- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Szevam: „Rendszerleállás” – egy AI képzeletbeli halál utáni élménye
- bambano: Bambanő háza tája
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
Ami az első két képen van, az is katalizátor.
Nálam is a Subaruban is van 2 fő katalizátor a leömlő után, és még egy harmadik amikor közös lesz a cső. Későbbi modelleknél a harmadik mögött is van egy lambdaszonda.
Ez a harmadik katalizátor nálad nem érdekes, mivel nincs ott szonda, szóval arra nem hisztizhet, az csak az Euro besorolás miatt van ott.
A fő katalizátor ott van a 4 lambda szonda között. Valahogy így néz ki élőben a hővédő pajzsok nélkül: [kép]
Az alsók a hátsó szondák. Hátsó szonda arra vonatkozik ami a katalizátor mögött van. Jelen esetben 2-2 van, szóval katalizátorból is kettő van ott.Bank 1-et ír a hibakód, ilyenkor esetleg meg lehet cserélni a kettőt, ha átmegy a hiba a másik oldalra akkor a szonda rossz, ha marad akkor meg az az oldali katalizátor.
A kiemelő amit írt subaruwrc az már valami tüneti kezelés akar lenni. Vagy tényleg rossz azon az oldalt a katalizátor, vagy a szonda mért hülyeséget és így akarták megoldani. Mindenhogy rossz megoldás.
Egyébként én 20-30 ezerért látok bele Denso szondát. 10-ért az valami nagyon kétpálcás lehet, vagy valami univerzális amit neked kell majd átkábelezned hogy egyáltalán működjön.
-
MasterMark
titán
A katalizátor nagyon közel van a leömlőhöz mindig, hogy hamar bemelegedjen. Van egy lambda szonda előtte, ami a motort figyeli, és van egy utána is, ami pedig a katalizátor hatásfokát figyeli. Ha ilyen hatásfok hibát dob, akkor vagy tényleg gond van a katalizátorral, vagy a hátsó szondával nem oké valami.
-
MasterMark
titán
De pont ezaz, hogy nem mutatná. Olvasd el amit írtam. Nem graduálisan lesz rosszabb egy lengéscsillapító.
Minden autónál van eltérés hogy mennyire kell fújni a gumit személyek és megpakoltság függően.
Ráadásul ezek az értékek 16-20 fokra vannak megadva, így ha mondjuk kint 0 fok van vagy 32 fok akkor eszerint kellene átszámolni... -
MasterMark
titán
Nem tudom mennyire tudod, de az ilyen lengéscsillapító mérés nem ilyen pontos, hogy ebből ilyen következtetéseket lehessen levonni. Függ a guminyomástól, gumi mérettől, és egyáltalán nem lineárisan mutat bármit is. A lengéscsillapító is úgy romlik el, hogy vagy átenged a tömítése vagy kifele kifolyik az olaj, az nem graduális lesz, hanem egyik nap jó, aztán utána meg nem.
Ugyanígy a fékhatás mérés. Egyik nap még lehet teljesen jó, másnap megszorul a dugattyú és nem lesz jó. Nem függ a fékbetét kopottságától, mert az a legvégéig ugyanolyan lesz szinte.
Szóval különösebb információtartalommal nem bírnak ezek az adatok, azon kívül, hogy épp akkor jó-e vagy nem.
-
MasterMark
titán
-
MasterMark
titán
válasz
Rodzser Mór #1875 üzenetére
Ha ilyen rugós csavarokkal van összefogatva, oda ilyen kúpos tűzgyűrű tömítés kell, oda nem kell paszta.
-
MasterMark
titán
válasz
Blindmouse_ #1873 üzenetére
Mondjuk ahova tömítés való oda ne menjen paszta, ahol csak összecsúszik a két cső és bilincs fogja, oda mehet a paszta.
-
MasterMark
titán
válasz
molnarpeter #1840 üzenetére
Ezek a Hamza Csabáék ahova a Csikós is vitte az alfát?
-
MasterMark
titán
válasz
molnarpeter #1786 üzenetére
Egy idő után magától is bemelegszik, csak később mintha fűtené. A hátsó szonda nem okoz semmit, azzal csak azt méri hogy a katalizátor jól működik-e.
A rossz mérés miatt viszont műszakin lehet gond.
-
MasterMark
titán
válasz
h1ght3chzor #1746 üzenetére
Bárdi alkatrészkeresőben van robbantott ábra és ott ha kikeresed akkor kiírja a cikkszámot is, utána meg google.
-
MasterMark
titán
válasz
enginev3.0 #1722 üzenetére
Be kell állíttatni előtte. Bármi elmehetett nem csak az hogy a kormány merre áll. Összetartás is lehet rossz, kerékdőlés is.
Sőt, ha már a kormány se áll jól, akkor biztosan nem jó semmi.
-
MasterMark
titán
válasz
Teodor52 #1713 üzenetére
Nem szabadna annyit engedjen a műszer, vagy ha igen akkor nincs jól bekalibrálva.
Vízszintes úton próbáld ki, ne közúton. Például parkolóházak amik műgyantázva vannak. Ha ott is húz akkor van gond.
Normál közúton tényleg normális ha jobbra húz, mivel az út egy picit púpos hogy lefolyjon róla a víz. Ezért érezheted úgy hogy jobbra húz, de ha átmész a baloldalra akkor meg balra húz.
-
-
MasterMark
titán
válasz
Teodor52 #1685 üzenetére
Azon egyszerű okból, mert hátul a legtöbb autón nem állítható a futómű.
De egyébként igen, a gyári adatokhoz kell állítani a futóművet elöl is hátul is. Ha nem lehet állítani akkor pedig ellenőrizni és ha túl nagy az eltérés akkor cserélni kell a szükséges alkatrészeket.
-
MasterMark
titán
válasz
Shinjike87 #1509 üzenetére
Mindkettőt meg lehet oldani. Nem tudok szakembert sajnálom.
-
MasterMark
titán
válasz
Shinjike87 #1507 üzenetére
Meg lehet oldani igen.
-
MasterMark
titán
Nem a motorról van szó,hanem a ventilátorról meg a radiátorról a műszerfal mögött. Nem férsz oda semmivel, csak ha kiszeded az egész klímadobozt, szétszeded, kiveszed a klíma radiátorját és úgy megtisztítod. Magasnyomásúval akkor se illik, mert kitörheti a kis lamellákat.szerk.: Ha nem megy a venti ami fújja akkor megáll a víz. Ha megy a venti akkor nem áll meg a víz.
-
MasterMark
titán
Amíg megy addig lefújja a kicsapódott vizet a radiátorról, ha megállítod akkor az is megáll és elkezd összegyűlni alul.
A kivezető cső nem dugult el? Ha szabad akkor azon keresztül habbal lehet tisztítani a radiátort. De ez sem teljes tisztítás. Ahhoz meg hogy kivedd esélyesen az egész műszerfalat ki kell venni előbb.
Klímabombát vagy ózonos tisztítást próbáltál már?
-
MasterMark
titán
.
-
MasterMark
titán
válasz
KonzolKartel #1453 üzenetére
Ez a videó már nem áll rendelkezésre.Szerintem vagy kipufogó, vagy valami hozzáér valahova és berezonál, hővédő vagy valami.
-
MasterMark
titán
válasz
KonzolKartel #1451 üzenetére
Nyisd már ki az ajtót és úgy csinálj róla videót, akkor talán többet hallani.
-
MasterMark
titán
válasz
KonzolKartel #1448 üzenetére
Hát ezt nagyon egyszerű eldönteni, ha kinyomod a kuplungot, akkor is csinálja?
Amúgy a difi állóhelyzetben áll, szóval az amúgy sem lehetne, esetleg a váltó.Amúgy videó alapján lukas a kipufogó.
Csak indításnál hallani ezt, vagy üresben gázadásnál is?
-
MasterMark
titán
Ha már rozsdás a dugattyú akkor az csere. Ha felhúztad a porvédőt akkor azt már nem lehet visszarakni a helyére, csak ha ki van véve a dugattyú szóval egyébként is mindenképpen cserélni kell a dugattyút/dugattyúkat.
szerk.: Nincs összeragasztva, bár nem tudom minek a porvédőjére gondolsz, de egyik sem szokott ragasztva lenni. A dugattyú porvédőjének egy vájata van a nyeregben, oda kell betenni.
Felújításnál dugattyú, porvédő és tömítés csere is kell.A menetrögzítőnek csak a vége szokott megszáradni, szúrj bele valamit, vagy vedd le az egész kupakját és szúrd kifele.
-
MasterMark
titán
válasz
Coccolino_O #1356 üzenetére
Ilyenekhez olyan csavarhúzot kellett volna szerezni amit kézzel tudsz ütni, és ütésre forog. Azaz kézi ütvecsavarozó kvázi.
-
MasterMark
titán
Akkor nem a motorja rossz az biztos. Inkább valami kontaktos kábelre gondolnék, de ha van riasztó akkor simán lehet hogy azzal összefüggésben valami elektromos baja van.
Amúgy ha az alapjárat is ingadozik az mást jelent, mert az nem a fojtószeleptől függ, az alapjárati motor máshol szokott menni.
-
MasterMark
titán
válasz
gyimger #1313 üzenetére
Ja okés, csak nem írtad meg.
Sajna ilyenkor elég ha az egyik oldali eltörik utána már eldifferál és nem megy sehova az autó. Hacsak nem sperrres.
Érdemes a másik oldalit is ellenőrizni. Ha van rajta rezgéscsillapító akkor az alatt szokott elrohadni aztán eltörni. Nemrég volt erről szó totalcaron is.
-
-
MasterMark
titán
válasz
gyimger #1309 üzenetére
Kuplung ráengedéssel ezt lehet érezni.
Ha kinyomod a kuplungot es ugy porgeted? Ha nem rakod sebessegben es nullaban felengedett kuplunggal porgeted? Ilyenkor is klattyog? Amugy miert nem nezed meg a ket feltengelyt? Kifordított kormanynal azert lehet latni altalaban.
Szerk.: Egy bontott valto biztos nem a kocsi ara…
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Fotók, videók mobillal
- Le Mans Ultimate
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- DELL T40 EMC Szerver
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest