Akkor jó "szar" volt a tapasztalat velük.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Akkor jó "szar" volt a tapasztalat velük.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Ez annyira kellemetlen.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Gumis felnis fórumon érdeklődtem.
Elviekben a fém sapkák számítanak valamelyest a súlyelosztásban de nem élet halál kérdése hogy eggyütt legyen centírozva.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Ok. Akkor csak a gumis túlbuzgó, akihez én járok.
Szokásuk.
Nálunk inkább az a divat hogy rábeszéljen egy frissebb gumira ha már közel a minta vége.
Van benne még egy szezon de ő már azt mondja necces veszélyes ne használd.
Az ő jól felfogott érdeke ha rábeszél egy két dologra.
Egyébként nyilván részben igaza van a szelepsapka ügyben.
De mivel komolyabban nem ért hozzá inkább lebeszél.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Áh, akihez én járok, csak új gumikat árul, használttal nem foglalkozik, de azért a Zafirára is szerzett egy pár gumit olcsón amikor meg voltam szorulva. Jó fej srác, segítőkész. Inkább túlbuzgó, vagy túl óvatos.
Ahogy a 4evszakos gumi is "szar" minden gumis szerint..
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Az én gumisom szerint nem szar, csak ne gagyi legyen. Michelin Crosslimate lett feltéve két hete az új Sanderomra. Évi 6 ezret megyek, azt is zömmel városban.
Ja, és évek óta szelepsapka nélkül centíroz, sosem volt problémám.
[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Ritka gumisok egyike. Nekem Nexen Blue 4Season van fent.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Szerinted miért nem árul használtat?
Mert azon nincsen haszon.
Nagyon sokan még mindíg használt gumikkal tolják amikkel ha jó helyről veszed bajod nem lehet.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Másik gumistól futóra "C"-s gumit vettem (5mázsás futóval múltkor is haza hoztam egy raklap kisméretű téglát), még a matrica rajta volt a futófelületen amin a fogyasztási és egyéb értékek vannak, darabját 7000-ért szereléssel. Azért ha nem Fater haverja lenne, 10000/db áron is simán el tudta volna adni, úgyhogy szerintem van a használton is haszon. Robitól az újat viszont úgy "szoktam" venni (már mindazon 1 alkalommal), hogy árukeresőn sem találtam olcsóbban. Nem tudom, így mennyi haszon van rajta. De természetesen ha nem csak városban rohangálós, melós, szeméttelepre szaladgálós lenne a Zafira, az is kapna új 4 évszakost, bár van rá 2 garnitúra gyári alufelnim, az meg csábít a cserélgetésre.
Tudom ez itt csak vicc, de sajnos sokan keményen ezt a témát vérpistire viszik. Egy erősen túlmotorizált világban élünk, ahol sokan azzal sincsenek tisztában, hogy egy Logan az 1,0SCe motorral hogy lépne le egy régen pusztítón gyors autónak számító ezeröcsit. Csak ugye más az érzés, meg nincs hangja hozzá.
Ezt mém különösen vicces abban a világban, ahol egy Lodgy TCe130 motorral vagy a Duster a TCe150-nel 4 hengeres, míg Focust nem kapsz az RS-en kívül 3 hengeres benzinmotorral.
Ja, ez meg aztán... Full premium
*nem, nincs baj a 3 hengerrel
Az előzést nagyon meg kell gondolni sce motorral, egyébként kényelmes városban én nagyon szeretem.
“Praise The Sun” \[T]/
Szerintem aki sokat megy városon kívül annak nem kérdés minimum 90 lóerő kell ezáltal TCE. Főleg ha klíma is kell.
Nekem tapasztalat alapján szükség van rá.
Városon kívül 100-al szoktam menni ami valójában 95-97 km szokott lenni.
Eddig 3 autóval volt szerencsém tesztelni behatóbban ezt a fajta tempót és ekkora tempónál azt hogy mennyire lehet előzni.
A sokszor emlegetett Suzuki Wagon r-el a Daciámmal és egy Wolkswagen Poloval.
A Suzi 91-2 lóerő a Dacia szintén a Polo csak 70 körül volt.
Tény a Polonak volt a legjobb fogyasztása de azzal egy egy előzés közben rémálmom volt.
