Szia .
Tudni kéne melyik veztengely van benne.
A hornyolt vagy a horony nélküli?
Vagy a pontos motorkódot.
Renault power
Szia .
Tudni kéne melyik veztengely van benne.
A hornyolt vagy a horony nélküli?
Vagy a pontos motorkódot.
Renault power
D4FF732008505-motorszám
D4FF7 - motorkód
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Sziasztok!
Háromhengeres 1.0 TCe motorokba használ valaki az E 10-s üzemanyaghoz utólag hozzá adva tisztitó adalékot?
Állitólag a kokszosodást megelőzi. Valakinek van tapasztalata?
Melyik a legjobb adalék ezekhez a három hengeres túrbós motorokhoz.
Semmi nem előzi meg a kokszosodást, ez parasztvakítás. Az összes tce /tsi/és társa amelyek közvetlen befecskendezésesek kokszosodnak.
Renault power
Szomorúan hallom. Akkor csak szétszedve tisztítható.
Basszus neked meg nem írtam bocsi.
Abban hornyolt van.
Szívó 0.25-0.32
Kipufogó 0.35-0.42
Tdc-ről indulsz és 20° kipu 1,3
Nullázol 240° szívó 1,3
Nullázol 120° kipu 2,4
Nullázol 240° szívó 2,4
Bocs de ez a dacia topik nekem annyira nem fekszik.
A renaultot nézem mindig.
Renault power
Az 1.0 Tce a szívócsőbe spriccel.
2019-2020, 100 Le
2021- ... 90 Le
És ezzel most mit szerettél volna mondani?
Nem értem, amit írsz, ezzel én tisztában vagyok, módosítottak rajta , mert rájöttek, hogy sz@r.
Tehát?
Renault power
Mivel előtte nem volt 1.0 Tce nem módosíthatták, a kérdező viszont arról kérdezett.
Viszont kiadtak egy 117 lovas Tce motort, ami szintén 1.0, de az a 100 lovas után jött ki és az már az égéstérbe spriccent.
[ Szerkesztve ]
Nem tudjátok azt véletlenül , hogy az új Sandero hybrid egyáltalán lesz-e ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Én azt írtam pontosan ezért, hogy amelyik közvetlen befecskendezéses! Szóval továbbra sem értelek .
Amit írsz az szó szerint igaz, de ő a kokszosodásról kérdezett. Azt pedig semmilyen adalék nem szűnteti meg, ha csak nem maró hatású, ami viszont több kárt okoz mint hasznot .
Renault power
Értem és bocs!
Az nem jött le nekem, hogy a kérdezőnek a 117 lovas, közvetlen befecskendezős motorja van.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
Sziasztok!
Mennem kéne éves szervízre, azt mondták a 4 éves a leghúzósabb, annyit szeretnék kérdezni, hogy tényleg kell ilyenkor gyertyacsere? Vagy az adott km állásnál kell? Megmondom őszintén elég húzós, és nem is nagyon tudom megérteni, hogy mi kerül ebben ilyen sokba...
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Azért valami számokat írhattál volna. A gyertyák nem olcsóak, a munka nem sok velük, de elhúzni barmit el lehet. Plusz olaj, szűrők és ki tudja még mi minden? Vezérlés, akku, szélvédő... nem lehet tudni, mit akarnak cserélni a Te pénzeden.
Jogos észrevétel:
Erre még jön a műszaki vzsga, de hát ugye az mindenképp kell. Azt is megkérdeztem, hogy mennyire gáz ha januárban csináltatuk meg, de állítólag ugrik a gari két hét után, nem tudom ez mennyire hihető.
Nem értek ezekhez a dolgokhoz, azért kérdem.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Nekem 3,5 éve kb. 70.000-ért csinálták meg az általam kért olajcserét. 3000km utan kértem egy olajcserét biztos ami biztos alapon, és tényleg csak az olaj meg a szűrő volt benne. Ehhez képest az rlső tétel nem sok. A többi viszont húzósnak tűnik nagyon.
Pl. levegőszűrő 3-6 ezres között mozog. Legalábbis a Lodgy-ba, de nem hiszem, hogy a többi típus sokkal másabb összeg lenne. A gyertyákra majd mondanak valamit, nem olcsó az iridiumos, de nem hiszem, hogy ennyire drága lenne. (Az amcsi sz@romba a 8 gyertya volt 7800Ft körül, úgyhogy nekem ez mindenképpen drága.)
Mennyi garid van rá összesen? Nem 5 év? Ha igen, el kell döntened, mennyire fontos Neked az az 1 év gari. Ha sokkal több, akkor inkább kiköhögném.
Pontosan, 5 év van rá. Viszont van vele garis gondom is, az a baj. A múltkori fék problémám előjött megint, vagy pl. a levegőbefúvás állító gyűrű is csak a két bal oldali állásban működik, a többiről visszaugrik. De nem akarom elhinni, hogy ennyi a gyertya. Pedig eddig nekem is ilyen 50-60 körül voltak a szervizek.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
A gyertya számából ítélve 1.3 tce
Legalábbis most csináltam egy ilyet. Abba való ez a gyertya.
