Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    válasz Raggie #24758 üzenetére

    De nem érdemes végigdumálni egy konzolgenerációt arról, hogy mennyi potenciál van benne. Ezt már eljátszottuk az előző generációnál, hogy hű mennyi mindent tud a hardver, de a valóságban egy 64fős Battlefield-et sem voltak képesek kiadni rá, eközben PC-n már Planetside 2 szintű játékok mentek, ami még a mostani generáción is döcög... ennyit az innovációról...

    Hidd el, hogy más fejlesztő is ugyan úgy veszi rá a fáradtságot, csak nincs hozzá ismerete, tehetsége. Ezért bukott meg ez a generáció és ezért van szükség a vérfrissítésre. Papíron meglehet csinálni egy UC4-t, de másnak 30FPS-re kell korlátozni egy Payday 2-t és inkább az utóbbi jellemző.
    Ezért fog megbukni a VR is konzolon, mert iszonyat optimalizálás kell hozzá, hiába fix hardver, ha az a hardver gyenge. Lásd Driveclub, annyira előremutató az is, hogy a PS2 grafikai szintjét súrolja VR-ben. A valós 4k-val pedig már most gondok vannak, csak pár éves játékoknál működik natívan. Eközben PC-n ezek már évek óta elérhető opciók, minőségi gondok nélkül... persze nem mainstream, de konzolon sem lesz az, az említett hibák miatt...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés