Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Akkor az asszony hazudik. Tudtam.
1.33 TCe 130 lovas Lodgy, általában 6,1- 6,6 között mozog a computer szerinti átlag. Igaz, himes tojásként bánik a gázpedállal. Anya taxi modban nyilván a magasabb, amikor megy egy Szentes - Békescsaba - Szentes vagy hasonló távot, akkor majdnem 6.
Nekem ez 8 alá nem szokott megérkezni.Egyébként tök igazad van, normál használat mellett sem menne 6,5 alá. Feleségem extrém takarékosan tud vezetni, de nem tudom, hogy csinálja.
-
rob210
nagyúr
A választ már megkaptad.
Nem sok különbséget fogsz érezni.
Ez már nem turbódiesel , szívóbenzin korszak.
Amikor a szívóbenzinesek bizonygatták, hogy de de megy az.
Illetve a nyomatékgörbéje karaktere más. De az meg stílus kérdése, hogy kinek melyik fekszik jobban.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ck.
addikt
Na a kérdés hamar eldőlt a dci vs tce témát illetően, ugyanis a márkakereskedés közölte, hogy dieselt egyáltalán nem hoznak már újonnan, még ügyfél kérésére sem, teljesen elhatárolódnak a gázalajos autóktól. Hiába konfigurálható online, a valóságban nem rendelhető.
Anglia egyik legnagyobb Renault és Dacia márkakereskedése, a tegnapi látogatás és tesztvezetés során.[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz Luck Dragon #3706 üzenetére
Itt délen csak ők vannak, összesen asszem eleve csak 3 cég van országszerte. Egyébként nem először hallom ezt, más márkáknál is olvastam hasonlót, ha valahonnan mégis sikerülne, az nem hiányzik hogy pár év múlva problémáim legyenek az eladással. Már 2 évvel ezelőtt is, amikor az akkor 3 éves BMW F10 520d adtam el 80 ezer km-rel, csomó helyről elhajtottak, hogy dieselt nem vesznek.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3706 üzenetére
Hiába próbálkozik, ez pont olyan kint Angliában, mint a Hollandoknál.
Csak ott már némelyik típusnál, a benzinest se akarják, ha van elektromos, vagy hibryd verziója.Renault power
-
-
Ck.
addikt
Mindegy, akkor elengedem a Dustert, egy hagyományos benzines erőforrással 3 év garanciával újonnan, mellé még ráfizetni a mostani autóra, semmi előnyt nem jelentene a 4 éves NX 300h leváltását illetően, amire még 6 év garancia van. (Értelmes európai országokban - a magyar királyságot leszámítva 10 év garancia van vmennyi Toyota és Lexus modellre, valamint 15 év a hybrid hajtás valamennyi elemére, beleértve a nagyfeszültségű akkupakkot is.
Nézelődünk akkor tovább Toyota/Lexus, illetve Kia irányba.[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
Nagy a csend...
Fagyos-száraz idő előtt, két hónapos retket mostam le a kocsiról...azért egy fekete kocsinak jól áll ha tiszta
Rájöttem (ebben a -5 fok alatti időben) hogy egy dáciánál nem létező extra nagyon hiányzik a kocsiból, méghozzá a kormány fűtés...próbáltam kívül bőr - belül béléses kesztyűben a vezetést, nem rossz, csak a "gyári tablet" nem érzékeli a nyomkodást.
Ülésfűtést nem rakattam be a kocsi, de úgy érzem nem is hiányzik.Kicsit még szokatlan a nagy tengelytáv (2,9m)...mióta megvan a kocsi 2x érintettem padkát kanyarban az ovi szűk utcájában...szerencsére a ballonos gumi mindig megvédte a felnit.
Automata ablaktörlőt érzém egy kicsit bizonytalannak, néha-néha meg kell erősíteni igen Én automata üzemmódban szeretném használni.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3716 üzenetére
Hol nézelődsz?
Micso szerintem most fogja meghirdetni a sajátját .
(Renault topik)
Azzal jól járnál, de az árát nem tudom.Renault power
-
Monya78
veterán
válasz kelly416 #3718 üzenetére
Hát nem tudom...beltéri szőnyegben biztos jobb a lodgy
Kemény műbőr, bármiféle lyukak nélkül...Más:
Amúgy mennyire normális hogy enyhén de párásodnak a lámpák? Majd ráfigyelek melyik milyen mértékben.Hátsók: csapadékos időben, belül nagy létszám esetében már láttam párát.
Első: pl tegnap is láttam este...az egyiknél és csak a távolsági részénél. -
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3721 üzenetére
Lassan 60 e kilométernél szűken 3 éves korában kiégett egy tompított izzó.
Nem tudom ki tervezte ezt a lámpát pontosabban a helyét de rohadjon meg ahol van.
Az anyós oldali rész igazi szopó.
A reflektor izzó cserébe majd bele se merek gondolni.Egyébként érzésre jól raktam be az izzót de az anyós oldali valamivel rövidebb távon világít.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Krogergo
friss újonc
Sziasztok!
Jogger, Sandero3 és Logan3 Media Displayre szoftveresen aktiválható, frissíthető a saját navigáció funkció, amit eddig csak a drágább Medianav készülékek tudtak. 33 országgal, teljes Európa.
Érdeklődni emailben, telefonszámal, szoftver verzió számmal. renault.dacia.code@gmail.com
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
Youtubon mostanság megjelentek a külföldi jogger hibrid tesztek...
Más: Megtehető táv kijelzése elég bénán működik a joggerben.
Sok városi használat után 1/4-nél tankoltam tele a kocsit, majd egyből megindultam egy pár száz km-es városon kívüli útra. 540Km-et mutatott a megtehető táv, na mondom a városos nagy fogyasztással számol de nemsoká felugrik ez 800-900km-re...hát nem ugrott fel. szinte maradt végig: 540-ről max 580km-re ment fel mire hazaértem azaz 200km után is. -
-
plömplöm
őstag
válasz Monya78 #3727 üzenetére
ha megtettél 200km-t, és utána mutatott megtehető távnak 580km-t, akkor ha nem is "ugrott", de végülis felment 780km-re, nem?
ugrani szerintem nem kell, a lodgy-é sem ugrik, szerintem a rövid- és hosszútávú adatokat átlagolgatja, nem számolja újra hipphopp.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Ck.
addikt
válasz Luck Dragon #3728 üzenetére
Gratula, milyen felszereltséggel, mennyibe került, mikori szállítás várható? Itt UK-ban csak a Joggerből van hybrid egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz Luck Dragon #3731 üzenetére
Ja, akkor jó. Amúgy egy jó kis golyóálló Toyota hybridhez képest milyen lehet ez a Jogger-féle?
-
-
Ck.
addikt
válasz Luck Dragon #3733 üzenetére
Bárcsak lenne benne adaptív templomat és autonóm vészfék. Feleségem a gyatra ncap minősítés miatt nem enged Daciat.
Dél-Amerikában a Duster 0 csillagot kapott, a Sandero itthon asszem 1 csillagot, a Duster meg 3-at. Tudom, hogy itt az aktív biztonsági fícsörök nagyrészt közrejátszanak, kár hogy még opcióként sem elérhető. -
rob210
nagyúr
Én ezeket sose értettem.
Oké biztonság így meg biztonság úgy.
De lehet inkább meg kéne tanulni vezetni, meg kéne tanulni, hogy a vezetés felelősség, és figyelmet igényel.
Nem a kö@ög telefont nyomkodni vezetés közben is, meg csinálni mindent, csak a forgalomra, táblákra, lámpákra, nem figyelni.
Ha az emberek ésszel vezetnének és tudnák is, hogy mit csinálnak ismernék a saját autójukat, ne adj isten a saját határaikat, az lenne az igazi biztonsági csomag!
Én pl. nem is engednék ki a forgalomba senkit aki soha nem volt műgyantás esőpályán.
