Nem a dízel miatt van nagyobb, nyomaték, hanem a turbó miatt, ami a benzinesen is van, a dCi 260 Nm, a TCe 150 meg 250 Nm, nemigen fogod megérezni a különbséget.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Hozzászólások
kelly416
veterán
Akkor az asszony hazudik. Tudtam.
1.33 TCe 130 lovas Lodgy, általában 6,1- 6,6 között mozog a computer szerinti átlag. Igaz, himes tojásként bánik a gázpedállal. Anya taxi modban nyilván a magasabb, amikor megy egy Szentes - Békescsaba - Szentes vagy hasonló távot, akkor majdnem 6.
Nekem ez 8 alá nem szokott megérkezni.
Egyébként tök igazad van, normál használat mellett sem menne 6,5 alá. Feleségem extrém takarékosan tud vezetni, de nem tudom, hogy csinálja.
rob210
nagyúr
Majd a hajtókar csapágyakon meglátod
Illetve amit a fedélzeti ír az megközelítőleg pontos. A valóstól van amelyik fényévekre van.
Renault power
rob210
nagyúr
A választ már megkaptad.
Nem sok különbséget fogsz érezni.
Ez már nem turbódiesel , szívóbenzin korszak.
Amikor a szívóbenzinesek bizonygatták, hogy de de megy az.
Illetve a nyomatékgörbéje karaktere más. De az meg stílus kérdése, hogy kinek melyik fekszik jobban.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Ck.
addikt
Na a kérdés hamar eldőlt a dci vs tce témát illetően, ugyanis a márkakereskedés közölte, hogy dieselt egyáltalán nem hoznak már újonnan, még ügyfél kérésére sem, teljesen elhatárolódnak a gázalajos autóktól. Hiába konfigurálható online, a valóságban nem rendelhető.
Anglia egyik legnagyobb Renault és Dacia márkakereskedése, a tegnapi látogatás és tesztvezetés során.
[ Szerkesztve ]
Helyedben egy másik márkakereskedést azért megpróbálnék.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ck.
addikt
Itt délen csak ők vannak, összesen asszem eleve csak 3 cég van országszerte. Egyébként nem először hallom ezt, más márkáknál is olvastam hasonlót, ha valahonnan mégis sikerülne, az nem hiányzik hogy pár év múlva problémáim legyenek az eladással. Már 2 évvel ezelőtt is, amikor az akkor 3 éves BMW F10 520d adtam el 80 ezer km-rel, csomó helyről elhajtottak, hogy dieselt nem vesznek.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Hiába próbálkozik, ez pont olyan kint Angliában, mint a Hollandoknál.
Csak ott már némelyik típusnál, a benzinest se akarják, ha van elektromos, vagy hibryd verziója.
Renault power
Értem
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ck.
addikt
Mindegy, akkor elengedem a Dustert, egy hagyományos benzines erőforrással 3 év garanciával újonnan, mellé még ráfizetni a mostani autóra, semmi előnyt nem jelentene a 4 éves NX 300h leváltását illetően, amire még 6 év garancia van. (Értelmes európai országokban - a magyar királyságot leszámítva 10 év garancia van vmennyi Toyota és Lexus modellre, valamint 15 év a hybrid hajtás valamennyi elemére, beleértve a nagyfeszültségű akkupakkot is.
Nézelődünk akkor tovább Toyota/Lexus, illetve Kia irányba.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Te tudod élni a lexust?
Én konkrétan mint ha egy ürgelukba kellett volna beülnöm úgy éreztem magam.
NAgyon szűk minden dimenzióban.
Szép autó jó autó, de én nem tudnék vele együtt élni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Ck.
addikt
Az NX 300h-ra gondolsz? 4 felnőtt kényelmesen elutazik benne, hatalmas lábtérrel. Ami előtte volt IS 300h az valóban szűkös, passzentos volt, de az NX 300h-ban táncolni lehet.
Ck.
addikt
A Dustert tegnap tesztvezettem, elől-hátul ezerszer szűkebb volt.
rob210
nagyúr
Én az IS nél leragadtam.
Az NX más kategória.
De akkor nem is értem miért akarsz cserélni?
Renault power
Monya78
veterán
Nagy a csend...
Fagyos-száraz idő előtt, két hónapos retket mostam le a kocsiról...azért egy fekete kocsinak jól áll ha tiszta
Rájöttem (ebben a -5 fok alatti időben) hogy egy dáciánál nem létező extra nagyon hiányzik a kocsiból, méghozzá a kormány fűtés...próbáltam kívül bőr - belül béléses kesztyűben a vezetést, nem rossz, csak a "gyári tablet" nem érzékeli a nyomkodást.
Ülésfűtést nem rakattam be a kocsi, de úgy érzem nem is hiányzik.
Kicsit még szokatlan a nagy tengelytáv (2,9m)...mióta megvan a kocsi 2x érintettem padkát kanyarban az ovi szűk utcájában...szerencsére a ballonos gumi mindig megvédte a felnit.
Automata ablaktörlőt érzém egy kicsit bizonytalannak, néha-néha meg kell erősíteni igen Én automata üzemmódban szeretném használni.
[ Szerkesztve ]
Autó vadászat van , eddig kettőt megnéztünk és hát …… hogyan is fejezzem ki magam. Ahh meg van! Használtautó piac egy nagy kaland , főleg ha venni is szeretnél valamit .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
rob210
nagyúr
Hol nézelődsz?
Micso szerintem most fogja meghirdetni a sajátját .
(Renault topik)
Azzal jól járnál, de az árát nem tudom.
Renault power
kelly416
veterán
Nem tudom, mennyivel jobb a Lodgy kormánya, de nekem nem hianyzik a kormanyfűtés. Ellenben az ülésfűtést nagyon szeretjük, sajnáljuk, hogy a gyerekeknek nem lehetett kérni.
Monya78
veterán
Hát nem tudom...beltéri szőnyegben biztos jobb a lodgy
Kemény műbőr, bármiféle lyukak nélkül...
Más:
Amúgy mennyire normális hogy enyhén de párásodnak a lámpák? Majd ráfigyelek melyik milyen mértékben.
Hátsók: csapadékos időben, belül nagy létszám esetében már láttam párát.
Első: pl tegnap is láttam este...az egyiknél és csak a távolsági részénél.
Monya78
veterán
kelly416
veterán
A Lodgy (legalábbis a miénk) kicsit sem párásodik szerencsére. Szerintem egy ilyen idős autónál nem elfogadható.
Szerintem egy ilyen idős autónál nem elfogadható.
Szerintem is nem olyan jó dolog ez .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
mirci18
addikt
Lassan 60 e kilométernél szűken 3 éves korában kiégett egy tompított izzó.
Nem tudom ki tervezte ezt a lámpát pontosabban a helyét de rohadjon meg ahol van.
Az anyós oldali rész igazi szopó.
A reflektor izzó cserébe majd bele se merek gondolni.
Egyébként érzésre jól raktam be az izzót de az anyós oldali valamivel rövidebb távon világít.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Flowtation
őstag
Nekem már mindkét tompított kiégett. Amikor cserélni akartam, nem bírtam kézzel leszedni a csatlakozót, nagy lapos csavarhúzóval kellett lefeszegetnem az izzó végéről.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Krogergo
friss újonc
Sziasztok!
Jogger, Sandero3 és Logan3 Media Displayre szoftveresen aktiválható, frissíthető a saját navigáció funkció, amit eddig csak a drágább Medianav készülékek tudtak. 33 országgal, teljes Európa.
Érdeklődni emailben, telefonszámal, szoftver verzió számmal. renault.dacia.code@gmail.com
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Télen 7-8 litereket simán bekajál, nehéz lábbal akár 9-et is, mellette már nincs kit meglátogatni vele, ezért okafogyottá vált a nagycsaládos döbrögi méret.
Monya78
veterán
Youtubon mostanság megjelentek a külföldi jogger hibrid tesztek...
Más: Megtehető táv kijelzése elég bénán működik a joggerben.
Sok városi használat után 1/4-nél tankoltam tele a kocsit, majd egyből megindultam egy pár száz km-es városon kívüli útra. 540Km-et mutatott a megtehető táv, na mondom a városos nagy fogyasztással számol de nemsoká felugrik ez 800-900km-re...hát nem ugrott fel. szinte maradt végig: 540-ről max 580km-re ment fel mire hazaértem azaz 200km után is.
Már nagyon várom , mikor érkezik meg Sandero hybrid .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
plömplöm
őstag
ha megtettél 200km-t, és utána mutatott megtehető távnak 580km-t, akkor ha nem is "ugrott", de végülis felment 780km-re, nem?
ugrani szerintem nem kell, a lodgy-é sem ugrik, szerintem a rövid- és hosszútávú adatokat átlagolgatja, nem számolja újra hipphopp.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Ck.
addikt
Gratula, milyen felszereltséggel, mennyibe került, mikori szállítás várható? Itt UK-ban csak a Joggerből van hybrid egyelőre.
[ Szerkesztve ]
Félreértesz , nem vettem ilyent. Még be sem jelentették a Sandero Hybrid variánst , csak a Joggert .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ck.
addikt
Ja, akkor jó. Amúgy egy jó kis golyóálló Toyota hybridhez képest milyen lehet ez a Jogger-féle?
Eddig egész meggyőző [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ck.
addikt
Bárcsak lenne benne adaptív templomat és autonóm vészfék. Feleségem a gyatra ncap minősítés miatt nem enged Daciat.
Dél-Amerikában a Duster 0 csillagot kapott, a Sandero itthon asszem 1 csillagot, a Duster meg 3-at. Tudom, hogy itt az aktív biztonsági fícsörök nagyrészt közrejátszanak, kár hogy még opcióként sem elérhető.
rob210
nagyúr
Én ezeket sose értettem.
Oké biztonság így meg biztonság úgy.
De lehet inkább meg kéne tanulni vezetni, meg kéne tanulni, hogy a vezetés felelősség, és figyelmet igényel.
Nem a kö@ög telefont nyomkodni vezetés közben is, meg csinálni mindent, csak a forgalomra, táblákra, lámpákra, nem figyelni.
Ha az emberek ésszel vezetnének és tudnák is, hogy mit csinálnak ismernék a saját autójukat, ne adj isten a saját határaikat, az lenne az igazi biztonsági csomag!
Én pl. nem is engednék ki a forgalomba senkit aki soha nem volt műgyantás esőpályán.
Igen is meg kell tanulni, hogy viselkedik az autó különböző útviszonyok között.
Bocsánat ez nem neked szólt, csak a nagy euro ncap meg a sok eus baromságnak.
Renault power
Ck.
addikt
Ebben egyetértek, de azért jók azok a dolgok, ha megvannak. Az adaptív tempomat, holttérfigyelő és autonóm vészfék nem csupán kényelmi extra, de senki sem tökéletes és nem létezik 100%-os figyelem, bizony sokszor életet menthetnek ezek a cuccok.
Amúgy ha megnézel egy mostani Duster és pl egy 5 csillagos minősítésű autó töréstesztjét, egy-egy ütközésnél, pl az oszlopos kiflibe törés vagy a sima oldalirányú ütközés esetén is elég komoly különbségek vannak a deformáció, valamint az utascella épsége között.
[ Szerkesztve ]
2017-es Artic felszereltségű Logan után , ha ilyenek lennének benne amit felsoroltál az új variánsban tuti szokni kellene .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ed3r_X_
nagyúr
Sziasztok!
Szombat óta én is Logan tulaj lettem, egy 17-es 0.9 TCe-vel. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a korábbi 15+ éves autóimhoz képest.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Gratulálok hozzá
izzókra figyelj , hátsó fék tisztítás . Meg ami most nem jut eszembe és mehet is.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Monya78
veterán
Csak jó lett volna ha a vezetési/fogyasztási stílushoz képest mutatja a a megtehető távolságot... Most a nagyobb városon kívüli út után mentem pár napon át összesen 20-25km-t városi körülmények közé (fél tank fölött kicsivel) az 580km-ről átváltott 380km...ami valós adat lehet ha maradok a városban.
Na mindegy...úgyis vagy az átlagfogyin vagy a digitális km órán szoktam használni a kijelzőt.
Más: A töréstesztekre visszatérve, igen, csúnyának tűnik a 1-2pontos dacia eredmény, de a magyar átlagos 15éves kocsikhoz képest bőven átlag szint felett van. Én egy 19 éves passatot cseréltem a joggerre, akkoriban a passat 4*-ot kapott, joggerre 1*-ot számoltak ki, szerintem a teszt időközbeni szigorodása miatt biztonságosabb a jogger. B5.5-ös passat lehet -5pontot kapna most.
kelly416
veterán
Gratula! Szép kiállása van, jól sikerült a kép.
Sok balesetmentes km-t kívánok hozzá, és sok kellemes emléket vele.
Kezdünk többen lenni
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
kelly416
veterán
Itthoni fizetésekhez mérten még ez is drága, de meglepően sokan választják szerencsére a sok éves nyugati helyett.
Mint én is... ja? Mégsem. Mondjuk a Lodgyval jól kiegészítik egymást. Vagy kiegészítenék, ha 10 hónapja nem állna a karosszériásnál.
Egyszer csak elkészül a “kis “ Ford is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
atomka78
tag
Sajnos,törésteszt nem is készült a Jogger röl. Fel sem tették mérni, azért kapott 2 csillagot mert a leghátso üléseken nincs biztonsági öv visszajelző. Ami ugye egyáltalán nem ad reális képet.
Monya78
veterán
Kicsit pimpelgettem a kocsit
Plusz műszerfal fény (1300Ft-ért).... de ez nem végleges, több okból is...nappal csúnya a led csík, nem jó a fehér árnyalata elüt a műszerfalétól, plusz a bal visszapillantóba zavaróan tükröződik:
Nagy eséllyel teljesen kiveszem a kocsiból...majd valahol felhasználom, USB csatlakozású, úgyhogy lehet a számítógép asztalt fogja díszíteni
Nem is értem azokat ahol gyárilag van ilyen, illetve jóval több és erősebb led fény van...iszonyat zavaró lehet ha be van kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
kelly416
veterán
Többnyire csak villognak vele, aztán kikapcsolják. Legalábbis remélem.
Ahogyan régebben is írtam , engem zavar esti körülmények között a sok belső fény , ez a megoldás nálam már ( na ne már) kategória .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
rob210
nagyúr
Szerintem meg bazári, de senkit nem akarok ezzel megbántani.
Sok vw-terméktől is azért hányok, mert túl sokat sugároz a műszerfal.
Renault power
Nem vagyunk egyformák az új autókban ezért jó ,hogy ezt a lehetőséget ki lehet kapcsolni, vagy annyira levenni a fényerejét, hogy neked tetszen.
Engem az lepett meg, hogy itt a kollégát állítása szerint a MideaNavos fejegységet nem lehet sehogyan sem kikapcsolni ami este azért ha magát az órát mutatja például, technológiai megoldása miatt azért van neki egyfajta háttér megvilágítása, ami (lehet) engem már zavarna. Főleg hogy nem vagyok valami magas, így gyanítom hogy szemközeli magasságban helyezkedne el.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.