Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bnorci71

    addikt

    válasz jerry311 #2004 üzenetére

    hát pontosat sose fogok tudni csak találgatok a meglévő információkból.
    Csak azt nem értem egy céges flottás autóba minek öntene bárki bármit én biztos nem fogok jön a tréler hátán a kölcsön autóval és ennyi.
    Szerelő csak van annyira intelligens, hogy nem önt bele tömítő adalékot vizet.

    De az is lehet jöttek haza az Adriáról éjszaka fogyott a hűtőfolyadék és ment bele a csapvíz.

    Lényeg most tiszta a rendszer :) mert nem tudtam hogy lehetetlen és megcsináltam.
    Az autószerelőmet se hibáztatom messze többet töltöttek el vele mint amit kiszámlázott. Ezt a 10x öblítést meg ember nincs aki kifizesse 3napom és 2 délutánom ment el vele. Leenged feltölt felmelegít megvár amíg lehűl ami most nem sok idő egy hideg garázsban egy álló venti segítségével 30-40perc, majd megint feltölt és ismétlés.
    Három napig foglalná az emelőt aknát gyakorlatilag a semmiért a műhelyben, mert a tényleges munka ebből 1 kör max 10-15perc már vakon visszadugtam a hűtő alsó csövét és pattintottam vissza a rögzítőt.

    Ja igen ment vele csak a 2éves 30eKm-es vízpumpát meg is ette.

  • bnorci71

    addikt

    válasz MasterMark #2001 üzenetére

    Passat 2016 2.0Tdi CRLB motorkód

    amit tudok a szerviz számlékból
    2022.11 hó 126420Km
    vezérlés csere+vízpumpa G13 hűtőfolyadék

    2024.12hó 151773Km
    vezérlés csere+vízpumpa, G13 folyadék, kiegyenlítő tartály csere szilikát nélkülire a régit nem lehetett kitakarítani a rozsdás szennyezett hűtőfolyadéktól ,sajna nem kértem el a tartályt és nem néztük meg van-e benne szilikazsák és hogy milyen állapotban. Ekkor 2-3x át lett öblítve talán ecettel is.

    A kiegyenlítő tartály ezek után is szinte azonnal ilyen lett ez a víz van az "O" jelű kannába a közelit is erről csináltam.
    Megjártuk Ausztriát itthon próbából kapott egy benzinszűrőt a tágulási elé de ez ugye mivel az alsó csövön is jön-megy a víz nem sokat ért.
    Berágtam vettem egy vákuumos feltöltőt 40L Ioncserélt vizet 10L G12-t és egy tágulási tartályt, 2db Mannol öblítőt 1db Motul öblítőt.

    Azt értem, hogy ha kiszakad a szilikazsák akkor az útnak indul ,de az ha jól gondolom grnaulátum ez meg itten ami úszik lebeg nem is tudom milyen állag. Ez olyan mintha valamilyen vegyszer veszett volna össze a hűtőfolyadékkal és valami kicsapódott volna. A csövek belsejébe is ilyen sárgás "bevonat" volt.
    Hűtőteljesítménnyel nincs gond bár ugye ez most nem nehéz dolog majd +30-ba kiderül.

    Az autó flottás volt. A gari után az egész flottát egy szerelőhöz hordták.

  • bnorci71

    addikt

    Sziasztok!
    Ilyennel találkozott már valaki?
    VW G13 hűtőfolyadék, vezérlés cserekor cserélve lett mert rozsdás koszos volt a feltöltés után ilyen lett, át lett akkor is öblítve 2-3x ettől függetlenül
    ez a sárga valami ami úszik benne és a tetején is úszik érdekes módon ahová lecseppen és elpárolgott a víz/fagyálló olyan lett mint a virágpor 10x lett átöblítve mire az alábbi eredményt elértem.
    az 1-2 kanna Mannol öblítőt is kapott illetve a 7-8 Motult

    természetesen ez már G12EVO
    ami picit rózsaszínes az csak azért van mert az ioncserélt víz nem tisztán lett beleöntve hanem kapott egy kis G12Evo-t

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés