogy kéne beszerelni mert semmilyen útmutató nem jött hozzá, youtubeon egyetlen videó volt amin a srác flexel, fúr, csavaroz
Valaki találkozott már értelmes utólagos isofix megoldással 3. soros ülésekhez? (alapvetően övvel tökéletesen rögzíthető a gyerekülés, most is úgy van, de az isofixes talppal rögzítve dönthető is lenne, ami ~2 órás úton nyilván komfortosabb mert a gyerek még el szokott aludni, és most hogy nem tudtuk dönteni az ülést, dülöngélt a feje összevissza, szóval nem is elsődlegesen security miatt kellene az isofix).
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Ha gyári megoldás azt hivatalosan az ülés csavarjai rögzítik. Mert ugye az se mindegy, hogy a karosszéria hol, hogy van kiképezve!
Renault power
"Ha gyári megoldás azt hivatalosan ..."
Ezért írtam hogy "utólagos"
Ugye a 3. sorban (én biztos nem látok) nincs semmilyen rögzítési pont sehova, sem a karosszériához, sem az üléshez (ugye az egész ülés 8 kiló, itt ahol félbehajtható a támla mentén, oda bemegy maga az isofix csatlakozó, de ha rátolom előlről a gyerekülést, akkor indul is vissza hátrafelé). Max. ha az ülés hátába belefúrok és átcsavarozom ezt az egészet valahogy a'la a youtoube videón láttam. Ezt elkerülném ha lehet, egy két hete átvett autónál
De valszeg 14 napos elállás lesz mert tényleg egy nyomorult papírt se küldtek, és neten sincs róla semmi hogy mivel kompatibilis, hogyan kell berakni stb...
Láttam ilyen hevedereset aliexpresszen, az legalább látszólag úgy néz ki mint ami fixen megmarad, mert konkrétan rá van négy ponton, övvel alul-felül fűzve az ülésre.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Ez ahogy nézem egy ellendarab.
Magyarán a csomagtartó felől odateszed az üléshez miközben valaki rátolja a gyerekülést.
Máshogy ez nem működhet.
Renault power
Igen, gyanús, pont ezért szívás nálunk, ahogy írtam, a rögzítésbe bekattanó talp nem "odaszorul" fixen, hanem ennek előre-hátra kattogtatásával lehet az ülés dőlését állítani. Csak ha nem valóban fix az isofix, akkor nem kattogtatok, hanem csak tologatom előre-hátra az egészet... ez akkor elállós cucc lesz.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Ez fúrás, hegesztés nélkül nem isofix hanem pont semmi. Az ellenségem gyerekét sem bíznám rá.
Egy ideje nem reseteltem fogyit... átlag sebességből kiderül hogy elég vegyes, de kicsit több mint a fele városi lehet. Érződik a melegebb időjárás, eltűntek a 10liter-es ovibajárós fogyasztások.
Szép lassan egy éves lesz a kocsi, már számolja vissza a napokat a karbantartásig. A kötelező pollenszűrő mellett, kérek olajcserét is...sok volt az eddigi 8000km-es futásában a városi közlekedés.
[ Szerkesztve ]
Ez égsz baráti , mármint a fogyasztás .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Autópályázás még mindig jobb mint a csak város fogyasztásilag.
Nem tudom mennyi a CW értéke a joggernek de ezzel a hasmagassággal és alakkal, nem túl jól hasítja a levegőt
Van valami panasz a kocsira? Tiédben már nagyon gyűlnek a km-ek...
Hát… a Lodgy nem igazán 130 barát. 90 körül vagy még annál is lassabban szeret menni gazdaságosan. Neki a városija (ok, nyugis kis város, nincs dugó) jobb mint a pályás átlag.
Az enyémmel volt a probléma. A vezérléssel voltak gondok. De azt orvosolták. Azóta túl vagyok a 20000 km-en. Gond nem volt, viszont a fogyasztással nem vagyok megelégedve. A beavatkozás előtt simán 7 l/100 km alatt volt. Most elkezdett fölé menni.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Sziasztok
Van egy 2020-as 1.0 sce Logan MCV-m, fékbetétet kell benne cserélni, szerintetek milyen márka lenne jó? Hajlok a drágábbak felé is.
Zimmermann, delphi, trw, ate
Renault power
Sziasztok!
A méregtől nem látok. Három hét után a márkaszervíztől visszakapott autómon foltos lett az ajtókárpit, a tető kárpit két helyen, hátsó ülőlap. másfél éves autó.
Mindezt melyik márkaszervizben? Had tudjuk, készüljünk fel rá.
Híresen undorító a munkájuk sorry.
Nálam 3 elrakott vezérléses kocsi járt amit ők csináltak.
Renault power
Sziasztok!
Előre leszögezem megyek a szerívbe, csak mint érdekes (aggasztó?) dolgot írom le. Pár napja furcsa dolgokat produkál a kocsi (lodgy, 2019). He lejtőn gurulok és óvatosan fékezek, alig nyomva a féket, akkor szép lassan egészen félig be tudom nyomni a pedált. Ha hirtelen rálépek, akkor aztán van ellenállás már az elején. Továbbá most szombaton tűnt fel jobban, a pesti dugóban, hogy álltam a lámpánál, fékpedál benyomva, és pár másodperc után elkezdett gurulni a kocsi , mintha elengedett volna a fék. Ezt többször is megcsinálta, szóval ma hívom is a szervízt, csak érdekelne, hogy Ti tapasztaltatok-e ilyet?
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Folyik el valahol a fékfolyadék. Legalábbis először erre tapogatóznék. Nem tapasztaltam ilyet a Lodgy-n szerencsére.
Levegős a hidraulika!
Minél előbb szervíz.
Mert ahonnan levegőt kap onnan szivárog is a folyadék.
Lodgy esetén hátsó féknél kezdeném a hibafeltárást.
Renault power
Sziasztok!
Segítsetek kérlek abban, hogy hol találom meg kerékcserénél a szükséges meghúzási nyomatékot.
Dacia Jogger 100 ECO LPG -s 7 személyes verzióról lenne szó, lemez felnit cserélnék alu felnire.
A kerekek kompletten szerelve vannak még a szervizben megcsinálták.
Köszi. Ha valaki a pontos értéket ismeri az is elég, de örülnék egy hivatkozásnak is.
Kerékmérettől függ.
120-130Nm
15-16"
Renault power
Ok,
a kerék mérete:
205/60 R16.
Akkor a 130 Nm meghúzás a jó választás?
Igen.
Renault power
és #3831rob210
Megvolt a szervíz, ott is marasztalták az autót, mivel így nem biztonságos. Ma kapunk csereautót, viszont az alkatrészekre azt mondták, nem tudni, mikor lesz meg...Vagy vákuum dob vagy vákuum továbbító cső, ezt még nem tudni, utóbbira mondták azt, hogy nincs és nem is elérhető, akár 1 hónap (!) is lehet. Ez elég gáz, június végén mennénk hosszabb útra.
Persze 100% gariban intézik a dolgot.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Csere autót mennyi időre kaptátok meg? Míg kész nem lesz?
10 nap múlva enyém is megy szervízbe, kötelező 1 éves + olaj csere, de megemlítetettem Nekik hogy amit nyáron nem tudtak orvosolni hibát, csak nézzenek rá újra... (Tolatás+kanyarodás közben bejelez az első radar miközben nincs semmi akadály)
Erre nem tértünk ki részletesen. Ma fognak még ezügyben hívni, mert volt róla szó, hogy házhoz hozzák a kocsit. Nem kerül semmibe, ezt csak azért írom, mert az árlistában van egyébként ár feltüntetve a csere autóhoz is.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Várható volt, hogy az alkatrészhiány eléri a márkakereket is
Remélem mielőbb orvosolják.
Renault power
Mi ez az alkatrész hiány dolog ? Nem követem .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
A tavaly novemberben rendelt acél felni most jött meg a kereskedésbe. Mondtam nekik tartsanak ki a téli kerekcseréig. Akkor megveszem, ha még meg lesz akkor is.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Nekünk pont tavaly télen nem volt vezető oldali ülésfűtés. Decemberben volt éves szervíz, február végére tudták megcsinálni, kompletten kellett cserélni az üléslapot. Ott is várni kellett az alkatrészre.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Semmi extra, az összes autógyár ezzel küzd.
Ki a félvezetőkkel, ki az alkatrész beszállítókkal, van aki a lemezekkel.
Az ukrán acélgyártás kiesése jelentősen hazavágta az ipart.
A félvezetők lassan 2 éve hiányoznak a kereslet csillapításához.
Az összeszerelő üzemek, meg a covid alatt sok dolgozót elküldtek, most meg nincs aki legyártsa a modulokat, alkatrészeket.
Minden mindennel összefügg.
Renault power
Hát nem tudom, mi orrba-szájba gyártjuk az autóalkatrészeket, igaz főleg elektronika, világítás vonalon.
[ Szerkesztve ]
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Így értem , köszönöm
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Igen, vannak üzletágak amik mennek, de hamarosan titeket is elér, ne izgulj.
Már pedzegetik, hogy kezdenek megtelni a raktárak azokkal az alkatrészekkel amiket nem tudnak mibe beépíteni, már pedig akkor le fogják állítani a rendelést.
Most egy vezérlésszettel jártam így.
2 Hónap mire megjön.
Renault power
Tegnap megtörtént a külön kért olajcsere...elf 5w30 olajat raktak bele, 45eFt lett a vége.
Elvileg az elsőradaros mizériámra is találtak valamit, egy szenzort jövőhéten ki fognak cserélni. (szerintem nem csak ennyi a baja, nem csak egy bizonyos szenzor jelez be a nem létező akadálynál.)
Hétvégén volt egy 7fős utazás "picur" 18kilós a többi személy 60-100kg között +kézipoggyász...A-B-be néhány városon áthaladva 4.9 liter-es fogyi jött ki
Az első park radar hiba nekem is kezdődik. De nekem indulásnál pittyeg, amíg nem gyorsítok kb. 20 km/h sebességre.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Mert Te is pecaboton lógatod a répát a lovak elé, mint a Jégvarázsban.
Mostanában nem reseteltem:
Most kicsit több volt a városon kívüli vezetés...kevesebb is lett az átlagfogyi
Fantom hibát jelző hiba továbbra se gyógyult meg...először rossz szenzort rendeltek meg, másodjára a cserélt szenzor se oldotta meg. Valami speckó sw.-vel fognak legközelebb próbálkozni, mondtam nekik úgy se fog megjavulni inkább kicsit drágább alkatrészeket kellene cserélgetni mint a vezérlő elektronikát mivel olyan alkatrész rossz ami túl tud melegedni, hisz hidegben sose jön elő a problem.