A Suzukival és a Daciával is elég jól lehet előzni jól fel lehet egy egy helyzetet mérni.
Ami már csak azért sem hátrány mert jó ha nem jársz úgy mint a tegnapi wócwágenes hölgy aki szembejött velem előzés közben rosszul mérte fel s lassú is volt így kénytelen voltam fékezni hogy ne menjünk telibe bele.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Én 120- ig mentem vele eddig max, 90%- ban városba használom oda tökéletes. Engem multkor előztek városon kívül kanyar, záróvonal sietett az illető. Mentem kb 2 km-ert egyenes úton ugyanaz az autó kicsúszhatott út szélén állt látszott a fék, kerék nyom.
“Praise The Sun” \[T]/
Nekem is eddig a max 120 volt mivel bejáratós így ment 3000-es fordulaton.
Na nem hosszú ideig hanem kb 10 kilométert Gyula és Békéscsaba közt a gyors szakaszon.
Jövő hónapban tervben van autópálya ott is inkább 120 maximum.
Később majd többel is.
A wagon r-t eddig maximum 135-el toltam ott átlagban akkor 4000-es fordulaton pályán.
A Daciával ha elérem a 3000 km-t megyek majd egy kicsit többel esetleg de érzésre szerintem ez sem tud majd többet 130-135-nél.
De ez a tempó és úthasználat az útjaim 5-10 százaléka évente tehát elenyésző.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Nekem is most kezd bejáratódni jól teszi a dolgát. Annyira megszoktam hogy egy turbós vitara után alig vártam hogy visszaüljek a sajátomba.
“Praise The Sun” \[T]/
Én jártam az országot még 2001-2002 környékén 1,2-es D motoros Kangooval, az volt kemény 60HP.
Na azzal kellett előre tervezni, mégis lehetett szeretni, meg közúton autózni.
Túl vagyunk itt motorizálva mondom én, főleg a mai forgalomhoz. Lassan egy pedálos Moszkvics dinamikája elég a közúton, így a víruspara után megint annyi autó van mindenfelé.
Ezek szerint a 2-es fókám a 2.0 tdci motorral rendesen túl volt motorizálva. Vissza is sírom a tudását, de kell hozzá megbízható szaki és az nem adódott a környékemen, így költséges fenntartás helyett inkább elköszöntünk egymástól jó nagy bukóval részemről. De az az egy év egy gyors és kényelmes egy év volt, amikor jó volt az autó. 130-nál még vígan húzott, lehetett akkorát lépni vele mint amekkorát még semmi általam vezetettel. Talán nem is lesz még egy ilyen harapós, nyomatékos gépem.
Jaja.
Így voltam a Poloval mivel alacsonyabb volt és lomhább volt bármikor vittem el kocsikázni gyűlöltem nem tudtam megszokni.
A Daciat gyorsan megszoktam. Imádom hogy a Suzukihoz képest álom a futóműve a rossz utat sokkal jobban viseli. Az ülések kényelmesek. Az elejét és a hosszát még teljesen pontosan nem tudom felmérni.
De úgyis lesz benne kamera plusz magasított így a padka nem akadály neki.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Nekem eddig csak gyenge autóim voltak.
Renault Clio 1.9D 64Le
VW Polo Classic 1.4 60Le (Klimás rémálom)
Opel Astra 1.4 8v 60Le.
Most mivel már szinte biztos ,hogy nem fogok tudni venni új autót (koronás mellékhatás) így marad valami 10 év körüli jól felszerelt használt. Így viszont annyiból eleget tudok tenni a vágyaimnak ,hogy 100Le alatt már nem veszek meg autót.
kelly416 Átérzem. Tesóm SEAT Toledo II 1.9TDi (150Le 300nm) az Astra után.... magam alá élveztem benne.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Szeretjük az erőset, ezt nem vitatom. Én is.
Egyébként hamar megszokható autó kellemes vezetni. Hosszát nekem is idő kellett hogy fel tudjam rendesen mérni. Orra viszonylag rövid de a farára oda kell figyelni.
