Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #2135 üzenetére

    Inkább úgy mondanám, hogy hasonló számban nincs jelen. Nagyon tipikus dolog lett önmagában már a fekete képernyő miatt is a GPU-t hibáztatni. Mi mástól lehetne, hiszen arra van kötve a monitor ... de nem? :D
    A garanciára BS-sel visszaküldött kártyák zöme ebből a téves alapból születik meg, mert a szerviznél ugyan nem jön elő, de nyilván a user mondhatja, hogy rossz és ragaszkodik ahhoz, hogy ezt megvizsgálják. Ilyenkor megy a gyártóhoz. Sokáig tart, de teljesen normális és jogilag indokolt ügyintézés ez. A gyártó meg vagy visszaküldi, vagy utasítást ad, hogy cseréljék ki, és az amúgy jó kártyákra raknak egy új sorozatszámot és megy újra a piacra. Utóbbi szimplán kedvezőbb, mert egyszerűbb és olcsóbb nem visszaküldeni a terméket.

Új hozzászólás Aktív témák