Feljebb emeled az ülést.
Renault power
Feljebb emeled az ülést.
Renault power
Bár amelyikben ez ugye lehetséges?!
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Jah hát én olyan autót nem veszek, amiben a vezető ülés nem állítható. Nekem ez alap.
Az összes elektronikára teszek rá, de az ülés az ülés legyen ne kissámli.
Renault power
Bár részemről mindegy is, mert jelenleg nincs ami a szemebe világítson vagy ülési problémát okozzon.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nem, még azóta sem sikerült kikapcsolni üzemelő járműnél. Ha kiveszem a kulcsot, akkor kikapcsol, csak úgy meg nehéz autózni.
Ezért egy próbát megérne
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Sziasztok!
2021-s Sandero 3 Stepway hátsó lökhárító cikkszámát a neten megtalálni valahol?
Esetleg Grogergo a Dacia Facebook csoportjában aki tudna erre válaszolni .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Dialogys hozná, de nem vagyok gépközelben pár napig.
Renault power
Köszi Robi nem sűrgős (nincs Facebook-m)
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem:
1. Dacia Sanderot szeretnék venni. Magyar nincs a láthatáron, csak 10 éves német. 1,2 szívó, ránézésre guszta, 4 lufi, klíma ESP van. Az alurészekbe a motorban kicsit belemart a só. Ajánlott?
2. Mibe kerül vásárlás után egy serviz? (Vezérlés olaj, szűrők, elfogadható minőséggel.)
3. Honosított vizsga vagy ragaszkodjak magyar új műszakihoz.
Magyar új műszaki jobban jársz.
1.2 szívó szög egyszerű motor. 122ezer mindennel együtt a vezérlés. Hosszbordásszett, vezérlés szett, vízpumpa, fagyálló, 2 szimering és a szelepek beállítása, valamint a szelepfedél tömítés csere.
Renault power
Köszönöm szépen. Azért lehet hogy próbálok várni magyarországira.
Szia Robi!
Néhány napja igérted, ha gépközelbe leszel megnézed a Dialogys-ba a 3-s sandero hátsó lökös cikk számát (2021)
Igen ígértem.
Ma este meg is nézem állítok be emlékeztetőt
Renault power
Köszi, ha van robbantot ábra, ha nem gong azt is feltennéd?
Ja megtalálom persze.
Renault power
Sorry a 2021 es még nincs benne az adatbázisban, túl friss! Sandero 3 az enyém pedig sandero 2 ig tudja.
Renault power
Nagy kár, azért köszönöm.
Kéne már frissítenem, de elég drága 2018 utániak meg ritkán jönnek hozzám.
Renault power
A 4.90 a legújabb?
Igen
Renault power
[Dacias rendezvény lesz nemsokára.]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
161km, 2:33 csak oda… szerintem kibírjuk nélküle. Bár egy jó kirándulás része lehet. Majd rákérdezek az asszonyra meg a naptárra.
Nekem szerencsére kivételesen a szomszédban van 20 km-re.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Ugyan már, ez nem táv
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nekem nem is. A családdal már nehezebb. A kicsivel nem is lenne gond, a középső viszont 20km-en képes behányni, ha épp olyan hangulata van. Az asszonyt meg sokszor kimozdítani nehéz.
Nos, úgy néz ki, mégis megyünk.
Szuper
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
2023 Dacia Jogger Hybrid 140 Extreme (141 PS) TEST DRIVE
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Valamelyik videó végén mutatják sebesség / pillanatnyi fogyasztást . Hát nem valami meggyőző .
Meg is van , 12:40-től [link]
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
ez legyen vele a legnagyobb baj, ha abból indulok ki, hogy az egyhatos lodgym 114ezer megtett km-ének az átlaga 6.7l/100km, akkor nálam egy ilyené sem lehet majd több. már ha tényleg lesz egy ilyenem. ma megnéztem egy jelenlegi joggert élőben, hát, vannak visszalépések is a lodgyhoz képest, és érthetetlenek számomra. de vannak megoldások benne, amik meg jobbak. fura dolgok ezek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Szerintem ez a “nem lehet mindenben jobb mindig, mert a végén túl jó lesz” üzletpolitika.
Más videók megtekintése után nekem az jött le , hogy ez a hybrid rendszer inkább városra lett igazán optimalizálva Jogger esetében .
Akkor olyan 4~5L között kényelmesen el van.
De utánna szerintem igen is elszabadul az a bizonyos fogyasztás legalább + 1 ~ 1.5L-el.
90-es tempónál mért eszik 8~9L között
Egy sár nehéz H Astrát hajtok most szintén 1.6-os motorral (116le) kombi verzió és 6,5L el van .
Pedig ennek az önsúlya 1360-kg .
Ettől függetlenül a teljesítménye és maga az automata váltó miatt is ezt választanám.
De inkább úgy fogalmaznék , ezt a hajtásláncot egy Sanderoval
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ezek anyataxi és max. 90 km/h sebességre vannak optimalizálva. A Lodgy is elkezd láthatóan többet enni 90 felett. Rövid áttételű váltó, kis motor, nincs igazán tartalék. A Jogger miért lenne jobb? Az Astra még utazó autónak jó, a pályát is szereti, a Lodgy már nagyon tolja a szelet is ilyen tempónál.
Egyáltalán nem szereti a pályát . 130-nál 4000-et forog a motor . Ezen a terén katasztrófa .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Clio 3 grandtour. Kicsi motor hosszú váltó.
103 le 1.2 turbó.
Nem feltétlen igaz, hogy a kis motor rövid váltót kap ami hamar elfogy.
Ez konkrétan 130nál 3000-et forog.
Nem is értem, hogy ezt az euro 5 ös motort miért nem vitte tovább a renault .
Szíjas vezérlés szög egyszerű dolgok, elfogadható teljesítmény. Kis csiga nem pörgi szét magát.
Szerintem egy hihetetlenül optimális motor.
A téli időszakban most pályázva. 6.7liter volt a fogyasztása.
Városban az 5.5 simán tartható.
Renault power
1.2 TCe? Sok jót nem hallani róla.
Amúgy az 1.0 TCe Duster is 3000 körül forog 130-nál.
Persze, a láncosról nem.
De ez egy atombiztos szíjas motor.
Nem is értem miért nevezik tce-nek, de köze nincs a félresikerült láncos "H" szériás motorhoz.
Ez még a vasblokkos sima 75lovas d4f csak ráakasztottak egy kis csigát apróbb módosításokkal.
Renault power
Már az sem? Pedig azt hittem, akkoriban még terveztek oda is.
Szerintem egy normális világban 130-ra lenne optimalizálva a legnagyobb áttétel, 90 környékére az egyel kisebb. Mármint az autók nagy részénél. De hát milyen messze járunk ettől…
Üdítő ezt olvasni.
felmerült bennem a kérdés, hogy ha a full hivatalos törésteszten a lodgy egy sandero, akkor vajon a sandero-ba legális h4 led legális a lodgy-ba is?
nna persze nem a mi fatornyos kis törpeállamunkban, hanem szinte bárhol a kontinentális európában...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
hüjeséget írtam, mert az euroncap szerint a jogger a sandero. ettől még a kérdés marad, hogy miért legális tőlünk északra, délre, nyugatra, de pont nálunk nem...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Mert a fatornyos törpeállamokban megírták a köhém rendeletet Noé után azonnal (vagy még a bárkán) és azóta csak farigcsálják, amikor nagyon muszáj. De meg sem próbálnak lépést tartani a fejlődéssel.
Nem vagyok a fejlődés ellen. De és itt a De a hangsúlyos, normál lámpatestbe led fényforrást tenni a legaljasabb bűncselekmény a szembejövővel szemben.
Nem egyszer vakított már el, utoljára egy astra, a földönkívüliekkel is kommunikálni tudó, vetítési képpel nem rendelkező hidegfehér vakujával.
Vetítőlencsés, (projektoros) lámpatestbe azt tesztek amit akartok, úgy is kitakarja a szembejövőt vakító fénysávot.
Viszont a köhém valóban egy elmaradott baromság.
Renault power
Mindenben egyet értek Veled. Led csak olyan testbe menjen, amit erre alakítottak ki. De ha olyan a lámpa, hogy mehetne bele led is, akkor ne büntessenek már halálba csak azért, mert gyárilag nem az volt benne.
És itt fordítsunk egyet. Ha az én CrownVic-emben gyári fényszóró van, akkor az miért nem megy át itthon műszakin? A piros indexet még csak-csak elfogadom, hátul csere-bere van és plusz tolatólámpa, mert nekem az kell. De elől mi a baj a gyárival? Tudom, szimmetrikus és aszimmetrikus az eltérés, de kár, hogy vannak olyan EU országok (asszem
pl Svájc) ahol szimmetrikus lámpákat használnak és mégis EU szabványos. Akkor megint ugyanott vagyunk. Abba tudnak csak belekötni, hogy nincs ott az “E” betű, de abba nagyon bele kötnek. Hány és hány szarabbul világító, szennyezőbb, szétrohadtabb bontószökevény szaladgál itthon tükörradiálokon meg 10+ éves gumikon, de azokban E lámpa van, megkapják a forgalmit.
A rendelet meg maga egy vicc. Fel kéne gyújtani a begyöpösödött NKH tagok kirúgásának ünnepére és friss vért engedni az egészbe.
Hát a frissítés valóban ráférne az nkhra és a köhémre.
Renault power
“De ha olyan a lámpa, hogy mehetne bele led is, akkor ne büntessenek már halálba csak azért, mert gyárilag nem az volt benne.“
- És ezt ki mondaná meg, mármint mibe mehetne ledes vagy sem ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Vannak típusok, amikhez kapható ledes test annak ellenére, hogy gyárilag hagyományos izzós autó volt. Van ismerősöm, akit ezért büntettek, pedig nem csak az izzót cserélte.
Annyira egyszerű volna a köhémet teljesen újra írni a jelenlegi tudások és jelenlegi technika szerint, nem a régit foltozni. Abba meg szerintem simán bele lehetne írni, hogy az arra alkalmas lámpatestbe alkalmazott ledes világítás elfogadott.
ezt a threadet én robbantottam ki, és linkeltem az osram hivatalos listáját, akik végigvitték az engedélyeztetési procedúrát, valszeg szabad szemmel és távolról is jól látható összegekért, szóval innentől ezt szerintem tekinthetjük hivatalosnak és eldöntöttnek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!