- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Szevam: „Rendszerleállás” – egy AI képzeletbeli halál utáni élménye
- bambano: Bambanő háza tája
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2086 üzenetére
Köszi, igy azert kitisztult a kep, ertem mar!
Jo ez a robbantott abra.
Ahogy raszurtem a kata utani beepitesu szondakra akkor mar rogton 40k koruli arban adta ki nekem is a webshop. -
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2080 üzenetére
Nem igazán értem amúgy sajnos, hogy melyik lehet a hátsó szonda.
Bocs a hülye kérdésért de nem ez a katalizátor?(kétoldalról fotózva)
Mert ennek a környékén nem látok szondát, és a cső sem fúj ki a környékén sehol.
Jóval feljebb van 2-2 szonda, melyből 2 a motortérből felülről látható, és kettő alulról a leömlőknél.
Felülről:Alulról:
-
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2080 üzenetére
Szakal metalnal nekem ilyen arakon irja 10-13K (ez talan 20% kedvezmeny)
-
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2078 üzenetére
Semmi tunet nincs, jol megy, jol valt (automata), latszolag semmi baja a kocsinak, par napja toroltem a hibat es kb 40-50km utan kidobja megint sima falusi hasznalat mellett. Fel ev alatt egyszer voltunk hosszabb uton vele (Bp-Paks) akkor is volt ez a hibakod de teljesen jol ment az auto nagyobb sebessegnel is. Igazabol csak a hibakod idegesit, mert ugy tunik valojaban nincs nagy baja.
Lehet rendelek akkor egy ilyen szondat es a hatsot kicserelem (10k kb, ha bukom is mert nem ez a hiba kibirhato) -
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2064 üzenetére
Megnéztem jobban az autót hétvégén alulról, sztem nem lukas a kipuf rendszer csak a hátsó dob (de az nagyon
) , a dobot ma megrendelném.
Tegyük fel, hogy valamelyik szonda hibás. Van esetleg valami otthon elvégezhető módszer vagy megfigyelési metódus, hogy melyiket kéne cserélni? (csak mert akkor azt is rendelnék) Esetleg valami komlyabb hivatalos hibaolvasó ki tudná olvasni?
Köszi! -
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2066 üzenetére
Igen persze check engine-t dob, aztán kiolvastam ezzel az univerzális gépemmel és ezt írja. Törlöm a hibát és X km után visszadobja de autopályán, meg országúton se nagyon van használva kocsi csak így pár település között.
Feleségem szerint legelőször egy tankolás után jelentkezett a dolog, de ki tudja, hogy csak akkor vette észre és már ott volt egy ideje vagy mi volt valójában. Akitől vettük azt mondta ezek a motorok elég érzékenyek az benzin minőségre, így először arra gondoltam valami olyan baja van, de pont akkor OMV 98as benyát tankolt, meg amúgy se vettünk bele se előtte se azóta diszkont kúton, csak OMV és MOL (ezek vannak a közelben). -
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2064 üzenetére
Ok, köszi, akkor azt a szondát fogom megnézni először amennyire én tudom. (Akkor ettől függetlenül cserés a hátsó dob)
-
ULPIUS
őstag
válasz
MasterMark #2062 üzenetére
Na igen erre mondjuk én is gondoltam, tehát akkor valszeg feljebb is lesz luk? Lambdaszonda meg a kat ezek kb középtájon vannak? (annyira még nem feküdtem alá a kocsinak soha)
-
elttiL
senior tag
válasz
MasterMark #2054 üzenetére
A tűzkarikát akartam kihalászni. Másik hengereknél korábban sikerült. Igaz akkor mással csináltam.
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #2024 üzenetére
Remélem nem kerül rá sor. Két hét múlva lesz időpont.
Amúgy olyan hangja van, mintha szárazon futna a csapágy. -
bnorci71
addikt
válasz
MasterMark #2001 üzenetére
Passat 2016 2.0Tdi CRLB motorkód
amit tudok a szerviz számlékból
2022.11 hó 126420Km
vezérlés csere+vízpumpa G13 hűtőfolyadék2024.12hó 151773Km
vezérlés csere+vízpumpa, G13 folyadék, kiegyenlítő tartály csere szilikát nélkülire a régit nem lehetett kitakarítani a rozsdás szennyezett hűtőfolyadéktól ,sajna nem kértem el a tartályt és nem néztük meg van-e benne szilikazsák és hogy milyen állapotban. Ekkor 2-3x át lett öblítve talán ecettel is.A kiegyenlítő tartály ezek után is szinte azonnal ilyen lett ez a víz van az "O" jelű kannába a közelit is erről csináltam.
Megjártuk Ausztriát itthon próbából kapott egy benzinszűrőt a tágulási elé de ez ugye mivel az alsó csövön is jön-megy a víz nem sokat ért.
Berágtam vettem egy vákuumos feltöltőt 40L Ioncserélt vizet 10L G12-t és egy tágulási tartályt, 2db Mannol öblítőt 1db Motul öblítőt.Azt értem, hogy ha kiszakad a szilikazsák akkor az útnak indul ,de az ha jól gondolom grnaulátum ez meg itten ami úszik lebeg nem is tudom milyen állag. Ez olyan mintha valamilyen vegyszer veszett volna össze a hűtőfolyadékkal és valami kicsapódott volna. A csövek belsejébe is ilyen sárgás "bevonat" volt.
Hűtőteljesítménnyel nincs gond bár ugye ez most nem nehéz dolog majd +30-ba kiderül.Az autó flottás volt. A gari után az egész flottát egy szerelőhöz hordták.
-
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1976 üzenetére
Sehol nem írnak hőfokot. Se a használati könyvébe se a szerelési útmutatójába. [kép] , [kép]
Szerintem az ép aktuális hőfokon kell beállítani az adott értékre, azt adják meg amivel használni kell a kocsit.Annyit ír még hogy télen +0.2bar-al felé kell eltérni a matricán szereplő értékhez képest, de ez az én kocsim könyve
-
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1973 üzenetére
Oké akkor azt mutatná hogy ugyan olyan, de akkor is látnád hogy mit mért. És ha látod hogy mit mért és tudott hogy mi a határ és határ közelébe mért akkor lehet készülni hogy következőleg nem fog átmenni mert jobb nem lesz, így be lehet tervezni a cserét.
Fék ott is vannak fokozatok ha olyan hiba, mert van olyan hogy kicsit szorul majd egyre jobban. Vagy két oldal közötti eltérés, hogy az egyik oldal elkezd szorulni a másik meg nem.De most így mi van, bevittem átment de semmit nem tudok a kocsiról hogy milyen állapotban van.
Guminyomás
Én úgy tudom hogy arra van megadva hogy mennyivel kell közlekedni, tehát ha ma mész vele akkor ennyinek kell lenni.Hőfok akkor gond ha mint most is nagy az ingadozás, pl múlt héten volt olyan nap hogy 18fok volt, na az aznap beállított nyomás ma már nem igazán jó mert nappal -2fokban az már 0.2bar eltérés(ha jól tudom 10fokonként 0.1bar a változás).
Na de hagyjuk mert jön a törlő hullám
-
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1971 üzenetére
Jó persze hirtelen hibát nem szűri ki és arra nem lehet következtetni, de egy általános képet mutat hogy milyen értékeket mérnek.
Én pl pontosan ugyan olyan guminyomással viszem vizsgára, mert amúgy kicsit túlfújt gumikkal járok, sőt ugyan az a téli gumi(lassan csere érett)
Az én kocsimnál van eltérés és nem kicsi ha teli kocsi érték és vagy ha csak egy ember, és változik hogy ép egyedül ülök vagy 3-an, és inkább mindig egy magasabb köztes guminyomással járok. (kép [link] )És azt biza megmutatná hogy éppen átment vagy bőven jó, pl a lengésscsílapító, ez volt a kiinduló hogy ezt lehetne belőle látni, így jó lenne ha közölnék a mért dolgokat.
Na mindegy.
-
válasz
MasterMark #1952 üzenetére
Okés, kipróbálom. Köszi!
Azért remélem, hogy csak a csavart hallom, mert amikor megmozgattam a kocsit, akkor pont akkor kopogott, amikor hallottam a kezem alatt a csavar mozgását.
Persze, ettöl még szétverhette, csak azért reménykedem. -
marquuard
veterán
válasz
MasterMark #1904 üzenetére
Igen, maximumon és tartja is. Van utólag beépített szintmérőm (visszahívás keretén belül építették be), de rendszeresen ellenőrzöm a folyadékszintet.
Ami a reléket illeti, elvileg az R12-es az ami a cooling fan-hoz kapcsolódik. Kézikönyv szerint:
-
marquuard
veterán
válasz
MasterMark #1902 üzenetére
Hibakódokat megnéztem, státuszuk inaktív (ez nem tudom pontosan mit jelent, OBD appban bepipáltam, hogy inaktívakat is mutasson.) Ez a lista: [link]
Hőmérsékletet érdemes néznem OBD-n keresztül? Most pl. 57 fokot mér a hűtővíz, egy bő fél órája jöttem vele haza. A hibakód kiolvasás előtt kinyitottam az ajtót, felbőgött a ventilátor és pár másodperc múlva most lekapcsolt. De ugye van, amikor végig kíséri az utamat.
Ventilátor relék esetén mit érthetek az alatt, hogy többfokozatos? Ha azt, hogy tud ez halkabban is "búgni" meg hangosabban is, akkor többfokozatos.
-
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1889 üzenetére
Nem vettem gumitányért, régit teredzem használni
Ahogy a én képemen látszik annyi a különbség hogy kb fél rugó anyag vastagsággal kijebb áll az egyik végén
Amúgy HART 483 364
A kocsin jelenleg fehér-narancs-narancs-narancs-barna színkódú spirálrugó van.
Nyomozásom alapján ez 1K0511115DE.
Erre azért nem sok találatokat dobnak a alkatrész boltok
Hart ha bír vagy 40-50e km az nekem 6-7év, akkor már a kocsi 26éves lesz -
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1887 üzenetére
Nem egyforma, ahogy a képeken is látszik, sokkal jobban kiáll a rugó vége
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz
MasterMark #1876 üzenetére
Nem tudom, milyen csavarral van. Szerintem normál hatlapfejúvel.
Amennyire alá tudtam nézni, a csavarok nagyon rozsdaásak. Azt leszedni, már most reszketek tőle -
Rodzser Mór
senior tag
válasz
MasterMark #1874 üzenetére
Köszi a válaszokat.
Úgy látom, hogy van valami univerzális tömítés, ha nem találok specifikusat. Azt betenném a csavaros peremhez. Persze csak ha én szedem szét. Mert még nem biztos, hogy én ugrok neki.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
MasterMark #1842 üzenetére
Drágák, de nagyon ügyesek, jófejek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterMark #1842 üzenetére
Igen.
-
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1810 üzenetére
-
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1802 üzenetére
Fék szorul, melegszik a tárcsa és már a felni is ha megyek
De nem tudom hogy melyik része szorul
Nyereg
Betétt rozsdásodott be és ott
Kis csuszka rozsfásodott beMég csak kerék lélevételell szemlevételeztem, meg kézzel megmozgattam a kzifék karját a nyergen az mozgott nem volt beállva
És az is bosszant hogy unix oldala még alváz szám alapján is kétfajta nyereghez hoz javító készletett
Minkhenger átmérője más 38 és 42mm -
bul07
nagyúr
válasz
MasterMark #1800 üzenetére
Igen egybe van a kézifékkel
Szorul a drágám, és alkatrész vásárlás előtt godoltam érdemes megnézni hogy mi szorul.
Mert ha maga a nyereg szorul akkor feleslegesen vennék egy tömítés készletett mert új nyereg esetén az nem kell.
Bár kicsitt sokkolt hogy mennyi hozzá egy nyereg. -
gabor9991
addikt
válasz
MasterMark #1787 üzenetére
Nem volt gond vele már 2 műszakin is úgy ment át hogy a vizsgasorra érkezve kitöröltem a hibakódot így lekapcsolt check engine lámpával álltam be a vizsgálatra bízva abban hogy kibírja azt a fél órát
Kibírta, de annyira régóta világitba hibalámpa hogy attól tartok kiég az izzó.Csak emiatt lesz barkacsszakkör, mint írtam feljebb egyébként érzésre teljesen jó a működése és a vizsgán a mérés szerint is megfelelő volt.
-
qdak
addikt
válasz
MasterMark #1736 üzenetére
Nem szeretem, ha aksit húzza.
-
enginev3.0
félisten
válasz
MasterMark #1723 üzenetére
Köszi, akkor megvárjuk a hétfőt
-
Teodor52
senior tag
válasz
MasterMark #1720 üzenetére
Köszönóm az infókat.
-
Teodor52
senior tag
válasz
MasterMark #1716 üzenetére
Lézeres műszerek geometriai paraméterket tekintve bizonyos tűrést engednek, hogy zöld tartományban legyen az adott érték, legyen ez fok, perc, mm?
-
Teodor52
senior tag
válasz
MasterMark #1714 üzenetére
Maga a műszert mondod, hogy nincs bekalibrálva jól?
A másik kérdésemre hogy akkor az autónak ha teljesen vízszintes az út akkor egyáltalán nem szabadna húzni még nagyon nagyon érzékenyen sem jobbra az autónak, bármilyen hosszú útról beszélünk, igaz?
-
Teodor52
senior tag
válasz
MasterMark #1712 üzenetére
Lézeres négyfejes műszer enged valamennyi tűrést, hogy egy nagyon kicsit, de nagy kicsit húzzon az autó jobbra?
Illetve még egy kérdés: azt mondják, hogy minden autó alapból jobbra megy. Ilyet én még nem hallottam!
Ez igaz? -
Teodor52
senior tag
válasz
MasterMark #1710 üzenetére
Ezért húzhat valamelyik irányba az autó?
-
Teodor52
senior tag
válasz
MasterMark #1699 üzenetére
Akkor a helyes futómű beállítás elérése érdekében a rázópad és a fékpados vizsgálat is szükséges vagy elég pájszerrel le ellenőrizni az egyes felfüggesztési elemeket?
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1628 üzenetére
Ok, köszi!
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1625 üzenetére
Köszi. A temosztátházból megy egy vékony cső a hűtő tetejébe, szerintem ki kellene légtelenednie. A víz piszkos kell, hogy legyen, ha bedolgozik a kipufogógáz?
Molnarpeter: olyat hol lehet? Vizsgabázis, vagy "sima" autószerelő műhely?
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1567 üzenetére
Logikus, és én sem értem, de nem egy autót láttam már egy tompítottal, ami viszont vakított.
Más:
Tűzkarika (injektor alatti réz alátét) kiszedése? A porlasztó könnyen kijött, viszont azt a piszok alátétet nem tudom kiszedni. Próbáltam csavarhúzót belenyomni, meg se mozdul. Az a kúp alakú recés(menetes?) kiszedő kiszedi tutira? Vagy valami egyéb tuti tipp? 1.6 tdci/hdi. -
jerry311
nagyúr
válasz
MasterMark #1542 üzenetére
Ha a Parkside-nak lenne allando elerhetosege...
Ha kell X szerszam, akkor ne kelljen mar addig varni mig a Lidl ugy dont, hogy eppen azt arul egy hetig. -
Shinjike87
aktív tag
válasz
MasterMark #1508 üzenetére
Melyiket? A biztosítéktáblába kötést, vagy a cigánykodós 12V-s aljzatba kötést? Nehogy aztán a hátamba robbanjon a légzsák.
Tudsz szakembert, aki vállalná?
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1500 üzenetére
Á, tudom, hogy nem a motor, csak rosszul írtam.
O.K. Hát a klímadoboz kiszereléshez nagyon puhány vagyok.
Először is akkor megkeresem és ellenőrzöm a kifolyót. -
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1498 üzenetére
Mondanám, hogy értem, de nem teljesen. Akkor mokor megy a klíma, akkor is büdösnek kellene lenni, nem? Elhiszem, hogy úgy van, ahogy mondod, csak nem értem.
Na mindegy, a kifolyót jó, hogy mondtad, nem néztem még, alá kell mászni. De megnézem. Legszívesebben valami nagynyomású izével átmosnám, de nem férek semmivel. Gondoltam mar a háti permetezőre is, de nem fér szerintem oda. -
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1485 üzenetére
Jól látod, igen. Ráadásul a takarólemezek alatt a dpf van, ami ugye 600°C is szokott lenni.
Ennek ez a gyári kinézete/kialakítása, ez egy ford.Na jó, psa alapokon.
-
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1483 üzenetére
-
jerry311
nagyúr
válasz
MasterMark #1467 üzenetére
Nem jó egy szót vagy tárgyat saját magával magyarázni.
Lásd: A Föld geoid alakú. -
KonzolKartel
őstag
válasz
MasterMark #1454 üzenetére
Már ok
-
KonzolKartel
őstag
válasz
MasterMark #1452 üzenetére
Kijjebb jöttem a városból.
Egy fokkal jobb talán.
[link] -
KonzolKartel
őstag
válasz
MasterMark #1449 üzenetére
Igen, úgy lehet csak indítani, ha ki van nyomva a kuplung.
Üresben gázra is. Kevésbbé lehet hallani, de lehet akkor is. -
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1442 üzenetére
Köszi. Szemre rendben van, mozgatni nem nagyon merem. Olyan, mintha a résolaj csőnél szivárogna, de járó motornal sem látszik. Résolaj csőnél mennyi amúgy a nyomás?
Olyan, mintha el lenne dugulva résolaj visszafolyás.
Ja, a levegő beszívó cső alatt a visszatérő résolajcső belemegy valami mágnesszelepbe? Vagy mibe. Az mit csinál? -
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1380 üzenetére
Sajnos nem fotóztam le, így nem tudom jól elmagyarázni, de: kinyomtam a munkahengert, annyira, mintha el lennének kopva a fékbetétek, és így a dugattyú szélétől kb 1cm -re lévő nútból ki tudtam emelni a porvédőt, ezalatt benézve láttam kis rozsdát. Viszont épphogy beláttam, lehet, hogy nem a dugattyú, hanem a nyereg belseje a rozsdás, nem tudom. Elviszem felújíttatni, de addig is hátha javult kicsit. (Úgy tűnik legalábbis). Így kinyomva viszont a porvédőt simán be tudtam tenni a dugattyú peremébe.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterMark #1359 üzenetére
[link] pl (van vagy 3, mondjuk be tudja csípni az ember kezét ha rossz helyen fogja
)
Amúgy fejet lefúrni/köszörülni, akkor szétjön, kiálló darabokra meg lehet rögtönözni (lapolni, anyát hegeszteni, stb), esetleg megfúrni. Ha kijön, menetes szár bele és úgy nem kell mégegyszer aluból kiszenvedni. -
-Solt-
veterán
válasz
MasterMark #1353 üzenetére
Nem tesz jót neki azt tudom, de 1-2 próbálkozást talán kibír... Nem, csak relé kattan egy halkat, önindító meg sem mozdul. Az önindító kopogtatáshoz meg kéne emelni, de azt csak az udvaron tudnám, ahhoz meg ebben az időben nincs kedvem. Ha esetleg beindul a tolástól, akkor átgurulok vele aknára és ránézek...
-
-Solt-
veterán
válasz
MasterMark #1347 üzenetére
Unixban találtam olyat ami jó, ez a része megoldva, köszönöm!
Viszont van más nyűgöm is, nem indul a kis szaros. Akksi rendben, hallom, hogy a relé kattan, de semmi nem történik. Így elsőre azt mondanám, hogy önindító, de van benne egy utólagos riasztó ami most riasztani sem hajlandó és hajlok arra, hogy az hülyült meg. Betolással kiderülne mert ha beindul akkor a relé vagy az önindító a szar, ha meg nem akkor a riasztó, esetleg az immo szart be. (mindkét kulccsal próbáltam)
A lényeg, hogy ezeket a benzines, katalizátoros kis vackokat mennyire lehet tologatni? 2-3 próbálkozással gondolom nem okozok túl nagy problémát!?
-
-Solt-
veterán
válasz
MasterMark #1345 üzenetére
1000 éves... lötyögött, meghúztam... vagyis próbáltam, eltört!
Nem lesz ez egyszerű menet így S.O.S-ben... univerzálisat még csak hasonlót sem találok, gyárit meg érdekes lesz így a két ünnep közt! Ez van, köszi...
-
jjohn
aktív tag
válasz
MasterMark #1339 üzenetére
Próbáltam álló helyzetben, azután menet közben, de mindkét alkalommal nagyon kevés volt a nyomás alig spriccelt.
-
jjohn
aktív tag
válasz
MasterMark #1336 üzenetére
Visszacsapó szeleppel nem találkoztam mármint külön, ha jól tudom itt az Y elosztó tölti be ezt a szerepet ennek van egy kicsi alja olyan mint egy tartály. Eresztést nem láttam tényleg sehol sem.
Köszi a választ! Ilyen spirál van és ilyen motor van a tartályon. -
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1329 üzenetére
Kicsit gyorsírottam, hogy kiprovokáljam a megcsúszást, és ezáltal az esp beavatkozását. Lehet, hogy kevés volt a sebesség?
-
gyimger
őstag
válasz
MasterMark #1312 üzenetére
Igen, köszi. Amit volt időm/ lélekjelenlétem kipróbálni, az annyi volt, hogy üresben nem kattogott. Havernak mondtam is, hogy mivel az első keréknek kéne hajtani, akár tengely is lehet.
-
gyimger
őstag
válasz
MasterMark #1310 üzenetére
Nem tudom, fogok-e így érteni hozzá valaha. Most hívtak, hogy a féltengely törött.
-
gyimger
őstag
válasz
MasterMark #1302 üzenetére
Nem volt semmi másban eltérés, csak ebben, hogy gázadásnál kopogó hang és nem haladtunk. Megpróbáltam rükvercben is, ugyanez.
-
jjohn
aktív tag
válasz
MasterMark #1291 üzenetére
Persze azt értem, csak fura hogy a műszerfalon le fel mászkál a mutató.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Fotók, videók mobillal
- Le Mans Ultimate
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest