- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
Új hozzászólás Aktív témák
-
elttiL
senior tag
válasz
jerry311 #2051 üzenetére
No, endoszkóppal és egy meghajlított dróttal kihorgásztam. Jobban dobogott a szívem amikor ráakadt és elkezdtem húzni és kijött. Mint amikor beleesett. kint volt. kb 7 mm-es volt a fúrat erősen a reménytelen kategóriába soroltam és mégis összejött.
Feleségem is élőben nézte a noti képernyőn ahogy ráakad és ahogy kihuztam.
-
bnorci71
addikt
válasz
jerry311 #2004 üzenetére
hát pontosat sose fogok tudni csak találgatok a meglévő információkból.
Csak azt nem értem egy céges flottás autóba minek öntene bárki bármit én biztos nem fogok jön a tréler hátán a kölcsön autóval és ennyi.
Szerelő csak van annyira intelligens, hogy nem önt bele tömítő adalékot vizet.De az is lehet jöttek haza az Adriáról éjszaka fogyott a hűtőfolyadék és ment bele a csapvíz.
Lényeg most tiszta a rendszer
mert nem tudtam hogy lehetetlen és megcsináltam.
Az autószerelőmet se hibáztatom messze többet töltöttek el vele mint amit kiszámlázott. Ezt a 10x öblítést meg ember nincs aki kifizesse 3napom és 2 délutánom ment el vele. Leenged feltölt felmelegít megvár amíg lehűl ami most nem sok idő egy hideg garázsban egy álló venti segítségével 30-40perc, majd megint feltölt és ismétlés.
Három napig foglalná az emelőt aknát gyakorlatilag a semmiért a műhelyben, mert a tényleges munka ebből 1 kör max 10-15perc már vakon visszadugtam a hűtő alsó csövét és pattintottam vissza a rögzítőt.Ja igen ment vele csak a 2éves 30eKm-es vízpumpát meg is ette.
-
7Sony7
addikt
-
marquuard
veterán
válasz
jerry311 #1907 üzenetére
Fan control module lesz a gond, tipikus hiba. Viszont szerencsére leszerelhető a ventiről, így arra nem lesz szükség. Bosch 1 137 328 567 cikkszámú van most benne. Cikkszám alapján vehetek bármilyen amivel kompatibilis, vagy mindenképp Bosch-t kellene szereznem? Azt nem tudom, hogy ezt a modult külön fel kell-e okosítani a kocsimra vagy bármilyen jó lesz ami cikkszámnak megfelel. Mert Amazonról 10.000Ft körül már tudnék beszerezni cikkszámnak megfelelőt de az nyilván nem Bosch, ami most benne van.
-
asr27
tag
válasz
jerry311 #1880 üzenetére
Ismèt jelentkezett a probléma. Akkor indul csak gázadásra a motor, amikor az automata szivató kikapcsol, a fordulatszám lecsökken, de a motor még nem elég meleg.
egyébként szerintem túl korán, hidegindítás után, kb. már 20mp után lecsökkent a fordulatszámot kb. 700-ra. -
gyimger
őstag
válasz
jerry311 #1851 üzenetére
Igen, most arra gyanakszok. Ha indítás után várok egy 20 másodpercet, akkor a lefelé tendáló fordulat elkezd felfelé tendálni 900-ig és utána semmi baja. Csak indítás után 700-ig lengedezik és ekkor egy világítás is elég ahhoz, hogy leessen és lefulladjon. Akksi és generátor volt cserélve/nézve eddig, azok rendben vannak.
-
TheProb
veterán
válasz
jerry311 #1824 üzenetére
A "jól meg lett hajtva" stimmel
, de hogy mikor sütődhetett meg, azt nem tudom felidézni. Tavaly voltam 2x is pályanapon, idén vez.technikán, de ezek időben nem esnek egybe mióta a rázást érzem.
Viszont ha "csak" megsült, akkor az idővel egyégesre kéne, hogy kopjon, nem?
-
bul07
nagyúr
válasz
jerry311 #1820 üzenetére
Persze párban cserélném, ha cserélem
Hogy nézne ki hogy régi rugó oldalára meglenne dőlve a kocsi.Így is észrevehető hogy törött, bal oldalt olyan 0.5-1cm-rel alacsonyabb a kerékívnél.
Úgy rémlik hogy vagy másfél két éve már mintha feltűnt volna ez, de ki is ment a fejembőlAmúgy alulról nem látni hogy törött, mert minden olajcserénél szoktam nézni de eddig nem vettem észre .
-
bul07
nagyúr
válasz
jerry311 #1812 üzenetére
TRW esetén is van felújított, pont néztem az Uniox oldalán ugyan az a szám csak az egyik végén van egy E betű, na ahogy nézem az egyik az új másik a felújított, na meg persze az új drágább igaz nem sokkal
Így náluk is felvetődhet ez
Amúgy néztem videót erről a nyeregről hogy hogy lehet felújítani, hát nem egy agysebészet
Ha a tömítéseket nem nyírja ki összerakásnál akkor nagyon nem lehet elrontani -
3800+
őstag
válasz
jerry311 #1806 üzenetére
Igazából olyan vészesen sokat nem állt, kb másfél évet de ha jól tudom típus sajátosság is a generátor hiba. Pöccre indult, de pár másodperc alatt ledarálta és eltépte a szíjjat.
Egyébként 40.000-et futott az autó, ezért szeretnék megmenteni. Ha mozdítható lesz minden folyadékot megkap, ahogy illik.
molnarpeter: A szakadásnál hosszában van kb 20 centin félbehasítva, mint a fecskefarka.
Megnézzük majd a tárcsákat kézzel, ez eszembe se jutott
, a tulaj mondta hogy a generátor.
Köszi szépen, akkor ezen a vonalon indulunk el!
-
-
biker
nagyúr
válasz
jerry311 #1599 üzenetére
tehát a hátlapra kárpitszegeccsel rögzített hátlap adja a merevséget? Engedd el a témát...
amúgy alul kellett volna egy hosszú lapos műanyag szegecsbontó, felül egy kampóval van a felső acélrugós drótba akasztva, de össze van gyógyulva, nem mertem bántani, mert ha leszedem, nem biztos vissza tudom rakni szerszám nélkül. ahhoz egy másik cucc kellett volna
-
biker
nagyúr
válasz
jerry311 #1597 üzenetére
abból pont ne indulj ki, mert az autósülés váza acél, hiszen meg kell tartson, plusz az oldallégzsákot kibírja, rugós vázas, nem véletlen 30kg csak az ülés.
amúgy meg vissza is kell tenni ha beszereltem amit szeretnék.
mitsu topikban találtam tippet, alul patent felül kampó, nem mindegy a sorrend a bontásnál
-
kenwood
veterán
válasz
jerry311 #1543 üzenetére
Mint amikor az Aldi kitalalta, hogy matol nem Martellonak hivjak a sajatmarkas kavefozot,es azonnal levettek a polcokrol a hozza valo kapszulat is
Annyira nem gaz,csak nehany tizezer keszuleket adtak el itthon. Online meg tudsz rendelni hozza kapszulat kulfoldrol, meg egesz jol neznek ki,disznek is alkalmasak.
-
GabN73
addikt
válasz
jerry311 #1488 üzenetére
A típussal tisztában vagyok nagyon is, sőt, kedves szerelőnk is csak ezzel a márkával foglalkozik...
Ott kezdődött hogy előtte volt nála, egy pár apróság miatt (szelepfedél tömítés, fűtéscsap, szelepszár szimeringek meg tényleg egy pár apróság)
Akkor volt egy fék ellenőrzésen is, elmondása alapján jobb hátsó féknyereg nem szuperált már, van nála patika bontott. Jó cseréld ki.
Kb 1500 km után pályán nagyobb tempónál bevágódtak elém, nagy fék, aztán kattogás... Mondom fsza, difi vagy féltengely el is köszönt. Mint kiderült hogy a felrelrakott féknyereg annyira patika volt, hogy a seeger szrul volt berakva, dugattyú pedig szépen rávasalta fémig a ~70%-os betétet, fogta is a kocsit rendesen...Otthon szétszed, megnéz, krvaanyáz. Sajnos idő miatt úgy voltam vele, hogy megy vissza hozzá, rakja össze gondoltam 1 maximum 2 hét. 1 hónap, hív hogy ajaj, összerakták de fék az kb nincs, fékrásegítő szervodob kuka. Van új 1000+ € vagy van egy szaki aki feltudja újitani. Szakinál 3 hónapot volt, mire kinyögték hogy Ukrajnából szerezte az alkatrészeket, és most nem igazán tud beszerezni. Ebay, európai bontóknál sehol sincs ez a fajta, vagy ha van is jobb kormányosba...
Írtam egy pár cégnek, vagy nem is válaszoltak, vagy nem vállalták. Rockauton viszont Cardone vállal, csak hát 355 USD+35-45k huf a posta ki.. Megyek a dobért, elhozom, csomagolom be, nézem az egyik érzékelő/elektronika csatlakozójából egy láb ki van törve. Hívom emberünket, hogy ezt esetlegesen sikerült e megnézni. Válasz: nem :DDD Sem a szaki, sem ők.. fsza, megcsináltam, hívom hogy viszem vissza, rakjuk már be, próbáljuk ki. Állok a műhelyben mint egy fasz, mondom rakjam be én és majd kiszámlázod vagy mire várunk? Ja, arra nincs idő, ők holnap után mennek 3 hét pihenőre. Na ez két hete lejárt, egy hete hívtam hogy sikerült e megugrani a feladatot, mondta hogy azon a héten berakják... Azóta hív... :DMűszaki azóta lejárt, ment volna lakatoshoz ahová 7 hónapos várakozási idő volt (most 1,5 év), villanyoshoz ahol 3 hónap... Szelepfedél alól azóta pedig szépen jön az olaj, szelepszár szimeringek eltüntetve, amikor ott voltam a kért dolgokból semmi sem volt rárakva....
Szerintem benne leszek a hírekben az elkövetkező napokban :DDD
-
Kolty
aktív tag
válasz
jerry311 #761 üzenetére
Köszönöm a választ.
Azért valamennyire fontos a gyorsulás, erő.
1,3 régi swift jóval gyengébb mint az 1.4 c corsa. Klímát szinte el se viseli
Azért fontos, mert jelenleg a fenti két autó van, nem szeretnénk gyengébbet venni mint az 1.4 16V c corsa.Amúgy Hyundai 1.25 comfort 2015. évjáratú 50. 000. km. t futott autóért reális-e 2.400. 000. ft?
Soknak tűnik első hallásra, de ebbe biztos, hogy ennyi km. van, mert nagyon közeli ismerősé. Illetve akárhogy is nézem a hirdetéseket 2.800.000.körül hirdetik őket. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
jerry311 #296 üzenetére
Nincs rajta gáz bowden, full elektromos, ilyenkor nem csak alapjárati a léptető motor, gázt is az ad, szóval a gázpedálra is hetikusan reagálna, nem csak az alapjárat hintázna.
Egyébként repedt cső is okozhat ilyet, ami hozzá csatlakozik, nem a vastag, hanem a két vékony.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- iPhone topik
- E-roller topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 980 4GB Aio Corp Croma CM 600W
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 30 Ciklus - 100% Akkumulátor - 8GB/256GB SSD - MAGYAR - Éjfekete
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest