Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #7751 üzenetére

    A Hitman esetében mint mondtam nem tudni, hogy mit döntenek a fejlesztők. A Glacier 2 jelen pillanatban csak az AMD saját API-ját támogatja a low-level megoldások közül. Nem valószínű, hogy a két szabványos megoldás közül mindkettőt beépítik. Szóval vagy DX12 lesz belőle vagy Vulkan. Decemberre mindkettő elérhető. Azt tudom, hogy az Eidos a Dawn esetében azért választott DX12-t, mert rendszer része lesz a PureHair és PureMaterial, ami a TressFX 3.0-ra épít és ez egy HLSL-ben írt technológia. Az I/O Interactive ezt nem tervezi alkalmazni a Hitmanben. Ez nekik szabadabb választási lehetőséget ad.

    Az EA Vulkan API-ra lő. Ők a HLSL-t el akarják hagyni. Vagy csinálnak saját nyelvet, vagy OpenCL-t használnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés