Ahogy Keldorpapa és gejala is írta, a PC és a konzol két külön kategória. Az új konzolok is mindenféle trükökkel fogják a 4K felbontást hozni, ahogy a jelen generáció is sokszor csak ügyeskedésekkel (checkboard rendering, upscale, stb.) tudja az FHD-t. A különbség, hogy PC-re is egyre általánosabbak az ilyen megoldások, lásd DLSS. A fő különbség, ahogy gejala is jól leírta az, hogy a konzolon nincs választási lehetőséged. Nem veheted vissza a felbontást vagy az élsimítást, hogy több FPS-ed legyen. Ahogy a fejlesztőknek sikerült kikotyvasztani a sebesség vs. képminőség vs. fix hardver örökös harcából a lehető legtöbbet, azt kell lenyelned.
Továbbá az olcsóbb konzol mitoszát én megkérdőjelezném, hiszen a játékok viszont drágábbak általában...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.