“Praise The Sun” \[T]/
A jó kis 1.9D Clio. Nemrég vette át sógorom, közel 20 évet húzott le a családban eddig, és szinte végig az én kezeim alatt is. Nem egy versenygép, de tudott meglepetést okozni. 4-en 2 hetes nyaralásra mentünk vele sátorral, mindennel. Ráadásul másfél tonnás futót is úgy pakolgattam vele az udvaron, ahogy akartam, nem sírt neki sosem. Ha nem nőjük ki, talán sosem "adjuk el". Sosem volt nagyobb baja, egy váltót kellett cserélni benne, egy zégergyűrű eltört és átrendezte a fogakat, egy hűtőt kellett cserélni benne, egyszer kicserélték a két hátsó sárvédőívet, más nagyobb hangvételű cuccra nem emlékszem, de mindez 20 év alatt nem fekszi meg az ember gyomrát. Most mielőtt átadtam sógornak, kapott új tárcsákat, új dobokat, új fékpofát mindenhová, meg sógor cseréltetett valami kábelköteget, amiben az izzítás szála is benne volt, mert az a szál megszakadt. Ha a vesés tulajok ennyit kellene költsenek az autóikra, vagy bármely újabb gyártmányok ennyi pénzt igényelnének, kihalnának a szerelők. És félek, ebbe a mi Dacia gyártmányaink is bele kerülnek 24 év alatt. Ja? És bontóban mindent gombokért lehet venni hozzá, csak az összes műanyag (pedig van benne egy kevés) úgy el van öregedve már, hogy törik minden mindenhol..
Bizony. Gondolkozom is nagyon, mi legyen a zafira helyett, ha meghülyülök és eladom. Jelenleg MX5 áll az élen, de irracionális döntés lenne, asszem.
Néztem az új árlistát a Logan MCV-t kifutó modellnek írja
Jön az új modell vagy kivezetik a kombit?
Egyébként ha már a túlmotorizáltság az OFF téma és a topik amúgy sem pörög ON témában, én vezettem pár túlmotorizált gépet már. Kollégám Amcsi autó fanatikus, és volt néhány 5.2 meg 5.7 V8 az "uralmam alatt", még ha rövid időre is. Grand csirke, Chevrolet Impala, Pontiac Parisienne, Chevrolet Suburban 2500... mind régi de számunkra túlmotorizált vasak, és érdekes módon a Focus MK2 2.0TDCI-t hamarabb vissza sírom, mint ezeket. Jó, a hangjuk összehasonlíthatatlan és élmény is egy ilyennel gurulgatni, de csak ezért nem vennék és leginkább nem itatnék ekkora vasakat. Legalábbis az én életvitelemhez irreális.
De hogy legyek ON is és az ide betévedők lássanak olyat amit nem szoktak egyébként más topikokban sem, a Lodgy tökéletesen teszi a dolgát, kiszolgálja feleségem mindennemű mehetnékkel kapcsolatos törekvéseit, bevásárolnak, védőnőhöz járnak, nagyszülőket látogatnak, szaporodnak a km-ek és már mindjárt megyünk is a 3000-es olajcserére és az elfelejtett csomagtér tálcáért. Már csak 1000km és oda is jutunk.
Lehetséges, de inkább a hosszabb gyári leállás miatt, na meg azon sem segít hogy most újból leállították az egészet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Sziasztok! A nép meg van elégedve ezzel a háromhengeres 100 Tce motorral ? Rosszat nem olvastam még róla. Esetleg valaki aki használ is ilyet leírná a véleményét, akkor megköszönném!
Jövőhét Győri kempingezés szereltetés és bőven 3000 km fölött leszek.
Utána mehetek én is valamikor. De én szerintem 4000 fölé feltolom.
A kis Wagonkám lassan eléri a 240 e km-ert pár száz van már csak hátra. Újabb 10 e km-es olajcsere. Nemrég 6 hónapja volt az előző.
Tegnap szépen rámentem vele egy öklömnyi kőre így holnap irány a gumis.
Egyszer már jártam így vele akkor is tudtuk javítani.
De a lényeg amiért kiraktam:
Páran gondolkoztak rajta hogy kell e manapság pótkerék.
Tegnap nőgyógyászhoz siettünk az utolsó pár kilométeren jártunk így.
Mivel volt pótkerekem csak egy bő 5 perc volt a kerékcsere. Ha csak defektjavító szett lett volna valahonnan szereznem kellett volna kereket.
S az a durva hogy a pótkerekem már tizenéves nem egy friss gumi de már többször kihúzott a slamasztikából. Főleg akkor amikor 200 km-re lukadt ki a kerekem az otthonunktól.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Azokban az autókban hiába van nagy és relatív erős motor, ha szar vezetni.
A Ford meg ugye a Focusszal nagyot rakott le az asztalra annak idején.
A fogyasztás meg megint csak nagy úr: Én is ma voltam nagyobb körúton, persze, hogy az 500+ km-hez nem a benzines dustert vettem elő. A kis Clio 4,1-es átlaggal zárta a napot.
Ettől függetlenül a dusterben is szaporodik méter, napokra vagyok a 10k-tól.
Te is a hírös városból vagy ugye?
A pótkerék az pótkerék. Nem helyettesíthető semmivel. Ebben vêgletekig egyet értünk. Én azért szereztem be gumikukacot meg majd kompresszort is, mert feleségem nem.biztos, hogy nekilát majd kerékcserének, de egy gumikukacos felfújós történetet simán megold, ha kell. Bár ki tudja, lehet kereket is cserél, ha megszorul...
Na igen. Én is imádtam a Cliót többek közt ezért. Meg mert mindig meglepett, és nagyon kevés alkalommal volt ez negatív meglepi.
A Focus meg hiába kombi, hiába 136ló és 320NM, 5,5 körül kért átlagban. Feleségem lábával 4, az enyémmel akár 6 is kijött.
Ott tanultam, ott vettük az autót, de Szentes a törzshelyünk.
Megjött az új Logan. Ez a leg alapmodell, semmi hangszóró, rádió, de tényleg semmi nincs benne.
Próbálom benne a pozitívum oldalát nézni , maximum annyi hogy nincs ami tönkremenne.
Az artic tesó után ami dci erőforrással rendelkezik, itt pedig egy 1.0 sce szívó háromhengeres benzines .
" Számomra" rettenetes. Főleg hogy most tettem bele 210-km pályán.
Alig várom hogy vissza kapjam a másikat.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Grat. Nekem SCE van, nagyon szeretem, én is ilyen alapmodellt akartam de a kereskedő nem engedte. azóta nem bánom hogy arctic felszereltséggel vettem kékfogas rádió meg a klíma miatt is.
“Praise The Sun” \[T]/
Szerintem jobb az Artic. Motorral sem lenne baj, mert városban jó , főúton is , bár ott már kezd kicsit hangos lenni.
Pályán meg ordít. Persze ez nem az én felhasználási feltételeimnek van kitalálva ez egy szükséghelyzet.
Plusz annyira hozzá szoktam a dízel nyomatékához hogy szégyen vagy sem de az elején kétszer is lefulladtam indulás előtt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Pályára én se ezt vettem volna. Városba tökéletes most viszont úgy néz ki ingáznom kell Miskolcra, forgalomba is teljesen jól viselkedett.
“Praise The Sun” \[T]/
De miért nem engedte a kereskedő?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Csak poénkodott, nem tartottak akkor készleten csak arctic felszereltséggel. nem bántam meg egyébként.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
Ja jó.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Hát... Bluetooth hangszóró bele és jóccakát. Parasztos, de egyszerű és működik.
Egyébként nem csúnya, csak nem is szép. :D Szorítok, hogy mihamarabb vissza kapd a másikat.
Egy forintot sem költők hangrendszerre
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Én egy otthon használatos (kerti parti zörgőláda) bluetooth cuccot tettem anno a Clioba is.
Szerk.:
Persze ehhez feltétel, hogy legyen otthon ilyen elfekvőben.
[ Szerkesztve ]
Egyébként ahoz képest jól szól a gyári hang is, prodigy nagyobb hangerőn se torzít.
“Praise The Sun” \[T]/
Maximum az alábbiak kerülnek bele.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Oké, de a szerencsés sárkánynak nincs benne se rádió, se hangszóró, ezért ajánlottam a kékfogas hangkeltőt.
A gyári jó nekünk is a Lodgy-ba, eszembe sem jutott lecserélni egyik komponensét sem.
Na. Akkor már van is mit belehajítani, hogy ideig-óráig is szóljon valami.
Egy olyan kültérit lehet, veszek majd én is. Az eddigiek mind víziszonyosak.
Milyen a Lodgy? Gondolom szeretitek.
“Praise The Sun” \[T]/