Van bőr a pofijukon
De hát a gari miatt mindent is benyelnek az emberek.
Az egyetlen dolog amit tanácsolni tudok, hogy kérj le még pár márkaszervíz árat, mert van amelyik jóval olcsóbb.
Meg kell őket "versenyeztetni" .
Renault power
Olajat magad is tudod cserélni otthon.
A szűrőket szintén.
Mi a fékbetétet is most cseréltük saját kezüleg otthon.
Mennyi kilométer van a kocsiban hogy gyertya csere érett.
Nekem van 74 e km benne de még nem volt cserélve.
Ha mindenképp le akarod magad húzatni hivatalos szervízzel menj Gyöngyösre ott olcsóbb.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Én is a sajátkezű cserére készülök, nem először. Nem vagyok hajlandó ennyi pénzt náluk hagyni karira, de nekünk eddig kb. 0Ft-ot érő garis bajunk volt csak. Az ajtók feletti gumikéder ragasztó elengedett meg az ajtókat beállították. Nem túl jól, csak nem akartunk hozzányúlni gari idő alatt.
A sajátomba (CrownVic) gyertyacsere, gyujtáselosztó-kábel csere légszűrő sportlégszűrőre átalakítás meg hasonlók voltak már, egy fékbetét, gömbcsukló, féltengely csere sem akadály ha az kell. Most készülünk gyógyítani a 4R70W automata váltót, első körben szeleptömb takarítás, felújítás és olajcsere, ha nem javul meg, komplet váltó felújítás módszerrel. Így gondolom érthető, hogy a Daciát megcsinálom inkább én.
[ Szerkesztve ]
Meg maga a tudat , hogy biztosan meg van és te csináltad .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Igen, már az is sokat számít.
Későn gondolkoztam, de ez 100%-ig az az eset, amikor "ennek az értéke felbecsülhetetlen, minden másra ott a mastercard".
Ennél már csak az a jobb , ha valaki más tankolja tele az autódat.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Reggel a kezembe maradt a Lodgy vezető oldali belső ajtókilincse. Augusztusban volt három éves az autó. A szerviz azt mondja nem garanciális, mert az importőr elutasítja a cserét. A kilincs 21 ezerbe kerül. (+ munkadíj)
Van kilincs ügyben tapasztalatotok, esetleg tanácsotok?
Köszönöm.
Sajna (vagy szerencsére) nincs, a miénk tökéletesen a helyen van.
enyém négyésfél éves, 140ezer km, a kilincsek szépen működnek
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Nekem már cserélték egyszer. Igaz nem maradt a kezemben konkrétan, tőben repedt el, de az eredménye ugyanaz. Gariban cserélték, de azt nem tudom mikor, 2-3 éves lehetett az autó.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
Akkor a kezemben van a hiba . Keresek és rendelek egy újat a netről. Pl. alkatreszplaza.hu 7000.- + szállítás.
A Lodgyban eredeti Renault alkatrész volt.
A tervezés és a kivitelezés viszont kritikán aluli. Látszik a törésen, hogy az anyag az kalap szamóca nyírást bír, ezen kívül a tervezés is kritikán aluli. Gyenge keresztmetszet, sovány merevítőbordák. Visszavonom az előző kijelentésem. Sajnos ez tervezési, gyártási hiba, ami garanciális kellene legyen!
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Dacia Jogger LPG 7 személyes 2022 év végi vásárlás, nem extrem kivitelű autónk van. Van benne már színes fejegység, de még nem a navigációs.
Navigációt úgy tudok indítani, hogy kábellel összekötöm a telefont az autó egyetlen USB portjával a navi mellett balra és akkor megjelenik az Android Auto ikon a fejegységen. ( ha jól tudom nekem olyan verzióm van, amibe épp nem volt elérhető csak a vezetékes android auto)
Az elsődleges telómon az USB csati kicsit kontaktos, sokszor nem is kapcsolódik emiatt. ( biztos, hogy a telefon usb csatija a jó, mert másik telóval nincs ilyen gond).
Szeretném valami kütyüvel megoldani, hogy ne kelljen vezetékkel összekötni a kocsit a telóval. android auto wireless-t használnék. Teló Samsung S9+. A telefon tud 5 GHz-et.
Miilyen kütyüket ajánlotok erre, kinek melyik vált be. Jó lenne a kütyüt nem a műszerfalon, hanem a sebváltó előtt tárolni abban a mini rekeszszerűségben.
Más:
Belső világítás nagyon hamar lekapcsol. Ki sem tudom venni a 3 gyereket a gyerekülésekből, és máris lekapcsolódott. Csomagok kipakolásáról nem is beszélve. Nincs erre valami állítási lehetőség. Elég nevetséges, hogy zseblámpával kutakodok a sötét autóban
[ Szerkesztve ]
Szia!
Android auto topicban valamelyik héten láttam ajánlott wireless kütyüt : [link] kicsit keresgetni kell.
De ha be is válik ez inkább rövid utakra lesz jó, wifi+gps nagyon fogja enni a teló aksiját.
Én vettem egy hosszú 2,5m-es USB kábelt, szépen eldugtam a műszerfal mögött és a kézifék könyékén jön elő, így nincs útba se a kábel se a teló. Mióta samsungra váltottam instabil lett ez a noname kábeles kapcsolat. egy-egy nagyobb döccenő után szétkapcsolt az AA. Teló gyári rövid kábelével ilyen szétkapcsolás nem volt.
Belső világítás:
Én a csomagtartóba vettem egy aksis, mozgásérzékelős, "szekrény" lámpát. Ehhez hasonlót: [link]
Utastérben pedig ilyesmiben gondolkoztam, de még nem vettem: [link] aksis, nyomógombos picuri lámpa.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok,
Remélem kapok itt segítséget. A feleségem az autoját(Dacia Sandero II 2017) sikerült kétszer is meghúznia. Rendeltem hozzá lökhárítót a cseréhez. Ehhez kérnék valamilyen segítséget illetve tapasztalatokat mire figyeljünk. Daciaban még nincs tapasztalatunk .
Köszönöm szépen.
Szép napot
[ Szerkesztve ]
Srácok, meg vagyok nyugodva, hogy mindenkinek ennyire jó az autója, senkinek nincs egy centi panasza sem. Mondjuk azért az ilyeneket kerüljétek, de egyébként nekünk sincs okunk panaszkodni. Minden flottul működik, se hiba se gond. Rég nem volt ennyire megbízható autónk.
Én inkább úgy fogalmaznák, hogy beletörődtünk, hogy ez van, ezt kell szeretni.
Mi baj lehet ? Korrekt leírás az autóról , fotók önmagukért beszélnek , kedves profilkép.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Hogy csináltad a profilképet? Nem vagyok egy face guru, én ennyit látok.
Azért a Joggeren már kezdenek “nyiszogni” a műanyagok. Főleg a műszerfalon. Majdnem két éves, közel 50000 km van benne. De ennyi pénzért ez van. Amúgy a korábbi probléma egyszer sem jött elő. Csak tankolom, olajat cserélek. Viszont már akkora a szerelem, nézegetem a Jogger hibrid mikor kapható. Ha egyáltalán kapható lesz. A 7 üléses kocsik eltűntek a kínálatból.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Nem tudom. Egyszerűen látszik .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Céges KODIAQ a maga kettő ezer kilométerével ugyan ez a “nyiszí-nyőszi” meg van.
De elég sok mai modern autónál tetten érhető . Mind újrahasznosított , kikönnyített műanyagból vannak.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Hamár Jogger...
Neked az automata ablaktörlő hogy működik?
Nálam elég hektikusan...automatán van hagyva folyamatosan, de esőben jópárszor tudatosítani kell vele, hogy igen automatában vagy, dolgozni kellene.
illetve valamikor már eléggé belepi az esőcsepp az ablakot és nem töröl, majd öntudatára ébred és töröl egymás után 5-7 szer....
Az szép hogy 50.000 van benne, én még 17.000nél járok. Nyiszegés-nyöszögés nálam is van. B oszlopnál a fülemhez közöl nyiszog valami, a csomagtartó környékén erős lemezhang.
Viszont nálam egyáltalán nincs szerelem a jogger felé, a gari lejárta előtt eladom, sok kicsi minőségbeli probléma összehozta hogy valami régebbi kicsit prémiumabb kocsira cseréljem.
[ Szerkesztve ]
Hát... a Lodgy több mint 4 éve van nálunk, 47.000km van benne és nem nyiszog jobban, mint amikor elhoztuk. Nem hinném, hogy a gyártás vagy az anyag minősége romlott, max többet rázkódik a Ti autótok a rosszabb utakon, bár Csongrád és Békés megye útjai nem a símaságuktól híresek.
Kíváncsi vagyok én is, mert ha a villany irányába el kell indulni, a hibridnél tovább egyelőre nem mennék.
Haver us látta, lekapott vagy két fotóboltos fényképet, jókat röhögtem rajta. A fehér furgonból kikönyökölős az elég trére sikerült.
Az ablaktörlő nálam is rosszul vizsgázott. Már alig lehet kilátni a szélvédőn mikor elkezd törölni. De ezen kívül nem sok probléma van vele. Meg nekem kell a hét személyes autó emberi áron.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Mi lehet annak az oka , hogy a hybrid Jogger még nem elérhető kishazánkban ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
[link] , a cikk szerint túl drága lenne.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
Köszönöm
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
A jó dolgok is kerüljenek be a topikba. A kocsi egyik erőssége a szellőztetés. Mindig kitalálja hova kell fújni a levegőt. Ügyesen váltogatja hogy mikor kell lábra, szélvédőre, illetve a képembe irányítani a befúvást, kapcsolja a klímát. Elégedett vagyok ezzel a funkcióval.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus