Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitblueduck: RTX 50-es széria PhysX támogatás nélkül. Tényleg akkora probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #36411 üzenetére
Eleve nem ugyanazt a kódot futtatják. Az AMD-hez mér az SW: BF óta a direkten PS4 PSSL kódokból fordít bizonyos shadereket a DICE. NVIDIA-hoz és Intelhez nyilván ezt nem teszik meg, hiszen ezek ezzel a módszerrel nem is kompatibilisek, szóval itt szimplán az Xbox One HLSL kódjait portolják a shader modell 5.0-hoz. A BF5 annyiban változott, hogy már shader modell 6.0-hoz is portolnak. Utóbbi szükségtelenné tenné a PS4-es shadereket is, hiszen megvannak benne ugyanazok a függvények, csak ugye a DX11 miatt nem szerencsés túlságosan építeni ezekre, mert akkor sok shader nagyon eltérne az 5.0-s és a 6.0-s változat tekintetében. Viszont a PS4 PSSL-re már megvan több címben is jól kitesztelt program, amivel egyszerűen konvertálható AGS-re specifikus shader, ergo ezt megéri alkalmazni.
(#36421) PuMbA: Annak a beállításnak nem csak előnye, hanem hátránya is van. Ha bekapcsolod, akkor nő a késleltetés. Nem mellesleg azért van ez alapértelmezetten kikapcsolva, mert a gyártók szeretik ezt maguk szabályozni a driverek, adott játékhoz tartozó profiljában. Szóval ez valami egyezmény lehet, aztán ott az opció bekapcsolni.
(#36412) b. : Ennek nem sok köze van magához a DX11-hez. Tényleg csak annyi történik, hogy más shadereket futtatnak. Az AMD nagyon sokáig a DICE legfőbb technológiai partnere volt, kidolgoztak az elmúlt években több olyan eszközt is, amivel egyszerűen gyorsabb kódokat lehet írni a Radeonokra. Az NVIDIA ezzel nem törődött, mert jött a shader modell 6, ami úgyis szabvány, csak itt is számolni kell azzal, hogy még ha a BF5 már megy is ebbe az irányba, akkor sem fog azonnal mindent kihasználni a shader modell 6-ból, mert még kompatibilisnek kell lenni a DX11-es shader modell 5-tel is. És azért ennyiféle kódot karbantartani tényleg nem szerencsés ám.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bluetooth hangszórók
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Yettel topik
- Nagyon erős ajánlat lett az Apple Watch SE 3
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 8T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 143 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13500H, RTX 4060
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Samsung 213T 4:3 1600x1200 VA monitor eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest