a tetősín sem mindegyik felszereltségnél variálható.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
a tetősín sem mindegyik felszereltségnél variálható.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Én nem foglalók állást ez ügyben , mert nincs ilyen autóm .
Én csak az aktuális új Dacia magyar teszteket vagy híreket szoktam megosztani veletek .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Várjuk a híreket, mondjuk Én személy szerint naponta keresem a joggeres híreket.
Most ami érdekes volt nekem: van egy német videó ahol végig eco módban 1személy, vegyes közlekedéssel (hegyre fel, hegyre le, országút, város, autópálya) 4,6 literes fogyasztást ért el a TCE110-el.
plömplöm: valóban (essential: fix tetőcsomagtartó)
Adnák oda csak nekem egy hétre …. Jujjjjjjj
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nah, visszaigazolták a Joggert, tervezett gyártás aug. vége. Jó esetben szeptember végefelé lehet átvenni. Ha nem szól közbe valamilyen alkatrészhiány...
De legalább már az új Dacia logó virít majd rajta. Gondolom.
Sziasztok!
A Gyöngyösi és egri dacia szervízben él még a kedvezmény? Talán itt olvastam róla, hogy van ilyen daciásoknak. És ha igen akkor mik a feltételei?
Igen még él a dolog .
Facebokon a Dacia Logan, Sandero és Jogger klubba belépve , kiemelt fülre rálépve második bejegyzésben egy PDF dokumentációban három oldalnyi leírás van mindenről .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Köszönöm, sajnos "Facebokom" nincs, a lehetőségnek más elérhetősége nincs?
Így szól a lényegi része ;
Ha a kedvezményekkel kapcsolatban bármilyen kérdésetek lenne a következő e-mail címen érdeklődjetek! a Kereskedők fognak segíteni! Elérhetőséget írjatok az e-mail-ben!
Akkor is ide írjatok e-mail-t, ha szeretnétek bármilyen szolgáltatást megrendelni, vennétek kedvezményes kiegészítőt, vagy mennétek teszt vezetni, esetleg új autó vásárlása miatt is!
dlsk@renaultgyongyos.hu
Az e-mail elküldése után legyetek türelmesek, fogtok választ kapni!
Többit elküldtem PM-ben
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Köszi még annyit, hogy kell hozzá valamilyen klub tagság?
Na szuper...az új logóban nem vagyok biztos, sokszor az év végét emlegetik logó téren...
Ez a magyar jogger próba teszt a fehér színt isteníti : [link]
Mi esetünk is halad szép lassan, házasságkötés megtörtént, újbóli 2,5milliós támogatási igény benyújtás megtörtént... Hétfőn belesek a közeli dácsiához...nem e adtál el a kocsi(mat)
[ Szerkesztve ]
-
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Gratula az ifjú párnak!
Feleségem anno, amikor össze jöttünk, még az ex férje nevén futott, nem volt ideje és pénze a két gyerek meg a házhitel mellett még a nevét is vissza venni. Aztán amikor végre végig járt mindent és vissza vette a lánykori nevét, több kolléga gratulált Neki. Vagy ezt már meséltem?
Igen, Logan is , de a Dokkerek esetében még rosszabb …
Sajnos elég gyenge kivitelezés és most finom voltam és nőies .
(Ui , igen garancia ügyintézés és akkor nézzek végig az egészet , mert ha egy elkezdi akkor a többi is jön , főleg hogy jönnek a melegebb napok időszaka .)
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nyilván akkor már mindet végig nézzük eleve mi magunk is.
Köszi, örülök neki, hogy legalább ezt gariban megcsinálják (elméletileg).
Én a végén meguntam és elkezdtem leszedni amíg jött aztán ment a csomagtartóba .
Ezzel csak az volt a baj , hogy az alapból nem jól hang szigetelés meg rosszabb lett . 😂
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Igen, meg a mások által felvett sárlé már nem csak a szélvédőn lesz, hanem az ajtókeretben is.
Mindegy, ameddig gariban megcsinálkáj, addig remélek, utána majd felragasztom én valamivel.
Most elképzelem hogy elkezded felszegelni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nem vagyok állat. Facsavarral csinálnám. Ha elég hosszú, legalább lesz kabátakasztó is az autóban.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ha most úgy adódna , szívesen megnéznénk és lehet el is hoznánk . [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Hajrá! Legalábbis optikailag és a hirdetés szövege szerint jó vétel.
FORGALOMBAN TARTÁS
Jelleg
Kérelemre ideiglenesen kivonva
Kezdete
2022.02.03.
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkezik
Nem
Eddigi tulajdonosok száma
2
(lehetett lízinges, de akkor ezt beleírhatták volna, hamár szerintük "első tulajdonostól")
Záradék megnevezése
A jármű csak meghatározott szerv engedélyével idegeníthető el.
A jármű elidegenítési és terhelési tilalommal terhelt.
szóval nem csak meg kell venni és elhozni, játszós...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Köszönöm szépen , ha Merkantilnál lesz a törzs könyve akkor hamar nálam lesz az autó , csak a páromat várom haza , hogy megbeszéljük a dolgokat . Mert csak ugy nem megy a dolog
A többi le kérdezési pont az hamar megoldható , itt csak az a kérdés hogy hiteles az autó vagy valami más van a háttérben …
Kelly
Pont benne van minden ami nekem szükséges , nagy csomagtartó , radar bár ahogyan nézem nem gyári , de nem igénytelen a kialakítása .
Azaz 1.5DCI amiben Dönciben is van ( nem az Adblues) örök élet meg egy éjszaka .
Faceliftes mert ennek a pofája sokkal szebb , meg az új kormány sokat dob az összképen na meg ehhez is szoktam hozzá .
Váltó gomb az nagyon “maszek” egyértelműen csere , nem illik oda.
Ami újdonság azaz egér mozi közepén , gyári alufelni , tető csomagtartó , vonóhorog , hátsó elektromos ablakok .
Bal hátul , meg hátsó lökhárítón van egy pici festék hiba az kapna gyorsan egy orvoslást . Meg egy nagy szervizt , előtte átnézést stb stb .
Majd mehet Dönci mellé .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ha kell egy jobb váltógomb, akkor adok egy ilyet.
Egyébként igen, az kuka, de 3000Ft és 10 perc, úgyhogy nem is említettem. Legalábbis nem hiszem, hogy sokkal többért adnának egy bontottat mondjuk egy karambolosból és akkor eredeti.
A radar lehet, hogy jobb is így, általában 5db-os radart szoktam látni, ami pont a horgot szondázza okosan, így mindig visít. Ez legalább azt kikerüli.
Igen, ez a facelift meg ez a kormány sokat dob rajta.
Az egérmozi jó, a felnin csodálkoztam, azt hittem ez is lemezfelni+dísztárcsa kombó. A többi is mind pozitívum. Szerintem.
A festékhiba műanyagon van, így mintha nem is lenne, csak optikai bibi. Szerencsére.
Szorítok Nektek. Jó kis autó ez. Főleg ennyiért.
Én ma beleztem ki a Fordomat, megy majd karosszériáshoz jövő pénteken és időben elkezdtem előkészíteni. Olyan jól sikerült, hogy kész. Most van egy 1 személyes CrownVic a garázsban. A kép óta kikerült a szőnyeg is és utána vissza tettem a bal 1-et, csak nem fényképeztem le. A Logannal jó eséllyel még sok-sok évig nem lesz ilyen nyűgötök.
Nincs aktív hirdetés...megvettétek?
Más: Tegnap is beültem egy kiállított joggerbe, fejtér szűkös, ha nagyon leengedem az ülést akkor nem úgy látok ki a kocsiból mint szeretnék, illetve az ajtó behúzó rész dörzsölni fogja a combomat. Viszont 188cm-hez beállítva az ülést, magam mögé ülve még volt hely, ez pozitív.
Kollega újabb astrájába beülve ugyanez az érzés csak ott a középkonzol van közel a lábhoz.
Céges új ford ranger amilyen batár kívül, meglepetésre a beltér szintén szűkös elől.
Úgy tűnik hozzá kell szokni hogy ez a trendi, nem lesz tágas, szellős első ülőhely.
[ Szerkesztve ]
A Crown Victoria full size sedan, én simán elférek benne a magam kis 169cm magasságával, de 180 környékén már ez is szűkös lenne szerintem. Széltére van hely, de annyira nem tudod hátra tolni az ülést, hogy kényelmes legyen. Aztán megeshet, hogy tévedek, de nekem is majdnem max. hátra van tolva. (Nem, a pedálsor sem állítható.) És 1997-es az autó. Nem mai trend ez, sajnos.
Tágas és szellős az 500-as SEL Merci, meg a 7-es Bömbi, az Audi A8 és társaik, de ott 4 főre van hirdetve az autó eleve. Mármint az, amelyik tágas. (Na meg az Ikarusz. )
Sziasztok gyerekek! :)
Régen írtam de látom itt dübörög a loggy téma amit jómagam is megnéztem. Viszont a Dusterem helyett (1.0 Tce, 5 ös váltó) egy SsangYong korando ra esett a valasztasom mint tudjatok mivel a Dusteremet drágábban vették be mint adtam. Meg persze az is hozuátartozott h el kezdett recsegbi a váltóm es volt olyan utam h hatszor nem bírtam berakni 3 masba, ki kellett engedni a kuplungot teljesen es vissza. Szóval lehet h egy valtóolaj csere megoldotta volta (27ezer km) de én nem akartam foglalkozni a témával. Kértek egy rövid élmény beszámolót:
Az autó baromi stabil az úton, az ülések elől baromi jól tartanak. A futóműve érezhetően feszes ehhez a masfel tonnahoz. Vicces a fényekkel es hangokkal belül de baromi sok mindent lehet konfigurálni, hangerőt állítani. A fogyi merő nekem 8,6 litert mutat vegyesben 500 km után. De 10 fölött lazán eszik az 1,5 turbó hidegbe vagy rövidtávon. Nagyon kényelmes. A váltó mechanikus feelingű, aki szeret vezetni annak tetszeni fog, áttételek prímán el vannak találva ezzel a 6os bottal. 1250 rpm en tartva nagyon szépen suhangat. Nem egy gyorsuló bajnok de ha kell, megy. Nem erőlködik es baromi jól szigetelt! Meglepően!
Igazából egy exrém dacia dustert ajánlottak fullon 8 milláért. Míg ez style plusz felszereltséggel, awd es horoggal 8,6 milla. Nem volt kérdés
A jogger nagyon tetszik h vegyek egyet asszonynak. De azért a pénzért még mindig van tivoli grand. Erős a kompetíció.
Drágabban vették be mint amennyiért annak idején én vásároltam *
[ Szerkesztve ]
Most én nem tudok magyarul? Vagy Te diktálsz a telefonnak? Nem tudom mi van, de eddig értelmesen írtál szerintem, ebben viszont nem egy mondat volt, aminek neki kellett futnom több alkalommal.
Ettől függetlenül köszi a beszámolót. A lényeg átjött.
Telefonnal gépeltem vonaton és nem láttam a teljes szöveget, meg félbeszakítottak vagy négyszer bocsi. A lényeg: a Dustert lecseréltem egy SsangYong Korando-ra és tetszik h stabil meg fasza a váltója. Röviden. Nem érdekelt h a másiknak miért kezdett pontatlan lenni a váltója meg recsegett, gondolom azt az 5-ös váltót még az 1,6-os szívóhoz tervezték, talán ez lehetett a baj vele. Mindegy is, bocsi. Remélem ezzel kicsit tisztább mit szerettem volna írni. Jah és a szakvizsgámat csinálom, úgyhogy kicsit terhelt az agyam is! Ahahaha!
Hajrá, szorítok a vizsgához!
Nem gond, mondtam hogy nem szoktál így írni, gondoltam, hogy alkalmi baj volt.
Megint emeltek árat a daciánál...+230 eft...
Remélem jövő héten már elhozhatom a kocsimat, (ahogy számolom már 840eFt az előnyöm hogy decemberben megrendeltem)
A Duster most nem lett drágább. Igaz egy évvel ezelőtthöz képest így is +30%
Nevetséges ez az egész ….
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Hát az
Mire elég a Dacia Spring városban? És az autópályán?
2022. máj. 7.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Magam helyzetébe belegondolva, tök jó lenne városi szaladgálósnak, DE nem ennyiért...
új Joggert támogatással megkapom 4,1 millióért (comfort+szín+alufelni+néhány biztonsági extra) ezért kapok normál méretű, akár 7 személyes kocsit.
Spring ehhez képest tök jó hogy elektromos és olcsóbb lenne az üzemelése, de a támogatás megnyerésére pici az esély, a full-full + színnel + kábelekkel már 8,5 millió, és így is bőven elmarad felszereltségben a joggeremtől. Picuri mérete miatt a család felét otthon kellene hagyni. Ahol lakok, alföldi pici város, legközelebbi utcai töltő 50km-re van. Én szememben újonnan max 2 milliót ért
Amúgy láttam a springről egy érdekes tesztet, amikor a műszerfala 0km írt hatótávnak, még tudtak menni vele 40 pár kilométert.
[ Szerkesztve ]
Egyetértek veled . Szerintem cuki autó , bár ez az elektromos hátsó ablak megoldása még mindig nem tudom megérteni hogyan jött össze , régebben erről írtam is itt [link]. Ettől függetlenül én is elfogadnám egy ilyen kialakításban :
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Sziasztok
Megkerestek, kérdezzek, hátha valaki már találkozott vele, és tudja-ismeri a megoldást.
Duster 2, 1,5 dci, 4x4, 2018-as
Ha felmelegszik az időjárás (ami neki ma már megtörtént), és üzemmeleg lesz az autó, random vészüzemmódba kapcsol, tiltja az elektromos rásegítéseket, minden pirosan villog, abs hiba, környezetvédelem hiba, ilyenek. Félreáll, leállít, pár perc várakozás után pöcc-röff, mehet tovább, mintha mi se történt volna. Ha másodszor-harmadszor is csinálja, utána jó eséllyel aznap nem fordul elő többet.
Hűvösebb időben, télen, SOHA nem fordul elő.
Diaggal olvasva semmi kézzelfogható, csak a rögzített fenti hibák eseményként.
Házi praktika: ha bekapcsolják a klímát, és a szélvédő-műszerfal felső részt lehűtik, onnantól jó eséllyel aznap nem fordul elő. Amíg át nem melegszik újra.
Mitől van ez?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Más a célközönség nem te vagy.
A Spring városi embereknek való.
Kis méret ergo városi cirkáló.
Ingyen parkol.
Ha ügyes vagy 0 ft-ba kerül a tankolás.
Az elektromos autózás jelenleg még drágább mint a hagyományos a technológia felára miatt.
Jó dolog a Jogger de egy 4.5 méteres monstrummal nehezebb Pesten parkolni. vidékre pont ez kell.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Korrekt kis [Jogger] teszt.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
valóban egész jó, olyan helyzetet teszteltek, amit nem szoktak. obd kütyüvel lehetett volna folyamatosan látni, hogy a tempomat milyen mélyre nyomja a gázpedált az adott emelkedő felé és aztán azon felfelé, ha nem 100%-ig, akkor határozottan ki lehetett volna mondani, hogy bírja akár ezt is. adalék információ: a pld lodgyban eco módban nem nyomja a tempomat 100%-ig le a gázpedált. látszott volna az is, hogy a motorolaj mennyire melegszik fel az emelkedő tetejére.
az továbbra sem tiszta a tesztereknek, hogy a led elsővilágítás nem alapáras.
a tesztelt autó felszereltsége egyébként érdekes, mert ott vannak a kibillenthető cd-ablakok, de mintha a légkondi nem automata lenne.
már drl üzemmódban is világítanak a hátsó helyzetjelzők?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
De a tesztben ott volt, hogy a tempomat mellett elkezdte nyomni és nem ment . Mondja is hogy ez a padló 3:20-tól érdemes figyelni.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
nemtom, lehet, hogy én vagyok túlságosan mérnök, de diag adatoknak szívesebben hiszek, mint bemondásra . és a gázpedál állás mellett az obd adatok között ott van még a terhelés-mutató is, az is érdekesen szokott alakulni. és a tempomat mellett nem nyomni kellett volna, hanem emelni a tempomat célsebességét.
jaés a fenti módszerrel lehetett volna futni ugyanolyan körülmények között egy második emelkedő-támadást, de eggyel alacsonyabb sebfokozatban, hogy akkor is kell-e ez az esetleges padlógáz.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Autópályás 7 személyes tesztben ahogy látom benzin azaz a gyengébbik üzemben ment.
130-ra felgyorsításig 5-ik sebességben ment relatíve gyorsan kúszott a sebességmérő 130ig, gondolom ha maradt volna 5-ikben tovább gyorsult volna...hisz majd 180 a végsebesség.
Amit még észrevettem, indexeléskor a menetfény kikapcsol, külföldi teszteknél ilyen nem volt.
Kibillenthető hátsó ablakoknál már Én is elvesztettem a fonalat...valahol a comfort is megkapja, valahol az extremeben sincs benne.
Még várom a kereskedő hívását, de elvileg holnap lesz a nagy nap, akkor vehetem át a joggeremet.
Sziasztok!
Tegnap délelőtt átvettem a Joggeremet.
Néhány dolog amit előre gondoltam hogy zavarni fog, tető közelsége, ajtóbehúzó a lábamat fogja nyomni, gyakorlatban nem jön elő. Ülést lejjebb engedtem, vezetés közben bőven van hely a lábam és az ajtóbehúzó között.
Féltem a hangrendszer gyengeségétől, annyira nem vészes, basszus hiány van valamennyi.
Középső üléssort keskenynek éreztem, ez be is jött, egy gyerekülés mellett, két 50-60kg-os tini korúnak már kényelmetlen. (valszeg két gyerekülés mellé csak valami kézi poggyász fér el). 6-7 ülést Én is kipróbáltam 188cm mellett nem ért a térdem a háttámlához.
Hűtés-fűtés rácsait csak függőlegesen lehet állítani, vízszintesen nem, ez elég gázos, nem tudom az ablakra irányítani, telibe kapja az embert a hideg vagy a meleg.
Android autonak van néhány zavaros dolga, de ez még lehet beállítás vagy felhasználói hiba.
Motor szerencsére a nagy nyomatékának hála megbocsájtja a dízelhez hozzászokott vezetési stílusomat. Próbálok majd a benzines stílushoz hozzászokni. Érdekes hogy alapjáraton olyan bubus (subarus boxermotor) hang jön a kipufogóból.
Este is kipróbáltam, ledes lámpa brutál jó.
Fogyasztása érdekes: kereskedésből hazafelé, egymagam ültem, klima bekapcsolva, eco mód off. 5,0 liter volt az átlag (városon kívül kb 80%, város 20%. )
Délután öten ültünk a kocsiba hasonló körülmények között. 5,1 liter volt az átlag fogyi.
Egyelőre ennyi, majd csinálok néhány nem telefonos fotót, csak mivel esőben hoztam el, csupa retek lett a kocsi, így pedig nem fotózom le.
Mégegyszer tiszta szívből gratulálok hozzá . Szolgáljon titeket sokáig .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.