Igen is meg kell tanulni, hogy viselkedik az autó különböző útviszonyok között.Bocsánat ez nem neked szólt, csak a nagy euro ncap meg a sok eus baromságnak.
Renault power
-
Ck.
addikt
Ebben egyetértek, de azért jók azok a dolgok, ha megvannak. Az adaptív tempomat, holttérfigyelő és autonóm vészfék nem csupán kényelmi extra, de senki sem tökéletes és nem létezik 100%-os figyelem, bizony sokszor életet menthetnek ezek a cuccok.
Amúgy ha megnézel egy mostani Duster és pl egy 5 csillagos minősítésű autó töréstesztjét, egy-egy ütközésnél, pl az oszlopos kiflibe törés vagy a sima oldalirányú ütközés esetén is elég komoly különbségek vannak a deformáció, valamint az utascella épsége között.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
Sziasztok!
Szombat óta én is Logan tulaj lettem, egy 17-es 0.9 TCe-vel. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a korábbi 15+ éves autóimhoz képest.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3729 üzenetére
Csak jó lett volna ha a vezetési/fogyasztási stílushoz képest mutatja a a megtehető távolságot... Most a nagyobb városon kívüli út után mentem pár napon át összesen 20-25km-t városi körülmények közé (fél tank fölött kicsivel) az 580km-ről átváltott 380km...ami valós adat lehet ha maradok a városban.
Na mindegy...úgyis vagy az átlagfogyin vagy a digitális km órán szoktam használni a kijelzőt.
Más: A töréstesztekre visszatérve, igen, csúnyának tűnik a 1-2pontos dacia eredmény, de a magyar átlagos 15éves kocsikhoz képest bőven átlag szint felett van. Én egy 19 éves passatot cseréltem a joggerre, akkoriban a passat 4*-ot kapott, joggerre 1*-ot számoltak ki, szerintem a teszt időközbeni szigorodása miatt biztonságosabb a jogger. B5.5-ös passat lehet -5pontot kapna most.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3742 üzenetére
Itthoni fizetésekhez mérten még ez is drága, de meglepően sokan választják szerencsére a sok éves nyugati helyett.
Mint én is... ja? Mégsem. Mondjuk a Lodgyval jól kiegészítik egymást. Vagy kiegészítenék, ha 10 hónapja nem állna a karosszériásnál. -
-
atomka78
tag
Sajnos,törésteszt nem is készült a Jogger röl. Fel sem tették mérni, azért kapott 2 csillagot mert a leghátso üléseken nincs biztonsági öv visszajelző. Ami ugye egyáltalán nem ad reális képet.
-
Monya78
veterán
Kicsit pimpelgettem a kocsit
Plusz műszerfal fény (1300Ft-ért).... de ez nem végleges, több okból is...nappal csúnya a led csík, nem jó a fehér árnyalata elüt a műszerfalétól, plusz a bal visszapillantóba zavaróan tükröződik:
Nagy eséllyel teljesen kiveszem a kocsiból...majd valahol felhasználom, USB csatlakozású, úgyhogy lehet a számítógép asztalt fogja díszíteniNem is értem azokat ahol gyárilag van ilyen, illetve jóval több és erősebb led fény van...iszonyat zavaró lehet ha be van kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3748 üzenetére
Szerintem meg bazári, de senkit nem akarok ezzel megbántani.
Sok vw-terméktől is azért hányok, mert túl sokat sugároz a műszerfal.Renault power
-
Nem vagyunk egyformák az új autókban ezért jó ,hogy ezt a lehetőséget ki lehet kapcsolni, vagy annyira levenni a fényerejét, hogy neked tetszen.
Engem az lepett meg, hogy itt a kollégát állítása szerint a MideaNavos fejegységet nem lehet sehogyan sem kikapcsolni ami este azért ha magát az órát mutatja például, technológiai megoldása miatt azért van neki egyfajta háttér megvilágítása, ami (lehet) engem már zavarna. Főleg hogy nem vagyok valami magas, így gyanítom hogy szemközeli magasságban helyezkedne el.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- iPhone topik
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Hálózati / IP kamera
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest